Breekt ie af als hij erin zitquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:00 schreef GekkePoes het volgende:
Je had hem eerst moeten frituren en een beetje laten afkoelen
Het gaat over brieven voor de Girlz!, niet voor de Fancy, dat blad bestaat niet eens meer!quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:07 schreef MAHL het volgende:
Lieve Fancy
En vriendin van mij (niet ik hoor) bevredigd zichzelf altijd met een rookworst.
wel van de hema natuurlijk.
Nu was zij dat de laatste keer aan het doen en toen ze em eruit trok was ie maar voor de helft.Ik denk dat hij is afgebroken door haar wilde gedrag.
ze kan hem nu nergens vinden
is dit normaal?
quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:24 schreef GekkePoes het volgende:
Lieve Girlz,
mijn broertje(13) en ik (12) hebben al 3 maanden elke dag sex, het lukt me niet om zwanger te worden, moet ik misschien bij de dokter langs?
anoniempje.
quote:Ik ben een meisje van 13 en ik ben nog niet ongesteld. Nu wil ik mezelf graag vingeren, maar kan dat wel als je nog nooit ongesteld bent geweest?
Kan ik dan iets beschadigen of zo? Het is misschien een rare vraag, maar ik weet het antwoord niet. Anoniem
quote:Ik ben 14 en al twee maanden heel gelukkig met M. Hij is wel zes jaar ouder en ik heb het mijn ouders nog niet durven vertellen. Als ik met hem wegga of bij hem ga logeren, zeg ik dat bij een vriendin ben.
Ik ben helemaal dol op hem, alleen is hij meer ervaren en zo en hij wil meer dan handje vasthouden en zoenen. Hij wil vrijen dus. Ik heb hem al verteld dat ik al ontmaagd ben door mijn vorige vriendje omdat hij mij anders een seut zou vinden. Dus wilde ik me vast wat voorbereiden in de hoop dat het geen pijn meer zou doen. Mijn vriendin had me aangeraden om het eens met een kaars te proberen. Ze zei dat dat erg lekker aanvoelde en dat het in de buurt kwam van, nou ja, een jongen. Maar toen was ik dus bezig en het ging wel, maar toen ging plots mijn mobieltje en ik schrok me echt rot. Ik sprong op en de kaars brak af. Dat is nou twee dagen geleden en er zit nog een groot stuk in. Ik krijg het er niet uit en het doet pijn! Gisteren ben ik bij M geweest en hij wou dus heel graag vrijen, maar ik durfde niet want ik was bang dat hij het zou voelen en dan moest ik alles bekennen. Ik zei dat ik ongesteld was, maar ik kan dat natuurlijk niet altijd blijven doen en het doet echt pijn. Naar een dokter gaan durf ik niet want ik overleef die schande niet en dan moet ik het mijn ouders vertellen. Help me alsjeblieft! L
quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:49 schreef sinepedraap het volgende:
Hallo ik ben Celine en ik ben 15 jaar. Sinds kort gebruik ik de pil maar hij valt er elke keer uit. Dan zie ik hem liggen in mijn onderbroek als ik me omkleed en dan heb ik hem dus gemist. Hoe zorg ik ervoor dat de pil er niet uitvalt?
xx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Jachtgeweer op 28-06-2012 11:17:52 ]Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:34 schreef MAHL het volgende:
Soms draai ik om mijn as rondjes om de vibraties van de kosmos op te vangen. Maar andere meisjes zeggen dat ik gek in mijn hoofd ben als ik ze dat vertel. Wat nu?
Een Indigomeisje
oh shit ik wist datik iets vergete was!1quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:04 schreef Akkerr het volgende:
Jullie vergeten allemaal te vermelden dat: 'Ik wil even zeggen dat jullie een geweldig blad zijn'..Dat wat tegenwoordig vooraan in elk verhaaltje staat
Oja, jullie zijn een keigaaf bladquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:10 schreef Gummiebeer het volgende:
Lieve Girlz!
Gisteren deden mijn pappa en mamma heel raar. Ze maakten allerlei vreemde geluiden.
Opeens werd het stil en kwam pappa naar mij toe. Hij tilde mij op uit bed en begon mijn teletubbie pyama uit te trekken. Ook had hij iets raars overeind staan. Mijn broertje moest ook wakker worden en ook zonder pyama voor mijn pappa staan. Daarna moest ik met mijn broertje spelen en ging pappa toekijken. Mamma heb ik nooit meer gezien.
Is dat raar?
Liefs Angel (8 jaar)
Wel erg dezequote:Op donderdag 12 juli 2012 19:10 schreef Gummiebeer het volgende:
Lieve Girlz!
Gisteren deden mijn pappa en mamma heel raar. Ze maakten allerlei vreemde geluiden.
Opeens werd het stil en kwam pappa naar mij toe. Hij tilde mij op uit bed en begon mijn teletubbie pyama uit te trekken. Ook had hij iets raars overeind staan. Mijn broertje moest ook wakker worden en ook zonder pyama voor mijn pappa staan. Daarna moest ik met mijn broertje spelen en ging pappa toekijken. Mamma heb ik nooit meer gezien.
Is dat raar?
Liefs Angel (8 jaar)
Lieve kreeft,quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:47 schreef MAHL het volgende:
Ik zit hier met een enorm dilema.
Het zit namelijk zo, ze zeggen dat je van masturberen witte vlekjes op je nagels krijgt, (die ik ook heb) kan dat? Zo ja is er iets om van die vlekjes aftekomen want ik wil niet dat iedereen weet dat ik met mezelf speel!
Een stoute Kreeft
PS: probeer eens zwarte, dat is al mooier. Dan zul je waarschijnlijk wel gothic of emo genoemd worden, maar dat moet je je niet aantrekken; want de personen die dat zeggen zijn eigenlijk heel ongelukkig hoor!quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:18 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Lieve kreeft,
Waarom denk je dat de nagellak is uitgevonden? Niemand vindt dat mooi hoor
Bedank voor je brief!
Groetjes,
Girlz
*Verbazing alom*quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:04 schreef bang_bros het volgende:
Tijdschrift Girlz verzint zelf verhaaltjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |