Groene-blauwe-grijze ogen, donker haar, man, manquote:Op vrijdag 29 juni 2012 22:43 schreef Bilge het volgende:
De ideale vrouw volgens de vader van Djengiz Khan:
Haar gezicht moet zo plat zijn als een zoutmeer.
Haar ogen moeten klein zijn. Boze geesten duiken in grote ogen, dan wordt ze gek en ziet ze dingen die er niet zijn.
En het belangrijkste: haar benen. Een vrouw met sterke benen maakt haar man gelukkig.
Doe er je voordeel mee!

Tof pic, montage?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:05 schreef WammesWaggel het volgende:
Brrr gingers.... allemaal vampieren daar zij geen ziel hebben
Team Wererwolf reporting

Nee, heb ik zelf gemaakt nabij Bozkurt.quote:

Dat meisje van Underworld was nergens te bekennen?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, heb ik zelf gemaakt nabij Bozkurt.
Gelukkig kwamen twee Kangals mij redden van dit gevaar!

Eerzame vrouwen komen niet buiten daar hun mannelijke familieleden ze voorzien van het broodnodige, zij zat dus gewoon thuis tussen het knoflook en de flessen heilig waterquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat meisje van Underworld was nergens te bekennen?

Ze is wel mooi thoquote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Eerzame vrouwen komen niet buiten daar hun mannelijke familieleden ze voorzien van het broodnodige, zij zat dus gewoon thuis tussen het knoflook en de flessen heilig water

Pics?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 01:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
True, Bella en die Indiaanse uit Twilight ook

_!  Geluk bij een ongeluk dus.
_!  Geluk bij een ongeluk dus. + volk die naar zwarte markt gaat
 + volk die naar zwarte markt gaat   

Gedaan, hielp nietquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Meteen in een bakje ongekookte rijst doen de volgende keer nadat je je feun in bad uitlaat
Whatsapp kan ook op je tablet las ik ergens.

Niks mis met htcquote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:24 schreef xminator het volgende:
Htc telefoontjes_! Geluk bij een ongeluk dus.
Overigens zwarte markt+ volk die naar zwarte markt gaat

..
..

Die bovenstequote:Op zaterdag 30 juni 2012 02:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hoeveel auto's heb jij wel niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2012 10:36 schreef Turquaz52 het volgende:
Tuurkmenschen, alin arabamii..:
[TK] Volkswagen Passat 3BG 2001 1.9 TDI 130PK
Wie verlost mij..?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |