Ik durf mezelf wel muzikaal te noemen onderhand.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben a-muzikaal, denk dat betalen er niet in zit
wil ik helemaal niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zeg doen, dan hossel je iedere dag een chickie
Zorg eerst maar dat je bekend wordtquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:36 schreef kree het volgende:
[..]
wil ik helemaal niet.
1 leuke meid is genoeg voor mij.
Nou er zijn andere opties, in zo'n band bij musicals ofzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zorg eerst maar dat je bekend wordt
Leuk toch. Beetje voor de lol spelen en mensen ontmoeten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
Nou er zijn andere opties, in zo'n band bij musicals ofzo.
Maargoed moet je eerst wat meer in dat wereldje zijn.
Qua amateur lukt het wel redelijk, krijg niet voor niks regelmatig mailtjes en belletjes of ik mee wil spelen.
Maar is ander verhaal wel.
Ja, morgen, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer C_M, dat je je examen niet zo goed gemaakt hebt. Had je er niet nog een?
Sowieso als ik dat niet als hobby had gehad dan was het heel wat slechter gegaan met me nu denk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk toch. Beetje voor de lol spelen en mensen ontmoeten.
Dat weet je helemaal niet. Dan had je wel iets anders gevondenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
Sowieso als ik dat niet als hobby had gehad dan was het heel wat slechter gegaan met me nu denk.
Een beetje hobbies hebben is wel zo handig jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
Sowieso als ik dat niet als hobby had gehad dan was het heel wat slechter gegaan met me nu denk.
Er zijn gewoon mensen zonder hobbies. Die hebben het dan te druk met hun leven of zo en nooit tijd voor zichzelfquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. Dan had je wel iets anders gevonden
Weet ik niet hoor, muziek maken is eigenlijk mijn enige hobby.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. Dan had je wel iets anders gevonden
Dan is werken zeker hun hobbyquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn gewoon mensen zonder hobbies. Die hebben het dan te druk met hun leven of zo en nooit tijd voor zichzelf
Succes ermee dan!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:39 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ja, morgen, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat worden.
Dat is mooi tochquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:42 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor, muziek maken is eigenlijk mijn enige hobby.
En dat heb ik ook altijd aangehouden ook terwijl ik er soms wel eens geen zin in had omdat ik met te veel andere dingen zat.
Maar blij dat ik dat gedaan heb en het opent ook elke keer weer nieuwe mogelijkheden.
Net wat je zegt, nieuwe mensen ontmoeten (voordeel ze delen dezelfde hobby, of noem het passie) dus is contact maken altijd makkelijker.
Ja is niet goed, druk heb ik het ook wel ermee, maar blijf het toch leuk vinden (als alle audio rotzooi is opgebouwd tenminstequote:Op woensdag 27 juni 2012 20:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er zijn gewoon mensen zonder hobbies. Die hebben het dan te druk met hun leven of zo en nooit tijd voor zichzelf
Je hebt het of je hebt het niet kaneel. Ik kan me ook slecht concentreren en heb daar nu medicatie voorquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes ermee dan!
Ik las iets over concentratie problemen, enig idee hoe dat komt?
Helaas niet. Wist ik het maar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes ermee dan!
Ik las iets over concentratie problemen, enig idee hoe dat komt?
Wat voor medicatie?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt het of je hebt het niet kaneel. Ik kan me ook slecht concentreren en heb daar nu medicatie voor
Ik heb dat niet echt.quote:
methylfenidaat (ook wel bekend als ritalin), werkt ook heel goed zodat ik niet meer de hele tijd afdwaal met m'n hoofdquote:
Goed bezigquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:47 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]ik heb van mijn hobby mn werk gemaakt
Dat is altijd het beste!!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:47 schreef mutsieflutsie het volgende:
Concentratie komt bij mij met vlagen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt het of je hebt het niet kaneel. Ik kan me ook slecht concentreren en heb daar nu medicatie voor
Dat lijkt me best een raar gevoel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
methylfenidaat (ook wel bekend als ritalin), werkt ook heel goed zodat ik niet meer de hele tijd afdwaal met m'n hoofd
Ik kan me zonder dat spul nog geen 3 minuten op iets concentreren zonder meteen af te dwalen. Nu houd ik dat al een stuk langer vol. Wel jammer dat het spul om de 3 a 4 uur ingenomen moet wordenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:49 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat lijkt me best een raar gevoel.
=droom van mij, vertelquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:47 schreef mutsieflutsie het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan me zonder dat spul nog geen 3 minuten op iets concentreren zonder meteen af te dwalen. Nu houd ik dat al een stuk langer vol. Wel jammer dat het spul om de 3 a 4 uur ingenomen moet worden
Maar hoe voelt dat dan? Ben je rustiger in je hoofd?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan me zonder dat spul nog geen 3 minuten op iets concentreren zonder meteen af te dwalen. Nu houd ik dat al een stuk langer vol. Wel jammer dat het spul om de 3 a 4 uur ingenomen moet worden
Ritalin? Ik kan me met dat spul juist echt niet concentreren, ik wordt er alleen heel onrustig van.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet echt, alleen wat vaker last van een droge mond en een terugval als ik vergeet het spul te slikken (wat me weleens overkomt ja).quote:
Echt, de 1e keer dat ik dat spul nam! Ik werd RUSTIG!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:54 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ritalin? Ik kan me met dat spul juist echt niet concentreren, ik wordt er alleen heel onrustig van.
Gelukkig heb ik het niet nodig dat soort medicijnenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet echt, alleen wat vaker last van een droge mond en een terugval als ik vergeet het spul te slikken (wat me weleens overkomt ja).
Soms neem ik een dubbele dosis als ik -echt- wakker moet blijven
WTFquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt, de 1e keer dat ik dat spul nam! Ik werd RUSTIG!
Vroeger kon ik een uurtje fokken niet eens volhouden zonder de hele tijd af te dwalen en tientallen vensters open te hebben in 3 browsers
Ik was op zich pas rustiger in m'n hoofd toen ik een ander medicijn ging gebruiken. Toen pas stopte die blender in m'n hoofd die normaliter al-tijd aan stond.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar hoe voelt dat dan? Ben je rustiger in je hoofd?
Bij mij is het meer de ADD variant. Maar 't komt ook in de familie voor, zusje heeft ook ADHD en is dyslectischquote:
Oh wacht ja inderdaad ADD.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij mij is het meer de ADD variant. Maar 't komt ook in de familie voor, zusje heeft ook ADHD en is dyslectisch
Zo ben ik altijd aan het internetten. Wel vervelend, want serieuze topics kan ik nooit helemaal doorlezen. Kost me te veel moeite.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt, de 1e keer dat ik dat spul nam! Ik werd RUSTIG!
Vroeger kon ik een uurtje fokken niet eens volhouden zonder de hele tijd af te dwalen en tientallen vensters open te hebben in 3 browsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |