het is ook onlosmakelijk met elkaar verbondenquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik typte 'meet' en dacht 'TIETEN!!!!'![]()
Dafuq?quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik las ergens dat dezen foto iemand bijna tot brakens triggerde
Maar ik heb 'r geblockt
En dan had ik vorige week rokje aan toen het maar 15 graden werdquote:
Ahhh een zeikerd omdat ze zelf lelijk is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is ook wel een eersteklas zaadhoer dus ach
Jouw tettenquote:
Geen idee, misschien wil ze het zelf wel komen vertellenquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dafuq?Wat is er mis mee dan
Nahhhhh durft ze vast nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wil ze het zelf wel komen vertellen
Truequote:Op donderdag 28 juni 2012 10:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem is een sukkel
Heb je wel eten bij?![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
en mijn ouders zijn te liefStuurde mail dat we alles aan het herschilderen waren buiten e.d. Kreeg ik meteen terug of ze volgende week niet paar dagen moeten komen om mee te helpen
En schoonmoeders komt vandaag ook meehelpen
quote:
Wat, is het iemand van fok?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wil ze het zelf wel komen vertellen
Ahwquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
en mijn ouders zijn te liefStuurde mail dat we alles aan het herschilderen waren buiten e.d. Kreeg ik meteen terug of ze volgende week niet paar dagen moeten komen om mee te helpen
En schoonmoeders komt vandaag ook meehelpen
Wat voor beleg?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb wel beleg mee, maar ben mn brood vergeten![]()
!
Kom hier; krijg je wat chocopasta van me brood van mequote:Op donderdag 28 juni 2012 10:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb wel beleg mee, maar ben mn brood vergeten![]()
!
GATVERDAMME gij ransbeerquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had een krentenbollen bij maar ging twix eten en cola drinken om 8 uur
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kom hier; krijg je wat chocopasta van me brood van me![]()
*edit: Of ik lees even goed........Goed ik ga maar weer werken; want half werken en half fokken lukt me niet
Pittige kipsalade van Johma, bohh die is zo baasquote:
Naja het hielp wel tegen m'n koppijn waar pillen niet tegen werkten. Wel fijn voor m'n tentamen maar echt lekker was het nietquote:
oh, die kun je ook met een vorkje etenquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ahw
[..]
Pittige kipsalade van Johma, bohh die is zo baas
Heb al crackers gebietst bij mijn collegaquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, die kun je ook met een vorkje eten
Will do!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb al crackers gebietst bij mijn collega
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:21 schreef Dwyn het volgende:
Nou ik sta te wachten op de trein naar den bosch!
Hallon, was het een zware steen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Las ik nou dat die black spotted te vinden was in Nederland?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hallon, was het een zware steen?
JA HET WERD ZELFS OP TWITTER GEPOST ENZEOOOOOO DAT HIJ IN NEDERLAND BESCHIKBAAR WAS. OP DE TWITTER VAN BEKENDE BJOETIE MENSEN.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hallon, was het een zware steen?
ZELFS JIJ WIST HET!!!!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA HET WERD ZELFS OP TWITTER GEPOST ENZEOOOOOO DAT HIJ IN NEDERLAND BESCHIKBAAR WAS. OP DE TWITTER VAN BEKENDE BJOETIE MENSEN.
Ik heb heul geen twitterquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA HET WERD ZELFS OP TWITTER GEPOST ENZEOOOOOO DAT HIJ IN NEDERLAND BESCHIKBAAR WAS. OP DE TWITTER VAN BEKENDE BJOETIE MENSEN.
IK HEB TOCH NIKS OM OVER TE TWITTEREN JONGEUH. FMLquote:
Omg beter ga je het klooster inquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
IK HEB TOCH NIKS OM OVER TE TWITTEREN JONGEUH. FML
ik kan later tegen mijn kleinkinderen zeggen dat ik dabei was.quote:
houden zo... alleen domme mensen posten nieuws zulks dat.quote:
Dan vragen ze, WAARBIJ OPA? En dan zeg jij: opi black spotted aardbeiquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik kan later tegen mijn kleinkinderen zeggen dat ik dabei was.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dwyn stalken per sms of ze al in den Bosch is
Omg, Hennes zei ook al dat ik non moet wordenquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omg beter ga je het klooster in
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
houden zo... alleen domme mensen posten nieuws zulks dat.
Oeh spannend!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:08 schreef Mirjam het volgende:
gesaprek ging wel goed, alleen dachten ze te voelen dat ik niet helemaal graag wilde..
maar toen ik uitlegde dat dit puur de zenuwen zijn, begrepen ze het ook wel.
maar het brengt mij aan het twijfelen, ik wil het o graag![]()
ik hoop dat ik vandaag gebeld word, want degenen die het worden worden vandaag gebeld.
*ratel
Achermquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:09 schreef Mirjam het volgende:
jaaa, ik hoop niet dat ze door dit gaan twijfelen ofzo, want verder vonden ze het wel ok, ik wist veel en had ook al de nodiuge ervaring enzo.
pff kan wel janken van de zenuwen
HET IS DE WAARHEIDquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omg, Hennes zei ook al dat ik non moet worden
Ik duim meequote:Op donderdag 28 juni 2012 11:14 schreef Mirjam het volgende:
dank jullie chickies.
ik ben echt teé zenuwachtig
JA KLOPT, AL TYP IK LIEVER MET SHIFT INGEDRUKT. OMDAT.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK HOORDE DAT HET VANDAAG CAPSLOCKDAG IS
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Jij stond al gereserveerd via space! Dus die van jou had ik al van de buit afgetrokken!
Ja grapje, grapje gelijk boosquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja poephoofd die krijg jij al van mij
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja grapje, grapje gelijk boos
Daar had ik niet eens over nagedachtquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik bruin ben
Ik ook nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar had ik niet eens over nagedacht
Ik zal mijn leven beteren, promisequote:
EN ANDERS BRENG IK JE NAAR EEN KLOOSTER IN ZUID FRANKRIJKquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zal mijn leven beteren, promise
Uiteraard !quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik bruin ben
Welken meneer ! Vraag of ie mijn boterhammen met pasta wil; dan ga ik uitgebreid met jou lunchenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik allemaal vet lekkere dingen voor lunch zoeken, wil meneer niet gaan lunchen. Ok dan eet ik wel niks want ik heb alleen daar zin in![]()
Gievquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Uiteraard !![]()
[..]
Welken meneer ! Vraag of ie mijn boterhammen met pasta wil; dan ga ik uitgebreid met jou lunchen![]()
Lekker zonnetjequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
EN ANDERS BRENG IK JE NAAR EEN KLOOSTER IN ZUID FRANKRIJK
Oeh doe mij die gerookte kip maarquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Giev
http://www.bruxelles.nl/spijzen/lunch/
Misselijk van de mac?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal ik naar de mac? Ik heb nog bonnen![]()
Maar dan ben ik weer misselijk
OMNOMquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Misselijk van de mac?
Ik gisterne mac... en kwam thuis had cif maar frietjes voor zichzelf gehaald; maar hij had te veel... Dus ik heb 's avonds weer friet zitten kanen![]()
Hmm keer iets anders pakken van burger?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OMNOM
ja buikpijn en misselijk. Zeker de laatste 4-5 keer dat ik ben geweest
Ja ik heb t bij bigmac, macchicken, cheeseburger, gewone hamburger en quarterpounder gehad dus volgens mij ligt het niet per se aan een burgerquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmm keer iets anders pakken van burger?
I dunno.. het is toch allemaal rubber en ik blijf het ontzettend lekker vinden
O nee dan doet je maag gewoon vervelendquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik heb t bij bigmac, macchicken, cheeseburger, gewone hamburger en quarterpounder gehad dus volgens mij ligt het niet per se aan een burger
Chocopasta lepelenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee dan doet je maag gewoon vervelend
En nu heb ik weer zin in mac. BEDANKT HOOR !!
* PriemGirl haalt met tegenzin haar bammetjes uit.......
Trolololol lichaamquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
echt he, gisteren op mijn stevige schoenen gelopen, aan het eind van de dag kon ik mijn tas niet eens meer tillen. Vandaag hakken aan en ik voel mijn rug helemaal niet.
Jah!quote:
Ooh ik dacht dat jij ging winkelen, vandaarquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah!
Had me ook wel leuk geleken maar krijg vanavond visite.. Vriendin vroeg of ik haar nagels wil doen voor de bruiloft morgen. Hoop dat ik het niet verpest
wat ga je maken?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah!
Had me ook wel leuk geleken maar krijg vanavond visite.. Vriendin vroeg of ik haar nagels wil doen voor de bruiloft morgen. Hoop dat ik het niet verpest
Ben net ff bij juwelier geweest voor horlogebatterijtjesquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat jij ging winkelen, vandaar
GA MET MIJ LUNCHENquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ben net ff bij juwelier geweest voor horlogebatterijtjes![]()
Dat was mijn winkelen![]()
En had nog langs de Sephora willen gaan als ze de black spotted hadden. Maar heb wel nog steeds honger dus misschien zo toch ff heel lui Mac
dat vloekt ook bij de meeste trouwjurkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen spotted want die hebben ze niet in breda hihaho
Gewoon een kleurtje, ze wil iets van fuchsia geloof ik. Maar heb nog nooit andermans nagels gelakt dus hoop dat dat een beetje netjes gaat haha.quote:
Care, spottedquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat vloekt ook bij de meeste trouwjurken
Door hakken ga je meer hol staan met je rug; niet?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
echt he, gisteren op mijn stevige schoenen gelopen, aan het eind van de dag kon ik mijn tas niet eens meer tillen. Vandaag hakken aan en ik voel mijn rug helemaal niet.
Oh het is niet de bruid hoor! Die gaat naar een salonquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat vloekt ook bij de meeste trouwjurken
Jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://www.bruxelles.nl/spijzen/lunch/
Is dat in het centrum?
Ik ben scheidsrechterquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb vandaag lekker geen rokje aan.
Gisteren wel. En waarschijnlijk morgen(avond) ook. Omdat loik.
Ik smolt m'n bed uit, dus mja.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
Hier ook geen rokje omdat ik niet door had dat het 30 graden werd vandaag
Ik heb niks echt fouts. Ja, tenzij je m'n NoT-rokje onder fout schaart, dan trek ik die wel aan.quote:
Ik heb wel een glitter pailetten ding, kan wel meenemenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb niks echt fouts. Ja, tenzij je m'n NoT-rokje onder fout schaart, dan trek ik die wel aan.
Wat voor ding en maakt het me rollade?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb wel een glitter pailetten ding, kan wel meenemen
Ik maak morgen een foto als ik thuis ben mkayquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat voor ding en maakt het me rollade?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik maak morgen een foto als ik thuis ben mkay
Ojaquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
En nog even doorgeven waar ik heen moet, kthxbye.
Ik neem in ieder geval aan dat er meer dan één huis staat.quote:
Dat nog net welquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik neem in ieder geval aan dat er meer dan één huis staat.
Ewquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:33 schreef Lindytje het volgende:
Boterham met kaas en joppiesaus, omnomnomnomnom
Foute party vrijdagavond.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:34 schreef Puckzzz het volgende:
Hebben jullie het nou over de meet of over iets anders?
oh yeah!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:33 schreef Dwyn het volgende:
Volgens mij was puckzz de eerste die reageerde op fb!
Gekleurde flesjes geen lakquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik pas voor lakjes met zķ weinig in de flesjes.
[ afbeelding ]
Kan om .42 een bus pakken en die is dan 5 voor in centrum, ok?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe laat MC? En dm je nummer even anders
Okido, dm je me je nummer even?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Kan om .42 een bus pakken en die is dan 5 voor in centrum, ok?
Aha!! ik dacht al....quote:
Failquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik pas voor lakjes met zķ weinig in de flesjes.
[ afbeelding ]
zeker!! zal ik je dan betalen of zal ik het overmaken?quote:
Doe maar overmaken! Ik zal je even een pm sturen!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zeker!! zal ik je dan betalen of zal ik het overmaken?
Done!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okido, dm je me je nummer even?
Alles is lekker met joppiesaus.... of mayo.... imhoquote:
Of gewoon los mayo...als je het mijn broer vraagtquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Alles is lekker met joppiesaus.... of mayo.... imho![]()
Ahbahquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of gewoon los mayo...als je het mijn broer vraagt![]()
Volgens mij heb ik nog ergens kattenoren en een staart liggen, bedenk ik me nu.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ijs, ik ga als duivelhad ook niks fouts en lekker makkelijk! Als jij nou een halo haalt, matchen we
Zekerquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Alles is lekker met joppiesaus.... of mayo.... imho![]()
Jupquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, nee, los liever nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jep, oren. Staart zou ook ergens moeten liggen, maar dat weet ik zo één, twee niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog ergens kattenoren en een staart liggen, bedenk ik me nu.
Zoekennnnnquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, oren. Staart zou ook ergens moeten liggen, maar dat weet ik zo ÊÊn, twee niet.
Ik vrees dat ik die niet meer ga vinden.quote:
Ik heb wel een duivelsstaartje, maar is wel een beetje een rare combiquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik die niet meer ga vinden.
Uhm, ja.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:02 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb wel een duivelsstaartje, maar is wel een beetje een rare combi
if(fruit > 1 soort) == fruithapjequote:Op donderdag 28 juni 2012 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
gaan ze weer met hun "fruithapjes"
EEN BANAAN IS GEEN FRUITHAPJE, DAT IS EEN BANAAN!
Ew.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
Voor mij is een fruithapje een geprakte banaan met sinaasappelsap en een verkruimelde liga. En dat voer je aan baby's
Niet. Dat is babyvoedingquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
Voor mij is een fruithapje een geprakte banaan met sinaasappelsap en een verkruimelde liga. En dat voer je aan baby's
told yaquote:Op donderdag 28 juni 2012 13:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet. Dat is babyvoeding![]()
En toen googlede ik en kreeg ik alleen maar baby(voedsel)s te zieni fail.
Zuchtquote:
Het geprak en gekruimel doet 't 'm.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ga ik heen, y/n?
http://www.melkweg.nl/art(...)agendaitemid=1970224
Het eerste album integraal.quote:
Duh, want tof!quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ga ik heen, y/n?
http://www.melkweg.nl/art(...)agendaitemid=1970224
Ik wil ze wel voorschieten? In m'n eentje vind ik concerten nooit zo tof en ik wil wel graag heen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 13:57 schreef Mss het volgende:
Ik kan alleen pas van de zomer een keer kaartjes kopen, ik hoop dat het dan nog niet uitverkocht is.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:00 schreef Mss het volgende:
FUCK! Ik bedenkt me net dat dat rond het weekend is wanneer mijn oma 80 wordt. Dat ga ik haar dus eerst even vragen. Ik zal je zaterdag even laten weten of het gaat lukken. Lijkt me wel heel tof iig!
Ik heb maffe herinneringen aan dat nummer.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:21 schreef megamandy het volgende:
Deze clip blijft toch echt fascinerendWeet nog dat ik dit de eerste zag op de camping, had mijn opa satteliettv dus mtv2. Damn ik was in shock!
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn collega![]()
We lopen samen naar de lift.
C: Je bent wel blauw vandaag!
SQ: Ja ik vond het wel leuk, en moet mijn nieuwe schoentjes inlopenIk vind die sleehakken wel comfy!
C: Vind je? (ze had zelf dus ook sleehakken aan)
SQ: Ja, ik vind het wel stabieler dan van die smalle hakjes, jij niet?
C: Nee, ik vind sleehakken echt spuuglelijk dus het is echt een uitzondering dat ik dit draag
SQ:![]()
Ja, soms snijdt ze ook onderwerpen aan alleen om een sneer te kunnen maken als ik antwoord geef volgens mij.quote:
Jammer dat patsen geven geen optie is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, soms snijdt ze ook onderwerpen aan alleen om een sneer te kunnen maken als ik antwoord geef volgens mij.
Plat staan hou ik ook niet lang vol, korte peesjes.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:27 schreef megamandy het volgende:
Ik kan ook beter werken op mijn schoenen met hak van een aantal cm dan helemaal platte schoenen. Met hakken heb ik nooit last van mijn rug.
Oh da's die.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, ze is al vrij bejaard, en bejaarden mopperen en klagen gewoon graag
kan nooit heeeel lang meer durenquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:30 schreef Mss het volgende:
Goeden collega ja. Misschien moet je es vragen wanneer ze dood gaat.
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
MC durft zaterdag niet meer te komen nu ze mij heeft gezien
Op de bbq?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Misschien wil ze zaterdag ook wel komen
Hihi, je zei 'komen'.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Misschien wil ze zaterdag ook wel komen
Ja, de laatste paar weken heb ik wel erop gelet dat ik de meeste dagen op platte schoenen heb gewerkt om ze wat uit te rekkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plat staan hou ik ook niet lang vol, korte peesjes.
Wat een mensquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
Gister ook, ik had last van mijn rug, zegt ze: Hmmm vreemd hoor, je hebt toch normale schoenen aan vandaag.
(mensen die denken dat je alleen rugpijn kan hebben als je op hakken loopt. Waarschijnlijk denkt ze dus ook dat mijn rugklachten zijn veroorzaakt door hoge hakken want ze geeft er altijd op af)
Wat me nog het meest steekt is dat ze niet 1 keer heeft gevraagd hoe het met me ging in heel die shitperiode
Kachel mee aanmaken?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beetje op vellen en pezen kauwen
Zo erg?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat ik het trouwtopic maar ga ontvolgen, de mensen daar hebben een te afwijkend gevoel voor humor t.o.v. mij
Een kleine verhoging van zeg een centimeter is al genoeg voor mij gelukkig, maar het komt er dus op neer dat ik met lange avonden staan eigenlijk alleen m'n kisten als optie heb.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, de laatste paar weken heb ik wel erop gelet dat ik de meeste dagen op platte schoenen heb gewerkt om ze wat uit te rekkenMaar ik trek nogal snel mijn pistol boots aan en hoewel die hak dik en breed is, is de hak 7cm dus scheelt toch wel een stukje.
Ze lopen alleen zo fijn
ik denk dat ik vooral heel erg afwijk van de meutequote:
Ik zie perspectiefquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is wellicht een optie, turf is een prima stookmiddel!
Jij bent iig leuker dan de meutequote:Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ik vooral heel erg afwijk van de meute
Ik kan niet tegen mensen die alles zo fokking serieus nemen man.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent iig leuker dan de meute
Ik zie geen probleemquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een kleine verhoging van zeg een centimeter is al genoeg voor mij gelukkig, maar het komt er dus op neer dat ik met lange avonden staan eigenlijk alleen m'n kisten als optie heb.
Het zijn gewoon allemaal tutjesquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ik vooral heel erg afwijk van de meute
Ik kan niet tegen mensen die alles zo fokking serieus nemen man.
Is ze zo lelijk?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh SQ ik zou MC niet in je huis laten hoor.
Weet je hoe lomp onder rokjes.quote:
Ik trek mij daar niets van aanquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vet eng joh, ze had een lolly om me mee naar haar huis te lokken. Gelukkig had ik net gegeten
Oh en ze werkt in een lab dus zat er vast GHB in de lolliequote:Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vet eng joh, ze had een lolly om me mee naar haar huis te lokken. Gelukkig had ik net gegeten
Wilde ze met je scharen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
quote:
Da's egt eng jonguh!quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
jij weegt 76 gram, dan oogt dat echt totaal veel beter dan bij iemand als onsquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik trek mij daar niets van aanHad eergister ook mijn dr. martens aan onder een kort spijkerbroekje naar het werk. Maar die van mij hebben dan wel bloemetjes
Sommige mensen...quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil er verder niet over praten, het is privé.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik trek mij daar niets van aanHad eergister ook mijn dr. martens aan onder een kort spijkerbroekje naar het werk. Maar die van mij hebben dan wel bloemetjes
Afgezien hiervan zie ik er dan prompt uit als lompe metalhead. Niet altijd even wenselijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij weegt 76 gram, dan oogt dat echt totaal veel beter dan bij iemand als ons
Pffffff.....quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Verwonder je je daar over Skjoe?
Ugh, epileren moet ik ook nog doen. Maar ik ben er zooooooo slecht inquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:44 schreef megamandy het volgende:
Pfff ik doe er altijd zo lang over om mijn wenkbrauwen te epileren
niks van gemerkt eigenlijk. Maar jij hebt wel gevoel voor matigen humorquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:44 schreef PriemGirl het volgende:
Ahhh ik vond trouwtopic af en toe wel interessantMaar ik moet zeggen dat ik er de laatste posts ook alleen maar '
' kan bij kijken... vraag me soms af of ik ook zo overdreven was
![]()
Moet je Christiano Ronaldo vragen wat zijn techniek is, zijn wenkbrauwen zijn altijd strak.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:44 schreef megamandy het volgende:
Pfff ik doe er altijd zo lang over om mijn wenkbrauwen te epileren
Ohja, goeden tip, die heeft alle tijd nu.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je Christiano Ronaldo vragen wat zijn techniek is, zijn wenkbrauwen zijn altijd strak.
ik gok de schoonheidsspecialistequote:Op donderdag 28 juni 2012 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je Christiano Ronaldo vragen wat zijn techniek is, zijn wenkbrauwen zijn altijd strak.
Gmrpfl en je hebt heul niks bewaard?????? Die je zaterdag voor me meeneemt? Incl. gratisch schimmel???quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem je hebt wel de lekkeren broodjes gemist
Heul nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij weegt 76 gram, dan oogt dat echt totaal veel beter dan bij iemand als ons
quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niks van gemerkt eigenlijk. Maar jij hebt wel gevoel voor matigen humor
Geen schimmelbroodjes in m'n vroem.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gmrpfl en je hebt heul niks bewaard?????? Die je zaterdag voor me meeneemt? Incl. gratisch schimmel???![]()
Tssss
Ja ik dus ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ugh, epileren moet ik ook nog doen. Maar ik ben er zooooooo slecht in.
Kleding kan heel veel uitmaken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heul niet![]()
Hoewel een collega vroeg of ik was afgevallen. Dus ik ben nog eens op de weegschaal gaan staan, zit wel op de laagste stand van mijn schommelgewicht (ik schommel altijd tussen twee kilo) denk ik niet dat zoiets te zien isMaar ik had een rokje aan die in mijn taille zat, denk dat het daardoor komt
Uiteraardquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh en ze werkt in een lab dus zat er vast GHB in de lollie
Is dat nou een heul episch vet ding?quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik dus ookMaar mijn ma smste om te vragen hoeveel de tweezerman kost. Wilde mijn tante weten en toen dacht ik ohja, maar eens kijken hoe het met mijn eigen wenkbrauwen staat
Ik denk dat hij het met touwtjes laat doenquote:Op donderdag 28 juni 2012 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Door een chinees die in z'n koffer gaat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 14:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het met touwtjes laat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |