abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 20:04:37 #1
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_113476592
Beste mede FOK!ers,

Dit is geen gezever, anders had ik het in ''onzin voor je leven'' geplaatst. Dit is bloed serieus.

Ik ga even me verhaal doen want het is bizar en heel vreemd.

Ik ben vrij nieuw op FOK! Ik heb dit account vorig jaar aangemaakt maar ben sinds kort actief op het forum. Jullie weten dat ik van capuchons hou, had een eerdere topic geopend maar nu doe ik het beter, mischien begrijpen jullie mij

Mijn verhaal gaat als volgt:

Toen ik een jongentje van 5,6 of 7 was(weet de leeftijd niet meer) heb ik een beeld gezien op tv wat tot de dag van vandaag me nog altijd bijgebleven is. 'een soort trauma 'maar eigenlijk dan weer niet omdat het eigenlijk niet gevaarlijk was.

Het was het TV programma ''home and away'' in de jaren 95-96-97.

Ik zag een vader zijn zoon van 10-11 jaar oud aan zijn capuchon trekken en hem vervolgens aan een haakje/spijker hangen. Dat haakje hing aan een muur ter hoogte van zijn ''capuchon''. de vader maakte hem vast aan dat haakje zodat hij niet meer weg kon. Dat beeld was ongeveer 15 seconden lang en toen kwam nog de moeder dat jongentje de capuchon ervan halen. Een vreemd beeld dus -,-

Maar door dat beeld heb ik heel me leven wel iets met capuchons. Vroeger toen ik dat beeld zag rende ik daarna naar mijn kamer om vervolgens ook een haakje te zoeken, maar dat was geen succes. maar de deurklink was juist genoeg om capuchon eraan te hangen. Ik ''hing'' daar een 10 tal minuten tot mijn moeder vroeg waar ik bleef. Maar uit panniek me capuchontrui vergeten uit te trekken en moeder vroeg waarom ik een trui aan had. (was zomer trouwens) ik zei dat het koud was in huis. blijkbaar geloofde ze het want ze ging er niet verder in.

Welke gedrag zou dat zijn?

Op mijn 21ste ben ik nog altijd capuchon verslaafd want al mijn truien hebben een capuchon. En het ergste is dat ik gewoon kick op mensen die een capuchontrui dragen, vooral jonge meisjes van 17-18

Ik heb daar eigenlijk nooit een behandeling voor gekregen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:08:18 #2
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113476788
in de jaren 95 96 97 waren er nog geen televisies of stroom.

en voor de rest is het gewoon een troll :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 20:10:08 #3
Belg
pi_113476884
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
in de jaren 95 96 97 waren er nog geen televisies of stroom.

en voor de rest is het gewoon een troll :')
gaan we onze glazenbol erbij halen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:13:15 #4
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113477042
nee maar ga maar eens naar de psychiator want je hebt een rare fetish
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 20:14:31 #5
Belg
pi_113477122
Maar is het wel een fetish, aangezien ik het al van me kindertijd heb? valt het dan nog onder de fetisj?
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:20:11 #6
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113477469
Sorry TS, maar het weinige dat je hier al hebt gepost is zo bagger dat ik je hebt besloten om nooit meer serieus te nemen. Dit lijkt mij ook een trolltopic.
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:20:25 #7
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113477478
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar is het wel een fetish, aangezien ik het al van me kindertijd heb? valt het dan nog onder de fetisj?
Geil je erop? Kom je klaar in je capuchon? :')
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 20:21:31 #8
Belg
pi_113477544
Ach jullie snappen mij verkeerd. echt geilen niet ''gewoon leuk vinden''
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 20:23:19 #9
Belg
pi_113477643
Help me dan aan alle afleveringen van home and away, ik moet dat beeld terug zien. Maar blijkbaar hebben ze 20 seizoenen dat word heel veel werk.

+ het is bloedserieus ik zweer het. Anders zou ik toch nooit capuchon-jongen heten op FOK!

Komop moet ik hier met bewijzen komen?
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:32:42 #10
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_113478091
Ik weet dat mijn dochter de beelden van pim fortuyn heeft gezien, daar was ook niet echt een ontkomen aan. Dat is haar heeft wel impact gehad.
pi_113478456
Ik heb soortgelijk iets.
Ik durf het niet precies uit te leggen, uit angst uitgelachen te worden of mensen te beledigen.

Maar tja, waarom zit je ermee?
Als je er zelf geen problemen mee hebt is het geen probleem lijkt mij :)
Twiddel
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:44:13 #12
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_113478788
Psycholoog is wat TS nodig heeft.
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:46:32 #13
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113479048
Het heeft jaren van mijn leven gekost voor ik de schade die Meneer Spaghetti op mijn tere kinderziel heeft aangericht een plekje heb kunnen geven.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')