quote:Op zondag 1 juli 2012 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik heb het natuurlijk over die vrouw, niet over jou.
Zij is 18 en woont gewoon thuis, als ik dit zo lees, lijkt ze meer een dertigjarige huisvrouw.quote:mn mannetje weg ik vrij wat ga ik toch eens doen vandaag zo eerst maar eens een beetje opruimen en schoonmaken. En daarna..?
Herkenbaar. Bij mij op school noemden de meisjes hun vriendjes al "me vent"....quote:Op maandag 2 juli 2012 10:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zij is 18 en woont gewoon thuis, als ik dit zo lees, lijkt ze meer een dertigjarige huisvrouw.
Ik heb em al klaarstaan voor Pharkie 2.0quote:Op maandag 2 juli 2012 12:04 schreef luckass het volgende:
Ik zag gisteren voor het eerst een pagina voor een baby
quote:Op maandag 2 juli 2012 12:04 schreef luckass het volgende:
Stel je voor dat over 15 jaar dat kind naar zichzelf googelt en dan allerlei infantiele FB posts en foto's van volgescheten luiers vindt.quote:Op maandag 2 juli 2012 12:04 schreef luckass het volgende:
Dit soort updatesquote:hey ***,
jij kwam net thuis vind ik prima maar ik ben waker geworden door jouw harde gepraat en zeker onder mijn slaapkamer raam.zou erg fijn vinde als je ergens anders ga praten dan onder mijn raam oke.en bedankt dat je me wakker gemaakt heb!truste he
quote:Een meisje van 14 loopt met haar 1-jarig zoontje aan haar hand over straat. "Slet!" roept een stel mensen. Niemand weet dat ze op haar 12e is verkracht. Een zwaarlijvige man zit op de bank. Hij krijgt anonieme brieven waar in staat: "He dikzak! Ooit gehoord van afvallen?!" Niemand weet dat hij last heeft van een ziekte. Een man met littekens en vervormde lichaamsdelen word lelijk genoemd. Niemand ...weet dat hij ernstige verwondingen opliep tijdens het vechten voor ONS land in de oorlog. Een meisje loopt met haar pruik door school. Jongens trekken aan haar haar en als het blijkt dat ze kaal is, lachen ze haar uit. Ze weten niet dat ze kanker heeft. Als je ook vind dat mensen niet zouden moeten oordelen op uiterlijk, zet dan ook dit bericht op je profiel. Ik denk dat 96% van jullie dit niet zal doen, omdat ze geen zin hebben, of omdat ze wél oordelen op uiterlijk. Ik hoop dat als je dit leest, je bij die 4% wilt horen die mensen nemen zoals ze zijn, zodat meer mensen beseffen hoe gemeen het kan zijn..
(zal vast al wel langs geweest zijn, maar ik heb niet alle 7 delen gelezen hoorquote:Werkloze 900¤ om rond te komen . Werknemer : 1300¤ om te overleven. Militaire : 1400¤ om zn leven te riskeren. Brandweerman : 1800¤ om een leven te redden. Leraar : 1600¤ om voor te bereiden op het leven ... ... Geneesheer : 2200¤ om ons in leven te houden. Minister : 18.000¤ om het leven van iedereen naar de klote te helpen !!!
W A Tquote:Op maandag 2 juli 2012 13:30 schreef 2Happy4U het volgende:
A gurl was walkin2 skewl wit her bf n they were crossin da rode.
she sed "bbz will u luv me 4evr"
he said "NO..""
da gurl cryed N ran across da rode b4 da green man came on the sine.
boy was cryin and went to pic up her body.
she was ded.
he whispered 2 her corpse "I ment 2 sey i will luv u FIVE-ever..." (dat mean he luv her moar den 4evr)
xxx~*...like dis if u cry evry time...~*xxx
like dis if u cry evry timequote:Op maandag 2 juli 2012 13:30 schreef 2Happy4U het volgende:
A gurl was walkin2 skewl wit her bf n they were crossin da rode.
she sed "bbz will u luv me 4evr"
he said "NO..""
da gurl cryed N ran across da rode b4 da green man came on the sine.
boy was cryin and went to pic up her body.
she was ded.
he whispered 2 her corpse "I ment 2 sey i will luv u FIVE-ever..." (dat mean he luv her moar den 4evr)
xxx~*...like dis if u cry evry time...~*xxx
Vooral die laatste die je hebt neergezet. Dat soort mensen moeten gewoon opflikkeren en iets nuttigs gaan doen.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:29 schreef GimmeGore het volgende:
Mensen die zo typen:
(zal vast al wel langs geweest zijn, maar ik heb niet alle 7 delen gelezen hoor)
Vriendlief / manlief vind ik anders ook om te kotsen.quote:
Baasquote:Op maandag 2 juli 2012 16:59 schreef AllesIsInGebruik het volgende:
Grappig, die bewerk knop..
Enkele reacties op een update van iemand anders:
Ik: Hé dat is toevallig, ik ook!
Jan: Heuh toevallig, ik ook =)
Dus ik verander mijn reactie in: Volgens mij valt Dennis op jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |