Die grap heb ik vroeger zo vaak verteldquote:Op donderdag 28 juni 2012 11:54 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Turkie turkie is niet dom, turkie turkie luier om.

Dankjewel!quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:47 schreef xminator het volgende:
Gefeliciteerd Jaoqxqphoenix, al de 2e fok huwelijk
 Wie zijn er hier nog meer getrouwd dan?
 Wie zijn er hier nog meer getrouwd dan?

Downloaden in HD kwaliteit. (neem het nu gewoon op in hd kwaliteitquote:
 )
 ) 

Die iets zat jammerlijk genoeg foutquote:Op donderdag 28 juni 2012 21:46 schreef Bilge het volgende:
Mooie pot. Ben bnieuwd of Yogi Löw het tij kan keren, iets zegt me dat de Duitsers nog door zullen gaan.

Damn, ik kan niet wachten tot ik eindelijk weer kan bulken voor minder dan 10 lira.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tunglish
Maar het is een toeristenstraatje, lekkel eten bij de chinees, wat gewoon bemand wordt door Turken hoor, en ik ga een straatje verderop, geen enkele toerist meer te zien, want ooooooooooeh eng hoor Turkije, en ik heb ene tafel met eten voor 10 lira.
Minder nog.

De politieagent.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:39 schreef Bilge het volgende:
Zitten een Marokkaan en een Turk in een auto, wie rijdt er?

quote:

Meeste orgaanvlees smaakt ook gewoon goed. Lever, hartjes, testikels. Alleen met hersenen heb ik niet zo'n smakelijke ervaring.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Het is maar goed dat je sommige dingen niet weet, zoals dit:
işkembe çorbası, het smaakte prima, je moet gewoon niet weten wat het is

Mooie film.quote:Op donderdag 28 juni 2012 19:41 schreef Bilge het volgende:
Op RTL7 is op hetzelfde tijdstip (20:30) het historische drama Mongol (2007) te zien. De Oscargenomineerde film verteld het waargebeurde verhaal van Temudzhin, leider van de Mongoolse stammen Genghis Khan. Temudzhin wist maar liefs de helft van de toen (in het jaar 1200) bekende wereld te veroveren. De historisch accurate film is geen Hollywoodproductie; verwacht dus onbekende acteurs die Mongools spreken, in plaats van Hollywoodsterren die met een nep Brits accent de geschiedenis proberen na te vertellen. Laat je vooral niet afschrikken door de über-Amerikaanse trailer hieronder.
FOK!filmtips van de dag: King Arthur/Mongol
Beats soccer.

Lol nog nooit een turk gezien die deze grap vertelde.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Die grap heb ik vroeger zo vaak verteld

Ik heb ook genoten. Het landschap, de nomadencultuur, het Tengri-geloof, de politieke spelletjes, loyaliteit en Timuçins ontwikkeling. Mongol is het eerste deel uit een trilogie, het tweede deel zou dit jaar moeten verschijnen. Dan is de rest van de wereld aan de beurt.quote:

Thanks!quote:
 Ben jij ook klaar?
 Ben jij ook klaar?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |