Gewoon rebooten met die schijf erin toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom niet mbv je schijfje? Dan kun je snelformatteren
Yepquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon rebooten met die schijf erin toch?
Haha, batterijtje leeg of zo?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Bios moet ik sowieso heen elke keer als ik wil opstarten
Ik heb een pc maar hij start niet op anders moet altijd setup dan esc en dan eten en dan gaat die pas verderquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, batterijtje leeg of zo?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb een pc maar hij start niet op anders moet altijd setup dan esc en dan eten en dan gaat die pas verder
Smakelijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga ff hamburgertje in de pan flikkeren
Ja, op een gegeven moment krijg je in je scherm dat je op een knop moet drukken (moet binnen 5 secondes)quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Ehh, ik heb dat met die boot shit gedaan maar er komt geen setup ofzo? Moet ik zelf op toetsen bashen of wat?
Werkt alleen maar met toesenborden waar de "Any" toets op zit overigensquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:57 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Drommel drukt op toets.
Drommel wint.
En m'n instructeur was er vandaag niet...
Het is koffie niet kreequote:
Ja, dat heb ik dus wel al gedaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment krijg je in je scherm dat je op een knop moet drukken (moet binnen 5 secondes)
En je moet ervoor zorgen dat in het BIOS de bootvolgorde zo staat dat er als eerste van de optische drive wordt geboot
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:57 schreef twi het volgende:
[ afbeelding ]
Drommel drukt op toets.
Drommel wint.
En m'n instructeur was er vandaag niet...
En hij gaat niet van je schijf lezen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus wel al gedaan
Hij leest hem wel als ik hem gewoon vanaf hier gebruikquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En hij gaat niet van je schijf lezen?
Dan doe je iets fout Drom, dit werkt al zo sinds het Windows 98 tijdperk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |