Hoop dat t zo blijft!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:12 schreef eQuaL het volgende:
Lekker weertje voor een feestje zou ik zeggen
Zie jullie daar! Heb een wit shirt met een plaatje van een koptelefoon en een rugzak er op!quote:Op zaterdag 30 juni 2012 11:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Yes, vandaag filmen op Wish voor mr Mind Illusion himself. Ben erg benieuwd!
Aan het weer zal het niet liggen. Hopen dat het rond 16:00 uur ook nog lekker zonnig is. Dat komt ten goede aan de beelden
Kom ik morgen op terugquote:Op zaterdag 30 juni 2012 13:20 schreef MrStock het volgende:
Heb een vraagje, is Wish Outdoor een aanrader? Dit jaar heb ik geen tijd maar denk er over om volgend jaar te gaan... Ik bedoel dus qua sfeer en dergelijke..
Time-out, laatst toevallig nog geweest toen crypsis er draaide. Ben de hardstyle zaal ingelopen, één nummer aangehoord en er met vingers in m'n oren en kapotte trommelvliezen weer uitgelopen. Damn, wat stond het geluid daar slecht en ongelofelijk schel afgesteld zegquote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:16 schreef T_Killer het volgende:
Je hebt Alcatrazz en in Venray is altijd zoiets als Funk the System geweest (heet volgens mij voortaan anders). In Boxmeer is 1x per jaar Inshock Overdose. En het aller low-budgetst is in de Time Out, waar ze volgens mij ieder weekend 1 zaal hardstyle hebben.
Ow en btw Loudness, wat voortaan in Einhoven is ipv Rotterdam
Alcatrazz ben ik inderdaad geweest, alle edities overigens. Funk The System ben ik ook elk jaar nog geweest, maar die vind ik toch beduidend minder dan Alcatrazz. Ik zal eens kijken naar Inshock Overdose.... Time Out vind ik toch minder, ik ben inmiddels 25 en daar lopen kiddo's van 16-17 rond, brengt toch een andere sfeer met zich mee.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:16 schreef T_Killer het volgende:
Je hebt Alcatrazz en in Venray is altijd zoiets als Funk the System geweest (heet volgens mij voortaan anders). In Boxmeer is 1x per jaar Inshock Overdose. En het aller low-budgetst is in de Time Out, waar ze volgens mij ieder weekend 1 zaal hardstyle hebben.
Loudness is in december weer in Rotterdam hoor. De april editie is in Eindhoven.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 14:16 schreef T_Killer het volgende:
Erg vet gemaaktquote:
Dat is wel goed nieuws!quote:Op zondag 1 juli 2012 12:39 schreef Waffle het volgende:
[..]
Loudness is in december weer in Rotterdam hoor. De april editie is in Eindhoven.
Gister de gasten ff gesproken van Epic Cinema op Wish. Als je ziet hoe die gast bezig zijn en de manier waarop ze filmen.... bah bah. Denk dat ik nog wat cursusjes moet volgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog lekker aan het nagenieten![]()
quote:1 Dozer - Church Of The Dark Side
2 Dozer - The Legacy
3 Code Black & Nitrouz - Can't Hold Me Back
4 Dozer - Robins Revenge
5 Alphaverb - Crowd Analizer
6 Raine - Dominating (Coone Remix)
7 Frontliner & B-Front - Godz Edit Powerrr
8 Slim Shore & Nitrouz - Party On
9 Omegatypez - Dirty Style
10 Black & White - Get Your Hands Up (Code Black Remix)
11 Zany - Thugs (Noisecontrollers re amp)
12 Zany - Scrambled (Part1)
13 Dozer - The Journey / Lastworld 2012 Anthem (Instrumental mix)
14 Zany & Dozer - Huwex
15 Zany & Dozer - Fruxaq
16 Noisecontrollers & Pavelow - Quatre mains
netjesquote:03. Dark Oscillators – Trapped (Solaio Mix)
04. Alpha Twins – Nowhere To Hide
05. Ran-D – Inner Child
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |