het is ook onlosmakelijk met elkaar verbondenquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik typte 'meet' en dacht 'TIETEN!!!!'![]()
Dafuq?quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik las ergens dat dezen foto iemand bijna tot brakens triggerde
Maar ik heb 'r geblockt
En dan had ik vorige week rokje aan toen het maar 15 graden werdquote:
Ahhh een zeikerd omdat ze zelf lelijk is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is ook wel een eersteklas zaadhoer dus ach
Jouw tettenquote:
Geen idee, misschien wil ze het zelf wel komen vertellenquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dafuq?Wat is er mis mee dan
Nahhhhh durft ze vast nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wil ze het zelf wel komen vertellen
Truequote:Op donderdag 28 juni 2012 10:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem is een sukkel
Heb je wel eten bij?![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
en mijn ouders zijn te liefStuurde mail dat we alles aan het herschilderen waren buiten e.d. Kreeg ik meteen terug of ze volgende week niet paar dagen moeten komen om mee te helpen
En schoonmoeders komt vandaag ook meehelpen
quote:
Wat, is het iemand van fok?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, misschien wil ze het zelf wel komen vertellen
Ahwquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
en mijn ouders zijn te liefStuurde mail dat we alles aan het herschilderen waren buiten e.d. Kreeg ik meteen terug of ze volgende week niet paar dagen moeten komen om mee te helpen
En schoonmoeders komt vandaag ook meehelpen
Wat voor beleg?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb wel beleg mee, maar ben mn brood vergeten![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |