Het zijn dan ook films die in de algehele opinie vrij populair zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2017 05:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Zo veel films die ik echt te gek vind in dit topic.
Tja, dat is ook de zin van dit topic, films die veel mensen top vonden maar jij niet.quote:Op zondag 20 augustus 2017 05:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Zo veel films die ik echt te gek vind in dit topic.
Enthiran was een erg leuke bollywood variant van Terminatorquote:Op zondag 20 augustus 2017 08:50 schreef dumble het volgende:
Ongeveer alle Indiase films die in de imdb top 250 staan.. Volgens mij stemmen alle Indiase mensen standaard 10* als de film uit India komt, en ja omdat ze met zo veel zijn stijgen die gauw naar de top250. Het is alleen echt altijd bagger
Nou nee hoor, dat heeft niks met je geslacht te maken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:49 schreef zazii het volgende:
Fight Club
Lord of the Rings
Beide vond ik kut waarschijnlijk omdat ik een vrouw ben.
Niet gezien, maar het lijkt me vreselijkquote:Op zondag 20 augustus 2017 08:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Enthiran was een erg leuke bollywood variant van Terminator
Lynch houdt er gewoon niet van om zijn films uit te leggen en laat de waarheid graag in het midden. - Maar die film is veel consistenter dan je aanvankelijk zou vermoeden. Deze uitleg maakt korte metten met bovenstaande denkwijzes:quote:Op zondag 20 augustus 2017 05:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mulholland Drive: Dat was echt pure aids, investeer je eerst twee uur in een film waarin je hoopt op een afronding gaat het gewoon nergens heen en de makers snapten het niet eens meer. Dat kan toch niet
Je zit twee uur naar een fantasie te kijken. Deed me denken aan Dallas. Waar na een jaar blijkt dat alle afleveringen gedroomd waren door JR Ewing.quote:Op zondag 20 augustus 2017 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij zijn vanaf nu geen vrienden meer.
Vond ik de tweede keer pas ok. Probeerde de verhaallijn, die er niet was, niet meer te volgen maar van de scenes te genieten.quote:
Ik vind het één van de allerbeste films die ik heb gezien. Dat eindequote:Op zondag 20 augustus 2017 11:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zit twee uur naar een fantasie te kijken. Deed me denken aan Dallas. Waar na een jaar blijkt dat alle afleveringen gedroomd waren door JR Ewing.
Einde is geweldig. Wat er aan vooraf ging is bagger.quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het één van de allerbeste films die ik heb gezien. Dat einde![]()
Schitterend
Wat was er niet bedoeld aan deze scene?quote:Op zondag 20 augustus 2017 11:27 schreef EP3 het volgende:
The Usual Suspects is veel groter gemaakt dan ie is. - Geldt ook voor films als Fight Club en Shawshank Redemption. Aardige films. Maar zeker geen meesterwerken. Deze scene is wel erg vermakelijk. Zeker wanneer je weet dat ie nooit zo bedoeld was:
Hier wordt het keurig uitgelegd: http://www.cracked.com/ar(...)ned-by-accident.htmlquote:Op zondag 20 augustus 2017 11:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat was er niet bedoeld aan deze scene?
quote:Op zondag 20 augustus 2017 07:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, dat is ook de zin van dit topic, films die veel mensen top vonden maar jij niet.
Ja dat snap ik, maar het is toch grappig. Verder is het meest gehoorde argument dat de films saai zouden zijn, en ik begrijp wel dat sommige mensen dat vinden. Verbaasd mij nog dat 12 Angry Men nog niet is genoemd.quote:Op zondag 20 augustus 2017 05:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zijn dan ook films die in de algehele opinie vrij populair zijn.
Nooit gewetenquote:Op zondag 20 augustus 2017 11:48 schreef EP3 het volgende:
[..]
Hier wordt het keurig uitgelegd: http://www.cracked.com/ar(...)ned-by-accident.html
Oneens met LOTR.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:13 schreef Injetta het volgende:
Wat meteen in mij op komt: Lord of the Rings. Vreselijk. Werd er zwaar geirriteerd van. Een eindelose reeks van vechten met vreemde wezens, stukjes gezeik over een ring en superslecht geacteerd.
En ben ik de enige op de hele wereld die niks heeft met Harry Potter? Eerste film leuk, maar de volgende 6 herhaling van steeds hetzelfde?
Prima filmpje maar de mensen die Donnie Darko zwaar adoreren hebben nog niet veel films gezien.quote:Op zondag 20 augustus 2017 04:52 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Donnie Darko
Net ff de top250 van IMDB gespiekt en er zaten wat tegenvallers tussen, maar 2001 en deze waren echt ruk.
Dat terwijl ik wel van dat soort mysterieuze films hou (David Lynch) maar DD kon ik niks mee.
De films van Harry Potter konden wel een stuk beter, maar de boeken waren wel heel erg tof.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:13 schreef Injetta het volgende:
Wat meteen in mij op komt: Lord of the Rings. Vreselijk. Werd er zwaar geirriteerd van. Een eindelose reeks van vechten met vreemde wezens, stukjes gezeik over een ring en superslecht geacteerd.
En ben ik de enige op de hele wereld die niks heeft met Harry Potter? Eerste film leuk, maar de volgende 6 herhaling van steeds hetzelfde?
Huh nooit gezien?quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oneens met LOTR.
Volledig eens met Harry Potter. Nooit gezien.
Ah oké.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
30 minuten ongeveer. Toen wist ik wel hoe laat het was.
De eerste film is dan ook meer een kinderfilm nog. De verdere delen wordt het wel wat duisterder en grimmiger. Boeken ook nooit gelezen?quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
30 minuten ongeveer. Toen wist ik wel hoe laat het was.
Ik heb ook niets met Harry Potter. Geen enkele film gezien, geen boek gelezen. Louter omdat iedereen er zo hoog over opgeeft.quote:Op zondag 20 augustus 2017 12:13 schreef Injetta het volgende:
Dus omdat mensen enthousiast zijn over iets denk jij: Laat ik het dan maar niet volgenquote:Op zondag 20 augustus 2017 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met Harry Potter. Geen enkele film gezien, geen boek gelezen. Louter omdat iedereen er zo hoog over opgeeft.
Zodra ze gaan zeggen 'dat moet je zien' heb ik het gehad ja. Twin Peaks idem: nooit gezien. GOTH, geen idee. Ooit ga ik ze wel kijken. In mijn eigen tijd.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus omdat mensen enthousiast zijn over iets denk jij: Laat ik het dan maar niet volgen
Vreemde redenatie
Waarom dan?quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Zodra ze gaan zeggen 'dat moet je zien' heb ik het gehad ja. Twin Peaks idem: nooit gezien. GOTH, geen idee. Ooit ga ik ze wel kijken. In mijn eigen tijd.
Dat heb ik met Breaking Bad, dat moet ik zien volgens bepaalde vrienden.quote:Op zondag 20 augustus 2017 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus omdat mensen enthousiast zijn over iets denk jij: Laat ik het dan maar niet volgen
Vreemde redenatie
Het komt gewoon beetje quasi rebels overquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Zodra ze gaan zeggen 'dat moet je zien' heb ik het gehad ja. Twin Peaks idem: nooit gezien. GOTH, geen idee. Ooit ga ik ze wel kijken. In mijn eigen tijd.
Dat was 27 jaar geleden. Ik zal het nooit gaan herkijken. Was destijds een terechte hype rond. Zonder de hype zal het nooit meer hetzelfde zijn. Denk ook dat je er niks aan vindt als tegenwoordige nieuwe kijker.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Zodra ze gaan zeggen 'dat moet je zien' heb ik het gehad ja. Twin Peaks idem:
Wat is GOTH? Twin Peaks heb ik ook nooit gezienquote:Op zondag 20 augustus 2017 15:09 schreef Disana het volgende:
Twin Peaks idem: nooit gezien. GOTH, geen idee.
Nou ja, dat merk ik dan vanzelf wel.quote:Op zondag 20 augustus 2017 15:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was 27 jaar geleden. Ik zal het nooit gaan herkijken. Was destijds een terechte hype rond. Zonder de hype zal het nooit meer hetzelfde zijn. Denk ook dat je er niks aan vindt als tegenwoordige nieuwe kijker.
Aha, dan ben ik dus niet de enige.quote:Op zondag 20 augustus 2017 16:25 schreef SeLang het volgende:
[..]
Wat is GOTH? Twin Peaks heb ik ook nooit gezien
Goede beschrijving, en ik kan me er helemaal in vinden: verhaaltjes die zich herhalen. Fantasy is niets voor mij.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:48 schreef Injetta het volgende:
Games of thrones.... ziet er goed gemaakt uit, toch boeit het me niet...
Nu ik het zo bekijk hou ik dus niet van de eindeloze fantasy-achtige films en series;
LOTR, Harry Potter, GOTH.
Het is in mijn optiek steeds hetzelfde. Goed tegen kwaad, zg. wijze mannen of vrouwen die vaak ook nog iets helderziends hebben. Hoofdpersoon is soort van uitverkorene die,zwaar op de proef wordt gesteld, maar uiteindelijk toch alles overwint. Er wordt mysterieus gesproken, gevochten met veel bloed vergieten.
Alsof ik naar een verhaaltje kijk,dat zich eindeloos herhaald. Alleen het decor, de acteurs en de kostuums wisselen.
Tussen die delen zitten anders genoeg verschillen.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:48 schreef Injetta het volgende:
Games of thrones.... ziet er goed gemaakt uit, toch boeit het me niet...
Nu ik het zo bekijk hou ik dus niet van de eindeloze fantasy-achtige films en series;
LOTR, Harry Potter, GOTH.
Het is in mijn optiek steeds hetzelfde. Goed tegen kwaad, zg. wijze mannen of vrouwen die vaak ook nog iets helderziends hebben. Hoofdpersoon is soort van uitverkorene die,zwaar op de proef wordt gesteld, maar uiteindelijk toch alles overwint. Er wordt mysterieus gesproken, gevochten met veel bloed vergieten.
Alsof ik naar een verhaaltje kijk,dat zich eindeloos herhaald. Alleen het decor, de acteurs en de kostuums wisselen.
OK, GOTH heb ik ook nog nooit gezienquote:Op zondag 20 augustus 2017 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha, dan ben ik dus niet de enige.
GOTH of GOT is Game of Thrones.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mmm, eigenlijk bijna alles behalve van die Amerikaanse puberfilms met hele flauwe sexhumor, kotsen, taartgooien, e.d.quote:Op zondag 20 augustus 2017 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tussen die delen zitten anders genoeg verschillen.
Maar van wat voor films hou je dan wel?
Als je denkt dat La La Land het van het ijzersterke script moet hebben dan begrijp je de reden ook niet waarom hij zoveel Oscars heeft gewonnenquote:Op maandag 21 augustus 2017 14:19 schreef HansvanOchten het volgende:
La La Land, wat een doodsaaie film was dat zeg. Er gebeurde echt werkelijk niets interessants.
quote:Op maandag 21 augustus 2017 14:31 schreef Hiddendoe het volgende:
Is 'Gone with the wind' al genoemd?
Legendarische film hoor, laat daar geen misverstand over bestaan. Maar veeeeeeeel te lang en die intermezzo's waar je alleen maar wat tekst zag voorbijschuiven met (on)toepasselijke muziek erbij.
Overigens, voor Tong80 een leuk weetje over deze film: Vivien griezelde als zij weer eens moest kussen met Clark, want zijn kunstgebit zat los in zijn mond en dat schijnt niet prettig te zijn bij het zoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind ik ook overgewaardeerd.quote:Op maandag 21 augustus 2017 15:55 schreef ChickenMan het volgende:
Forrest Gump, jezus wat een irritante film is dat.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Waarom dan ? Heb hem niet gezien.quote:Op maandag 21 augustus 2017 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je denkt dat La La Land het van het ijzersterke script moet hebben dan begrijp je de reden ook niet waarom hij zoveel Oscars heeft gewonnen
De muziek, de cinematografie, het decor, de locatie, de chemie tussen de hoofdrolspelers. Alles is verbonden met elkaar tot 1 perfect plaatje en echt een ode aan de cinema. Dat is mooi. Natuurlijk is het verhaal dan niet zo complex als de gemiddelde arthouse. Je loopt blij de bios uit.quote:
O, dit is ook een goede, ja. En ik zou daar ook meteen Boyhood aan toe willen voegen. Beide films worden door alles en iedereen bewierookt, en beide films vond ik ronduit saai.quote:Op maandag 21 augustus 2017 20:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Moonlight. Vreselijk veel open deuren en een niet verrassend plot.
Ok, moet je wel voor in de stemming zijn. Heb wel een idee van wat je bedoelt. Apocalyps Now maar dan anders.quote:Op maandag 21 augustus 2017 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De muziek, de cinematografie, het decor, de locatie, de chemie tussen de hoofdrolspelers. Alles is verbonden met elkaar tot 1 perfect plaatje en echt een ode aan de cinema. Dat is mooi. Natuurlijk is het verhaal dan niet zo complex als de gemiddelde arthouse. Je loopt blij de bios uit.
Mee eens, blijkbaar is het dialoog interessant maar ik vond het doodsaai, eindeloos vaag gelul en er komt maar geen vaart in. Nooit afgezien.quote:Op zaterdag 19 augustus 2017 20:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb nog nooit Pulp Fiction kunnen afkijken, paar keer geprobeerd op tv.
En ik heb de film zelfs op bluray, maar alleen omdat ie gratis was.
Zit juist erg veel vaart in. De lijntjes zijn bijna niet bij te houden.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 16:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mee eens, blijkbaar is het dialoog interessant maar ik vond het doodsaai, eindeloos vaag gelul en er komt maar geen vaart in. Nooit afgezien.
Dat was Bobbyquote:Op zondag 20 augustus 2017 11:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zit twee uur naar een fantasie te kijken. Deed me denken aan Dallas. Waar na een jaar blijkt dat alle afleveringen gedroomd waren door JR Ewing.
Ah. Heb er dan ook alleen over gelezen.quote:
Jaja zeker nooit Dallas gekekenquote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah. Heb er dan ook alleen over gelezen.
Klopt.quote:Op woensdag 23 augustus 2017 17:58 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Jaja zeker nooit Dallas gekeken
Mmm ik geloof je nietquote:
Dat mag, en interesseert me niet.quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2017 18:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat mag, en interesseert me niet.
quote:Op donderdag 24 augustus 2017 19:35 schreef Deckard het volgende:
Die met die hond en dat ze dan gaan varen naar een schat.
Van alle Steven Seagal-films hebben er maar 4 een fresh gekregen bij Rotten Tomatoes, en dat is inclusief films waarin hij niet de hoofdrol speelt. Er zijn dus weinig mensen die zijn films als goede films zienquote:
Ah haquote:
Kuifje en het geheim van de eenhoornquote:
Ik zag je naam en bedacht me dat ik The holy mountain echt heel moeilijk vond om door te komen terwijl dat in stonerkringen wel een ultieme klassieker is.quote:
Euhm, volgens mij was Tom Hanks de hoofdpersoon in 'The terminal'. Ik vond hem briljant. En ik maakte toen pas kennis met Stanley Tucci, ook een acteur om U tegen te zeggen.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 18:45 schreef HalsjeFemkema het volgende:
The lion king en alle andere films uit de Disneystal.
Titanic omdat het teveel lijkt op een Disneyfilm.
The silene of the lambs, totaal ongeloofwaardig en kijken naar gnuivende Jodie Foster met vreselijk accent.
The terminal, wat een vreselijke schijtfilm. De hoofdpersoon die Catherina ZJ speelde, wat een vat vol persoonlijkheidsstoornissen.
Alle pirates of the caribbean films. Leuk karakter die Jack Sparrow, films zelf zijn vreselijk, verhaallijnen voor -12 jaar.
Alle LOTR films, al die fantasy shit, bekruipt me het sprookjesboseffect. Niet doorheen te komen en totaal niet boeiend. Hetzelfde geldt voor die Harry Potter films, ik kom er niet doorheen.
The Matrix mede dankzij het houterige acteerwerk van Keanu, hadden ze nu werkelijk niet een beter iemand kunnen casten?
Al verfilmingen van Dan Brown's boeken, ok, het zijn geen blockbusters maar ik noem ze toch maar even. Stiekem kijk ik alleen om het gezicht dan Tom Hanks. In elk shot kijkt hij als een verschrikte hamster.
Er zijn ook wel leuke films, maar dat is een ander topic :-)
Ik vond hem geweldig. Deel 2 ook. Deel 3 viel tegen. Maar nog steeds een 8.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:45 schreef TechTraveler het volgende:
The Godfather - aardige film, maar echt niet zo legendarisch goed als men zegt.
Dat hoeft niets uit te maken. De Alien-films zijn ook goed.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Harry Potter films. Al krijg ik geld toe. Zo totaal ver van de dagelijkse realiteit
Dat is heel persoonlijk. Ik hou niet van fictie.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat hoeft niets uit te maken. De Alien-films zijn ook goed.
Dan blijft er weinig voor je over als filmliefhebber.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is heel persoonlijk. Ik hou niet van fictie.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig voor je over als filmliefhebber.
Geen idee van welk genre je wél houdt.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]Ik hou niet van tekenfilms, niet van science fiction, niet van aliens, Harry Potter, Star Wars, Roboflop etc. etc. Ik denk binnen 2 seconden: dat en dat kan helemaal niet.
Geschiedenis. Romantische komedies. Kostuumdrama's. Documentaires. En voor humor Chevy Chase en Frank Drebin. En jij?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee van welk genre je wél houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |