Gezellig. Zeg maar niet tegen Kim, want die wou net ook gaan, maar tis uitverkocht....quote:
Ze belde net al.. Extra zuur dat ik vanmiddag nog gewoon een overbodig kaartje heb verkochtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gezellig. Zeg maar niet tegen Kim, want die wou net ook gaan, maar tis uitverkocht....
Boy! Props, echt heel vetquote:
Niet zo'n beetje ook... Boy kan dat beamen!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:59 schreef T-Force het volgende:
Mind.Illusion die losgaat, goed bezig Remco![]()
Man, had gewoon te veel beelden dat hij los ging.... serieus!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Niet zo'n beetje ook... Boy kan dat beamen!
Haha vrienden van me zeggen dat ook altijdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 22:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Man, had gewoon te veel beelden dat hij los ging.... serieus!
Zeker als je 'm gezien heb als bezoeker bij Hard Classics on the beach vorig jaar, dan was dit een hele nieuwe energieke Remco!
Neophobiaquote:
Wat een aftermoviequote:
Gaat wel aardig, goed je nummers kennen helpt een heleboel heb ik gemerkt. Ken ik een nummer niet heel goed (wanneer een break en hoe klinkt deze bijvoorbeeld), dan gaat t eerder fout. Maar goed ik heb nog nooit geprobeerd een lange hardstyle mix te maken. House lukt al aardig foutloos.quote:
Je kan best de kwaliteit behouden, gewoon lossless encoden. Maar dat soort trucjes zijn helemaal niet nodigquote:Op zaterdag 7 juli 2012 18:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, ik concludeer dus dat jullie alles aan 1 stuk mixen en er dus geen ander trucje is om geluidskwaliteit te behouden
Dan nog maar even oefenen ja.
Trouwens even dit beestachtige nummer met jullie delen
Zelfs 16m zal dit niet erg vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |