Ocharme, dat is wel kut. Lang geleden dat ik zulke toeren heb moeten uithalen.quote:
Grote meid!quote:
Ik zou mij er stiekem iets beter door voelenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ocharme, dat is wel kut. Lang geleden dat ik zulke toeren heb moeten uithalen.
Maar als ik niet opschiet met mijn strategie en testcases kon het ook wel eens een latertje worden vandaag. Thuis.
Of toch morgenochtend nog even aan de slag.
Ligt eraan hoeveel bier er ergens gedronken gaat worden door mensen die ik ken!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:44 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga liever savonds wat langer door dan smorgens
Het bier drinken begint meestal na 7en .. dus heb je twee uur extra.. en smorgens heb ik gewoon echt geen zin als ik eigenlijk vrij had kunnen zijnquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:47 schreef SicSicSics het volgende:
Ligt eraan hoeveel bier er ergens gedronken gaat worden door mensen die ik ken!
Ik heb er 's ochtends dan weer niet zoveel moeite mee. Ik moet hier over een half uur toch opzouten, want dan gaat het kantoor toch dicht!quote:Op donderdag 28 juni 2012 16:47 schreef Cue_ het volgende:
Het bier drinken begint meestal na 7en .. dus heb je twee uur extra.. en smorgens heb ik gewoon echt geen zin als ik eigenlijk vrij had kunnen zijn
Moest jij niet ook al in Belgenland zitten?quote:
quote:
Ik vermoed dat hij daar nu is en dat een welverdiende bier boer wasquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Moest jij niet ook al in Belgenland zitten?
Haha, ja dat kan natuurlijk ook! En daarom heb ik nou een hekel aan 's avonds werken. Nu heb ik zin in bier!quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:02 schreef shifto het volgende:
Ik vermoed dat hij daar nu is en dat een welverdiende bier boer was
Ik ook! Bijna zoverquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Haha, ja dat kan natuurlijk ook! En daarom heb ik nou een hekel aan 's avonds werken. Nu heb ik zin in bier!
Ja stiekem wel!quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:04 schreef SicSicSics het volgende:
Dit is toch ook ongelofelijk. De baas wil naar huis en in verband met vakantie is hij de enige met een sleutel die nog aanwezig is. Of ik ook maar naar huis wil gaan!
FML
Ohnee!
Maar, dat betekend dat ik morgen ochtend nog even aanwezig ben hier.Voel je je al beter Shift?
het is warm, en dan in de warme keuken staan...quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen zin in of dat wordt verschrikkelijk?
Dan ga je toch niet koken, maar doe je een salade maken ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2012 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is warm, en dan in de warme keuken staan...
Iedereen kan toch koken.Is niet zo moeilijk, gewoon even op de tijden letten.
Zal ik voor je koken?
Ik hou niet zo van salade.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ga je toch niet koken, maar doe je een salade maken ofzo
Mwah, 20 min moet ik maar overleven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of iets anders wat niet (zo lang) achter het fornuis betekent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |