quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar die resten vind ik heerlijk. Ik denk dat Lady er ook wel voor in is, ze is sowieso al een vuige teef. Er staan op die foto 3 knakworsten, dat heeft zij daar vast zelf neergezet. En als je dan ook nog de extra bitterballen ziet, hoe ze de spaghetti in de mond neemt, en als klap op de vuurpijl de smeltende kaars (die zij daar zelf heeft neergezet, kijk eens neer dat kaarsvet) daar ziet staan, dan weet je genoeg.
Dan ben je d'r kwijt ook...quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:47 schreef Weka het volgende:
Ik zou Ariel ook wel doen, maar dat is zo'n lief meisje waar je met respect mee om moet gaan. Ik durf bijvoorbeeld niet in haar gezicht klaar te komen. Bij Tinkerbell heb ik dat wel, de slet.
Ze heet ook geen 'Sneeuwwitje' door haar huid.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:48 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[..]
Dan ben je d'r kwijt ook...
Volgens mij is Sneeuwwitje daar ook niet vies van
Of Wendy?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:48 schreef rosepetals het volgende:
Niemand die heet word van assepoester?
Ja, toch best wel eigenlijk. Maar ook dat is een gevalletje Ariel waar je met respect mee om moet gaan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:48 schreef rosepetals het volgende:
Niemand die heet word van assepoester?
Die heeft een slecht geknipt kapselquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWY EILONWYEILONWY EILONWY EILONWY
Met welke disney prinsessen hoeft dat niet dan?quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:50 schreef Weka het volgende:
[..]
Ja, toch best wel eigenlijk. Maar ook dat is een gevalletje Ariel waar je met respect mee om moet gaan.
Zou jij ook hebben als je jarenlang in een cel zatquote:Op donderdag 28 juni 2012 15:50 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Die heeft een slecht geknipt kapsel
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:52 schreef Kop_en_schotel het volgende:
[ afbeelding ]
Die doet ook gangbangs.. dus denk Sneeuwwitje niet.
Niet zo veel op dit moment.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:57 schreef Klipnap het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gebeurt er in dit plaatje?
Zoals ik al zei: Tinkerbell. Dat is echt zo'n slet. Stille wateren, leuk rondvliegen, maar tyfusdiepe gronden. Bukkake alles, geen twijfel over mogelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Met welke disney prinsessen hoeft dat niet dan?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 15:47 schreef Weka het volgende:
Ik zou Ariel ook wel doen, maar dat is zo'n lief meisje waar je met respect mee om moet gaan. Ik durf bijvoorbeeld niet in haar gezicht klaar te komen. Bij Tinkerbell heb ik dat wel, de slet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |