Ja zo ontdek je nog eens iets over jezelf hequote:Op woensdag 27 juni 2012 23:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hierdoor deed ik net spytoolen, en wtf is deze
[..]![]()
Nee fluffygast, dat was ik niet.
Bij mij is het ook altijd wel ongeveer hetzelfde.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
droom vaak ongeveer t zelfde... wordt meestal achterna gezeten zodat ik moet vluchten (rennen en verstoppen) of ik moet ergens mee vechten (en wordt ik wakker met spoerpijn omdat ik dus in mn slaap ook heb lopen schoppen en slaan) of ik ben opgesloten in een kleine kamer en dan komen de muren langzaam dichter naar me toe of ze martelen mn honden en sta ik ergens vastgebonden en kan alleen maar toekijken en schreeuwen
Inderdaad zeg, hoe komt hij er ook bij.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zo ontdek je nog eens iets over jezelf he
Nu ben ik nieuwsgierig!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, hoe komt hij er ook bij.
Ik weet trouwens wel wie het wél was maar die username lijkt in de verste verte niet op de mijne.
ik haat nachtmerries, heb een periode ook alleen maar op de bank geslapen, als ik dna flink lig te draaien, val ik van de bank af en wordt op die manier wakker... die periode duurde dik half jaar...quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij mij is het ook altijd wel ongeveer hetzelfde.
Zie altijd mensen sterven waar ik om geef en ben nooit in staat om ze te beschermen
fijn! ja nachtmerries verraden alles wat je overdag probeert te verdringen qua angst (letterlijk of metaforisch)quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb al maanden geen nachtmerrie meer gehad![]()
Langzaam maar zeker ben ik weer de goede kant op aan het gaan
Jep. Jammer genoeg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
fijn! ja nachtmerries verraden alles wat je overdag probeert te verdringen qua angst (letterlijk of metaforisch)
Ja, ik weet bij mij ook waar ze vandaan komen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
fijn! ja nachtmerries verraden alles wat je overdag probeert te verdringen qua angst (letterlijk of metaforisch)
Ik weet het ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, hoe komt hij er ook bij.
Ik weet trouwens wel wie het wél was maar die username lijkt in de verste verte niet op de mijne.
ik ook niet....quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, ik weet bij mij ook waar ze vandaan komen.
Alleen geen idee wat ik er tegen moet doen
Ik droom opvallend weinig over kikkers.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Lucide dromen, is geniaalquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ook niet....ja verwerken enzo... maar dat doe je niet in een dag
sommige mensen kunnen hun dromen/nachtmerries ook sturen, dat ze de regie overnemen zeg maar, maar dat kan ik niet
Jij appt als je wat weet?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Hmm zodrekt maar eens pitten denk ik
Ik app zodra ik ergens verbinding heb en iets weetquote:
Graag!quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik app zodra ik ergens verbinding heb en iets weet
thanksquote:
Je kan het jezelf aanleren he. Geen idee hoe, geloof dat het begint met een dromennachtboek bijhouden ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |