Doet me niks.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Ze is half jaar geleden getrouwd en woont in Australië, weet niet wat je van plan bent
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe dat gebeurde; eigen schuld, dikke bult
Ik ben nog steeds van plan om over de Great Ocean Road en door het Westen te toeren met mijn trouwe Harley, dus kom maar door met die foto's!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:42 schreef shifto het volgende:
Ze is half jaar geleden getrouwd en woont in Australië, weet niet wat je van plan bent
Nee ze woont in Campbell Town in Sydneyquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:08 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van plan om over de Great Ocean Road en door het Westen te toeren met mijn trouwe Harley, dus kom maar door met die foto's!
Tenzij ze in het Oosten woont, daar ben ik al geweest. Daar stikt het van het langharig backpackertuig wat alleen maar blowt en zuipt.Dat was toen leuk, nu bedank ik ervoor!
Ik heb echt gelachen met locals daar. Moet je ze eens vertellen dat je met 16 miljoen mensen op een oppervlakte van de stad (met buitenwijken) Sydney woont. Vallen hun ogen uit. Als je daarna verteld dat je 5 minuten fietsen naar de supermarkt ver vindt lachen ze je helemaal uit.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:09 schreef shifto het volgende:
Nee ze woont in Campbell Town in SydneyLeuk wonen daar! maar alles ligt daar wel ver uit elkaar
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:10 schreef Murdera het volgende:
Net als haar benen.HWHAHGESAONFWOAIPNOBHRNSIOGHES
Uh-huhquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb echt gelachen met locals daar. Moet je ze eens vertellen dat je met 16 miljoen mensen op een oppervlakte van de stad (met buitenwijken) Sydney woont. Vallen hun ogen uit. Als je daarna verteld dat je 5 minuten fietsen naar de supermarkt ver vindt lachen ze je helemaal uit.
Wel lekker BBQ'en daar.
En sommigen zeggen met droge ogen. Well, that's not too far mate! Only a 4 hour drive or so! Good luck!quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:13 schreef shifto het volgende:
Wel echt grappig ja! Wat ik zelf grappig vind is dat ze alles zeggen in tijd ipv kilometers. Als iets zo ver is zeggen ze gewoon 15minute drive ofzoSla ze dood en ze weten het aantal kilometers nog niet!
En terecht, met dat klimaat daar.quote:En wat die BBQ betreft, volgens mij is het verplicht een buiten keuken te hebben als je daar woont
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:13 schreef shifto het volgende:
Sla ze dood en ze weten het aantal kilometers nog niet!
Niet als je linksaf rijdt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:19 schreef SicSicSics het volgende:
Dan ben je, maakt niet uit welke kant je op rijdt, altijd Nederland uit.
Ja echt hè, familie daar woont 8uur rijden verderop, vinden ze daar gewoon niet bijzonder ver inderdaad. Hier zit je dan halverwege Frankrijkquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En sommigen zeggen met droge ogen. Well, that's not too far mate! Only a 4 hour drive or so! Good luck!
Dan ben je, maakt niet uit welke kant je op rijdt, altijd Nederland uit.
[..]
En terecht, met dat klimaat daar.
Ligt er maar aan waar je vandaan komtquote:
Ook naar het westen ben je dan inmiddels wel halverwege Engeland als je een beetje doorrijdt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:23 schreef shifto het volgende:
Ligt er maar aan waar je vandaan komtmaar je bedoeld denk ik richting het westen
Knappe auto!quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:34 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ook naar het westen ben je dan inmiddels wel halverwege Engeland als je een beetje doorrijdt.
Ik heb een Lotus Esprit!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb een Lotus Esprit!
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze een 'echt werkende' gebruik voor de opnames. En niet alleen een prop.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:47 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een 'echt werkende' gebruik voor de opnames. En niet alleen een prop.
quote:
Neen dan rondje.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Ligt er maar aan waar je vandaan komtmaar je bedoeld denk ik richting het westen
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:56 schreef SicSicSics het volgende:
Bah! Wat ben ik een verschrikkelijke ambtenaar aan het worden.Ik word tegenwoordig al depressief bij het idee dat ik tot 18:00 uur moet zitten. Wat vandaag wellicht nodig is om al mijn werk af te krijgen...
Zodat ik morgen vrij ben!![]()
Ja, ik ben erg, ik weet het. Maar moet je daar vandaag ook langer voor zitten!quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:59 schreef shifto het volgende:
Ik allang blij dat ik morgen wat eerder weg kan
Nee gisteren tot 9u mogen werkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 16:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja, ik ben erg, ik weet het. Maar moet je daar vandaag ook langer voor zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |