SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
ik ben kei goedquote:
Hup Sinterklaasquote:
ik verveel me de tering bij deze wedstrijdquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:58 schreef NaRRaToR het volgende:
gaat hard hier. al weer 3 topics verder zie ik zoterug van borrelen en sporten
Haha, ik hoorde het ook ja. Wat een kutwedstrijd trouwens, zooo saai dit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:55 schreef ArTiC het volgende:
Die commenatator zegt wat ik dacht
"Had hem in Johannesburg gemist man!"
Welkom terug!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:58 schreef NaRRaToR het volgende:
gaat hard hier. al weer 3 topics verder zie ik zoterug van borrelen en sporten
Bertje naar PSV, Dickie naar Oranjequote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
Toch zonde dat van Marwijk stopt als coach
Tis te merken hahahquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik verveel me de tering bij deze wedstrijd
Thanks! Het was gezelligquote:
Sta er niet van te kijken, toch hoop ik dat de spelers die zich misdragen hebben ook wegblijven.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
Toch zonde dat van Marwijk stopt als coach
Dat geloof ik best. Sporten ook goed bevallen?quote:
Wat een vergelijking man.... Ronaldo versus schilderij... tjah ze zijn beide bewerktquote:
Dat hoop ik eigenlijk ook. Die ego-koppen hebben we niet nodig. Vers bloed!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Sta er niet van te kijken, toch hoop ik dat de spelers die zich misdragen hebben ook wegblijven.
De Mona Lisa veranderd tussen de middag ook van kapsel, wist je dat niet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wat een vergelijking man.... Ronaldo versus schilderij... tjah ze zijn beide bewerkt
nee... ik krijg sterk de neiging om binnenkort een keer een paar klappen uit te delen aan een paar lui daar.... stel jostis....quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Sporten ook goed bevallen?
zitte gij op kickbokse jonguh?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee... ik krijg sterk de neiging om binnenkort een keer een paar klappen uit te delen aan een paar lui daar.... stel jostis....
Damn, wat was er aan de hand dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nee... ik krijg sterk de neiging om binnenkort een keer een paar klappen uit te delen aan een paar lui daar.... stel jostis....
Ik zal er eens op lettenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De Mona Lisa veranderd tussen de middag ook van kapsel, wist je dat niet?
nog 10 minuten + penalties vrees ikquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef rhubarbje het volgende:
ik zit al een tijdje te wachten tot het niet over voetbal zou gaan en ik ontopic iets kon zeggen en hoi kon zeggen maar het schiet maar niet op
dan maar oftopic hoi
UItgeborreld?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef rhubarbje het volgende:
ik zit al een tijdje te wachten tot het niet over voetbal zou gaan en ik ontopic iets kon zeggen en hoi kon zeggen maar het schiet maar niet op
dan maar oftopic hoi
Dick blijft 1 jaar en dan is ie weer weg, hebben we niks aan.quote:
Nee wel Taekwondo gedaan hoezo?quote:
ja elke fucking woensdag komen er een vader en zoon (of iig daar lijkt het op) die op hun dooooie gemakje het kabelrek een uur bezet houden... en niet dat ze dan effectief trainen ofzo nee ze staan 50 minuten te lullen over hun werk en doen lafjes wat oefeningen tussendoor. Heb ze er al meerdere malen op aangesproken en klachten ingediend bij de zaal maar er wordt weinig gehoor aan gegeven...quote:
durf je dat wel?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:06 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Gaan jullie nog meeten zaterdag? Ik heb misschien wel interesse.
Leest er dan werkelijk NIEMAND de OP meer?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:06 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Gaan jullie nog meeten zaterdag? Ik heb misschien wel interesse.
Toch hoop ik, misschien tegen beter weten in, dat ie er nog een jaartje aan vast plakt. Maar ik vertrouw ook wel op Cocu daarna.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dick blijft 1 jaar en dan is ie weer weg, hebben we niks aan.
ik denk dat ie nu zijn sokken uitgetrokken heeftquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Leest er dan werkelijk NIEMAND de OP meer?
die zijn helaas nog niet in productiequote:Op woensdag 27 juni 2012 23:08 schreef ArTiC het volgende:
kutpedro...hoop dat ie een peprnoot in zijn band krijgt op de weg naar huis
Ik had ook nooit verwacht ooit voor Portugal te zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:08 schreef ArTiC het volgende:
kutpedro...hoop dat ie een peprnoot in zijn band krijgt op de weg naar huis
ik ben voor Spanje!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik had ook nooit verwacht ooit voor Portugal te zijn
Taekwondo ja? Welke band had je? Ik was zo ver als rood, maar toen moest ik er onderuit jammer genoeg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:07 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Nee wel Taekwondo gedaan hoezo?
[..]
ja elke fucking woensdag komen er een vader en zoon (of iig daar lijkt het op) die op hun dooooie gemakje het kabelrek een uur bezet houden... en niet dat ze dan effectief trainen ofzo nee ze staan 50 minuten te lullen over hun werk en doen lafjes wat oefeningen tussendoor. Heb ze er al meerdere malen op aangesproken en klachten ingediend bij de zaal maar er wordt weinig gehoor aan gegeven...
quote:
oh dan had ik beter nog even kunnen wachten misschienquote:
niet? schandequote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
die zijn helaas nog niet in productie
Jawel, maar daar staat het zelfde als een paar weken terug toch? (Ik ben een paar weken niet echt uitgebreid op Fok geweest)quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Leest er dan werkelijk NIEMAND de OP meer?
groot gelijk dat je het ff vraagt hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Jawel, maar daar staat het zelfde als een paar weken terug toch? (Ik ben een paar weken niet echt uitgebreid op Fok geweest)
Want ik lees dat het doorgaat, maar was er niet zeker van.
Ow haha, dacht dat je het anders bedoelde. Maar Spanje speelt verschrikkelijk zeg, het 6e van FC Kuttebeek speelt nog spannender, dit is toch niet om aan te zien.quote:
Zou het heel toevallig niet zo kunnen zijn dat als die meet nog steeds in de OP staat dat het dan inderdaad zomaar zo zou kunnen zijn dat dat gewoon door gaat, misschien?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Jawel, maar daar staat het zelfde als een paar weken terug toch? (Ik ben een paar weken niet echt uitgebreid op Fok geweest)
Want ik lees dat het doorgaat, maar was er niet zeker van.
Groen helaas. was in mijn studententijd. Ik ging wel op voor blauw maar heb toen een zware blessure opgelopen tijdens de Nederlandse kampioenschappen.. Heb er nog nog steeds ooit last van.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Taekwondo ja? Welke band had je? Ik was zo ver als rood, maar toen moest ik er onderuit jammer genoeg.
En dat zijn geen sporters nee, zou me er ook aan ergeren
Nog een maandje wachten.. in augustus liggen ze vast wel weer in de winkel.quote:
Ja..dat tikkie takkie gedoe werkt niet altijd...Portugal weet het te ontregelen...en dan zijn ze nergens meer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ow haha, dacht dat je het anders bedoelde. Maar Spanje speelt verschrikkelijk zeg, het 6e van FC Kuttebeek speelt nog spannender, dit is toch niet om aan te zien.
Jammer man, heb je alleen Taekwondo gedaan of van te voren nog iets anders? Ik ben begonnen met Judo en als laatste een mix van karate/kickboksen. Ging er nogal ruig aan toe somsquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Groen helaas. was in mijn studententijd. Ik ging wel op voor blauw maar heb toen een zware blessure opgelopen tijdens de Nederlandse kampioenschappen.. Heb er nog nog steeds ooit last van.
Ik heb vroeger onder kunstschaatsen gezeten (zo'n 15 jaar).. toen een tijdje krachttraining gedaan. Daarna Taekwondo en Tennis en nu ben ik voornamelijk bezig met BodyBulding en af en toe Tennis.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jammer man, heb je alleen Taekwondo gedaan of van te voren nog iets anders? Ik ben begonnen met Judo en als laatste een mix van karate/kickboksen. Ging er nogal ruig aan toe soms
Sjezus.. Droogklootquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zou het heel toevallig niet zo kunnen zijn dat als die meet nog steeds in de OP staat dat het dan inderdaad zomaar zo zou kunnen zijn dat dat gewoon door gaat, misschien?
gewittetquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Sowieso, kratje bier per dag is goed voor hart en bloedvaten.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:22 schreef ArTiC het volgende:
denk dat het na de penalties nog steeds 0-0 is
Goed bezigquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ik heb vroeger onder kunstschaatsen gezeten (zo'n 15 jaar).. toen een tijdje krachttraining gedaan. Daarna Taekwondo en Tennis en nu ben ik voornamelijk bezig met BodyBulding en af en toe Tennis.
En zit ge dr dur, dan pakde maar pur!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:21 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Agget nie wit, dan doedet mee kit.
Tjah ben altijd wel een sporter geweest en gelukkig er ook altijd wel goed in geweest dat scheelt ook wel. Gewoon gaan zwemmen of i.c.m. fitness. Leert daar vast wel volk kennen waarmee je goed kunt opschieten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ik twijfel nog of ik ga fitnessen of zwemmen. Zwemmen geniet de voorkeur op het moment, maar weet nog niet zeker
janken zal iequote:Op woensdag 27 juni 2012 23:26 schreef JK1982 het volgende:
Whahaha, straks komt Ronaldo niet eens aan bod..
en zo is het inderdaad... wat zal onze mooiboy balen hahaquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:26 schreef JK1982 het volgende:
Dat zeker. Heb vroeger wel gezwommen, baantjes trekken vooral. 60 baantjes in anderhalf uur was goed te doen. Probeerde toch altijd meer eruit te persen maar uiteindelijk ging dat net nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Tjah ben altijd wel een sporter geweest en gelukkig er ook altijd wel goed in geweest dat scheelt ook wel. Gewoon gaan zwemmen of i.c.m. fitness. Leert daar vast wel volk kennen waarmee je goed kunt opschieten.
Hehe, dat vind ik dan wel grappig, ondanks dat ik liever Portugal zag doorgaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:26 schreef JK1982 het volgende:
Ach, wat mij betreft liever Spanje. Ex is er met een Portugees vandoor..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hehe, dat vind ik dan wel grappig, ondanks dat ik liever Portugal zag doorgaan.
ik ga ook altijd zwemmen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat zeker. Heb vroeger wel gezwommen, baantjes trekken vooral. 60 baantjes in anderhalf uur was goed te doen. Probeerde toch altijd meer eruit te persen maar uiteindelijk ging dat net niet
ja voetbal is voorbij, nu hebben we aandacht voor jouquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga ook altijd zwemmen!
50 in een uur ongeveer
mijn lief 60 maar dat red ik nog niet
Hehe, ja, dan is het wel begrijpelijk. Ik hoop dat Spanje in de finale wel wat beter gaat spelen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ach, wat mij betreft liever Spanje. Ex is er met een Portugees vandoor..
Morgen kon ook nog wel eens een leuke wedstrijd worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:29 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hehe, ja, dan is het wel begrijpelijk. Ik hoop dat Spanje in de finale wel wat beter gaat spelen.
Ik ook. Genieten van mijn 'vakantie' nu!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:42 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat ik zo 's mee ga doen met al die mensen die naar bed gaan. Moe
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja voetbal is voorbij, nu hebben we aandacht voor jou
mietjequote:Op woensdag 27 juni 2012 23:42 schreef Pien85 het volgende:
Ik denk dat ik zo 's mee ga doen met al die mensen die naar bed gaan. Moe
potje scharen?quote:
September, met mijn verjaardagquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:12 schreef NaRRaToR het volgende:
Nog een maandje wachten.. in augustus liggen ze vast wel weer in de winkel.
ohjaquote:
*pakt de champagne*quote:
In het andere deel van Brabant nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hier liggen ze half augustus al in de winkel hoor.
Bijna... Maar zonder kaarsjes!quote:
Gefeliciteerd!quote:
Zo voel ik mij wel heeeeel jong...quote:
je bent ook heeeeeel jongquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo voel ik mij wel heeeeel jong...
Daar ben jij wel blij mee hèquote:
dus er is al gebatst?quote:
O M G!! ArTiC!!quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:04 schreef ArTiC het volgende:
want dan snap ik ook waar die vlekken op de vloer vandaan komen
Misschien nog wel erger, want normaal deed je dat nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:04 schreef ArTiC het volgende:
het klopt idd...ook als je 32 bent kan je gewoon puberaal doen
Stalkerquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:04 schreef ArTiC het volgende:
want dan snap ik ook waar die vlekken op de vloer vandaan komen
jawel maar dan ontzag ik jouquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien nog wel erger, want normaal deed je dat niet
Als je het zelf moet vragen, zal het wel niet veel indruk gemaakt hebbenquote:
nee dan zit je piemel in de wegquote:
Ach gussiequote:
dat is waar jaquote:
Ahhhh! Is dat nu over?quote:
neuh...soms misschienquote:
maar goed je bent jarig dus voor een keertje danquote:
dank jequote:Op donderdag 28 juni 2012 00:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar goed je bent jarig dus voor een keertje dan
gefeliciteerd
ik ben kei liefquote:
Doen Narra en jij nu al aan rollenspel?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:23 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk het wel. Morgen vroeg op, want ik mag de verwarmingsmonteur ontvangen
reminderquote:
Hahahaha. Nee. Dat soort spellen doen wij nietquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Doen Narra en jij nu al aan rollenspel?
"Aber warum liegt hier überhaupt Stroh rum?"quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moet iets om de sleur te vermijden hè....quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Na twee dates al een sleur...? Ai..quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:34 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Je moet iets om de sleur te vermijden hè....
Handboeien, allesquote:Op donderdag 28 juni 2012 00:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Na twee dates al een sleur...? Ai..
Bedankt voor de tip!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:28 schreef Pheno het volgende:
Zolang je niet met hele ananassen gaat werken is er niets aan de hand
Jullie hebben gewoon een geile facilitair manager die al die stijve tepeltjes wil zien..quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:23 schreef Kper_Norci het volgende:
Hier op kantoor heb ik geen airco, maar op andere afdelingen wel, maar dan zetten ze hem met zulk weer gelijk op standje stijve tepels, en dan vinden ze het gek dat ze allemaal verkouden worden in de zomer
Haha, nou het is wel een "apart" ventje iddquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon een geile facilitair manager die al die stijve tepeltjes wil zien..
Wil jij zeggen dat de verwarming aanstaat omdat je het over de thermostaat hebt?quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:36 schreef automatic_ het volgende:
Pfff... Het is hier weer 24graden binnen. Gaat echt niet goed met de thermostaat haha.
Goeiemorgen!quote:
Maar hopen dat het werkt dan, anders wordt het een heet dagjequote:Op donderdag 28 juni 2012 09:46 schreef automatic_ het volgende:
Gisteren was het hier opeens 24graden, daarna 23. De verwarming springt aan, terwijl dat echt niet hoefthaha. Monteur is al grweest, heeft nu iets aangepast, maar geen idee of het werkt
Samzzquote:
Hoop voor je dat het werkt anders zal het een warm dagje worden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:46 schreef automatic_ het volgende:
Gisteren was het hier opeens 24graden, daarna 23. De verwarming springt aan, terwijl dat echt niet hoefthaha. Monteur is al grweest, heeft nu iets aangepast, maar geen idee of het werkt
Het lijkt me iig niet gezond dat je verwarming met dit weer aanslaatquote:Op donderdag 28 juni 2012 09:55 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou is het natuurlijk met dit weer ook wel lastig om te merken of het nu wel of niet goed gaat met de verwarming.
Gisteren had ik hele warme voetjes toen ik door het huis liep, haha.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:55 schreef Kper_Norci het volgende:
Nou is het natuurlijk met dit weer ook wel lastig om te merken of het nu wel of niet goed gaat met de verwarming.
Hehe. Dat ding spoort gewoon niet.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Het lijkt me iig niet gezond dat je verwarming met dit weer aanslaat(mits je seniel bent en de thermostaat op 30+ zet
)
ja ja ja wrijf het er maar inquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:06 schreef automatic_ het volgende:
Een ontspanningsmassage / rebalancing... Weet ik het
Maar in ieder geval een uur lang!
Nee, dat is alleen als iemand anders (dan deze persoon) mij een massage geeftquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:12 schreef Kper_Norci het volgende:
Is dat ook met handmatig hoogtepunt auto?
Zie je.. daar heb je het al..quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Haha, nou het is wel een "apart" ventje idd
quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen als iemand anders (dan deze persoon) mij een massage geeft
Ben jij de andere persoon? Of wil jij de andere persoon zijn?quote:
picsquote:
Ik heb haar op Facebook volgens mijquote:
Beide.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben jij de andere persoon? Of wil jij de andere persoon zijn?
euh...quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb haar op Facebook volgens mij
Voel je je nog jarig?
zo wel jaquote:
Snap ik! Ik ka het vast nog erger maken...quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
euh...
[..]
zo wel ja
ik begin er verlegen van te worden
Hahaquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
echt he...het is bijna alsof je het meent. Nog even oefenen
Waarom zou ik het niet menen? Het is toch altijd leuk wanneer mensen elkaar gelukkig maken?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
echt he...het is bijna alsof je het meent. Nog even oefenen
Google ftw!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:22 schreef Samzz het volgende:
Straks de tragus weer eens goed schoonmaken.
Ik vond het laatst wel meevallen toen we vanuit Roosendaal naar Antwerpen gingen, retourtje was 12 Euro.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:31 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ben alvast in de stemming aan het komen van het RHCP concert straks... alleen bederft de NS mijn feestvreugde met hun asociale ritprijzen. Misschien toch maar de auto pakken...
Eindhoven - Nijmegen 24,20 voor een retourtje p.p. enkele reis volgens ANWB 7 euro...quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vond het laatst wel meevallen toen we vanuit Roosendaal naar Antwerpen gingen, retourtje was 12 Euro.
valt me nog meequote:Op donderdag 28 juni 2012 10:35 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Eindhoven - Nijmegen 24,20 voor een retourtje p.p. enkele reis volgens ANWB 7 euro...
Ja, da's flink aan de prijs idd. Dan ben je met de auto qua brandstofkosten goedkoper uit, alleen dan komt het parkeren er nog bij.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:35 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Eindhoven - Nijmegen 24,20 voor een retourtje p.p. enkele reis volgens ANWB 7 euro...
Ja, maar dat komt omdat België zo goedkoop isquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vond het laatst wel meevallen toen we vanuit Roosendaal naar Antwerpen gingen, retourtje was 12 Euro.
Maar dan kan je niet flink op zuip gaanquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:31 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ben alvast in de stemming aan het komen van het RHCP concert straks... alleen bederft de NS mijn feestvreugde met hun asociale ritprijzen. Misschien toch maar de auto pakken...
In België is zowat alles goedkoperquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat België zo goedkoop is
Edit; en helemaaaaal in het weekend.
Het zal wel komen omdat ik sinds ik student-af ben nauwlijks nog met de trein ga...quote:
Klopt maar die kosten kun je allemaal delen door de n medereizigers.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, da's flink aan de prijs idd. Dan ben je met de auto qua brandstofkosten goedkoper uit, alleen dan komt het parkeren er nog bij.
Moet vrijdag toch werkenquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet flink op zuip gaan
Nou... Boodschappen en Kleding etc niet hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In België is zowat alles goedkoper
Goedemorgen allen
Ok, dat wist ik dan weer niet. Was met het Pinksterweekend, toen het ook zo lekker warm was.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt omdat België zo goedkoop is
Edit; en helemaaaaal in het weekend.
Benzine is ook vrij goedkoop. Als je wat dichter bij de grens woont is het soms wel eens leuk om daar te tankenquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou... Boodschappen en Kleding etc niet hoor.
Maar concertkaartjes, OV etc. wel
Daarom woon ik bijna in Duitslandquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Benzine is ook vrij goedkoop. Als je wat dichter bij de grens woont is het soms wel eens leuk om daar te tanken
Ja, dat ook iddquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Benzine is ook vrij goedkoop. Als je wat dichter bij de grens woont is het soms wel eens leuk om daar te tanken
Daar is het inderdaad nog goedkoperquote:
Scheelt momenteel op Euro 95 ongeveer 15 ct de liter, da's op zich wel lekker idd. Ik zit met 20 minuten in Essen, vanuit mijn woonplaats, dus ik zou het wel eens kunnen doen. Maar ik heb er dan weer zo'n hekel aan om daar allemaal apart weer voor te gaan rijden, ga normaal gesproken altijd tanken als ik van het werk af kom (en als het lampje brandtquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, in het weekend zijn er speciale tarieven. Als het goed is, had jij met jouw kaartje op vrijdag mogen vertrekken en zondag terug mogen komen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik dan weer niet. Was met het Pinksterweekend, toen het ook zo lekker warm was.
Voor mij is Poppel dan het dichtste bij. Waar ga jij de grens over?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat ook iddDoe ik ook regelmatig
Ja, ik rijd er ook niet speciaal om. Vriendinnetje woont in Essen en ik ga er weleens om broodjesquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Scheelt momenteel op Euro 95 ongeveer 15 ct de liter, da's op zich wel lekker idd. Ik zit met 20 minuten in Essen, vanuit mijn woonplaats, dus ik zou het wel eens kunnen doen. Maar ik heb er dan weer zo'n hekel aan om daar allemaal apart weer voor te gaan rijden, ga normaal gesproken altijd tanken als ik van het werk af kom (en als het lampje brandt)
Essenquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mij is Poppel dan het dichtste bij. Waar ga jij de grens over?
Nee, dat waren echt dagkaartjes, dat weet ik nog goed, we hebben daar nog op gelet en toen hadden we het erover om volgend jaar dan een hotel te boeken, zodat we wat langer kunnen blijven.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, in het weekend zijn er speciale tarieven. Als het goed is, had jij met jouw kaartje op vrijdag mogen vertrekken en zondag terug mogen komen.
15 cent is inderdaad echt veel. Ik heb een tank van 60 liter en meestal moet ik er toch 50+ liter inmikken. Scheelt toch een aardig bedrag, zelfs als je de afstand er vanaf haalt die je eerst moet rijden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:45 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Scheelt momenteel op Euro 95 ongeveer 15 ct de liter, da's op zich wel lekker idd. Ik zit met 20 minuten in Essen, vanuit mijn woonplaats, dus ik zou het wel eens kunnen doen. Maar ik heb er dan weer zo'n hekel aan om daar allemaal apart weer voor te gaan rijden, ga normaal gesproken altijd tanken als ik van het werk af kom (en als het lampje brandt)
Je was te snelquote:
Ooo okequote:Op donderdag 28 juni 2012 10:46 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, dat waren echt dagkaartjes, dat weet ik nog goed, we hebben daar nog op gelet en toen hadden we het erover om volgend jaar dan een hotel te boeken, zodat we wat langer kunnen blijven.
Zaterdag is het pullenfeest ofzo hahaquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:47 schreef Kper_Norci het volgende:
Sowieso is Essen natuurlijk een bazengemeente.
http://www.kerstbierfestival.be/
![]()
![]()
paar weken terug stond de benzine daar op 1,49 dat scheelt nog wel. Weet niet of hij inmiddels net zo gezakt is als hier...quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar is het inderdaad nog goedkoper
Dadelijk de motor maar eens pakken en hem volgooien met Belgische benzine
Volgens mij heb ik deze week getankt voor 1,53quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:47 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
paar weken terug stond de benzine daar op 1,49 dat scheelt nog wel. Weet niet of hij inmiddels net zo gezakt is als hier...
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:49 schreef ArTiC het volgende:
ik tank altijd met de creditcard van de zaak
elk weekend broodjes jaquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik rijd er ook niet speciaal om. Vriendinnetje woont in Essen en ik ga er weleens om broodjes
ja...mijn baasquote:
Das wel wat anders dan die 1,67 hier ja. Potver.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze week getankt voor 1,53
Oeh dat is ook niet slecht vergeleken met hier. Gelukkig tank ik diesel. die is hier nog maar 1,29/1,30quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De laatste was vorige week met 1,76quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is lekker hoor, op zondagquote:
Snelweg zeker?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:53 schreef Solique het volgende:
[..]
De laatste was vorige week met 1,76
Mja, scheelt echt wel hoor!quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Oeh dat is ook niet slecht vergeleken met hier. Gelukkig tank ik diesel. die is hier nog maar 1,29/1,30
Ik dacht eerst dat het de ui van Samzz wasquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:53 schreef NaRRaToR het volgende:
ik hoop overigens echt zooo dat ze Naked in the Rain spelen vanavond! Bazentrack! Vooral de Bass Solo:
Nee, daar is/was het 1,78.quote:
maar dan betaal je wel veel meer wegenbelastingquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Oeh dat is ook niet slecht vergeleken met hier. Gelukkig tank ik diesel. die is hier nog maar 1,29/1,30
Haha hij lijkt er wel op hequote:Op donderdag 28 juni 2012 10:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het de ui van Samzz was
71 euro per 3 maanden valt mee Peugeot 206 HDI (gechipped) uit 2003.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maar dan betaal je wel veel meer wegenbelasting
Dat valt nog mee ja.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:57 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
71 euro per 3 maanden valt mee Peugeot 206 HDI (gechipped) uit 2003.
moet je na de vakantie dan weer stage lopen?quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:57 schreef automatic_ het volgende:
Whoeiii, krijg net mailtje van mijn stagebegeleider dat er al wat onderzoeken op mij liggen te wachten na de vakantie
Toch vrij prijzig nog, maar als je er niet op hoeft te lettenquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, daar is/was het 1,78.
Maar was wel Amsterdam
Probeer er toch wel op te letten om in mijn eigen plaats te tanken, scheelt zo 7 cent of iets.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch vrij prijzig nog, maar als je er niet op hoeft te letten
langs de snelwegen betaal je altijd de volle mep, in steden langs drukke wegen vaak ook. Hier zitten er 3 vlakbij elkaar en iets verderop zit nog zo'n tinq ofzo...dus ze geven allemaal kortingquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Probeer er toch wel op te letten om in mijn eigen plaats te tanken, scheelt zo 7 cent of iets.
Maar soms dan rijd je wat verder door en dan neem ik toch niet de gok.
Vooral als je bijna leeg bent denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Probeer er toch wel op te letten om in mijn eigen plaats te tanken, scheelt zo 7 cent of iets.
Maar soms dan rijd je wat verder door en dan neem ik toch niet de gok.
Tinq is de goedkoopste van allemaal denk? Die zit hier bij ons in het dorp ook, maar ik ga daar nooit omdat ik na het tanken ook meestal gelijk peuken koop, en ja, de tinq dat is zo'n 24 uurs ding, zonder bemanning. En zonder winkel dus.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
langs de snelwegen betaal je altijd de volle mep, in steden langs drukke wegen vaak ook. Hier zitten er 3 vlakbij elkaar en iets verderop zit nog zo'n tinq ofzo...dus ze geven allemaal korting
Tja, werk in Amsterdam dus daar is het zowat overal net zo duur.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
langs de snelwegen betaal je altijd de volle mep, in steden langs drukke wegen vaak ook. Hier zitten er 3 vlakbij elkaar en iets verderop zit nog zo'n tinq ofzo...dus ze geven allemaal korting
Ik ga pas nadenken over tanken als ik de bekende ping hoorquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vooral als je bijna leeg bent denk ik
Mijn motor heeft geen benzinemeter en dat is soms best lastig, zelfs als je weet hoeveel je kan rijden met een tankToch handig dat reservekraantje soms
Ik meestal pas op het laatste moment, of als ik in het laatste kwart zitquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ga pas nadenken over tanken als ik de bekende ping hoor
Al had ik laatst dat er meer in de tank ging dan er in zou moeten kunnen![]()
zo'n beetje alle motorrijders met een motor van voor 2001 rijden op de KM tellerquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vooral als je bijna leeg bent denk ik
Mijn motor heeft geen benzinemeter en dat is soms best lastig, zelfs als je weet hoeveel je kan rijden met een tankToch handig dat reservekraantje soms
Nou, ik heb laatst geprobeerd om zo zuinig mogelijk te rijden, heel vroeg schakelen, veel op de motor afremmen, dat soort dingen, maar bij mij scheelt het dus echt heel weinig met hoe ik normaal rij. Scheelde maar 50 km op een volle tank ofzo.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik meestal pas op het laatste moment, of als ik in het laatste kwart zitWil ook altijd weten hoe zuinig ik heb gereden, en hoeveel kilometers ik uit een volle tank kan persen
ik moet mijn nieuwe motor nog een keer goed testen en mee doorrijden tot aan reserve (met een kannetje benzine in de rugzak voor de zekerheid haha). Ik denk dat ik de 260 wel haal op een tank maar ik ben toch maar gaan tanken bij 230/240quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik meestal pas op het laatste moment, of als ik in het laatste kwart zitWil ook altijd weten hoe zuinig ik heb gereden, en hoeveel kilometers ik uit een volle tank kan persen
Mjah, dus de volgende die ik aanschaf moet wel een metertje hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:10 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
zo'n beetje alle motorrijders met een motor van voor 2001 rijden op de KM teller
ik rij een hybride waarvan de fabrikant beweerd dat je er 1 op 25 mee kan rijden...maar of ik nou constant met de eco stand rij of in de power mode...altijd 1 op 17quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, ik heb laatst geprobeerd om zo zuinig mogelijk te rijden, heel vroeg schakelen, veel op de motor afremmen, dat soort dingen, maar bij mij scheelt het dus echt heel weinig met hoe ik normaal rij. Scheelde maar 50 km op een volle tank ofzo.
mijn brommert uit 1996 had al een benzinemeterquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mjah, dus de volgende die ik aanschaf moet wel een metertje hebben
bij mij scheelde dat best veel normaal rijd ik 700-800 km op een tank (45L) en met zuinig rijden haal ik de 900-1000 KMquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, ik heb laatst geprobeerd om zo zuinig mogelijk te rijden, heel vroeg schakelen, veel op de motor afremmen, dat soort dingen, maar bij mij scheelt het dus echt heel weinig met hoe ik normaal rij. Scheelde maar 50 km op een volle tank ofzo.
Dat is altijd met fabriekswaardes. Kijk, ze zetten zo'n ding op de rollenbank, zonder weerstand van lucht en banden, en ja, dan is het logisch dat ie een stuk zuiniger rijdt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik rij een hybride waarvan de fabrikant beweerd dat je er 1 op 25 mee kan rijden...maar of ik nou constant met de eco stand rij of in de power mode...altijd 1 op 17
Dat zegt ook niet veel hoor. Mijn bandit heeft een metertje en die blijft heel lang op 5-2 streepjes hangen maar als ie op 1 streepje schiet kun je maar beter meteen gaan tanken haha.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mjah, dus de volgende die ik aanschaf moet wel een metertje hebben
Is ook meer als je lange afstanden rijd. Als je niet constant 140 rijdt maar tussen 110 en 120 blijft en rustig door kachelt, dan kan het een hoop schelen. Ik ging van ongeveer 650km naar 800+kmquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
250 haal ik zelf ook met de mijne, en dan rijd ie 1 op 17 ongeveer. Valt reuze mee als ik er over nadenk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik moet mijn nieuwe motor nog een keer goed testen en mee doorrijden tot aan reserve (met een kannetje benzine in de rugzak voor de zekerheid haha). Ik denk dat ik de 260 wel haal op een tank maar ik ben toch maar gaan tanken bij 230/240
Beste van twee werelden dan denk ik, kijk naar je kilometers en de meterquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dat zegt ook niet veel hoor. Mijn bandit heeft een metertje en die blijft heel lang op 5-2 streepjes hangen maar als ie op 1 streepje schiet kun je maar beter meteen gaan tanken haha.
Ik rij op een 40 liter tank in de zomer tussen de 500 en 600 km (record is 612), en in de winter tegen de 500. En dat is met een 1,6 16v motor met 115 pk. Vond het wel opvallend dat deze iets zuiniger is dan de Ka die ik hiervoor had met 60pk 1,3 8 klepper. Maarja, die moest ik ook altijd verder doortrekken om wat op gang te komen, zeker met de airco aan. Dat merkte je gelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
bij mij scheelde dat best veel normaal rijd ik 700-800 km op een tank (45L) en met zuinig rijden haal ik de 900-1000 KM
Ik rij dus bijna nooit snelweg. Ik ging laatst met een maat van me een rondje rijden om wat leuke fotoplekken te vinden, kwam ik ook ineens de snelweg, vond het bijna engquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is ook meer als je lange afstanden rijd. Als je niet constant 140 rijdt maar tussen 110 en 120 blijft en rustig door kachelt, dan kan het een hoop schelen. Ik ging van ongeveer 650km naar 800+km
Ik gebruik airco eigenlijk nauwelijks, doe meestal het raampje openquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik rij op een 40 liter tank in de zomer tussen de 500 en 600 km (record is 612), en in de winter tegen de 500. En dat is met een 1,6 16v motor met 115 pk. Vond het wel opvallend dat deze iets zuiniger is dan de Ka die ik hiervoor had met 60pk 1,3 8 klepper. Maarja, die moest ik ook altijd verder doortrekken om wat op gang te komen, zeker met de airco aan. Dat merkte je gelijk.
Hahaha, als je binnen de stadsgrenzen blijft dan is het inderdaad spannend op de snelwegquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:16 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik rij dus bijna nooit snelweg. Ik ging laatst met een maat van me een rondje rijden om wat leuke fotoplekken te vinden, kwam ik ook ineens de snelweg, vond het bijna eng
Mijn peug heeft een 2.0l HDI motor (90 PK na het chippen 120 PK). Als ik zuinig wil rijden kan dat als ik wil doortrekken kan dat ookquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik rij op een 40 liter tank in de zomer tussen de 500 en 600 km (record is 612), en in de winter tegen de 500. En dat is met een 1,6 16v motor met 115 pk. Vond het wel opvallend dat deze iets zuiniger is dan de Ka die ik hiervoor had met 60pk 1,3 8 klepper. Maarja, die moest ik ook altijd verder doortrekken om wat op gang te komen, zeker met de airco aan. Dat merkte je gelijk.
Klopt, dan duurt het wat langer voordat de motor op temperatuur is. Ik gebruik liever de airco, dat geraas allemaal van de wind als je raam openstaatquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik gebruik airco eigenlijk nauwelijks, doe meestal het raampje openEn in de winter rijd je al wat minder zuinig, maar dat is vrij 'normaal'.
Ja, nou ja, het was ff wennen, even later ook weer gewoon leuk om lekker 130/140 te rijden, dat dan weer wel. Maar ik rij ook maar iets van 10K per jaar, tis eigenlijk allemaal woon-werk wat ik rij. Vroeger toen ik net mijn rijbewijs had ben ik ook eigenlijk nooit rondjes voor niks gaan rijden, dat deden sommige maten van me nog wel eens, dan gingen ze gewoon wat rondjes rijden (en ergens onder een viaduct blowenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha, als je binnen de stadsgrenzen blijft dan is het inderdaad spannend op de snelweg
Ik weet niet beter denk ik, rijd er te vaak
Ik rijd zelf ook nooit zonder doel met de auto. Doe dat liever met de motorquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Klopt, dan duurt het wat langer voordat de motor op temperatuur is. Ik gebruik liever de airco, dat geraas allemaal van de wind als je raam openstaat
[..]
Ja, nou ja, het was ff wennen, even later ook weer gewoon leuk om lekker 130/140 te rijden, dat dan weer wel. Maar ik rij ook maar iets van 10K per jaar, tis eigenlijk allemaal woon-werk wat ik rij. Vroeger toen ik net mijn rijbewijs had ben ik ook eigenlijk nooit rondjes voor niks gaan rijden, dat deden sommige maten van me nog wel eens, dan gingen ze gewoon wat rondjes rijden (en ergens onder een viaduct blowen) en dan bij de Mac eindigen ofzo. Vond daar eigenlijk nooit wat aan.
Vind autorijden an sich ook niet echt zo heel tof ofzo, niet dat ik er een hekel aan heb, maar ik ga dan liever gewoon keihard op het circuit met een raceauto (of kart) dan allemaal maar een beetje met een maximum snelheid en verkeersregeltjes rondrijden.
Dat zou idd zwaar rlxd zijn, arrangementje dan ofzo. Moet ik wel nog ff zorgen dat ik mijn karthandschoenen terug krijgquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
Karten is wel tof, misschien ook een idee voor een meet
In Tilburg zit Voltage, schijnt de grootste indoor-kartbaan te zijn van Nederland. Zou echt tof zijn om daar te scheurenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat zou idd zwaar rlxd zijn, arrangementje dan ofzo. Moet ik wel nog ff zorgen dat ik mijn karthandschoenen terug krijg![]()
Anders maar een nieuw setje kopen.
toch triest dat je besluit een setje karthandschoenen te houdenquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat zou idd zwaar rlxd zijn, arrangementje dan ofzo. Moet ik wel nog ff zorgen dat ik mijn karthandschoenen terug krijg![]()
Anders maar een nieuw setje kopen.
Ben ik jaaaaren geleden een keer geweest, was een toffe baan, maar toen nog wel een stukkie kleiner geloof ik. Waar was die van Coronel ook alweer, die was ook gaaf geloof ik.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In Tilburg zit Voltage, schijnt de grootste indoor-kartbaan te zijn van Nederland. Zou echt tof zijn om daar te scheuren
Ja, maar ja, ik had wel een tientje minder betaald dan haar hè, tijdens het etentje de eerste date.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
toch triest dat je besluit een setje karthandschoenen te houdenmjah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ben ik jaaaaren geleden een keer geweest, was een toffe baan, maar toen nog wel een stukkie kleiner geloof ik. Waar was die van Coronel ook alweer, die was ook gaaf geloof ik.
[..]
Ja, maar ja, ik had wel een tientje minder betaald dan haar hè, tijdens het etentje de eerste date.Ja dan is het natuurlijk je eigen schuld... verrekte krentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
na na na na na na na Badjasman!
quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ben ik jaaaaren geleden een keer geweest, was een toffe baan, maar toen nog wel een stukkie kleiner geloof ik. Waar was die van Coronel ook alweer, die was ook gaaf geloof ik.
[..]
Ja, maar ja, ik had wel een tientje minder betaald dan haar hè, tijdens het etentje de eerste date.Laatste keer dat ik gekart heb was op Texel, had je een kleine buitenbaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wij gaan wel eens naar Hezemans hier in Eindhoven maar die baan is ook niet supergroot.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik gekart heb was op Texel, had je een kleine buitenbaan
Eens uitzoeken wat de beste plaats is? Krijgen het nog drukquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wij gaan wel eens naar Hezemans hier in Eindhoven maar die baan is ook niet supergroot.
Eerste keer dat ik ging karten was op Zandvoort, op het circuit heb je ook een kleine buitenbaan. Eerste wat we zagen toen we daar kwamen was iemand die met een kart over de kop sloegquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik gekart heb was op Texel, had je een kleine buitenbaan
Spektakel alom, ik zie het alquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik ging karten was op Zandvoort, op het circuit heb je ook een kleine buitenbaan. Eerste wat we zagen toen we daar kwamen was iemand die met een kart over de kop sloegWij: hhhmkay... Maar het viel gelukkig allemaal mee. Was tijdens de Marlboro Masters, hele dag allemaal verschillende races, wel rlxd om dan op een kart te zitten, terwijl je op de achtergrond historische F1 auto's hoort scheuren.
Jaar daarop gingen we weer, vloog er eentje van de baan in de hooibalen, gelijk grote fik want ja, hooi en bloedheet motortje
Skyrim?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:14 schreef Pien85 het volgende:
Zeg, doe 's een vrouwen-onderwerp ofzozo heb ik niks in te brengen hier
Als je met een groep gaat karten dan is het meestal het leukst om een arrangement te nemen, dat het soort Grand Prix wordt. Eerste heat is dan vrije training, zodat je de baan leert kennen, 2e heat de kwalificatie, en de laatste heat is dan een race. Vaak zit er ook een hapje en een drankje bij, maar net hoe duur je het wilt maken. Heb het wel eens met vrienden gedaan, dat was dan iets van 30, 35 euro de man, en dan heb je de hele avond plezier.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Spektakel alom, ik zie het al
Circuit zou ik ook best eens een keer willen rijden met de motor, lijkt me wel stoer om een keer mee te maken
Of een Fok!-meet en met tig karts over de baan
Ik dacht dat jij ook wel een beetje een typje was om mee te gaan karten.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:14 schreef Pien85 het volgende:
Skyrimquote:
Ik heb nog nooit gekartquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:18 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook wel een beetje een typje was om mee te gaan karten.
Kan je daar ook met iets zwaardere karts rijden dan de standaard 60cc dingetjes dat je weet? Toen ik nog bij een autobedrijf werkte had de zoon van de baas voor zijn 2 kinderen een paar 125cc karts gekocht, die dingen gingen echt loeihard.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:18 schreef ArTiC het volgende:
Kartmeet? I'm in
Zullen we het geheim doen?
Nee serieus
In Berg hem (bij Oss) heb je een toffe buitenbaan.
Klinkt wel tof voor een meet inddquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als je met een groep gaat karten dan is het meestal het leukst om een arrangement te nemen, dat het soort Grand Prix wordt. Eerste heat is dan vrije training, zodat je de baan leert kennen, 2e heat de kwalificatie, en de laatste heat is dan een race. Vaak zit er ook een hapje en een drankje bij, maar net hoe duur je het wilt maken. Heb het wel eens met vrienden gedaan, dat was dan iets van 30, 35 euro de man, en dan heb je de hele avond plezier.
Buitenbaan lijkt me ook wel vet, maar ik weet niet in hoeverre het dan mogelijk is om met iets krachtigere karts te rijden.
Klinkt goed, moeten we eens uitzoeken hoe en wat de mogelijkheden zijn. Lijkt me wel tof om eens te doen als er voldoende animo voor is.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:17 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Als je met een groep gaat karten dan is het meestal het leukst om een arrangement te nemen, dat het soort Grand Prix wordt. Eerste heat is dan vrije training, zodat je de baan leert kennen, 2e heat de kwalificatie, en de laatste heat is dan een race. Vaak zit er ook een hapje en een drankje bij, maar net hoe duur je het wilt maken. Heb het wel eens met vrienden gedaan, dat was dan iets van 30, 35 euro de man, en dan heb je de hele avond plezier.
Buitenbaan lijkt me ook wel vet, maar ik weet niet in hoeverre het dan mogelijk is om met iets krachtigere karts te rijden.
Moet Skyrim nog steeds uitspelenquote:
100cc volgens mij, volgens mij kon je ook 125 krijgen maar die waren er toen maar 2 ofzo. Je rijd daar wel tussen semi pro'squote:Op donderdag 28 juni 2012 12:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kan je daar ook met iets zwaardere karts rijden dan de standaard 60cc dingetjes dat je weet? Toen ik nog bij een autobedrijf werkte had de zoon van de baas voor zijn 2 kinderen een paar 125cc karts gekocht, die dingen gingen echt loeihard.
Straks rijden we daar op 250cc schakelkarts, waarmee je op Zandvoort harder door de Tarzanbocht kan dan een F1 wagen
Ja, sowieso is dat veel leuker dan gewoon zo die baan op, dan zitten er vaak ook anderen tussen enzo. En je mist een beetje het competitie element, ja, buiten de snelste ronde dan. Misschien leuk om in het najaar te doen, mits geen buitenbaan dan, met goed weer is het natuurlijk lekkerder om iets buiten te doen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt goed, moeten we eens uitzoeken hoe en wat de mogelijkheden zijn. Lijkt me wel tof om eens te doen als er voldoende animo voor is.
Onderlinge competitie is best leuk
Jij was toch ook een beetje van de motoren enzo? Daarom dacht ik dat namelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:20 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb nog nooit gekartIk vind 't een beetje eng denk ik
Had ik vroeger moeten doen, toen ging ik iedere maand wel een paar keer. Heb toen ook baanrecords gereden in Dordrecht en Zwijndrecht. Die laatste met 2 vingers in mijn neus, halve seconde sneller dan het record daar.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
100cc volgens mij, volgens mij kon je ook 125 krijgen maar die waren er toen maar 2 ofzo. Je rijd daar wel tussen semi pro's
Ik ookquote:
Ja, klopt... Nooit aan gedacht om te gaan karten denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, sowieso is dat veel leuker dan gewoon zo die baan op, dan zitten er vaak ook anderen tussen enzo. En je mist een beetje het competitie element, ja, buiten de snelste ronde dan. Misschien leuk om in het najaar te doen, mits geen buitenbaan dan, met goed weer is het natuurlijk lekkerder om iets buiten te doen.
[..]
Jij was toch ook een beetje van de motoren enzo? Daarom dacht ik dat namelijk.
Tieten?quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:14 schreef Pien85 het volgende:
Klopt. Zal het in mijn achterhoofd houden en tegen die tijd eens verder kijken wat er zoal mogelijk is. Lijkt me echt tof om mee te makenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, sowieso is dat veel leuker dan gewoon zo die baan op, dan zitten er vaak ook anderen tussen enzo. En je mist een beetje het competitie element, ja, buiten de snelste ronde dan. Misschien leuk om in het najaar te doen, mits geen buitenbaan dan, met goed weer is het natuurlijk lekkerder om iets buiten te doen.
Same here, wil zoveel mogelijk eruit halenquote:Op donderdag 28 juni 2012 12:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ookMaar wil me niet haasten er mee, te mooi spel om te snel uit te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |