En het vervolg op topic numero 5: Final Fantasy X Part 5
3 Handige FFX links:
Ons ffx topic plaatje komt straks met een nieuw gezicht en een nieuwe user op de lijst!
En kom zelf eens met wat handige links. Dan edit ik mijn post wel en dan zetten ik die tussen handige links. Is natuurlijk makkelijk voor iedereen anders moet je straks dit hele topic door gaan spitten voor de links.
*Update 16.44
FFX Fok community pic uploaded
*Update 19.15
FFX fok community pic geedit. Krazy added. Ff op F5 rammen
[Dit bericht is gewijzigd door The.PhantoM op 07-08-2002 19:15]
quote:Wordt wel moeilijk na 24 uur
Op woensdag 07 augustus 2002 13:14 schreef The.PhantoM het volgende:
En kom zelf eens met wat handige links. Dan edit ik mijn post wel en dan zetten ik die tussen handige links. Is natuurlijk makkelijk voor iedereen anders moet je straks dit hele topic door gaan spitten voor de links.
quote:Daar hebben we mods voor
Op woensdag 07 augustus 2002 13:21 schreef BierKoning het volgende:[..]
Wordt wel moeilijk na 24 uur
quote:Ik ben snel. En met die links vraag ik het wel aan de modjes he raven
Op woensdag 07 augustus 2002 13:21 schreef BierKoning het volgende:[..]
Wordt wel moeilijk na 24 uur
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 16:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
Dit is ff voor de mark...
quote:Engels woord ,zodat dit topic in mijn lijstje komt
Op woensdag 07 augustus 2002 16:40 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Mark?
quote:Ja weet wel wat mark is. Maar snapte niet precies wat je bedoelde. Bookmark, landmark, mark kan ook ja teken of spoor zijn maarja.
Op woensdag 07 augustus 2002 17:12 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Engels woord ,zodat dit topic in mijn lijstje komt
Markeren...
Ja yuna is zeker knap en rikku ook
quote:* me heeft al ingesteld als wallpaper op mijn desktop
Op woensdag 07 augustus 2002 17:27 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]
*zucht*![]()
Jammer dat ze alleen digitaal is
quote:Hoe kom je aan een tweede overdrive?
Op woensdag 07 augustus 2002 18:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
In FFX topic V pagina 11 staat ze helemaal....
Heb trouwens de 2de overdrive voor ValeforHad hem de eertse keer helemaal over het hoofd gezien...
quote:Al vertrek je uit Besaid Village moet je ff terug lopen naar de store en dan praten met de vrouw.Ga dan naar het laatste huisje rechts en 'praat' met de hond.Pak het spul uit zijn mond en voíla: Energy Blast.
Op woensdag 07 augustus 2002 18:26 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Hoe kom je aan een tweede overdrive?
quote:Heb je ook meerdere overdrives voor de andere aeons?
Op woensdag 07 augustus 2002 18:33 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Al vertrek je uit Besaid Village moet je ff terug lopen naar de store en dan praten met de vrouw.Ga dan naar het laatste huisje rechts en 'praat' met de hond.Pak het spul uit zijn mond en voíla: Energy Blast.
quote:Nee, alleen valefor. Je ziet trouwens ook zijn 2de overdrive als je tegen dark valefor vecht. Dit is dan zijn standaard overdrive, zijn energy ray is dan een "normale" aanval
Op woensdag 07 augustus 2002 18:56 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Heb je ook meerdere overdrives voor de andere aeons?
quote:oke, en ik ben volgens mij iemand vergeten in het ffx topic picture lijstje te zetten.
Op woensdag 07 augustus 2002 18:58 schreef Krazy het volgende:[..]
Nee, alleen valefor. Je ziet trouwens ook zijn 2de overdrive als je tegen dark valefor vecht. Dit is dan zijn standaard overdrive, zijn energy ray is dan een "normale" aanval
Ff editten, sorry krazy
quote:Thanks
Op woensdag 07 augustus 2002 19:02 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
oke, en ik ben volgens mij iemand vergeten in het ffx topic picture lijstje te zetten.
Ff editten, sorry krazy
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 19:02 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
oke, en ik ben volgens mij iemand vergeten in het ffx topic picture lijstje te zetten.
Ff editten, sorry krazy
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 19:04 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
You rotten son of a shoopuf!
quote:
Op woensdag 07 augustus 2002 19:04 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
You rotten son of a shoopuf!
Zo ik heb het plaatje geedit en moet hem alleen nog ff uploaden
quote:Volgens mij had je Ketel_1 weg kunnen laten ,we hebben al lange tijd niets meer van hem vernomen...
Op woensdag 07 augustus 2002 19:11 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
. Kijk uit met je woorden ker!! Anders flikker ik je van de lijst
Zo ik heb het plaatje geedit en moet hem alleen nog ff uploaden
quote:Doe ik dan nog wel, maar help!!
Op woensdag 07 augustus 2002 19:44 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Volgens mij had je Ketel_1 weg kunnen laten ,we hebben al lange tijd niets meer van hem vernomen...
quote:Chimera's brain in de calm lands briben voor 196000 ( kan soms iets meer zijn ) of gewoon veel vechten in omega ruins.
Op woensdag 07 augustus 2002 19:45 schreef The.PhantoM het volgende:
Waar kan ik aan level 4 key sphere's komen? Ik heb tidusen lulu al ultima geleerd. Maar yuna nog niet en heb 3 level 4 key sphere's nodig. Help!!!
moet je tegen Kottos vechten in de monster arena
voer hem als eerst een power/mana/speed distiller en dan hem afmaken met overkill
dan krijg je dus 40 spheres
handig voor als je in nood zit
Met een beetje mazzel kan ik nog aan een paar van die FFX-shirtjes komen!!
WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
quote:Heb je ook al 10 tonberry's in de Sunken Cave gevangen ? Damn heb daar zo'n 4 uur op gezeten om 10 van die kutbeestjes te vinden.
Op woensdag 07 augustus 2002 21:38 schreef The.PhantoM het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met het vangen van alle fiends voor in de monster arena. Ik moet nog een paar fiends ok bikanel, inside sin en de omega ruins. En tidus doet zo af en toe klappen uitdelen van 99.999
quote:Vertel eens wat meer Smots.
Op woensdag 07 augustus 2002 21:39 schreef Smots het volgende:
YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESMet een beetje mazzel kan ik nog aan een paar van die FFX-shirtjes komen!!
quote:* me kijkt smots heel heel heel lief aan
Op woensdag 07 augustus 2002 21:39 schreef Smots het volgende:
YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYESMet een beetje mazzel kan ik nog aan een paar van die FFX-shirtjes komen!!
Hoe kan ik er 1 bemachtigen?
quote:Ja, overal 10 tot nu toe behalve dan bikanel, inside sin en de omega ruins maar die ga ik later nog doen. Ik had niet echt zo'n problemen om die liefe tonberry's te vinden. Had je al omega verslagen? Want daarna liepen er heel veel tonberry's in de sunken cave. Ik had vele meer problemen met de valaha's.
Op woensdag 07 augustus 2002 21:49 schreef Krazy het volgende:[..]
Heb je ook al 10 tonberry's in de Sunken Cave gevangen ? Damn heb daar zo'n 4 uur op gezeten om 10 van die kutbeestjes te vinden.
quote:ik heb van alle locaties alle monsters al 10, is wel een rotklus kan ik je zeggen
Op woensdag 07 augustus 2002 21:38 schreef The.PhantoM het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met het vangen van alle fiends voor in de monster arena. Ik moet nog een paar fiends ok bikanel, inside sin en de omega ruins. En tidus doet zo af en toe klappen uitdelen van 99.999
mijn hele party doet 99.999 schade
tidus met overdrive meer dan 1.000.000 schade
wakka zn Attack reels ook iest meer dan 1.000.000 schade
anima overdrive ongelovelijk veel schade
quote:maar er zijn genoeg bazen die niet zo 1,2,3 te verslaan zijn hoor, dark anima 8.000.000 leven, penace 12.000.000 leven en nemesis met 10.000.000 leven
Op woensdag 07 augustus 2002 22:02 schreef Krazy het volgende:
Omega was veel te makkelijk, duurde een paar minuutjes dat gevecht. Heb het spel misschien voor mezelf een beetje verpest door op elke plek een beetje te pre-levellen. De eindbazen verslaan in 2 of 3 slagen is niet echt bepaald leuk te noemen. Mijn anima deed met zijn overdrive bij een bepaalde vijand schade van zo'n 1.5 miljoen. ( 99.999 is eigenlijk het hoogste maar heb de animations van mijn aons op short gezet en daarom werd in dat geval alle aanvallen opgeteld )
de eindbazen van ff10 zijn wel simpel idd. 1 attack en je hebt al gewonnen eigenlijk.. daarom moet je het dus hebben van de subbossen in het spel daar ligt meer de uitdaging
quote:Oke dan
Op woensdag 07 augustus 2002 22:00 schreef Smots het volgende:
ik moet er nog even achteraan, maar zodra ik meer weet laat ik het meteeen weten!
quote:Gelukkig zijn die wat moeilijker ja. Alleen op Neslug al heb ik zo'n half uurtje gezeten met kutshell van hem.
Op woensdag 07 augustus 2002 22:13 schreef solidslayer het volgende:[..]
maar er zijn genoeg bazen die niet zo 1,2,3 te verslaan zijn hoor, dark anima 8.000.000 leven, penace 12.000.000 leven en nemesis met 10.000.000 leven
de eindbazen van ff10 zijn wel simpel idd. 1 attack en je hebt al gewonnen eigenlijk.. daarom moet je het dus hebben van de subbossen in het spel daar ligt meer de uitdaging
quote:Ik ben ook van plan om het spel tot het uiterste te spelen. Alles tot 255 alle sidequests enzo.
Op woensdag 07 augustus 2002 22:00 schreef solidslayer het volgende:[..]
ik heb van alle locaties alle monsters al 10, is wel een rotklus kan ik je zeggen
voor bij Inside Sin wordt het pittigmijn hele party doet 99.999 schade
tidus met overdrive meer dan 1.000.000 schade
wakka zn Attack reels ook iest meer dan 1.000.000 schade
anima overdrive ongelovelijk veel schade
quote:Ja dat beest is echt dik lomp. Maar ik krijg die species conquests en orginals nog niet dood. Moet ik nog ff voor trainen. Ik upgrade eerst tidus, waka, auron en yuna. Daarna doe ik de rest. De rest is nu ook eigenlijk heel slap.
Op woensdag 07 augustus 2002 22:16 schreef Krazy het volgende:[..]
Gelukkig zijn die wat moeilijker ja. Alleen op Neslug al heb ik zo'n half uurtje gezeten met kutshell van hem.
quote:met Tidus, Wakka en Auron heb ik
Op woensdag 07 augustus 2002 22:16 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Ik ben ook van plan om het spel tot het uiterste te spelen. Alles tot 255 alle sidequests enzo.
quote:ja idd de rest wordt wel erg slap idd..
Op woensdag 07 augustus 2002 22:18 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Ja dat beest is echt dik lomp. Maar ik krijg die species conquests en orginals nog niet dood. Moet ik nog ff voor trainen. Ik upgrade eerst tidus, waka, auron en yuna. Daarna doe ik de rest. De rest is nu ook eigenlijk heel slap.
ik heb van de originals, earth eater verslagen en dan die Shinryu gast
van de dark aons op het moment. Valefor, Ifrit, Shiva
quote:Hoezo kost het zo ongelofelijk veel geld?
Op woensdag 07 augustus 2002 22:40 schreef solidslayer het volgende:[..]
met Tidus, Wakka en Auron heb ik
255 strenght
255 defence
255 agility
255 evasion
255 accuracy
30 luck :S ja dat is een probleem..
100 magic
100 magic defence
wordt nog aan gewerkt
maar heb zo ongelofelijk veel geld nodig ervoor
quote:nou als je alle nodes op je sphere grid bekijk, velen zijn +1 +2 +3 en weinig +4
Op woensdag 07 augustus 2002 22:55 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Hoezo kost het zo ongelofelijk veel geld?
ik heb al 23000 leven bij elke character..
quote:Waar kan je die clearsphere's kopen?
Op woensdag 07 augustus 2002 23:11 schreef solidslayer het volgende:[..]
nou als je alle nodes op je sphere grid bekijk, velen zijn +1 +2 +3 en weinig +4
maar die moet je juist zoveel mogelijk hebben, met Clear spheres kan je die verwijderen en +4 toevoegen zodat je meer lege nodes overhoud voor andere upgrades als leven en luck enz.
een clearsphere kost 10.000 gil
+4 spheres (magic, strenght enz.) kan je winnen van de special creations in monster arena, per gevecht ben je ook 8000 gil kwijt
voor HP +300 spheres en luck +4 spheres ben je nog meer kwijt
nou ga maar tellenik heb al 23000 leven bij elke character..
Dark Yojimbo moet je overigens 5 keer verslaan :S
quote:bij die dude van de monster arena, moet je van alle monsters minimaal 5 vangen voor dat kan
Op woensdag 07 augustus 2002 23:12 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Waar kan je die clearsphere's kopen?
quote:hey, ja ik ben daar mee bezig
Op woensdag 07 augustus 2002 23:19 schreef Krazy het volgende:
Hey Solidslayer, waarom heb je Dark Ixion nog niet verslagen, hij is best een makkie. Je moet hem overigens 2 keer verslaan. Hij word namelijk 2 keer opgeroepen, eerst door die gast wat bij thunderplains staat daarna door een kleiner ventje wat bij hem is ( die overigens makkelijker te verslaan is maar wel gebruik maakt van zijn overdrive ).Dark Yojimbo moet je overigens 5 keer verslaan :S
quote:dat kan gewoon niet
Op woensdag 07 augustus 2002 23:25 schreef Re het volgende:
even maar weer een beginners vraagje want zoveel tijd heb ik nooit om te spelen (30 uur tot nu toe). Met die wapens upgraden... kan je dat ook ongedaan maken.. zoms veranderd de naam als je er wat bij stopt maar hoe haal je dat weer weg (bijvoorbeeld HP+5% vervangen door HP+20%)
quote:Kan volgens mij niet. Maar later krijg je nog andere weapons die je weer verder kan customizen.
Op woensdag 07 augustus 2002 23:25 schreef Re het volgende:
even maar weer een beginners vraagje want zoveel tijd heb ik nooit om te spelen (30 uur tot nu toe). Met die wapens upgraden... kan je dat ook ongedaan maken.. zoms veranderd de naam als je er wat bij stopt maar hoe haal je dat weer weg (bijvoorbeeld HP+5% vervangen door HP+20%)
quote:Je was me voor
Op woensdag 07 augustus 2002 23:30 schreef solidslayer het volgende:[..]
dat kan gewoon niet
je kan er wel iets bijvoegen als dat wapen daartoe slots voor heeft maar weghalen kan nooit
of gewoon in een winkeltje een wapen kopen die leeg is zodat je zelf wat kan invoegen, naar eigen keus.
quote:Dan moet ik nog ff verder met het vangen van fiends. Maar ik heb nu iets van 1.4 miljoen gil
Op woensdag 07 augustus 2002 23:23 schreef solidslayer het volgende:[..]
bij die dude van de monster arena, moet je van alle monsters minimaal 5 vangen voor dat kan
quote:hehe HAD ik ook ja, maar dat is sneller op dan je denkt
Op woensdag 07 augustus 2002 23:32 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Dan moet ik nog ff verder met het vangen van fiends. Maar ik heb nu iets van 1.4 miljoen gil
ik ga elke keer naar omega ruins en daar met de ability Gillionare proberen die mimic tegen te komen das dan 100.000 gil per gevecht..
quote:ja das echt erg.. 540.000 gil voor 4 wings of discovery waarvan je er 30 nodig hebt voor break HP limit
Op donderdag 08 augustus 2002 00:02 schreef Krazy het volgende:
Had op een gegeven moment iets van 5.000.000, toen ff wat marlboro's omgekocht voor de break HP limit en toen nog iets van 300 Gil ofzo.
zo kan ik ook een spel maken met een lange houdbaarheid...
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 00:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
Bij FFVII heb ik 14 miljoen Gil in me portomonee en een huisje in Costa Del Sol t.w.v 300.000,-
maar 14 miljoen gil in FF10 zou ik wel kunnen gebruiken
quote:* dontcare kijkt ook liev
Op woensdag 07 augustus 2002 21:56 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
* me kijkt smots heel heel heel lief aan
![]()
Hoe kan ik er 1 bemachtigen?
quote:Ik breng regelmatig nog een bezoekje aan de Gold Saucer...En ik neem vaak de B.B.Q plate in Sector 6 slum te Midgar.
Op donderdag 08 augustus 2002 00:10 schreef solidslayer het volgende:[..]
hahaah ja ik ook ! dat was lache, eigen villa
ik heb daar ook zo veel geld, maar weet niet wat ik er mee moet doen haha, ik kan helemaal niks meer doen in ff7, alle sidequests uit en uitdagingen verslagen..maar 14 miljoen gil in FF10 zou ik wel kunnen gebruiken
Wat ik ook soms doe is mezelf afzetten in Midgar en de reis over doen die je maakt tijdens het spel...ben je weer een paar uurtjes bezig.
quote:cool
Op donderdag 08 augustus 2002 00:24 schreef Ker_Plunk het volgende:Ik breng regelmatig nog een bezoekje aan de Gold Saucer...En ik neem vaak de B.B.Q plate in Sector 6 slum te Midgar.
Wat ik ook soms doe is mezelf afzetten in Midgar en de reis over doen die je maakt tijdens het spel...ben je weer een paar uurtjes bezig.
quote:Snowboard game heb ik echt uren achter gezeten
Op donderdag 08 augustus 2002 00:27 schreef solidslayer het volgende:[..]
cool
ja Midgar is echt een van de leukste stadjes heeft echt sfeer
ga je ook nog es naar dat dorpje in de bergen? beetje snowboarden? dat doe ik vaak, vind dat dorpje ook wel wat hebben.
gold caucer kom ik ook wel voor ald ie spelletjes
Ok een vraag over FFIX aan iedereen:Waar kan ik die olie vinden voor Mog Central zodat alles weer soepel loopt?
Mijn favo stad is Nibelheim (check me profile maar)
quote:Favo stad uit FF7 , midgard zeker weten
Op donderdag 08 augustus 2002 00:40 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Snowboard game heb ik echt uren achter gezeten
Ken je dat Mog spelletje nog?Irritant
Ok een vraag over FFIX aan iedereen:Waar kan ik die olie vinden voor Mog Central zodat alles weer soepel loopt?
quote:En je favoriete hobby (na FF) is zeker pianospelen?
Op donderdag 08 augustus 2002 00:40 schreef Ker_Plunk het volgende:Mijn favo stad is Nibelheim (check me profile maar)
In Nibelheim kun je ook even met Sephiroth spelen
quote:nope your not, ik heb het ook, alleen nog niet eens uitgespeeld !!!
Op donderdag 08 augustus 2002 01:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Wie heeft hier trouwens Vagrant Story?(ook van Squaresoft)
Het lijkt wel of ik de enige ben die dat spel heeft.Was een van de laatste echt goede Psx spellen (op FFIX na).Grafisch hoe raar het ook klinkt voor psx nog steeds mooi en erg sfeervol.
heb jij het al uit?
quote:ja dat was echt een irri spelletje, ik heb het maar 2 of 3 keer echt gewonnen, ik speelde meer snowbaorden, onderzeeer spelletje (die was super !!!!) en dat motorrace spelletje
Op donderdag 08 augustus 2002 00:40 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Snowboard game heb ik echt uren achter gezeten
Ken je dat Mog spelletje nog?Irritant
Maar heeft FF VII kut graphics. Jullie zijn allemaal zo te spreken over nummer 7 dat ik hem ook wel wil spelen als ik er aan kan komen maar ik vind het kut om een game te spelen met dik verouderde graphics.
quote:met alle respect hoor.. maar ik geniet toch 10 keer meer van het verhaal van FF7 dan dat ik van deel 9 en 10 tesamen heb gedaan, niet dat ik de verhalen in 9 en 10 slecht vind maar gewoon anders.
Op donderdag 08 augustus 2002 11:59 schreef The.PhantoM het volgende:
Hier kan ik dus niet over mee praten. Ik heb namelijk alleen 1 FF gespeeld en dat is FFX . Ik heb een hele tijd geleden wel een psx gehad maar nooit echt naar FF omgekeken. 1x een FF bij een vriendje gezien maar ik vond er nix aan. Maar ik had ook niet gespeeld. En dat is juist de key, het spelen is leuk en verslavend maar het kijken is nix aan.Maar heeft FF VII kut graphics. Jullie zijn allemaal zo te spreken over nummer 7 dat ik hem ook wel wil spelen als ik er aan kan komen maar ik vind het kut om een game te spelen met dik verouderde graphics.
quote:
Hier kan ik dus niet over mee praten. Ik heb namelijk alleen 1 FF gespeeld en dat is FFX . Ik heb een hele tijd geleden wel een psx gehad maar nooit echt naar FF omgekeken. 1x een FF bij een vriendje gezien maar ik vond er nix aan. Maar ik had ook niet gespeeld. En dat is juist de key, het spelen is leuk en verslavend maar het kijken is nix aan.Maar heeft FF VII kut graphics. Jullie zijn allemaal zo te spreken over nummer 7 dat ik hem ook wel wil spelen als ik er aan kan komen maar ik vind het kut om een game te spelen met dik verouderde graphics.
quote:Ik ben niet gelovig maar FFVII is door God gemaakt!
Op donderdag 08 augustus 2002 12:14 schreef solidslayer het volgende:[..]
met alle respect hoor.. maar ik geniet toch 10 keer meer van het verhaal van FF7 dan dat ik van deel 9 en 10 tesamen heb gedaan, niet dat ik de verhalen in 9 en 10 slecht vind maar gewoon anders.
en ik vind de graphics in 7 eigenlijk nog best mooimaar je moet juist niet op de graphics letten maar gewoon het verhaal spelen, naar de mooie muziek luisteren en door de betoverende stadjes lopen
quote:Nee
Op donderdag 08 augustus 2002 10:49 schreef solidslayer het volgende:[..]
nope your not, ik heb het ook, alleen nog niet eens uitgespeeld !!!
ik vind het echt een supermooi verhaal en echt heel mooi gemaakt die camera postities bij filmpjes zijn echt super en het geluid ook, maar ik ik zit ongeveer op 3/4 maar mijn wapens doen soms helemaal niks kwa damage en het combinen is ook een rotwerk zooo uitgebreid..
heb jij het al uit?
Gebruik van kleuren en textures is echt waanzinnig mooi gedaan:
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 15:54 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
Hey, als ik zo op het hoesje kijk van Vagrant Story is het net of ik seymour zie!
Ze zijn in ieder geval bij dezelfde kapper geweest denk ik, alleen Seymour heeft d'r nog een kleurtje in laten gooien.
quote:Ik ben een erge Squaresoft fan. Ik heb daarom ook Vagrant Story. Ik werk voor een gamesite en kan vertellen dat er een vervolg op Vagrant Story zit aan te komen. Andere Squaresoft games die ik heb zijn:
Wie heeft hier trouwens Vagrant Story?(ook van Squaresoft)
Het lijkt wel of ik de enige ben die dat spel heeft.Was een van de laatste echt goede Psx spellen (op FFIX na).Grafisch hoe raar het ook klinkt voor psx nog steeds mooi en erg sfeervol.
Final Fantasy IV tot X
Final Fantasy Tactics (nieuw deel komt op de GBA uit)
Xenogears (samen met FFVII beste RPG ooit!)
Parasite Eve 1 en 2
Front Mission 3 (speel ik op dit moment, erg leuk)
Brave Fencer Mushashi
Legend of Mana
Threads of Fate
Chrono Cross (ongelooflijk mooi)
Chrono Trigger (PSX)
Ik zou als ik jullie was zeker Xenogears importeren. Dat is echt een prachtige game. Zie hier:
In 2003 verschijnt er een prequel voor de PS2 met de naam XenoSaga episode I.
quote:Mooi! Wat ik wel hoop is dat ze die irritante hit-system eruit hebben gehaald.Alleen schandalig dat ik deel 1 nòg steeds niet heb uitgespeeld(eindbaas lukt me ècht niet)
Op donderdag 08 augustus 2002 19:51 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Ik ben een erge Squaresoft fan. Ik heb daarom ook Vagrant Story. Ik werk voor een gamesite en kan vertellen dat er een vervolg op Vagrant Story zit aan te komen. Andere Squaresoft games die ik heb zijn:
Final Fantasy IV tot X
Final Fantasy Tactics (nieuw deel komt op de GBA uit)
Xenogears (samen met FFVII beste RPG ooit!)
Parasite Eve 1 en 2
Front Mission 3 (speel ik op dit moment, erg leuk)
Brave Fencer Mushashi
Legend of Mana
Threads of Fate
Chrono Cross (ongelooflijk mooi)
Chrono Trigger (PSX)
[Dit bericht is gewijzigd door Ker_Plunk op 08-08-2002 20:33]
de parasite eve spellen heb ik ook gespeeld en uitgespeeld, ook leuke spellen vind ik, vooral deel 2 had mooie FMV enz.
volgens mij heeft niemand hier vagrant story uitgespeeld, laat staan dat er veel mensen dat spel hebben..
quote:dat wordt vast een heel erg mooi plaatje
Op donderdag 08 augustus 2002 20:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
Verzoek!
Bij deel 7 van dit topic wil ik graag het plaatje maken ipv The.Phantomok?
quote:Nee hoor ,ben er nu mee bezig en het is wel FFX...Tja en jullie kunnen een klein beetje verwachten wat er in staat
Op donderdag 08 augustus 2002 20:45 schreef solidslayer het volgende:[..]
dat wordt vast een heel erg mooi plaatje
iets zegt me dat het FF7 wordt
quote:Be my guest
Op donderdag 08 augustus 2002 20:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
Verzoek!
Bij deel 7 van dit topic wil ik graag het plaatje maken ipv The.Phantomok?
Ben benieuwd wat het dan wordt
quote:maak er iets moois van zou ik zeggen
Op donderdag 08 augustus 2002 21:08 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Nee hoor ,ben er nu mee bezig en het is wel FFX...Tja en jullie kunnen een klein beetje verwachten wat er in staat
quote:hmm, vreemde vrienden heb ik dan , die komen altijd kijken
Maar ik had ook niet gespeeld. En dat is juist de key, het spelen is leuk en verslavend maar het kijken is nix aan.
quote:happy birthday toooooo yooouuuu, happy birthday tooooo yoooouhooooooo
Op vrijdag 09 augustus 2002 02:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
Btw ,Ik ben vandaag jarig
en hoe jong ben je geworden?
quote:20
Op vrijdag 09 augustus 2002 11:14 schreef solidslayer het volgende:[..]
happy birthday toooooo yooouuuu, happy birthday tooooo yoooouhooooooo
happy biiiiiiiiiirtdaaaaaay Ker_Plunk, haaaaaaappy birthdaaaaay tooooo youuuuuuuuen hoe jong ben je geworden?
maar goed dit is wel waaaay offtopic
*kruipt weer achter FF10*
quote:Is dat in cactuar jaren
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:01 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
20
Maar gefeliciteerd
quote:die kijkt stoned. Heeft zeker te veel magic mushrooms gegeten om op de mushroom rockroad
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:55 schreef Ker_Plunk het volgende:
Barthello ,de Arnold Swartzenegger van FFX:
[afbeelding]
quote:die seymour is ook gelijk het moeilijkst
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:38 schreef Hakkert het volgende:
Ik ga de eerste seymour zo maar ff in elkaar batsen![]()
sux6
Ik krijg een ffx t-shirt van smots !!!!
quote:Ik krijg nog steeds het spel van die flip!! Alleen kan ie m niet vinden
Op vrijdag 09 augustus 2002 15:55 schreef The.PhantoM het volgende:
En weet je:Ik krijg een ffx t-shirt van smots
!!!!
quote:Je d8 maar ff een memory refresh bij mij
Op vrijdag 09 augustus 2002 17:22 schreef Robhimself het volgende:[..]
Ik krijg nog steeds het spel van die flip!! Alleen kan ie m niet vinden
Of je d8: ik kom ook eens een kijkje nemen in ons gezellige ffx topicje
quote:Zei iemand FF7 ? Het beste spel ooit gemaakt ?
Op donderdag 08 augustus 2002 20:45 schreef solidslayer het volgende:[..]
dat wordt vast een heel erg mooi plaatje
iets zegt me dat het FF7 wordt
quote:Your damn right!
Op zaterdag 10 augustus 2002 01:09 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zei iemand FF7 ? Het beste spel ooit gemaakt ?
![]()
![]()
Maanden en maanden plezier. Heb net de soundtrack gedowned en krijg kippenvel bij de meeste nummers.
quote:ook uitgespeeld? mij is het niet gelukt
Op zaterdag 10 augustus 2002 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Ja,........ik had Vagrant Story. Een heerlijk spel maar helaas volgens mij een van de mindere van Square. Xenogears daarentegen is een van de meest onderschatte games aller tijden.Maanden en maanden plezier. Heb net de soundtrack gedowned
en krijg kippenvel bij de meeste nummers.
quote:Mmm ,dan ga ik toch maar eens op zoek naar Xenogears.Is het een psx spel?
Op zaterdag 10 augustus 2002 09:18 schreef Chocobo het volgende:
Ja,........ik had Vagrant Story. Een heerlijk spel maar helaas volgens mij een van de mindere van Square. Xenogears daarentegen is een van de meest onderschatte games aller tijden.Maanden en maanden plezier. Heb net de soundtrack gedowned
en krijg kippenvel bij de meeste nummers.
quote:Moet je ff op de vorige pagina bovenaan kijken van deze topic. En ja, deze game is voor de PSX. 2 cd's.
Mmm ,dan ga ik toch maar eens op zoek naar Xenogears.Is het een psx spel?
Ben nu 4 albums van Xenogears aan het downen
quote:Natuurlijk uitgespeeldm alhoewel ik wel merkte dat het een van de moeilijkste spellen van Squaresoft is.
Op zaterdag 10 augustus 2002 10:48 schreef solidslayer het volgende:[..]
ook uitgespeeld? mij is het niet gelukt
Xenogears moet gespeeld zijn. Het spel is wel eng groot.
quote:Ben sinds gisteren aan het zoeken
Op zaterdag 10 augustus 2002 16:55 schreef Chocobo het volgende:
Ehhh,...Cactuar........als je Xenogears niet kent, dan kan ik je deze ERG aanraden. Een absolute must have en komt NET na FF7 qua beste RPG. (mijn mening)Xenogears moet gespeeld zijn. Het spel is wel eng groot.
quote:Ik ben tot de eindbaas gekomen ,maar niet verslagen.Ik vond de sfeer echt fantastisch maar het spel was idd erg moeilijk.
Op zaterdag 10 augustus 2002 16:53 schreef Chocobo het volgende:[..]
Natuurlijk uitgespeeld alhoewel ik wel merkte dat het een van de moeilijkste spellen van Squaresoft is.
Wat kan er nou tippen aan Aeris, Cloud, Vivi, Sephiroth, Zidane en de pistoolarm van Barret? Of de masterklappen van Auron en de summons van Yuna? Of een dagje in de Gold Saucer, een potje blitzballen met je vrienden of een spelletje Triple Triad spelen als je je verveelt?
Leg me dat nou eens uit?
Sephiroth:What I have shown you is reality. What you
remember, this is the illusion. ...Do you understand?
quote:ja volgens mij beginnen ze een beetje af te dwalen
Op zaterdag 10 augustus 2002 19:47 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
Xenogears, Vagrant Story?!Wat kan er nou tippen aan Aeris, Cloud, Vivi, Sephiroth, Zidane en de pistoolarm van Barret? Of de masterklappen van Auron en de summons van Yuna? Of een dagje in de Gold Saucer, een potje blitzballen met je vrienden of een spelletje Triple Triad spelen als je je verveelt?
Leg me dat nou eens uit?
Sephiroth:What I have shown you is reality. What you
remember, this is the illusion. ...Do you understand?
quote:schande
Op zaterdag 10 augustus 2002 22:32 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
ja volgens mij beginnen ze een beetje af te dwalen
. Ken die games waar zei het over hebben helemaal niet maarja.
maar goed dit is eenmaal een ff10 topic dus kunnen we misschien weer terug over ff 10 praten
quote:Jammer dat die action figures en die pluche beesten niet in een happy meal zitten
Op zondag 11 augustus 2002 04:02 schreef Ker_Plunk het volgende:
Hier kan je allemaal FF figuren kopen inclusief Chocobo's etc. Kweet niet hoe de kwaliteit is maar ik meld het maar evenHier trouwens ook ,inclusief goede Cactuar Pluche
(alleen sold out
)
quote:Ah, maar je hebt dan toch ook een psx mem card nodig of neit?
Op zondag 11 augustus 2002 02:43 schreef Ker_Plunk het volgende:
Voor de mensen die (schandalig genoeg) geen FFVII hebben; Hier kan je hem kopen: http://www.computoz.net/cgi-bin/new.cgi?mode=cat&code=PS217 ,en believe me ,hij's elke cent waard.
* Ker Plunk inmiddels kopie besteld heeft en in zwaar bewaakte kluis bewaken gaat.
quote:Aaaaaaaaarrrrrrrrggghhhhhh
Op zaterdag 10 augustus 2002 22:32 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
ja volgens mij beginnen ze een beetje af te dwalen
. Ken die games waar zei het over hebben helemaal niet maarja.
Maar goed,.....jullie hebben gelijk. Terug naar FFX.
quote:Nee, komt zeker uit de psx tijd? Ik heb nooit echt veel op de psx gespeeld. Het was 1 game origneel kopen en toen kwamen er steeds lui aanzetten of ik een psx game wou branden en toen heb ik hem ook maar voor me zelf gebrand. Ik had ongeveer 20 games en daarvan 1 origneel
Op zondag 11 augustus 2002 11:41 schreef Chocobo het volgende:[..]
Aaaaaaaaarrrrrrrrggghhhhhh
Je kent Xenogears niet ?
quote:Dan ben ik binnen no-time 130 kilo
Op zondag 11 augustus 2002 11:38 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Jammer dat die action figures en die pluche beesten niet in een happy meal zitten
. Dan is het pas echt: gek op mac
quote:Ja ,maar die zijn niet duur en zeker waard om te koop met FFVII.
Op zondag 11 augustus 2002 11:39 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Ah, maar je hebt dan toch ook een psx mem card nodig of neit?
quote:Ik moet wel bekennen dat ik zelf ook nooit Xenogears heb gespeeld..Maar jij was er zeer entusjast (damn hoe schrijf je dat) over en CloudStrife ook en aangezien FFVII jouw al-time favo game is (mijne ook) en CloudStrife de naam is van mijn al-time favo caracter kan ik Xenogears wel blind kopen wat ik ook ga doen
Op zondag 11 augustus 2002 11:41 schreef Chocobo het volgende:[..]
Aaaaaaaaarrrrrrrrggghhhhhh
Je kent Xenogears niet ?
[Dit bericht is gewijzigd door Ker_Plunk op 11-08-2002 13:22]
quote:Als ik mn kop niet laat zien, denkt Bastard dat ik XBOX UBER ALLES kies
Op vrijdag 09 augustus 2002 23:22 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Of je d8: ik kom ook eens een kijkje nemen in ons gezellige ffx topicje
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 15:05 schreef Robhimself het volgende:[..]
Als ik mn kop niet laat zien, denkt Bastard dat ik XBOX UBER ALLES kies
quote:Klopt, maar nu moeten we echt over FFX verder praten vindt ik.
Op zondag 11 augustus 2002 16:45 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
. Nou bastard begint volgens mij ook al een beetje in te zien dat de xbox toch best stoer is
Lees dit even om nog even terug te komen op Xenogears. Het is ECHT een must-have en wordt door velen beschouwd als beste RPG aller tijden. De last is dat Xenogears alleen ntsc uit is.
Ehhhhh,...cool he die Tidus ?
quote:hehe, verder praten over ffx en wat doet chocobo:
Op zondag 11 augustus 2002 17:53 schreef Chocobo het volgende:[..]
Klopt, maar nu moeten we echt over FFX verder praten vindt ik.
quote:
Lees dit even om nog even terug te komen op Xenogears. Het is ECHT een must-have en wordt door velen beschouwd als beste RPG aller tijden. De last is dat Xenogears alleen ntsc uit is.Ehhhhh,...cool he die Tidus ?
iemand tips om dark yojimbo om te leggen?
al mijn stats staan op 255 behalve luck en magic dan.. maar ik raak m maar niet, moet mn luck ook opkrikken zeker?
quote:ability aim gebruiken als je hem niet raakt
Op zondag 11 augustus 2002 23:22 schreef solidslayer het volgende:
heb al 2 dagen geen FF10 meer gespeeld *schaam schaam* maja drukke dageniemand tips om dark yojimbo om te leggen?
al mijn stats staan op 255 behalve luck en magic dan.. maar ik raak m maar niet, moet mn luck ook opkrikken zeker?
quote:Daarmee deed je de rotzak alleen maar plezier!
Op maandag 12 augustus 2002 22:35 schreef Hakkert het volgende:
Hakkert heeft net de eerste seymour in de pan gehakt..tja makkie he![]()
![]()
quote:Al 5 keer
Op maandag 12 augustus 2002 22:05 schreef Chocobo het volgende:
Is Dark Yojimbo al verslagen ?
[Dit bericht is gewijzigd door Krazy op 12-08-2002 23:13]
quote:Hoezo heb je je save gewist
Op maandag 12 augustus 2002 22:19 schreef Ker_Plunk het volgende:
Yep ,ik heb me save game van 63 uur gewist
Ben nu met een andere game bij Operation Mi'Hen ,zal nog wel een paar weken duren voordat ik hem éindelijk uitspeel![]()
Ik zag bij de Mushroom Road een schat kist in het diepe liggen ,weten jullie hoe ik die moet pakken?Hij lag in het begin een beetje in de mist.
quote:Another Story heb ik niet gezien. Het einde is geloof ik alleen wat langer. Ik heb er niks van gemerkt !
Op maandag 12 augustus 2002 23:29 schreef Krazy het volgende:
Hebben de mensen die hem hebben uitgespeeld, Final_Fantasy_X_-_Another_Story.avi al eens gezien ?
quote:Zit dacht ik in de japanse versie op het einde. Heb hem gedownload op kazaa. Word een verhaal vertelt dat zich een paar jaar later afspeelt na het einde van FFX.
Op maandag 12 augustus 2002 23:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Another Story heb ik niet gezien. Het einde is geloof ik alleen wat langer. Ik heb er niks van gemerkt !
quote:Ik kwam niet verder met die 63 uur.
Op maandag 12 augustus 2002 23:13 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Hoezo heb je je save gewist
Maar die schatkist kan je volgens mij pakken door een wachtwoord in te typen op het airship. Moet je ff kijken op de officiele ffx strategy guide. Volgens mij eens het een crest of sigil om rikku's legendary weapon up te graden. Of misschien is het het legendary weapon.
quote:Dat is idd de japanse einde maar die down ik wel al heb ik hem uitgespeeld....
Op maandag 12 augustus 2002 23:36 schreef Krazy het volgende:[..]
Zit dacht ik in de japanse versie op het einde. Heb hem gedownload op kazaa. Word een verhaal vertelt dat zich een paar jaar later afspeelt na het einde van FFX.
quote:Ga er ook weer eens aan beginnen en dan zorg ik dat ik een date met Barrett krijg i.p.v tifa of aeris.
Op dinsdag 13 augustus 2002 00:12 schreef Ker_Plunk het volgende:Maar nu ga ik weer verder met FFVII (ben in Gold Saucer)
![]()
quote:Ja dat schijnt mogelijk te zijn ,apart lijkt me
Op dinsdag 13 augustus 2002 00:16 schreef Krazy het volgende:[..]
Ga er ook weer eens aan beginnen en dan zorg ik dat ik een date met Barrett krijg i.p.v tifa of aeris.
quote:Moeilijk te zeggen. 35% misschien. Ik kan er ook helemaal naast zitten hoor. Maar als je alle sidequest er bij telt misschien nog wel minder dan 35%.
Op dinsdag 13 augustus 2002 11:39 schreef Hakkert het volgende:
Om maar weer eens ontopic te komen. Ik heb net macalania temple gehad... Op hoeveel procent van het spel zit ik dan eigenlijk???
quote:Hoe ging die ook alweer?Heb hem maar een keer gezien aangezien levelen met haar weinig zin heeft.
Op dinsdag 13 augustus 2002 11:11 schreef Chocobo het volgende:
Ja,...of een date met Yuffie. En ook cool is de level 4 limit break van Aeris voordat ze ................. nou,..je weet wel
on-topic
Misschien iemand een tip om de dark magus sisters te verslaan ? Wil maar niet lukken.
quote:heb ik ook nog geen manier voor gevonden... maar als je die verslaat.. en de andere dark aons ook krijg je Penace met zn 12miljoen leven.. dat is helemaal niet leuk meer
Op dinsdag 13 augustus 2002 13:44 schreef Krazy het volgende:
Moest je voor die limit break niet op een gegeven moment terug gaan naar die slapende gast in die grot? *probeert zich het te herinneren*on-topic
Misschien iemand een tip om de dark magus sisters te verslaan ? Wil maar niet lukken.
quote:Nee ,die is meer voor de statistieken ,dus hoeveel keer je gewonnen heb.Limit 4 krijg je in Gonga huis dacht ik.
Op dinsdag 13 augustus 2002 13:44 schreef Krazy het volgende:
Moest je voor die limit break niet op een gegeven moment terug gaan naar die slapende gast in die grot? *probeert zich het te herinneren*
quote:Nee,...de slapende man is inderdaad de plek om te zijn. Wacht tot je total battles op 266 of 277 zitten. Dan wordt de man wakker en geeft je een item. Drie maal raden wie die moet gebruiken.
Op dinsdag 13 augustus 2002 17:43 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Nee ,die is meer voor de statistieken ,dus hoeveel keer je gewonnen heb.Limit 4 krijg je in Gonga huis dacht ik.
Ik vind Omnislash nog het hardst rulen van alle limit breaks /overdrives
Ontopic. Ik ben gisteren door mijn broer gebeld. Hij wilde een PS2 kopen en Final Fantasy X. Die hebben we vandaag gehaald dus. Erg cool,.......... Hij heeft alleen FF7 gespeeld en weet dus helemaal niks van X. Had het zelfs nooit gezien. Ik was erbij toen hij begon met spelen. Hij ging letterlijk gillen en is sindsdien aan het spelen. Weer een FFX fan erbij !
quote:Nee heb de andere dark aons verslagen dus deze zullen eventueel ook wel op de "normale manier" eraan gaan. Dark bahamut was trouwens een bitch om te verslaan. Heb je de dark Ixifor's nu al verslagen ?
Op dinsdag 13 augustus 2002 17:25 schreef solidslayer het volgende:[..]
heb ik ook nog geen manier voor gevonden... maar als je die verslaat.. en de andere dark aons ook krijg je Penace met zn 12miljoen leven.. dat is helemaal niet leuk meer
ik denk dat je toch moet gaan hopen op zanmato..
quote:O mijn god!
Op dinsdag 13 augustus 2002 17:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,...de slapende man is inderdaad de plek om te zijn. Wacht tot je total battles op 266 of 277 zitten. Dan wordt de man wakker en geeft je een item. Drie maal raden wie die moet gebruiken.
Ontopic. Ik ben gisteren door mijn broer gebeld. Hij wilde een PS2 kopen en Final Fantasy X. Die hebben we vandaag gehaald dus. Erg cool,.......... Hij heeft alleen FF7 gespeeld en weet dus helemaal niks van X. Had het zelfs nooit gezien. Ik was erbij toen hij begon met spelen. Hij ging letterlijk gillen en is sindsdien aan het spelen. Weer een FFX fan erbij !
Today it's Holland ,tommorow the world!
quote:30
Op dinsdag 13 augustus 2002 18:33 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
O mijn god!
Schandalig dat ik dit ben vergeten.
25 zweepslagen voor Ker Plunk
quote:jup, met hoge magic defence en evesion op 255, kan ie me en niet raken met zn attack, en zn thundaia deed ook niet veel pijn (auron 40.000 leven al:D)
Op dinsdag 13 augustus 2002 17:57 schreef Krazy het volgende:[..]
Nee heb de andere dark aons verslagen dus deze zullen eventueel ook wel op de "normale manier" eraan gaan. Dark bahamut was trouwens een bitch om te verslaan. Heb je de dark Ixifor's nu al verslagen ?
nu yojimbo maar ik raak m maar niet
Wie vinden jullie lekkerder, Yuna of Rikku?
Ik zeg Yuna ... 1-0
http://ultros.chaos2.org/FF/FF10/yuna/yuna-render2.jpg
Damn those eyes
-edit: de link werkt alleen als je hem copy-paste in je adresbalk don't ask why
* Chocobo gaat even de layout verneuken door een mega pic
quote:Als je me het van deze twee vraagt zeg ik Yuna. Die ogen inderdaad. Groen en blauw. Die link werkt niet omdat die site geen doorlinken toestaat. Maak anders een Final Fantasy poll met alle meiden van alle Finals en laat iedereen stemmen.
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:03 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
Even een FFX Topic Subquest:Wie vinden jullie lekkerder, Yuna of Rikku?
Ik zeg Yuna
... 1-0
http://ultros.chaos2.org/FF/FF10/yuna/yuna-render2.jpg
Damn those eyes
-edit: de link werkt alleen als je hem copy-paste in je adresbalk
don't ask why
Plaats iedereen erin:
* Aeris
* Tifa
* Rinoa
* Yuffie
* Lulu
* Yuna
* Quistis
* etc, etc......damn ik mis er nog zoveel !
quote:Rinoa rules ook
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:29 schreef Chocobo het volgende:[..]
Als je me het van deze twee vraagt zeg ik Yuna. Die ogen inderdaad. Groen en blauw. Die link werkt niet omdat die site geen doorlinken toestaat. Maak anders een Final Fantasy poll met alle meiden van alle Finals en laat iedereen stemmen.
Plaats iedereen erin:
* Aeris
* Tifa
* Rinoa
* Yuffie
* Lulu
* Yuna
* Quistis
* etc, etc......damn ik mis er nog zoveel !
Zij is ook
quote:Mond,...ik heb jouw ook woorden over yuna horen zeggen Bastard !
Op woensdag 14 augustus 2002 08:39 schreef Bastard het volgende:
Sick minds hier hoor
quote:Euh ja, leuk karakter
Op woensdag 14 augustus 2002 10:22 schreef Chocobo het volgende:[..]
Mond,...ik heb jouw ook woorden over yuna horen zeggen Bastard !
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 08:39 schreef Bastard het volgende:
Sick minds hier hoor
OK, de FF-chick-poll:
Aeris Gainsborough..................
Tifa Lockheart......................2
Yuffie Kisaragi.....................
Rinoa Heartilly.....................
Quistis Trepe.......................
Selphie Tilmitt.....................
Garnet Til Alexandros...............
Beatrix.............................
Yuna................................3
Lulu................................
Rikku...............................1
Copy-pasten en drie nummertjes toevoegen aan het einde van de regels.
3 punten voor je eerste keus
2 punten voor je tweede keus
1 punt voor je derde keus
[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 14-08-2002 10:38]
quote:oeps, aangepast!
Op woensdag 14 augustus 2002 10:34 schreef Chocobo het volgende:
Je bent mijn score vergeten Bastard
quote:Xie nix...
Op woensdag 14 augustus 2002 10:31 schreef Bastard het volgende:
OK, de FF-chick-poll:
quote:Ja!
Op woensdag 14 augustus 2002 11:02 schreef De_Dag_Dipper het volgende:[..]
Xie nix...
quote:Kan niet echt goed kiezen tussen yuna of rikku. Maar rikku ziet er soms in wat filmpjes heel anders uit.
Op woensdag 14 augustus 2002 11:39 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja!
Ik zag dat jij hem al had staan!
Kijk zo is ze gewoon echt lekker:
Dan ziet ze er beter uit als yuna
en zo niet:
OP dit plaatje ziet rikku er heel anders uit. Dan vind ikk yuna toch lekkerder als je haar vergelijkt met rikku in DIT plaatje. Niet de bovenste!
* Chocobo ff7 aanzet
maar ale, geef mij maar rikku dan
die kan soms erg lekker uitzien en soms minder maja
yuna is ook niet mis, maar ik ga toch voor rikku
quote:volgende topic gelijk maar een poll aan maken. Ker plunk, doe jij dat dan? Jij wou ook nog een plaatje maken en maak dan gelijk een poll aan
Op donderdag 15 augustus 2002 11:28 schreef solidslayer het volgende:
nou ga ik toch sterk twijfelen aan de reden waarom mensen toch iedere keer weer de nieuwe FF koopt die uitkomt![]()
maar ale, geef mij maar rikku dan
die kan soms erg lekker uitzien en soms minder maja
yuna is ook niet mis, maar ik ga toch voor rikku
quote:Ja is goed ,heb inmiddels al een mooi plaatje..maar waar maak ik die poll? (mooiste FF babes hè?)
Op donderdag 15 augustus 2002 11:59 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
volgende topic gelijk maar een poll aan maken. Ker plunk, doe jij dat dan? Jij wou ook nog een plaatje maken en maak dan gelijk een poll aan
quote:30 Stokslagen voor deze man. Ga onmiddelijk gamen. Waar zit je eigenlijk met het spel ?
Op donderdag 15 augustus 2002 12:22 schreef Ponem het volgende:
Anywayz ik ben er een tijdje uit geweest, omdat ik Final Fantasy een beetje links heb laten liggen de laatste tijd. Binnenkort ga ik er weer mee verder. There is still some unfinished businnes to attend to
quote:is het niet een beetje ****warm om te spelen
Op donderdag 15 augustus 2002 12:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
30 Stokslagen voor deze man. Ga onmiddelijk gamen. Waar zit je eigenlijk met het spel ?
quote:hehehe
Op donderdag 15 augustus 2002 12:50 schreef Chocobo het volgende:[..]
30 Stokslagen voor deze man. Ga onmiddelijk gamen. Waar zit je eigenlijk met het spel ?
quote:dat heb ik ook allemaal al op 255, evenals mn speed, agility, en acurracy.
Op donderdag 15 augustus 2002 17:49 schreef Ponem het volgende:[..]
hehehe
. Ik ben op dit moment nog steeds bezig om alle beesten te vangen. Keb al wel Dark Valefor en Dark Ifrit verslagen. Ifrit heb ik 10 keer verslagen omdat ik steeds niet het item kreeg wat ik wou
Strength, Defence, Magic Defense en Agility zitten bij iedereen al op 255 dus dat is wel relaxed
quote:naar de bestuurder van het schip lopen... heb ook een half uur gezocht
Op donderdag 15 augustus 2002 20:57 schreef Hakkert het volgende:
Zoo heb net de Al-Bhed geholpen in hun home.. Was wel ff een klotestuk.. Yuna ruled toch wel big-time met die CuraNu zit ik op dat schip, maar ik kom ff nie verder.. Morgen maar weer ff proberen...
quote:Oh wacht maar Hakkert. Yuna is straks weer tot je beschikking en HOE !
Op vrijdag 16 augustus 2002 00:43 schreef Hakkert het volgende:
Ah dank u chocobo...maar het blijft wel hakkert met een t he... Wat een eikel die seymour eigenlijk..tss kwam hem net tegen toen die ging trouwen met yunie... hmmz.. I miss here... Alles zonder aeons doen is nie cool
![]()
quote:zonder aeons is t ook makkelijk te doen hoor
Op vrijdag 16 augustus 2002 19:35 schreef Hakkert het volgende:
Aah ik heb iedereen weer bij elkaar en moet zo seymour de tweede verslaan.. Hij zag er wel lijp uit dus ik heb alle aeons maar ff op overdrive gezet..Hopelijk helpt dat.
maar goed je komt m nog lijper tegen dan dat je m nu ziet.
De laatste keer dat je m tegenkomt heeft ie een grote mond maar naar 2 attacks was ie toch niet zo stoer meer
quote:laat je aeons er buiten. Je verslaat hem zo. Eerste dacht ik ook dat het weer moeilijk zou worden maar de eerste seymour is toch echt het moeilijkst
Aah ik heb iedereen weer bij elkaar en moet zo seymour de tweede verslaan.. Hij zag er wel lijp uit dus ik heb alle aeons maar ff op overdrive gezet..Hopelijk helpt dat.
[Spoiler]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
De 3e seymour is misschien wat moeilijker
quote:Gewoon lekker raggen, maar als je nog niet veel getraind hebt door het spel heen is het natuurlijk niet weg om even je aeons op overdrive te zetten. De plaats waar je tegen de 2e seymour vecht is toch de Highbridge? Zo ja, daar kun je ook heel goed trainen...
quote:vriend van me heeft eergisteren ook maar een PS2 gehaald en FF X na die bij mij gezien te hebben
Op dinsdag 13 augustus 2002 17:56 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:Ja dat Varuna beeldje is idd cool. 1 van de mooiste die ik op internet heb gezien. Anima is ook cool.
Op zaterdag 17 augustus 2002 17:47 schreef Ker_Plunk het volgende:Heb vandaag Varuna gehaald
Ziet er echt vet uit.Gekocht in Utrecht bij Piet Snot.
Zag ook nog een vette action figure van Auron alleen die was ¤69,- .Post straks wel een pic al heb ik me cam terug.
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2002 09:47 schreef dontcare het volgende:
die fmv van het bal
wisten jullie dat FF8 de duurste computergame ooit is!.... stond in ieder geval in de playnation
quote:Ik weet wel dat FFVII $50 miljoen kostte
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:20 schreef De_Dag_Dipper het volgende:[..]
helemaal met je eens, dat vond ik trouwens ook het enige leuke aan/van FF8
wisten jullie dat FF8 de duurste computergame ooit is!.... stond in ieder geval in de playnation
quote:wat denk je om je party members te upgraden. Alle skilss op 255. Laat staan luck.
Op zaterdag 17 augustus 2002 17:51 schreef HAL9000S het volgende:
Heeft iemand hier de dark eaon's al verslagen?? Die beesten zijn enorm sterk, en ik heb geen idee hoe ik ze kan verslaan.
quote:Is het jou wel gelukt? En hoe kom je aan alle fortune sphere's om genoeg geluk te hebben om zo'n eaon te verslaan?
Op zaterdag 17 augustus 2002 20:41 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
wat denk je om je party members te upgraden. Alle skilss op 255. Laat staan luck.
quote:Nee maar ik ben ook nog lang niet klaar met upgraden. Ik heb dark valefor en dark bahamut met zanmoto afgemaakt omdat ik niet anders kon. Ik had een crest laten liggen in de tempel in zanarkand en in de tempel van besaid lag nog een destruction sphrere die ik niet had gebruikt. En het is moeilijk om aan die fortune sphere's te komen maar je kan het ook met weinig luck doen. Wat ik al zei: gewoon alle skills op 255 alleen luck niet. Of gebruik zanmoto maar dat is wel slap eigenlijk.
Op zaterdag 17 augustus 2002 21:15 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Is het jou wel gelukt? En hoe kom je aan alle fortune sphere's om genoeg geluk te hebben om zo'n eaon te verslaan?
quote:zanmato?? Volgens mij heb ik iets gemist?!!?
Op zaterdag 17 augustus 2002 21:18 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Nee maar ik ben ook nog lang niet klaar met upgraden. Ik heb dark valefor en dark bahamut met zanmoto afgemaakt omdat ik niet anders kon. Ik had een crest laten liggen in de tempel in zanarkand en in de tempel van besaid lag nog een destruction sphrere die ik niet had gebruikt. En het is moeilijk om aan die fortune sphere's te komen maar je kan het ook met weinig luck doen. Wat ik al zei: gewoon alle skills op 255 alleen luck niet. Of gebruik zanmoto maar dat is wel slap eigenlijk.
quote:Heb je de aeon Yojimbo wel? Kan je halen in de sunken cave voor een 'prikie '
Op zaterdag 17 augustus 2002 21:21 schreef HAL9000S het volgende:[..]
zanmato?? Volgens mij heb ik iets gemist?!!?
quote:Yojimbo heb ik wel.
Op zaterdag 17 augustus 2002 21:25 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Heb je de aeon Yojimbo wel? Kan je halen in de sunken cave voor een 'prikie '
quote:Nou Yojimbo doet heel af en toe zanmoto. Een aanval die geen enkele fiend overleefd. Zelfs de dark aeons niet. Je hebt de meeste kans dat yojimbo de aanval doet als je veel met yojimbo vecht en hem niet dismissed, je overdive gauge vol is en die van heb zelf ook. Het geld maakt niet uit want ik heb hem 1x voor 111 gil zanmoto laten doen terwijl hij soms voor meer dan 1 miljoen gil geen ene reet uitvoert. Zodra hij die zanmoto doet dan zal hij hem verder niet meer doen. Tenminste, dat denk ik. Dan ff saven en je ps2 resetten, heb je weer meer kans dat ie hem later nog een keer doet
Op zaterdag 17 augustus 2002 21:26 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Yojimbo heb ik wel.
quote:Het probleem is dat ik als eerst aangevallen word, met een klap 99.999 hp eraf, continu zodat autolife ook geen zin heeft, dat overleef ik gewoon niet.
Op zaterdag 17 augustus 2002 21:36 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
Nou Yojimbo doet heel af en toe zanmoto.
Edit: auto-haste is overigens ook zeer handig in deze gevechten.
kan gedaan zijn voor ie zelf kan aanvallen.
quote:Aha, door het vele gamen te weinig vitamientjes binnenkregen? Zie dat je al aan de supplementen zit!
Op zondag 18 augustus 2002 12:25 schreef Ker_Plunk het volgende:Varuna:
[afbeelding]
Cam kwaliteit is niet super
*Geinig poppetje*
quote:
Op zondag 18 augustus 2002 13:15 schreef De_Dag_Dipper het volgende:[..]
Aha, door het vele gamen te weinig vitamientjes binnenkregen? Zie dat je al aan de supplementen zit!
*Geinig poppetje*
quote:Je moet bemiddelen ,maar reken maar op ± 210.000 Gil
Op zondag 18 augustus 2002 15:59 schreef Hakkert het volgende:
ff vraagje.. Hoeveel moet je bieden bij die yojimbo?? En blijft die dan permanent bij je? Ik las net dat je ook nog voor hem moest betalen in gevechten?? Explain please
quote:Herhaal van mijn post hierboven:
Op zondag 18 augustus 2002 15:59 schreef Hakkert het volgende:
ff vraagje.. Hoeveel moet je bieden bij die yojimbo?? En blijft die dan permanent bij je? Ik las net dat je ook nog voor hem moest betalen in gevechten?? Explain please
Of lees onze eerdere FFX topics. Daar staat heel veel info over Yojimbo en Zanmoto.
quote:Ik had yojimbo voor 205 000 d8 ik. Zodra je yojimbo hebt moet je hem geld geven voor elke attack. Je mag zelf weten hoeveel. Als je veel met hem traint, zo min mogelijk dismissed en zijn en jouw overdrive gauge vol is heb je de meeste kans dat ie zanmoto doet (attack die niemand overleefd)
Op zondag 18 augustus 2002 17:05 schreef Hakkert het volgende:
Das zoveel leeswerk.. Ik denk iemand kan dat vast wel ff uitleggen.. Hmmm maar goed ik ga al aan het lezen..pfffffff
quote:Hij is cool
Op zondag 18 augustus 2002 12:25 schreef Ker_Plunk het volgende:Varuna:
[afbeelding]
Cam kwaliteit is niet super
quote:zeker niet. Je kan dan later de schatkist open maken. En als je alle fiends vangt, van alle 5 dan krijg je nemesis. Die fucking sterk. Ik ben er ook nog niet mee klaar. Moet nu nog maar een paar van de omega ruins, bikanel en inside sin. Maar ben de laatste tijd niet echt meer bezig geweest. Na een tijdje heb je hte toch wel gehad om al die beesten te vangen.
Op zondag 18 augustus 2002 18:02 schreef Hakkert het volgende:
Hmmm ik heb de negen fiends in de calm land gevangen..Alleen nog geen 10 per fiend.. Kben toch stiekum teruggegaan en heb nu een schatkist die ik niet kan openen, maar ik vroeg me af..Als ik nu alsnog alle fiends vang.. Krijg ik dan nog een extra bonus of is het verspilde moeite en kan ik beter verder gaan..
quote:nee bedoel ook de calm lands hoor
Op zondag 18 augustus 2002 18:26 schreef Hakkert het volgende:
Volgens mij zit ik ergens anders als jou phantom.... Inside sin ken ik nie
quote:Je bent nog lang niet klaar
Op zondag 18 augustus 2002 22:03 schreef Hakkert het volgende:
Ik ben nu druk bezig met die dingen vangen..al een halve dag volgens mij.. Ik moet nog 3 soorten..die vage plant...die ogre en chimera brain ofzoiets...*druk op zoek gaat*
quote:Ja klopt. Maar helemaal boven aan de calm lands (rond de monster arena) heb je meer kans dat je marlboro's, chimera brains en orgs tegen komt.
Op zondag 18 augustus 2002 22:32 schreef Hakkert het volgende:
hmmm...ik vind zo kut dat je steeds op hetzelfde stuk loopt en niet verder gaatDat open landschap begint een keer te vervelen..
Energy Rain, waarom heb ik die nog niet?
quote:Nee, krijgt later een airship, kan je reizen over heel spira.
Op maandag 19 augustus 2002 08:58 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
Moet je voor de Fiendquest eigenlijk teruglopen of kun je wel gewoon je route weer volgen? (yep, ik ben op hetzelfde punt)Energy Rain, waarom heb ik die nog niet?
quote:ace of blitz zn laatste overdrive is veel beter dan energy ray
Op maandag 19 augustus 2002 14:04 schreef Hakkert het volgende:
Gewoon veel dooien maken.. Krijg je energy rain vanzelfWel geinig dat we op hetzelfde punt zitten trouwens.. Nog 4 uurtjes en dan kan ik weer FFX-en
...
met ace of blitz doe je met gemak 1 miljoen schade of we meer..
quote:wanneer krijg je die overdrive? Ook door gewoon veel te vechten?
Op maandag 19 augustus 2002 14:21 schreef solidslayer het volgende:[..]
ace of blitz zn laatste overdrive is veel beter dan energy ray
met ace of blitz doe je met gemak 1 miljoen schade of we meer..
quote:Je hebt ook de celestial mirror nodig om het te openen.
Op maandag 19 augustus 2002 18:32 schreef Hakkert het volgende:
Ik heb alle negen fiends gevangen en kan nog steeds niet die kist openmaken.. Moet ik nog wat doen ofzo??
[Dit bericht is gewijzigd door Krazy op 19-08-2002 19:04]
Als je ultieme wapens hebt zul je zien dat ze alleen een NO AP ablility hebben om deze eraf te krijgen en andere ablilities erop te zetten heb je voor iedereen een crest en een sigil nodig. Als je deze hebt moet je terug gaan naar macalania woods waar je de celestial mirror hebt gekregen, daar kun je je wapen upgraden. Tidus ultieme wapen ligt overigens linksboven in de calm lands.
quote:kan verschillen, ik heb echt een hele tijd moeten zoeken omdat ik de auto ability no encounters nog niet had. Maar ga eerst de calm lands uit richting de sunken cave en ga dan weer terug. En dan moet ze daar vlak bij de 'ingang' v.d calm lands staan.
Op maandag 19 augustus 2002 19:27 schreef Hakkert het volgende:
Waar staat die vrouw ergens in de calm lands??
quote:Whoehahahaha,..mijn hemel,..dat duurt nog wel even. Dan moet je eerst al haar summons verslaan incl. Yojimbo en Anima !
Op maandag 19 augustus 2002 20:11 schreef Hakkert het volgende:
Hoe kom ik die duur binnen aan de achterkant van de reniem tempel?
quote:Ga nu maar eerst ff die cloudy mirror halen
Op maandag 19 augustus 2002 20:11 schreef Hakkert het volgende:
Hoe kom ik die duur binnen aan de achterkant van de reniem tempel?
quote:Geen idee ! Ik denk dat hij de Macalania Woods bedoeld !
Op maandag 19 augustus 2002 20:37 schreef Krazy het volgende:
Terug naar bevelle ? hoezo dat ?
quote:Ja, lijkt me ook dat ie dat bedoelt. Waar is onze Ker_plunk eigenlijk. Einde van het topic nadert alweer
Op maandag 19 augustus 2002 20:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
Geen idee ! Ik denk dat hij de Macalania Woods bedoeld !
quote:Bedankt Dipper. Stel ik op prijs !
Op maandag 19 augustus 2002 20:40 schreef De_Dag_Dipper het volgende:
[offtopic] Vette site chocobo! [/offtopic]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |