ja boeiend, hoe vaak gebeurd dat nou.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:34 schreef Kola het volgende:
Je schreeuwt wel anders als het vliegtuig waar jij in zit half ontploft en neerstort door zo'n zelfde pot pindakaas+bom. Het is een lange weg naar beneden.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lekker bij de kipfilet die je aan boord krijgt.
Volgens mij hebben ze daar wel van die importzaakjes waar je 't kunt kopen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
in spanje heb je geen pindakaas en ik ben addict.
Misschien net die ene keer dat jij met het vliegtuig gaat.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja boeiend, hoe vaak gebeurd dat nou.
Weet je niet wat voor gezeik het is om een glas in je bagage te stoppen? Moet je het weer in 20 handdoeken gaan wikkelen en shit
Dan ga je lekker in Lloret naar Fred Kroket, en vraag je of hij weet waar je pindakaas kunt krijgen. Misschien kun je wel een pot ruilen tegen een doosje hagelslag.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Wacht even ik vraag het even aan mijn Spaanse connectie.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ola ola señorita cerveza!quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Wacht even ik vraag het even aan mijn Spaanse connectie.
Ola, si, si.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:39 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Wacht even ik vraag het even aan mijn Spaanse connectie.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |