Jij bent op dreef vandaagquote:
Das weer jammerquote:
Bedsokken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:26 schreef marbasnarf het volgende:
mensjes, ik ga lekker thee drinken en serie kijken!
oh en douchen, en met sokken aan mn bed inecht erg kon gister en eergister niet slapen omdak mega koude voeten had, dus vandaag mn bedsokken opgezocht... heerlijk!!!!
Doe ik ook wel eens.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:26 schreef marbasnarf het volgende:
mensjes, ik ga lekker thee drinken en serie kijken!
oh en douchen, en met sokken aan mn bed inecht erg kon gister en eergister niet slapen omdak mega koude voeten had, dus vandaag mn bedsokken opgezocht... heerlijk!!!!
ja van die super zachte sokken, zonder elastiek (zodat ze niet knellen)quote:
Zware bullshit dat soort dingen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja van die super zachte sokken, zonder elastiek (zodat ze niet knellen)
Ja echt he.. sokken uit of je komt 't bed niet in..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zware bullshit dat soort dingen.
Sowieso is het al bullshit dat vrouwen als een mislukte eskimo in bed kruipen
Als het lekker warm is, lekker fucking boeiend of het er leuk uitziet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nou, als ik snachts wakker wordt omdak ijkoude voeten heb, waarom zou ik dan gaan liggen rillen, niemand die t ziet hoor, slaap alleen...quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan nog, sokken in bedquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja van die super zachte sokken, zonder elastiek (zodat ze niet knellen)
Je kat ligt er toch bij?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou, als ik snachts wakker wordt omdak ijkoude voeten heb, waarom zou ik dan gaan liggen rillen, niemand die t ziet hoor, slaap alleen...
Geloof niet dat ik het erover had of het er leuk uitziet of niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het lekker warm is, lekker fucking boeiend of het er leuk uitziet.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als het lekker warm is, lekker fucking boeiend of het er leuk uitziet.
Mjah DAT stukje snap ik al niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou, als ik snachts wakker wordt omdak ijkoude voeten heb, waarom zou ik dan gaan liggen rillen, niemand die t ziet hoor, slaap alleen...
Nou vooruit maar danquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef marbasnarf het volgende:
hey, als iemand bij mij slaapt, dus ik (hoe romantisch) mn voeten tegen iemand aan om te warmen, dan zijn sokken enzo helemaal niet nodig... maar ik slaap alleen en heb t koud en deken kan me niet warm houden, niemand die t ziet... dus lekker boeiend
waar had je t dan over...? t zijn schone sokken, die ik alleen in bed draag (niet als pantoffel ofzo)quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik het erover had of het er leuk uitziet of niet.
nee, ik draai teveel, wordt halverwege wakker zonder deken (en mn deken is toch echt 220x240)quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah DAT stukje snap ik al niet.
Dan heb je een te dunne deken ofzo toch?
Ik stap het bed in en dan heb ik of koude voeten of een koud kontje.
Na een minuut of 5 ben ik helemaal opgewarmd en dat blijf ik tot ik mn bed weer uitstap.
Is er nog een reden om het erg te kunnen vinden dat andere mensen sokken aandoen in bed dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik het erover had of het er leuk uitziet of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |