Karamel Sutra kende ik al..quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe namen van de nieuwe ben en jerry ijsjes al gezien?
Barry White, Karamel Sutra en nog 1
Al in jaren niet volgens mijquote:
Ja!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, dit was nog de eerste? Ik dacht al de tweede.
[..]
Knurften inderdaad.
Is ie goed?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt!
En ik snap niet dat mensen nog steeds niet weten dat Marvel altijd een teaser tijdens de aftiteling doet
Niet allemaal. Marvel heeft dat sowieso altijd. Is inmiddels toch wel algemeen bekend dacht ik zoquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat doen alle filmmakers met potentiele vervolgen... En die kun je na enkele dagen op Youtube vinden anyway..
Niet helemaal voorin gaan zittenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!
Dan mis ik de teaser omdat iedereen voor mij al staat enz
Voorin zitten bij Imax en 3dquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet helemaal voorin gaan zitten
Je moet ze neerhoeken, doe ik ook altijd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!
Dan mis ik de teaser omdat iedereen voor mij al staat enz
Ja!!quote:
Jij moet toch wel voorin zitten?quote:
Alsof ik wat te bepalen had over waar ik kon gaan zittenquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet helemaal voorin gaan zitten
Ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik wat te bepalen had over waar ik kon gaan zitten
Nee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij moet toch wel voorin zitten?
Nope dit keer nietquote:
Voorpremiere zelfsquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aii das kut dan... Mjah premiere natuurlijk..
Heloef post.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat wist ik wel. Ik vind het er alleen niet uitzien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!!
Je moet wel ff de andere Spiderman films (die met Tobey dus) vergeten. Dit is geen vervolg ofzo, is gewoon compleet nieuwEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Beetje trailertrash iemand gaat zitten waar ze wilquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik wat te bepalen had over waar ik kon gaan zitten
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef post.Garfield zet een goede Spidey neer hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja, dat wist ik wel. Ik vind het er alleen niet uitzien.
Mot je klappen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Beetje trailertrash iemand gaat zitten waar ze wilIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |