Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Mikken lukt als een baas, en jawel, ik ros dan niet met mijn wreef.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:29 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Jou traptechniek was toch niet goed.
Je had toch geen kracht
Ik ga clubben in me dromen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ik wist niks
Wou lapo ook helemaal niet hebben, maar Dutchies clubben?
Ja , zegt toch dat je het kan? moet je er 10.000 nemen voor je het kan? Nee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Goede sample wel, 6 penalties [ afbeelding ]
misschien mis je de volgende 6.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja , zegt toch dat je het kan? moet je er 10.000 nemen voor je het kan? Nee.
Btw heb er wel meer genomen, maar 6 in wedstrijden.
moe man, en word toch om 12 uur gedisconnectquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ik wist niks
Wou lapo ook helemaal niet hebben, maar Dutchies clubben?
niet meer, heb hem allang voor 500 opgepiktquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb een 3-5-2 Situ voor 500c opgepikt. Iemand wilde hem toch nog in 3-5-2 hebben?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
misschien mis je de volgende 6.
[..]
moe man, en word toch om 12 uur gedisconnectkga maar weer een keertje vi kijken.
Dan verkoop ik hem wel voor winstquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet meer, heb hem allang voor 500 opgepikt
Jawel, maar VIquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:34 schreef Euroteller het volgende:
Er zijn hier geen FC Pino spelers zeker?
Logisch, hij is achterlijk goed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan verkoop ik hem wel voor winst
Wat is SIF Twigg trouwens duur
De silvers zijn opzich wel interessant deze week, ga denk ik vooral voor silver packsquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan verkoop ik hem wel voor winst
Wat is SIF Twigg trouwens duur
En die schotse MOTM??quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is wel de enige silver uit die competitie, en waarschijnlijk de beste Schotse silver ST
Nog niet zo lang, maandje (of 2?). Kom je clubs?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:38 schreef pascal08 het volgende:
Sinds wanneer speelt Ronaldinho bij Atl. Mineiro?
Ik denk dat MOTM Rhodes beter isquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is wel de enige silver uit die competitie, en waarschijnlijk de beste Schotse silver ST
Zomer transfer, triple link met Danilinhoquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:38 schreef pascal08 het volgende:
Sinds wanneer speelt Ronaldinho bij Atl. Mineiro?
Ik las: ik ga ook maar is 2500 packs openen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:38 schreef marcie216 het volgende:
ik ga ook maar is wat 2500 packs openen.
Hahahahaquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik las: ik ga ook maar is 2500 packs openen.
Ziet er ziek uit. Rechterflank lijkt me wel wat kwestbaar in verdedigend opzicht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:38 schreef Rijst het volgende:
Hij is af. Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
Valencia kan goed verdedigen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ziet er ziek uit. Rechterflank lijkt me wel wat kwestbaar in verdedigend opzicht.
5 chem Coentrao?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:38 schreef Rijst het volgende:
Hij is af. Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ziet er ziek uit. Rechterflank lijkt me wel wat kwestbaar in verdedigend opzicht.
Is goed. Heb je misschien skype ofzo. Die chat is makkelijker. DM me!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:41 schreef RavioliPunch het volgende:
Euro, 2vs2? Met zijn twee is clubs niet leuk.
onzichtbare link webapp gr grquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:41 schreef Rijst het volgende:
Wat is dezen? Gerrard ook 7.
[ afbeelding ]
eensquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:38 schreef marcie216 het volgende:
ik ga ook maar is wat 2500 packs openen.
Hij heeft 2 links en 4 punten (1,5 land + 2,5 club) met Pepe, dus meer chem dan dit gaat ie niet krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:41 schreef Rijst het volgende:
Wat is dezen? Gerrard ook 7.
[ afbeelding ]
Je zei dat die 7 chem zou krijgenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:43 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij heeft 2 links en 4 punten (1,5 land + 2,5 club) met Pepe, dus meer chem dan dit gaat ie niet krijgen.
Zoek het even zelf uit, de meeste zullen toch niets waard zijn. Kaiser chiefs wel iig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:44 schreef marcie216 het volgende:
Welke zilver(non shiney) kits zijn 500+ waard?
Ultimatedb klopt echt niet. Staat dat het kit 500 waard is, staan er gewoon veel op voor 200
Ik snap m alsnog niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Leuk gejat van Twitter man. Nee echt, hartstikke grappig.
Zag hem even leuk voorbij komen. Sorry Dude.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Leuk gejat van Twitter man. Nee echt, hartstikke grappig.
150 BIN raak ik ze allemaal wel kwijtquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zoek het even zelf uit, de meeste zullen toch niets waard zijn. Kaiser chiefs wel iig.
o.a. UNAM home en away, Sounders FC home en away, Kaizer Chiefs home, Vitoria FC awayquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:44 schreef marcie216 het volgende:
Ultimatedb klopt echt niet. Staat dat het kit 500 waard is, staan er gewoon veel op voor 200
Thanks!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
o.a. UNAM home en away, Sounders FC home en away, Kaizer Chiefs home, Vitoria FC away
Die Heerenveen kit en die Brighton away kit verkopen ook goed trouwens. En de ADO Den Haag home kit om 1 of andere vreemde redenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:55 schreef marcie216 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen if, maar wel een UP
Oh thanks!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Heerenveen kit en die Brighton away kit verkopen ook goed trouwens. En de ADO Den Haag home kit om 1 of andere vreemde reden
Ja daarom krijg je hem uit een packquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh thanks!
Die agbounbakor ofso, is cardweight 0
dat kan nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh thanks!
Zijn oude versie wel ja. Maar de UP is toch meer waard lijkt mijquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh thanks!
Hoe kan je hem dan uit een pakje halen manquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh thanks!
geen idee, vage shit.quote:
Is de bondscoach opgestapt??quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:59 schreef stoereboii het volgende:
wo 27/06/2012 - 22:13 Oranje moet op zoek naar een nieuwe bondscoach. Na de 0 op 9 op het EK maakt Bert van Marwijk plaats bij de Nederlandse nationale ploeg.
"Ik heb hevig getwijfeld, maar ik moet deze stap zetten", is de korte reactie van Van Marwijk, die bij de KNVB nog een contract had tot en met het EK van 2016.
Na het rampzalig verlopen toernooi in Polen en Oekraïne sprak Van Marwijk twee keer in "een open, eerlijke en constructieve sfeer" met de bond. Daarna besloot hij de eer aan zichzelf te houden.
"De KNVB is Van Marwijk enorm erkentelijk", zegt Bert van Oostveen van de Nederlandse bond. "Hij heeft uitzonderlijk goed gepresteerd met een finaleplaats op het WK 2010 en de eerste plaats op de FIFA-ranglijst."
"Natuurlijk is het jammer dat we vroegtijdig afscheid van elkaar moeten nemen, maar we moeten realistisch zijn. Persoonlijk kijk ik met een zeer goed gevoel terug op onze samenwerking."
Nederland kon geen enkele wedstrijd naar zijn hand zetten
Bert van Marwijk bereikte op het EK een absoluut dieptepunt met zijn groep. De poulewedstrijden tegen Denemarken, Duitsland en Portugal eindigden op een nederlaag. Met 0 op 9 en het schaamrood op de wangen mocht Oranje vertrekken.
Al snel bleek dat de eenheid binnen de Nederlandse selectie ver te zoeken was, maar zelfs na dagenlang onderzoek hebben de Nederlandse media nog niet kunnen uitspitten wat er precies aan de hand is. Van Marwijk, die na het EK 2008 het roer overnam van Marco van Basten, liet zelf nooit het achterste van zijn tong zien.
Van de 52 interlands met Van Marwijk als coach won Nederland er 34. Tien duels eindigden op een gelijkspel, acht matchen gingen verloren. De KNVB kondigt aan snel een nieuwe bondscoach te zoeken. Op 15 augustus neemt Oranje het in Brussel vriendschappelijk op tegen de Rode Duivels.
Lees ook:
Jij had de UP 72 en die zit nog in packs. Zijn oude versie met 65 is nu wel 0 weight maar die is niet zo heel veel waard. De stats van zijn UP zijn wel bizar goed trouwensquote:
0 card weight betekent dat een speler niet meer in packs zit. Jij haalt een speler uit een pack, dan is hij dus geen 0 card weight. Zo moeilijk is het toch niet?quote:
die gozer van vi die in Polen zit probeerde contact te zoeken met die chick van dat filmpje die ze 10x per aflevering laten zien, die nieuwslezeres. AFspraak geregeld enzoquote:
Wat denk jij?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:44 schreef marcie216 het volgende:
die heb ik hier toevallig wel liggen jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat denk jij?Dat iedereen hier een lijst met kits heeft?
Nee niet iedereen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat denk jij?Dat iedereen hier een lijst met kits heeft?
Jij bent toch niet iedereenquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die heb ik hier toevallig wel liggen ja
Nee om te bitchenquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee niet iedereen.
maar kan het toch vragen, daar is een forum toch voor?
Rest MLSquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:04 schreef Dudeweiser het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1242352
[ afbeelding ]
Wie maakt hem af? Het liefst niet al te duur.
Kandji ipv Donovan.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:04 schreef Dudeweiser het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1242352
[ afbeelding ]
Wie maakt hem af? Het liefst niet al te duur.
Graagquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn potje is bijna af, kijk zo wel even.
aardig schotquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
De Rossi met buitenkantje rechts.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/125005896t
Best lekker. Begin steeds meer met 'm te schieten en echt elk schot is gevaarlijk. Ga nu even naar je teampje kijken, DW.
swindon townquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:44 schreef Roypsv het volgende:
niemand die weet welke club dat zwarte shirt heeft met fifa 12 erop in het wit? ik kan hem niet vinden namelijk
Hahaquote:
je kon hem nog een keer geven :pquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:12 schreef Toefjes het volgende:
ik ben een smerig mannetje
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/125007807
Ik heb 200K in een week gemaakt met deze flauwekulquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb vaak 2 squadfitnessen in zo'n bronze jumbo maar nog nooit 3. Makkelijk coins verdienen
Heb niet echt actief gehandeld ofzo, maar toch 60k in een weekje. Had ook nog wat redelijke NIF spelers. Maar vooral winst gemaakt met die fitness kaartjes. Ze moeten dat handelen alleen echt wat makkelijker maken. Wordt een beetje ziek van alle niet verkochte items weer op de AH te zetten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb 200K in een week gemaakt met deze flauwekul
Alles goed?quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:52 schreef Roypsv het volgende:
ik loop nu zo hard te kankeren vieze 89e teringkutkarajrhaidaniutttaihisifjasF m
Die rollen altijd zo kut langs de keeperquote:Op donderdag 28 juni 2012 01:50 schreef Tim86 het volgende:
pff, altijd fijn als je met een niet 3-5-2 team tegen een 3-5-2 komt met alleen maar verdedigende spelers op de voorste 3 na. 7-2 verloren. Hij scoorde 5 onmogelijke goals met Suazo omdat Courtois ineens over alles heen dook. Hij schoot ook expres alleen maar zacht en laag. Vervelend kutventje was het ook. Engeland heeft de meeste mongooltjes, maar de ECHT vervelende ventjes komen bij mij altijd uit Frankrijk of Spanje (nu dat laatste). Op het einde liep ik zelf ook wel te kloten though, maar toen had hij er al 4 gemaakt met die double tap kutschotjes
kankerbal?quote:Op donderdag 28 juni 2012 01:52 schreef Roypsv het volgende:
ik loop nu zo hard te kankeren vieze 89e teringkutkarajrhaidaniutttaihisifjasF m
Gozâh, die gasten daar zijn dom! Coentrao heeft gewoon 7 chem of hij nou LB of LWB is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 03:11 schreef Rijst het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/1787603.page#17668717
Niet met VDV op cam...quote:Op donderdag 28 juni 2012 03:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gozâh, die gasten daar zijn dom! Coentrao heeft gewoon 7 chem of hij nou LB of LWB is.
Wel:quote:
Wat je in feite moet doen om te weten hoeveel chem een speler heeft is:quote:Op donderdag 28 juni 2012 03:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wel:
[ afbeelding ]
Positie: oranje, formatie: groen = 4 chem.
[ afbeelding ]
2 links, 4 punten = 3 chem.
3+4=7.
Het probleem is dat de webapp een extra link heeft tussen LM en CDM. Dat verklaart waarom Gerrard maar 7 chem heeft terwijl 'ie in 3-5-2 3 links heeft. 2.5p met Skrtel en 1p met van der Vaart = 3.5p. Hij heeft minstens 3 punten nodig voor 9 chem (met goede formatie en goede positie) en hij heeft er dus 3,5p.
Conclusie: Webapp zuigt, Coentrao heeft 7 chem (max.) en Gerrard 9 chem met van der Vaart als CAM.
Hij heeft ze al gekocht, maar is te lui om z'n PS3 aan te zetten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 03:43 schreef DannyDeko het volgende:
Je kan altijd nif coenteao en Pepe kopen om t te checken, kost toch niets.
Hallon!quote:Op donderdag 28 juni 2012 07:16 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Ik lees hier zo nu en dan mee, las altijd al nieuws op de FP en games, plus dit topic.
Redelijke n00b met FIFA12/FUT, maar leek me wel grappig om mee te ouwehoeren..
Aangezien ik een n00bje ben heb ik een BBVA pacewhore team gebouwd ^^
begon eigenlijk als een spaans/argentijnse BBVA/Serie A hybrid, uiteindelijk toch BBVA geworden
----------------Nilmar----Falcao--------------------
Afellay---Kaka---Xabi Alonso---Jesus Navas
----Abidal--------Perea----Pepe-----Silvio------
--------------------------Valdes-----------------------
Bank en reserve
Higuain
Piatti
Santi Cazorla
Diego
Diarra
Caceres
Rakitic
de Guzman
spelers in reserve die vervangen moeten worden (cheap)
Stekelenburg
Konko
Andre Dias
Armero
Al mn spelers zijn NIF
Wil op den duur mijn Falcao vervangen door een IF Falcao of TOTY
Silvio de RB wil ik gaan vervangen door IF Juanfran (moet kunnen naast Perea en Pepe toch?) of misschien Dani Alves
Voor de Guzman zit ik te denken aan Cesc Fabregas?
Marcelo er nog bijhalen als LB?
Voor Nilmar zit ik te denken aan David Villa
Jullie suggesties zijn welkom
PSN gamertag is overigens Lowland_Zulu
Welkomquote:Op donderdag 28 juni 2012 07:16 schreef DeGelaersdeKater het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
Ik lees hier zo nu en dan mee, las altijd al nieuws op de FP en games, plus dit topic.
Redelijke n00b met FIFA12/FUT, maar leek me wel grappig om mee te ouwehoeren..
Aangezien ik een n00bje ben heb ik een BBVA pacewhore team gebouwd ^^
begon eigenlijk als een spaans/argentijnse BBVA/Serie A hybrid, uiteindelijk toch BBVA geworden
----------------Nilmar----Falcao--------------------
Afellay---Kaka---Xabi Alonso---Jesus Navas
----Abidal--------Perea----Pepe-----Silvio------
--------------------------Valdes-----------------------
Bank en reserve
Higuain
Piatti
Santi Cazorla
Diego
Diarra
Caceres
Rakitic
de Guzman
spelers in reserve die vervangen moeten worden (cheap)
Stekelenburg
Konko
Andre Dias
Armero
Al mn spelers zijn NIF
Wil op den duur mijn Falcao vervangen door een IF Falcao of TOTY
Silvio de RB wil ik gaan vervangen door IF Juanfran (moet kunnen naast Perea en Pepe toch?) of misschien Dani Alves
Voor de Guzman zit ik te denken aan Cesc Fabregas?
Marcelo er nog bijhalen als LB?
Voor Nilmar zit ik te denken aan David Villa
Jullie suggesties zijn welkom
PSN gamertag is overigens Lowland_Zulu
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:09 schreef Fuszy het volgende:
jarigen enorm brak, terwijl ik een uur later uit me ben dan de afgelopen weken.
Wat een bazenpack, Kandji en Taylorquote:Op donderdag 28 juni 2012 02:33 schreef DannyDeko het volgende:
[ afbeelding ]
Oh hij gaat niet eens meer voor 4k
Nu nog examens?? Morgen is de laatste officiele schooldag? Al hoef ik al sinds maandag niet meer en morgen gewoon om rapportquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:18 schreef RavioliPunch het volgende:
Gefeliciteerd Fuszy!
Zometeen Biologie en Engels. Morgen Frans en Nederlands. Heb echt geen zin meer.
PATJE MIJN VOORBEELD EEN MOD IN HET FUT TOPIC OMG OMG MAG IK EEN HANDTEKENING PLEAAAASEquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:39 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren toch maar begonnen met FUT want had er nog niet veel tijd voor. Begint echt met kutspelers en speel gelijk tegen al die teams
Ban stoereboii en we helpen je met alle liefde.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:39 schreef Patje1987 het volgende:
Gisteren toch maar begonnen met FUT want had er nog niet veel tijd voor. Begint echt met kutspelers en speel gelijk tegen al die teams
Principe van FUT is de markt, vraag en aanbod etc. Mensen openen pakjes, daar komen spelers uit (pakjes openen raad ik af, anderen hier niet, maar het kost veel geld en kans op winst is minimaal, behalve met 400c pakjes). En dan kan je handelen, beter team krijgen en OVERWINNEN.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:58 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet nog allemaal kijken hoe ik die dingen überhaupt verzamel. Had gisteren een bronze pack gekocht voor 700 coins ofzo?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.pagequote:Op donderdag 28 juni 2012 10:58 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet nog allemaal kijken hoe ik die dingen überhaupt verzamel. Had gisteren een bronze pack gekocht voor 700 coins ofzo?
Ben je bekend met cheat engine? Met cheat engine zetten we alle bronzen troep die normaal nooit verkoopt voor een BIN van 150 coins erop. Maak je makkelijk 10K per dag mee.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:58 schreef Patje1987 het volgende:
jumbo packs van 1.500 hebben mij ook geen windeieren gelegdquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:01 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Principe van FUT is de markt, vraag en aanbod etc. Mensen openen pakjes, daar komen spelers uit (pakjes openen raad ik af, anderen hier niet, maar het kost veel geld en kans op winst is minimaal, behalve met 400c pakjes). En dan kan je handelen, beter team krijgen en OVERWINNEN.
Dat is het een beetje.
Tja, chemistery eerst proberen 100 te krijgen. Tussen spelers krijg je links als ze dezelfde nationaliteit hebben, zelfde club of zelfde competitie.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:05 schreef Patje1987 het volgende:
http://www.ea.com/intl/fo(...)ow-off#eYVB25TvbdOgC
Ahh ok, ik had nu echt op positie gekozen zodat ze een groen schoentje kregenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:06 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Tja, chemistery eerst proberen 100 te krijgen. Tussen spelers krijg je links als ze dezelfde nationaliteit hebben, zelfde club of zelfde competitie.
Club is beste link, daarna club en daarna competitie geloof ik.
Maar ik zou ook met mls bronze beginnen
Dat helpt ook bij chemistery, en de formatie ook. Op het begin lijkt het een beetje ingewikkeld maar tis best simpel.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ahh ok, ik had nu echt op positie gekozen zodat ze een groen schoentje kregen
Dat is bagger natuurlijk. Wat ik zei:quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:05 schreef Patje1987 het volgende:
http://www.ea.com/intl/fo(...)ow-off#eYVB25TvbdOgC
Ahh ja ik snap het. Schoen geeft aan dat hij op de goede positie staat en die daarnaast de formatie. Nu dus verbanden gaan leggen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is bagger natuurlijk. Wat ik zei:
- Thema
- Juiste formatie
en manager in juiste formatie.
In de MLS zitten erg goede bronzen spelers.
Hier mijn MLS team:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#h62AvNBSbdOgH
Dat team is ook kut. Al die spelers hebben 30 pace ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:12 schreef Duuc-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Die dus. Te maken met paar honderd coins en door de chemistery al veel beter dan veel andere bronze teams op het begin.
Flikker op, want in het begin heb je natuurlijk al 10k en kan je een team maken met 70+ bronze pace taemquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat team is ook kut. Al die spelers hebben 30 pace ofzo
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:16 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Flikker op, want in het begin heb je natuurlijk al 10k en kan je een team maken met 70+ bronze pace taem
Valt best mee, st heeft 81 pace
1.5K 300c 3Kquote:
Hij heeft ook wel ff 15kquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:22 schreef detennismaster het volgende:
[..]
1.5K 300c 3K
900c 150c 150c
200c 1.5K 900c 500c
200c
= 9K Als je in het begin andere buitenspelers. = 4.5K
Ik heb dit team gekocht rond 20 October.
Deze is ook maar 15K:
[ afbeelding ]
Ik heb 600 coins nu haha.quote:
quote:
Dan heb je toch ook geen pace meer?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:26 schreef detennismaster het volgende:
[..]Gast ik zeg toch 4.5K als je even andere buitenspelers neemt.
Als het goed is heb je een startersteam. Speel ff twee keer een bronzetoernooi offline. En je heb 3K. Dan verkoop je de spelers uit je team. en heb je 4/5K ofzo.quote:
-.-quote:
Cuesta is veel duurder.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1.5K 300c 3K
900c 150c 150c
200c 1.5K 900c 500c
200c
= 9K Als je in het begin andere buitenspelers. 4.5K
2 of 3 potjes offline haha. Heb toen een pakje bronze gekocht ofzo om te testen.quote:
Ja, tegenwoordig.quote:
Waarom Verza?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
2 of 3 potjes offline haha. Heb toen een pakje bronze gekocht ofzo om te testen.
Net overigens Verza gekocht
http://www.futhead.com/12/player/2316
Omdat ik nu helemaal niets heb en hij heeft goede pasing.quote:
PS3 of XBOX trouwens?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
2 of 3 potjes offline haha. Heb toen een pakje bronze gekocht ofzo om te testen.
Net overigens Verza gekocht
http://www.futhead.com/12/player/2316
PS3 mijn PSN = Derium.quote:
Nee, je moet niet random spelers kiezen. Je moet spelers kiezen met 1 thema.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat ik nu helemaal niets heb en hij heeft goede pasing.
Die krijg ik net uit een packquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, je moet niet random spelers kiezen. Je moet spelers kiezen met 1 thema.
trouwens: [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede speler, is me nog niet opgevallen, en neem aan dat je m gelijk gekocht hebt? is toch 300 a 400 coins winst weerquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1,5K waard ofzo.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die krijg ik net uit een pack![]()
[ afbeelding ]
Hij is wel vrij klein, 1,78 ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goede speler, is me nog niet opgevallen, en neem aan dat je m gelijk gekocht hebt? is toch 300 a 400 coins winst weer
Hoe bedoel je thema? Ik heb nog niets om op te baseren. Ik wil meeste Engelse spelers gaan doen. Daar wil ik op baseren.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, kan je in deze formatie makkelijk voor 1.5K verkopen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goede speler, is me nog niet opgevallen, en neem aan dat je m gelijk gekocht hebt? is toch 300 a 400 coins winst weer
Waarom koop je dan een spanjaard?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je thema? Ik heb nog niets om op te baseren. Ik wil meeste Engelse spelers gaan doen. Daar wil ik op baseren.
Wij raden allemaal mls aan, is amerikaanse competitie, zitten de beste bronze spelers.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je thema? Ik heb nog niets om op te baseren. Ik wil meeste Engelse spelers gaan doen. Daar wil ik op baseren.
Dan ga ik daar eens kijken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:36 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wij raden allemaal mls aan, is amerikaanse competitie, zitten de beste bronze spelers.
Je hoeft toch niet perse allemaal Engelsen dan te nemenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waarom koop je dan een spanjaard?
De beste bronzespelers zitten waarschijnlijk in de BPL. Maar de MLS heeft idd veel goede goedkope spelers met pace.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:36 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Wij raden allemaal mls aan, is amerikaanse competitie, zitten de beste bronze spelers.
Wel!quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan ga ik daar eens kijken.
[..]
Je hoeft toch niet perse allemaal Engelsen dan te nemen
Ohh ik wist niet dat er regels aan zaten en je perse die speler moet nemen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel;Ga alsjeblieft niet met die smiley strooien want jij bent hier degene die het niet snapt.
Gast hij begint net met FUT, dat jij nou de hele database uit je hoofd kent, dat is eenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wel!Ga alsjeblieft niet met die smiley strooien want jij bent hier degene die het niet snapt.
Je moet kandji nemenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh ik wist niet dat er regels aan zaten en je perse die speler moet nemen.
Verder heb ik deze op het oog.
http://futhead.com/12/player/8429
Aardige speler, maar dit is toch echt de beste MLS spits http://www.futhead.com/12/player/6887quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh ik wist niet dat er regels aan zaten en je perse die speler moet nemen.
Verder heb ik deze op het oog.
http://futhead.com/12/player/8429
jullie zijn gewoon allemaalquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:39 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Gast hij begint net met FUT, dat jij nou de hele database uit je hoofd kent, dat is een
Ik nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon allemaal![]()
en ik ook
De tijd die de meesten hier aan fifa bestenden is welquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon allemaal![]()
en ik ook
Lees ff de handleiding door.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:41 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hoef niet perse het beste te hebben, ik wil gewoon een degelijk team om mee te beginnen en ik denk dat die spits wel aardig is daarvoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Kandji wint wedstrijden voor je. Je móet hem gewoon hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:41 schreef Patje1987 het volgende:
Ik hoef niet perse het beste te hebben, ik wil gewoon een degelijk team om mee te beginnen en ik denk dat die spits wel aardig is daarvoor.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Lees ff de handleiding door.Ja heb ik gedaan ik weet waar ik moet beginnen nu. Vanavond eerst maar weer eens wat coins sparen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kandji wint wedstrijden voor je. Je móet hem gewoon hebben.
Joe speedboot?quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:47 schreef el-blanchito het volgende:
Ach Patje, iedereen vindt zoveel verschillende spelers fijn. Beste kies je gewoon wat je zelf fijn vindt.
Offtopic: Weet iemand een goed boek om een boekverslag over te maken? Ik moet hem morgen inleveren anders ben ik niet over naar V6
Ja dit ga ik ook doen, maar weet nu in ieder geval hoe ik moet beginnen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:47 schreef el-blanchito het volgende:
Ach Patje, iedereen vindt zoveel verschillende spelers fijn. Beste kies je gewoon wat je zelf fijn vindt.
Offtopic: Weet iemand een goed boek om een boekverslag over te maken? Ik moet hem morgen inleveren anders ben ik niet over naar V6
Sneeuw van Bernlefquote:
Tirza van Arnon Grunbergquote:
quote:
Haha, en dat ie dan ligt, ze denken dat ie dood is, en dan weer verder gaatquote:
Pics en prijsopgave svpquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:01 schreef vandermar het volgende:
Die hoer van een buurvrouw gaat haar huis verbouwen ofzo, godverdomme niet uitslapen door die hoer. Zij dacht zeker, zij hebben net een hondje dat de hele nacht blaft dan naai ik ze 's ochtends. Wat een smerige hoer.
Wel grappig dat de andere buurvrouw het niets uitmaakt van een hond die jankt en blaft en wij moeten het ook aanhoren.trieste hoer dat ze is.
Moggequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:01 schreef Kamikazie het volgende:
Goeiemorgen jongens
Volgens mij woont VDM in een rosse buurt
Vakantie hequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
MoggeOf eigenlijk is het alweer middag
Ze is smerig, 40 jaar ofzo en grijs haar en echt vies magerquote:
Alleen maar nette mensenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:47 schreef el-blanchito het volgende:
Ja ik was hier al wel eens eerder maar toen geen tijd verder voor FUT en nu wel dus ik kom hier even kijken.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vakantie he
Maar zag ik het nou goed ? een mod die dit forum bezoekt en niet omdat het hier zon chaos is maar om ons om advies te vragen? Nice!
Heb je de prijs van Ronaldinho al gechecktquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:01 schreef Kamikazie het volgende:
Goeiemorgen jongens
Volgens mij woont VDM in een rosse buurt
Ah nice, jammer dat je op playstation zit. Welkom in ieder geval.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik was hier al wel eens eerder maar toen geen tijd verder voor FUT en nu wel dus ik kom hier even kijken.
Het kan nog, maar die 4000 punten worden lastiger, want het ging gisteravond ook weer slechtquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ah nice, jammer dat je op playstation zit. Welkom in ieder geval.
Thorb ik zal zo even de prijs van IF ronaldinho bekijken
Hij zit nu nog op 130K
Geflatteerd is het woord dat je zoektquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het kan nog, maar die 4000 punten worden lastiger, want het ging gisteravond ook weer slecht
Ja dat ook, behalve dat potje 3v2 dat was wel zoals het hoordequote:Op donderdag 28 juni 2012 12:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Geflatteerd is het woord dat je zoekt
Sweaty rijstquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat ook, behalve dat potje 3v2 dat was wel zoals het hoorde
Hij begint metquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je de prijs van Ronaldinho al gecheckt?
Wat is die Tennismaster aan het bitchen danIemand die nieuw is en al futhead en alles gebruikt kan je ook wel iets normaler benaderen
Toefjes alweer een IFNice man!
De oude club van Kalu Uchequote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:16 schreef vandermar het volgende:
Eigenlijk dom van mij om Fred Rutten voor maar 300 te verkopen met de chem cup
1 van de 100 witte shirts, nice!quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:17 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Toef net deze gekregen, veel mooier nog imo
Ben jij als kind vaak op je hoofd gevallen??quote:
ik ben een kindquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ben jij als kind vaak op je hoofd gevallen??
Dat topic ook echt wat je in ONZ maakte dat er hier een mod post...
Dus het gebeurt nog steeds?quote:
Je bent een belg en daarom ben je dom, dat geeft niet .quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nee nog maar een paar keer gebeurd, maar het is wel gebeurd
quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je bent een belg en daarom ben je dom, dat geeft niet .
Competitie/ speler??quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:35 schreef stoereboii het volgende:
iemand een leuk team voor 230k ong? heb echt geen zin om zelf weer iets te verzinnen...
352, ong 230k
bedankt
Wat moet ik toch zonder jou?quote:Op donderdag 28 juni 2012 03:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wel:
[ afbeelding ]
Positie: oranje, formatie: groen = 4 chem.
[ afbeelding ]
2 links, 4 punten = 3 chem.
3+4=7.
Het probleem is dat de webapp een extra link heeft tussen LM en CDM. Dat verklaart waarom Gerrard maar 7 chem heeft terwijl 'ie in 3-5-2 3 links heeft. 2.5p met Skrtel en 1p met van der Vaart = 3.5p. Hij heeft minstens 3 punten nodig voor 9 chem (met goede formatie en goede positie) en hij heeft er dus 3,5p.
Conclusie: Webapp zuigt, Coentrao heeft 7 chem (max.) en Gerrard 9 chem met van der Vaart als CAM.
Dat zei ik gister ook 10 keerquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat moet ik toch zonder jou?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ok dan, spitsen en cam minstens 4 star skills, geen BBVA Defense, IF's en TOTY's mogen er ook inquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:37 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Echt niet?
Maakt het wel een stuk makkelijker
Met die dodde link van vdv vond ik het wel trickyquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook 10 keerTerwijl ik bijna niets van chem weet, snapte ik dit nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |