SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Omdat voordochtig uit de mode is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:56 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
Pringels waarom zo achterdochtig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:27 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag op mijn werk verkiezingen voor de PVT (soort OR), indien ik verkozen wordt dan ben ik weer een stapje dichter bij mijn ultieme doel.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:27 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag op mijn werk verkiezingen voor de PVT (soort OR), indien ik verkozen wordt dan ben ik weer een stapje dichter bij mijn ultieme doel.
[ afbeelding ]NASA wordt van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Oh nee, is het al.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
NASA: Niels' Awesome Space Association.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
NASA wordt van jou?
Edit: Oh nee, is het al.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
NASA: Niels' Awesome Space Association.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
NASA: Niels' Awesome Space Association.
Ah jammerquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Met twee stemmen verschil verloren
[ afbeelding ]