Dat laatste. ik baal ervan dat ik straks een mager 6'je heb door mijn concentratieproblemen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan hoef je hem toch niet over te doen? Of vind je dat je hem gefaald hebt omdat je heel erg je best hebt gedaan om maximaal te scoren?
of je draait het om, je hebt toch een voldoende ondanks dat het voor jou moeilijker is ivm je concentratieproblemen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat laatste. ik baal ervan dat ik straks een mager 6'je heb door mijn concentratieproblemen.
Ja, dat kan ik me voorstellen. Das gewoon balen. Maar je kunt je ook bedenken:Er is -nu- niks meer aan te doen dus volgende keer beterquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat laatste. ik baal ervan dat ik straks een mager 6'je heb door mijn concentratieproblemen.
Dat vind ik nou lief om te horen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:20 schreef dawg het volgende:
[..]
of je draait het om, je hebt toch een voldoende ondanks dat het voor jou moeilijker is ivm je concentratieproblemen.
Ik probeer er ook overheen te komen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Das gewoon balen. Maar je kunt je ook bedenken:Er is -nu- niks meer aan te doen dus volgende keer beter
Wie weet had je dit keer ook gewoon meer pech dan normaal?
Dat is kutquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:21 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, ik baal echt. Nu moet ik volgend jaar twee hele fucking blokken overnieuw doen.
Minstensquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:23 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
met een hoofdletter K denk hihi
vaagquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
mheheheh ik krijg dit van 1 of andere vaag email adres gestuurd met de medeling: Ik hoop het voor je
positief denken captaintje.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat vind ik nou lief om te horen.
Iets wat ik moet leren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:29 schreef dawg het volgende:
[..]
positief denken captaintje.
nu voetbal kijken. adiosss!
Ik ben a-muzikaal, denk dat betalen er niet in zitquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wel maar 1 die betaald zou wel lekker zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |