abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 juli 2012 @ 22:47:13 #276
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_113738055
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:35 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Mijn toestel is geroot en ik gebruik de gewone Titanium Backup, waarmee ik trouwens ook apps kan freezen en unfreezen.
Maar ik heb geen idee waar en hoe ik die Pro versie gratis kan krijgen.
Zoeken op Applanet of Black Market
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_113738102
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:47 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Zoeken op Applanet of Black Market
Of google :') ik snap echt niet dat mensen wel kunnen rooten, maar geen betaalde apps gratis kunnen vinden, echt belachelijk onbegrijpelijk.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_113738220
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:43 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Alleen de donate (pro) versie kan freezen, dus blijkbaar heb je hem al.

Oh en, wel kunnen rooten, maar niet een apk kunnen installeren = faal x100
Nee hoor, ik heb gewoon deze versie: https://play.google.com/s(...)l0YW5pdW1CYWNrdXAiXQ..

En ik kom net kijken op dit gebied, dus ik weet nog niet goed hoe en waar ik alles kan vinden, dus hautaine opmerkingen mogen achterwege blijven.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_113738455
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:49 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb gewoon deze versie: https://play.google.com/s(...)l0YW5pdW1CYWNrdXAiXQ..

En ik kom net kijken op dit gebied, dus ik weet nog niet goed hoe en waar ik alles kan vinden, dus hautaine opmerkingen mogen achterwege blijven.
Kijk even in de description, pro versie geeft freeze. Je hebt echt geen freeze, probeer maar iets te freezen, het kan niet met de gratis versie.

Ik snap gewoon niet dat je wel hebt uitgevonden hoe je moet rooten (wat redelijk lastig is de 1e keer) maar niet hebt gevonden hoe je gratis apps kan vinden (wat simpelweg appnaam.apk in google intypen is).

[ Bericht 0% gewijzigd door DX11 op 03-07-2012 22:58:14 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_113738766
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:49 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb gewoon deze versie: https://play.google.com/s(...)l0YW5pdW1CYWNrdXAiXQ..

En ik kom net kijken op dit gebied, dus ik weet nog niet goed hoe en waar ik alles kan vinden, dus hautaine opmerkingen mogen achterwege blijven.
Gewoon googlen op naam app + apk: dus bijvoorbeeld Modern Combat 2 apk. In de Play Store heb je ook een 4shared app, waar je ook een hoop apks kunt vandaan halen.
Run rabbit, run.
pi_113738786
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:52 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Kijk even in de description, pro versie geeft freeze. Je hebt echt geen freeze, probeer maar iets te freezen, het kan niet met de gratis versie.

Ik snap gewoon niet dat je wel hebt uitgevonden hoe je moet rooten (wat redelijk lastig is de 1e keer) maar niet hebt gevonden hoe je gratis apps kan vinden (wat simpelweg appnaam.apk in google intypen is).
Je was me voor :D
Run rabbit, run.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 23:00:29 #282
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_113738885
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:48 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Of google :') ik snap echt niet dat mensen wel kunnen rooten, maar geen betaalde apps gratis kunnen vinden, echt belachelijk onbegrijpelijk.
nou en?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 3 juli 2012 @ 23:01:51 #283
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_113738973
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:52 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Kijk even in de description, pro versie geeft freeze. Je hebt echt geen freeze, probeer maar iets te freezen, het kan niet met de gratis versie.

Ik snap gewoon niet dat je wel hebt uitgevonden hoe je moet rooten (wat redelijk lastig is de 1e keer) maar niet hebt gevonden hoe je gratis apps kan vinden (wat simpelweg appnaam.apk in google intypen is).
Je kan 't ook wat positiever bekijken en zeggen dat het knap is dat ie al kan rooten. :{
En dan nog, wat kan jou t schelen. :?

Rooten stelt overigens niks voor..ik kom ook pas net kijken.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_113739028
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:01 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Je kan 't ook wat positiever bekijken en zeggen dat het knap is dat ie al kan rooten. :{
En dan nog, wat kan jou t schelen. :?

Rooten stelt overigens niks voor..ik kom ook pas net kijken.
Wees eerlijk, rooten is meer moeite dan appnaam.apk intypen in google.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  dinsdag 3 juli 2012 @ 23:04:07 #285
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_113739104
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:02 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wees eerlijk, rooten is meer moeite dan appnaam.apk intypen in google.
't Is maar waar je prioriteiten liggen.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_113739127
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:02 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Wees eerlijk, rooten is meer moeite dan appnaam.apk intypen in google.
Ach ja, je gaat er niet van uit dat het gratis is. Ik kwam daar in het begin ook maar achter toen ik toevallig een youtube filmpje zag over hoe je ze gratis kon downloaden.
Run rabbit, run.
pi_113739602
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 22:52 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Kijk even in de description, pro versie geeft freeze. Je hebt echt geen freeze, probeer maar iets te freezen, het kan niet met de gratis verzie.

Ik snap gewoon niet dat je wel hebt uitgevonden hoe je moet rooten (wat redelijk lastig is de 1e keer) maar niet hebt gevonden hoe je gratis apps kan vinden (wat simpelweg appnaam.apk in google intypen is).
Voor hoe je moet rooten zijn genoeg handleidingen te vinden. En eenmaal gedaan is het eigenlijk heel eenvoudig, maar dat is met alles zo. Maar goed, ik ben nu al weer wat wijzer geworden voor wat betreft "gratis" apps.

Ik heb met Titanium Backup * Root (de gratis versie in de link die ik boven gaf), onder de knop 'Back-up/Terugzetten' alle Facebook rotzooi gefreezed. Alle onderdelen die gefreezed zijn staan aangegeven in een blauwe/paarse balk in de applijst.
Als ik vervolgens een freezed app aanklik, geeft ie o.a. de mogelijkheid 'Ontdooien!' weer.

Download hem anders zelf maar als je het niet geloofd, het kan natuurlijk zijn dat de freeze optie er in een update ooit aan toe is gevoegd.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_113739751
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:11 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Voor hoe je moet rooten zijn genoeg handleidingen te vinden. En eenmaal gedaan is het eigenlijk heel eenvoudig, maar dat is met alles zo. Maar goed, ik ben nu al weer wat wijzer geworden voor wat betreft "gratis" apps.

Ik heb met Titanium Backup * Root (de gratis versie in de link die ik boven gaf), onder de knop 'Back-up/Terugzetten' alle Facebook rotzooi gefreezed. Alle onderdelen die gefreezed zijn staan aangegeven in een blauwe/paarse balk in de applijst.
Als ik vervolgens een freezed app aanklik, geeft ie o.a. de mogelijkheid 'Ontdooien!' weer.

Download hem anders zelf maar als je het niet geloofd, het kan natuurlijk zijn dat de freeze optie er in een update ooit aan toe is gevoegd.
Heel apart, aangezien het in de description staat die jij zelf linkte. Ik ga het niet proberen want heb de pro versie al ;) maar ik geloof je, mazzel voor jou dus. Als iets gefreezed hebt is het eigenlijk voor het toestel alsof het verwijderd is. Als het dus geen problemen oplevert kan je het na een tijdje "echt" verwijderen. Mocht het wel problemen opleveren heb je het met 1 klik weer terug.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_113739892
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:04 schreef Expression het volgende:

[..]

Ach ja, je gaat er niet van uit dat het gratis is. Ik kwam daar in het begin ook maar achter toen ik toevallig een youtube filmpje zag over hoe je ze gratis kon downloaden.
Dat dus, ik wist tot een half uur geleden niet eens dat je betaalde apps ook gratis kon krijgen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 23:16:02 #290
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_113739951
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:15 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat dus, ik wist tot een half uur geleden niet eens dat je betaalde apps ook gratis kon krijgen.
Dat is dan ook niet de bedoeling, pauper!

Typisch Android weer: waarom betalen als je ook kunt stelen
pi_113740080
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:16 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet de bedoeling, pauper!

Typisch Android weer: waarom betalen als je ook kunt stelen
Daar heb je onze moraalridder ook weer :')___
Typisch Android? Waarom denk je dat zoveel iOS-gebruikers jailbreaken?
Run rabbit, run.
pi_113740152
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:16 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet de bedoeling, pauper!

Typisch Android weer: waarom betalen als je ook kunt stelen
Alsjeblieft gast, ga lekker janken in het iPhone topic. Je negatieve gezeik hier hangt me wat de keel uit.
pi_113740206
Willen jullie aub Splackklootzak02 niet quoten, ik zie zn posts niet omdat ik hem geblokt heb, maar als jullie m quoten wel ;)
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_113740238
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:13 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Heel apart, aangezien het in de description staat die jij zelf linkte. Ik ga het niet proberen want heb de pro versie al ;) maar ik geloof je, mazzel voor jou dus. Als iets gefreezed hebt is het eigenlijk voor het toestel alsof het verwijderd is. Als het dus geen problemen oplevert kan je het na een tijdje "echt" verwijderen. Mocht het wel problemen opleveren heb je het met 1 klik weer terug.
Ik heb even in de changelogs gekeken, en rond versie 4.8.2 en 4.8.3 wordt er gerept over freeze apps en defrost apps. De huidige versie is 5.3.2. Dus waarschijnlijk hebben de developers deze functie uiteindelijk ook in de gratis versie gezet.

Hoe dan ook, ik zal het eens een tijdje aanzien of het geen problemen geeft, en dan verwijder ik ze definitief.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_113740593
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:20 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik heb even in de changelogs gekeken, en rond versie 4.8.2 en 4.8.3 wordt er gerept over freeze apps en defrost apps. De huidige versie is 5.3.2. Dus waarschijnlijk hebben de developers deze functie uiteindelijk ook in de gratis versie gezet.

Hoe dan ook, ik zal het eens een tijdje aanzien of het geen problemen geeft, en dan verwijder ik ze definitief.
Eigenlijk best grappig, hoe jij al zo snel geroot hebt als best wel nieuwe user. :D
Ik had mijn eerste android-toestel pas na ongeveer 3/4 jaar geroot.
Run rabbit, run.
  dinsdag 3 juli 2012 @ 23:25:24 #296
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_113740598
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:17 schreef Expression het volgende:

[..]

Daar heb je onze moraalridder ook weer :')___
Typisch Android? Waarom denk je dat zoveel iOS-gebruikers jailbreaken?
Daar zitten ook een paar paupers tussen, inderdaad. Maar daar is jailbreaken niet voor bedoeld.
pi_113740647
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Daar zitten ook een paar paupers tussen, inderdaad. Maar daar is jailbreaken niet voor bedoeld.
Geloof me, ik ken zat mensen die daarom alleen al hebben gejailbreakt hoor :')
Run rabbit, run.
pi_113740670
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Daar zitten ook een paar paupers tussen, inderdaad. Maar daar is jailbreaken niet voor bedoeld.
En rooten is niet bedoeld voor gratis apps, zo ken ik er nog wel een paar...
pi_113740836
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:26 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

En rooten is niet bedoeld voor gratis apps, zo ken ik er nog wel een paar...
Daar heb je helemaal geen root voor nodig, hoor.
Run rabbit, run.
pi_113740883
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:29 schreef Expression het volgende:

[..]

Daar heb je helemaal geen root voor nodig, hoor.
Sterker nog, 1 vinkje uitzetten in de instellingen. ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')