ik zeg gewoon iets luchtigs (advies van hier) over briologische krabpalen en katten, en ze verwijdert me.quote:
wat had ik dan moeten zeggen?quote:Op zondag 1 juli 2012 22:32 schreef Sekhmet het volgende:
En jij vraagt je af waarom ze je verwijderd heeft...
nee ik doe dat heus niet voor niets hoor.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:36 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet gewoon ons aan het trollen bent?
bron: Fotoboek van mylifeisgreyquote:Op 26-12-2011 01:14 schreef lanterfanteraar
[afbeelding]
De Zeehondenbrigade.
N.B. Uw abonnement wordt automatisch verlengd tot wederopzegging. Per 1 januari wordt het bedrag van ¤ 987,65 van uw rekening afschreven. Uw bijdrage wordt geļnvesteerd in het bouwen van schuilhutten voor de zeehonden rond het Waddengebied.
wtfquote:Op zondag 1 juli 2012 22:39 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee ik doe dat heus niet voor niets hoor.
ik probeerde net zo lauw en cool te zijn als lanterfanteraar, en had haar beetje nagedaan zoals zij is in dit bericht
[..]
bron: Fotoboek van mylifeisgrey
ja grappig he.quote:
nee het is niet gekopieerd. ik vind bRiologisch een grappig woord enzo, ik zeg altijd bRiologich ipv biologisch. en al dat andere ook.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:45 schreef Doodloper het volgende:
Oké, om dan ook serieus te doen:
Je moet geen grappen van anderen kopiėren omdat je denkt dat ze voor jou dan ook wel werken. Het komt dan veel te geforceerd over.
Doe gewoon normaal en zeg de dingen die je normaal ook zou zeggen. Je bereikt er niets mee als je overdreven gaat grappig gaat doen in die chats (of ze er nou om lacht of niet).
Zij dus schijnbaar niet. Zie daar de reden dat ze je weg geklikt heeft....quote:Op zondag 1 juli 2012 22:45 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
nee het is niet gekopieerd. ik vind bRiologisch een grappig woord enzo, en al dat andere ook.
ohe oke.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zij dus schijnbaar niet. Zie daar de reden dat ze je weg geklikt heeft....
je zegt net zelfquote:
ja maar wel in mijn stijl. ik houd niet van zeehonden, en vind dat bericht van lant haar zeehondenbrigade minder leuk dan mijn bericht van de zogenaamde kattenstichtingquote:Op zondag 1 juli 2012 22:47 schreef Doodloper het volgende:
[..]
je zegt net zelf
"ik probeerde net zo lauw en cool te zijn als lanterfanteraar, en had haar beetje nagedaan"
Lol...en niet ten onrechte dunkt mij :-Dquote:Op zondag 1 juli 2012 22:46 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Zij dus schijnbaar niet. Zie daar de reden dat ze je weg geklikt heeft....
ja en daarom vraag ik wel als ik zoiets weer wil zeggen eerst van te voren of ze briologische krabpalen belangrijk en katten leuk vind.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Lol...en niet ten onrechte dunkt mij :-D
Gewoon niet geforceerd grappig doen. Prikken mensen zo doorheen, helemaal als ze doorgewinterde Paiqers zijn. Laat desnoods het meisje wat meer zeggen als je even niks weet dan kom je vanzelf weer op een leuk gespreksonderwerp.quote:Op zondag 1 juli 2012 22:48 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja maar wel in mijn stijl. ik houd niet van zeehonden, en vind dat bericht van lant haar zeehondenbrigade minder leuk dan mijn bericht van de zogenaamde kattenstichting
Waarom zou je zoiets uberhaupt willen zeggen...echt..de enige reden die ik kan verzinnen is als je beiden stomdronken bent...mega-melig bent, al half in elkaars armen ligt..met een joint tussen je lippen...en dan nog..dan nog...zou ik zo'n meisje eerder proberen te zoenen..dan met zo'n tekst aan te komen :-)quote:Op zondag 1 juli 2012 22:52 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja en daarom vraag ik wel als ik zoiets weer wil zeggen eerst van te voren of ze briologische krabpalen belangrijk en katten leuk vind.
ik weet het nu wel. ( denk ik )
Herkansing!quote:Op zondag 1 juli 2012 23:45 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Hm. Altijd leuk om ineens profiel tegen te komen van iemand die je al gedate hebt (los van internet). En zij had mij nog wel afgewezen, verdikkeme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |