het is ook onlosmakelijk met elkaar verbondenquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik typte 'meet' en dacht 'TIETEN!!!!'![]()
Dafuq?quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik las ergens dat dezen foto iemand bijna tot brakens triggerde
Maar ik heb 'r geblockt
En dan had ik vorige week rokje aan toen het maar 15 graden werdquote:
Ahhh een zeikerd omdat ze zelf lelijk is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is ook wel een eersteklas zaadhoer dus ach
Jouw tettenquote:
Geen idee, misschien wil ze het zelf wel komen vertellenquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dafuq?Wat is er mis mee dan
Nahhhhh durft ze vast nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wil ze het zelf wel komen vertellen
Truequote:Op donderdag 28 juni 2012 10:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem is een sukkel
Heb je wel eten bij?![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
en mijn ouders zijn te liefStuurde mail dat we alles aan het herschilderen waren buiten e.d. Kreeg ik meteen terug of ze volgende week niet paar dagen moeten komen om mee te helpen
En schoonmoeders komt vandaag ook meehelpen
quote:
Wat, is het iemand van fok?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wil ze het zelf wel komen vertellen
Ahwquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
en mijn ouders zijn te liefStuurde mail dat we alles aan het herschilderen waren buiten e.d. Kreeg ik meteen terug of ze volgende week niet paar dagen moeten komen om mee te helpen
En schoonmoeders komt vandaag ook meehelpen
Wat voor beleg?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb wel beleg mee, maar ben mn brood vergeten![]()
!
Kom hier; krijg je wat chocopasta van me brood van mequote:Op donderdag 28 juni 2012 10:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb wel beleg mee, maar ben mn brood vergeten![]()
!
GATVERDAMME gij ransbeerquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had een krentenbollen bij maar ging twix eten en cola drinken om 8 uur
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kom hier; krijg je wat chocopasta van me brood van me![]()
*edit: Of ik lees even goed........Goed ik ga maar weer werken; want half werken en half fokken lukt me niet
Pittige kipsalade van Johma, bohh die is zo baasquote:
Naja het hielp wel tegen m'n koppijn waar pillen niet tegen werkten. Wel fijn voor m'n tentamen maar echt lekker was het nietquote:
oh, die kun je ook met een vorkje etenquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]ahw
[..]
Pittige kipsalade van Johma, bohh die is zo baas
Heb al crackers gebietst bij mijn collegaquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, die kun je ook met een vorkje eten
Will do!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb al crackers gebietst bij mijn collega
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:21 schreef Dwyn het volgende:
Nou ik sta te wachten op de trein naar den bosch!
Hallon, was het een zware steen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
Las ik nou dat die black spotted te vinden was in Nederland?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hallon, was het een zware steen?
JA HET WERD ZELFS OP TWITTER GEPOST ENZEOOOOOO DAT HIJ IN NEDERLAND BESCHIKBAAR WAS. OP DE TWITTER VAN BEKENDE BJOETIE MENSEN.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hallon, was het een zware steen?
ZELFS JIJ WIST HET!!!!!!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA HET WERD ZELFS OP TWITTER GEPOST ENZEOOOOOO DAT HIJ IN NEDERLAND BESCHIKBAAR WAS. OP DE TWITTER VAN BEKENDE BJOETIE MENSEN.
Ik heb heul geen twitterquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA HET WERD ZELFS OP TWITTER GEPOST ENZEOOOOOO DAT HIJ IN NEDERLAND BESCHIKBAAR WAS. OP DE TWITTER VAN BEKENDE BJOETIE MENSEN.
IK HEB TOCH NIKS OM OVER TE TWITTEREN JONGEUH. FMLquote:
Omg beter ga je het klooster inquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
IK HEB TOCH NIKS OM OVER TE TWITTEREN JONGEUH. FML
ik kan later tegen mijn kleinkinderen zeggen dat ik dabei was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |