Zelfs Djengiz Khan deelt mijn fetisj voor squattende vrouwen.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:43 schreef Bilge het volgende:
De ideale vrouw volgens de vader van Djengiz Khan:
Haar gezicht moet zo plat zijn als een zoutmeer.
Haar ogen moeten klein zijn. Boze geesten duiken in grote ogen, dan wordt ze gek en ziet ze dingen die er niet zijn.
En het belangrijkste: haar benen. Een vrouw met sterke benen maakt haar man gelukkig.
Doe er je voordeel mee!
reclame oh mag niet...quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:36 schreef xminator het volgende:
Kaartjes voor nederland - turkije, koop ze nu!!
Bunu babana almamismydin?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:36 schreef Turquaz52 het volgende:
Tuurkmenschen, alin arabamii..:
[TK] Volkswagen Passat 3BG 2001 1.9 TDI 130PK
Wie verlost mij..?
Jij en al die opgjewonduh Turkse mannenmannenquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik moet in de ArenA werken tijdens die wedstrijd
3quote:
Euhm, valt mee.. Ben inmiddels bezetquote:Op zaterdag 30 juni 2012 20:33 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij en al die opgjewonduh Turkse mannenmannenjij blij natuurlijk
In ieder geval nog niet klaar met mijn studiequote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik heb ook genoten. Het landschap, de nomadencultuur, het Tengri-geloof, de politieke spelletjes, loyaliteit en Timuçins ontwikkeling. Mongol is het eerste deel uit een trilogie, het tweede deel zou dit jaar moeten verschijnen. Dan is de rest van de wereld aan de beurt.
[..]
Thanks!Ben jij ook klaar?
quote:Op zaterdag 30 juni 2012 23:32 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Euhm, valt mee.. Ben inmiddels bezet
Vandaar dat jullie zo weinig posten. Jullie prioriteitenlijst is aan herschikking toe, niets weegt op tegen TOF-FOK!quote:Op zondag 1 juli 2012 00:25 schreef Julis het volgende:
[..]
In ieder geval nog niet klaar met mijn studie. Ik ben wel bijna klaar met het eerste jaar. Nog één tentamen te gaan.
Neuh, was 2 weken op vakantiequote:Op zondag 1 juli 2012 07:42 schreef Bilge het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat jullie zo weinig posten. Jullie prioriteitenlijst is aan herschikking toe, niets weegt op tegen TOF-FOK!
Koop de Passat dan! Ik maak wel een mooi prijsje..quote:
quote:Op zondag 1 juli 2012 15:14 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Koop de Passat dan! Ik maak wel een mooi prijsje..
quote:Op zondag 1 juli 2012 17:16 schreef Bilge het volgende:
Steek je vinger in je gat. Hohohohohahahahahahiihihihihihihiwheheheheehewhuuuuuuhuhuhuhu_O-![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |