Ik snap hetquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Zittend applaudisseren voor TS is gewoon raar.
Ja doe maar.quote:
Team DIG FTW.quote:
Ja dat doe jijquote:
Wij zijn tenminste niet alleenquote:
Ik ook nietquote:
Ik wou ook dat ik dat deedquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat doe jij. Ik wou dat Blester dat deed
.
Komt omdat we zo goed zijn dat alle problemen opgelost zijnquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, beter dan verkapt-Amsterdammer.
Rightquote:
Kut admins ook altijd hequote:
Maar iedereen is je dankbaar voor het openen hoor TSquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef Knaagbeest het volgende:
Als ik onschuldige plaatjes postte (dus niet zoals in de OP van het eerste topic) werden die plaatjes verwijderd en kreeg ik een note. En als ik dan vroeg waarom ze mijn plaatjes verwijderden kreeg ik een ban. Een ban van 4 fucking dagen.
Of je maakt goede anti-reclame voor DIGquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Komt omdat we zo goed zijn dat alle problemen opgelost zijn.
Hoeveel wil je weddenquote:
Vier dagen! Damn, dat is toch wel een flink deel van je cyclus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef Knaagbeest het volgende:
Als ik onschuldige plaatjes postte (dus niet zoals in de OP van het eerste topic) werden die plaatjes verwijderd en kreeg ik een note. En als ik dan vroeg waarom ze mijn plaatjes verwijderden kreeg ik een ban. Een ban van 4 fucking dagen.
Doe eerst maar eens pics.quote:
Oooh jaa.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus wel vaker af.
Daarom was ik ook zo kwaad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Vier dagen! Damn, dat is toch wel een flink deel van je cyclus.
Niet idereen slaapt zolang uitquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:30 schreef vosss het volgende:
Jongens doe eens rustig man. Het is niet alsof het zondagmiddag is of iets.
Zal ze binnenkort naar je pm' enquote:
Hoe vaker we hier DIG roepen, hoe hoger het in Google komt te staanquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef Blester het volgende:
[..]
Of je maakt goede anti-reclame voor DIG
Ik heb er wel een paar notes bij.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oooh jaa.
Hoe komt het dat jij nog niet gebant bent?
Een geweldige topics zijn altijd welkom.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:30 schreef vosss het volgende:
Jongens doe eens rustig man. Het is niet alsof het zondagmiddag is of iets.
Geen last van gelukkig. Ook niet van een cyclus trouwens.quote:
Haha, dat hoop jequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe vaker we hier DIG roepen, hoe hoger het in Google komt te staan.
Misschien was je nog niet duidelijk genoegquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:30 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik heb er wel een paar notes bij.
Zeg wie is TS eigenlijk?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:30 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:30 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Lucky bastard.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen last van gelukkig. Ook niet van een cyclus trouwens.
De grootste troll van de maand juniquote:
Denk toch van welquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:31 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Misschien was je nog niet duidelijk genoeg
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:31 schreef Pharkus het volgende:
Hoe komt knaagbeest aan mijn foto trouwens?
Tja. Het heeft voor- en nadelen.quote:
Ik speel onder een hoedje met 1 van de mods die eigenlijk een spion is van het duistere Knaagdierengenootschap.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:31 schreef Pharkus het volgende:
Hoe komt knaagbeest aan mijn foto trouwens?
deel 2 was het mooistquote:
Met wie?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:33 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik speel onder een hoedje met 1 van de mods die eigenlijk een spion is van het duistere Knaagdierengenootschap.
Als jij het allemaal op wilt schrijven is dit een dagboek ja.quote:
Ik wil dat graag.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:34 schreef Blester het volgende:
[..]
Als jij het allemaal op wilt schrijven is dit een dagboek ja.
je internet is stukquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:34 schreef haan33 het volgende:
wie ziet nog meer het plaatje van pharkus niet?
In TRU vind je niet zulke leuke topics, daarvoor moet je toch echt naar KLB komenquote:
Het verschil tussen KLB SC en dit topic is nauwelijks te zien.quote:
Ah toe, ik wil ook bij een geheim knaagdier genootschap, ik heb al muizen in huisquote:
quote:
Blester en IDH wilden nog een gedichtjequote:
Voor leedvermaak kom ik idd altijd naar KLBquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:36 schreef Blester het volgende:
[..]
In TRU vind je niet zulke leuke topics, daarvoor moet je toch echt naar KLB komen
Ik kan je wel vertellen dat je muizen er ook bij zitten. Ze bespioneren je en vertellen alles aan mij in knaagdierentaal. Je bent blank met donker haar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ah toe, ik wil ook bij een geheim knaagdier genootschap, ik heb al muizen in huis
Jawel, heel duidelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:36 schreef Blester het volgende:
[..]
Het verschil tussen KLB SC en dit topic is nauwelijks te zien.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:37 schreef Blester het volgende:
[..]
Nu is het een kut topic geworden door deze reactie.
Wel "jij wilt", maar "hij/zij wil", dus ook "wie wil", godverdomme.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:37 schreef summer2bird het volgende:
Niettus!
ik wil, jij wilt, wij hebben gewilt
Godver, ik hoor ze altijd als ik zit te fappen....quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:38 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen dat je muizen er ook bij zitten. Ze bespioneren je en vertellen alles aan mij in knaagdierentaal. Je bent blank met donker haar.
IK WIL, JIJ WILD WIJ HEBBEN GEWILDT!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wel "jij wilt", maar "hij/zij wil", dus ook "wie wil", godverdomme.
En het is bovendien "gewild".
Wild?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
IK WIL, JIJ WILD WIJ HEBBEN GEWILDT!
Wat is deze?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
IK WIL, JIJ WILD WIJ HEBBEN GEWILDT!
No girlfriend?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Godver, ik hoor ze altijd als ik zit te fappen....
CAV CAV CAV CAVVVVVVVVVIIIIIIIAAAAAAAquote:
Dat forum hebben we nietquote:
Pijnlijk punt, wrijf het er maar in, dat wist je allang van de muizen, of van mijn blauwe naamquote:
Boehoehoehoe.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef Knaagbeest het volgende:
Nee, begreep ik niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik aan het trollen was?
No shit!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef summer2bird het volgende:
Oh ja, Eilquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
EIL EIL EILAAAAAANNNDD
HIIIIEEEEEHAAAAA
Wel?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Knaagbeest.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef Knaagbeest het volgende:
Vraag aan de users in dit topic:
Welke moderators zouden ontslagen moeten worden?
Ik, ik zou minstens gewoon PA van Yvonne moeten zijnquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef Knaagbeest het volgende:
I didn't want to hurt your feelingsquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Pijnlijk punt, wrijf het er maar in, dat wist je allang van de muizen, of van mijn blauwe naam
How can you fire that which has no job?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef Knaagbeest het volgende:
Jou en dat ga ik NU doen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef Knaagbeest het volgende:
Met deze vraag ga je zeker weten een paar modjes kwetsenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef Knaagbeest het volgende:
Welkom medemodquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:43 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
I didn't want to hurt your feelings
Oh nee?quote:
Vieze kutmod die je bentquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef Knaagbeest het volgende:
L0Lquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
How can you fire that which has no job?
Welkom? Optiefenquote:
lolquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:44 schreef rosepetals het volgende:
Dat was een boel crap die ik net gelezen heb in de andere delen.
quote:
Je moet dat soort dingen ook niet teruglezen, het is alleen grappig als je er middenin zit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:44 schreef rosepetals het volgende:
Dat was een boel crap die ik net gelezen heb in de andere delen.
Je bent al mod. Wat lul je?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:45 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Oh echt? Ik wilde net gaan solliciterenx10000
Het is een zij. En nee. Iets met vrouwen en techniek, die hoeven we niet op DIG.quote:
Vind je het gek, kutmods allemaal.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:46 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
De sfeer is iig gezellig tussen de modjes
Slechte mod ja. Waardeloos dat soort figuren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:46 schreef TrippleDistilled het volgende:
knaagbeest mag de boel hier weleens gaan opruimen
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:46 schreef TrippleDistilled het volgende:
knaagbeest mag de boel hier weleens gaan opruimen
Is ze voor KLB of gewoon overall?quote:
Oh echt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:43 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Met deze vraag ga je zeker weten een paar modjes kwetsen
Ruim je je troep nou nog op? Nou nou nou?quote:
KLB en R&P, ze vindt Crutch wel lief.quote:
Wil je kijken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:48 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Komt er nog een grote orgy tussen de mods?
Uiteraard, elke derde donderdag van de maand.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:48 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Mooi, ik zie de liefde wel opbloeien tussen hunquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
KLB en R&P, ze vindt Crutch wel lief.
En vooral niet vergeten om de container aan de weg te zetten!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:48 schreef LompeHork het volgende:
Alles kan regelrecht de prullenbak in, zoveel werk is dat niet. Komop!
uitzendrechten onder contract van don&adquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Uiteraard, elke derde donderdag van de maand.
Je hebt een nieuwe mod erbij op KLB, Klaagbeest ofzo.quote:
OMG. Ik word hier door iedereen mod genoemd! En ik hoefde nog niet eens te solliciteren!quote:
Dagelijks tussen 20.00 en 22.00quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:48 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Terecht!quote:
Oja, dat moet ook nog jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:49 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
En vooral niet vergeten om de container aan de weg te zetten!
ik was om 4 uur wakkerquote:
Ik dacht er wel aan hoor. Ik vond het alleen niet interessant genoeg om te melden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:49 schreef rosepetals het volgende:
Kan ik een roze tintje krijgen, het was mijn verjaardag en niemand had er aan gedacht hierEen roze naam lijkt me een leuk goedmakertje.
Dan zal het er wel wild aan toe gaan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Uiteraard, elke derde donderdag van de maand.
Ik stem voor, als iemand een kleurtje verdient is rosepetals het wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:49 schreef rosepetals het volgende:
Kan ik een roze tintje krijgen, het was mijn verjaardag en niemand had er aan gedacht hierEen roze naam lijkt me een leuk goedmakertje.
ik verdien creditsquote:
maak een pollquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik stem voor, als iemand een kleurtje verdient is rosepetals het wel.
Nou fijn hoor, door iedereen kutmod genoemd worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
OMG. Ik word hier door iedereen mod genoemd! En ik hoefde nog niet eens te solliciteren!
Van 15-jarig meisje dat boos was om haar twee onterechte bans naar zomaar benoemde mod met een stormlooptopic.
Life can be fine
Oke..quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik dacht er wel aan hoor. Ik vond het alleen niet interessant genoeg om te melden.
Zeg kutmodquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
OMG. Ik word hier door iedereen mod genoemd! En ik hoefde nog niet eens te solliciteren!
Van 15-jarig meisje dat boos was om haar twee onterechte bans naar zomaar benoemde mod met een stormlooptopic.
Life can be fine
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik stem voor, als iemand een kleurtje verdient is rosepetals het wel.
Hangt ervan af. De mods van DIG en KEL zijn iets wilder dan de mods van 40+ en ESF, om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Dan zal het er wel wild aan toe gaan?
kpd niet te vergetenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Hangt ervan af. De mods van DIG en KEL zijn iets wilder dan de mods van 40+ en ESF, om maar wat te noemen.
Op mijn leeftijd moet je iedere gelegenheid aangrijpen!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:51 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Dit gaat snel, eerst was het de derde donderdag van de maand en nu iedere dag
We kunnen een petitie houden... maak rosepetals roze!quote:
Oh? Waarom open je dan zo'n kuttopic, als mods toch untouchable zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben nu een modDus ik tief niet op. Iets met untouchable enzo.
Neequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef Knaller het volgende:
[..]
We kunnen een petitie houden... maak rosepetals roze!
Niet meer nee.quote:
Dat zijn wannabe's.quote:
Ik snap het, die kunnen niet zo goed meekomen zeker?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Hangt ervan af. De mods van DIG en KEL zijn iets wilder dan de mods van 40+ en ESF, om maar wat te noemen.
Onder andere ja. Of ze zijn te braaf.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:53 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ik snap het, die kunnen niet zo goed meekomen zeker?
Openen dan!quote:
Tuurlijk alle begrip voor!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd moet je iedere gelegenheid aangrijpen!
Er is nog geen MEDje Yv!quote:
Dat dit kan in KLBquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:54 schreef Knaagbeest het volgende:
Beste moderators,
Jullie noemen mij een kutmod, omdat ik niks opruim. Maar jullie hebben mij tot mod benoemd zonder mij de mogelijkheden van het moderatorschap te geven.
Met vriendelijke groeten,
Knaagbeest
Je kijkt gewoon niet goed.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:54 schreef Knaagbeest het volgende:
Beste moderators,
Jullie noemen mij een kutmod, omdat ik niks opruim. Maar jullie hebben mij tot mod benoemd zonder mij de mogelijkheden van het moderatorschap te geven.
Knaagbeest
Gelul, gebruik je knopjes nou maar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:54 schreef Knaagbeest het volgende:
Beste moderators,
Knaagbeest
Je bedoelt dat je je knopjes niet snapt? Kom op zeg, het is geen rocket science hoor, met je oh zo hoge IQquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:54 schreef Knaagbeest het volgende:
Beste moderators,
Knaagbeest
Gewoon die knopjes gebruiken, daar heb je ze voorquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:54 schreef Knaagbeest het volgende:
Beste moderators,
Knaagbeest
Wat is er mis met 38 jaar danquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd moet je iedere gelegenheid aangrijpen!
En ook nog eens een liegende kutmod? Wat treffendquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gelul, gebruik je knopjes nou maar.
Je bent zelf een kutmod jonguh!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:56 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
En ook nog eens een liegende kutmod? Wat treffend
De kutste mods zijn wel mods die hun medemod voor kutmod uitmakenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:56 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Zeg zeiksnor..........quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:56 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dit laat ik mij niet zeggen uiteraard. Even Yv aanschieten of ze je wilt ontslaan, dit kan gewoon echt niet. Zo open en bloot kritiek leveren? Op mij? Bah, kutmodquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:56 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat dus niet.quote:
Jouw functioneringsgesprek zie ik somber inquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik ruim niets op, omdat er naar mijn mening niks valt op te ruimen. Zo'n kutmod ben ik niet.Einde discussie.
xxx:)
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef Knaagbeest het volgende:
Ik ruim niets op, omdat er naar mijn mening niks valt op te ruimen. Zo'n kutmod ben ik niet.Einde discussie.
xxx:)
U mad?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef Bart het volgende:
[..]
De kutste mods zijn wel mods die hun medemod voor kutmod uitmaken.
Ja kutmod. Beetje je collega kutmods afvallen. Ik vind het schandalig.quote:
Spoedoverleg NUquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja kutmod. Beetje je collega kutmods afvallen. Ik vind het schandalig.
Want open en bloot kritiek leveren kan niet op fok, dan word je geband door de dictators. Maar niemand kan mij meer bannen, want ik ben een....quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit laat ik mij niet zeggen uiteraard. Even Yv aanschieten of ze je wilt ontslaan, dit kan gewoon echt niet. Zo open en bloot kritiek leveren? Op mij? Bah, kutmod
Ik dacht 20.00 uur? Maar vandaag al om 18.00 uur?quote:
Weet je?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:00 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Want open en bloot kritiek leveren kan niet op fok, dan word je geband door de dictators. Maar niemand kan mij meer bannen, want ik ben een....
MOD MWUAUAUAHAHAHAHHAHAHAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Newsflash, die kunnen ook geband worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:00 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Want open en bloot kritiek leveren kan niet op fok, dan word je geband door de dictators. Maar niemand kan mij meer bannen, want ik ben een....
MOD MWUAUAUAHAHAHAHHAHAHAHAHA
kutmod bedoel je.quote:
TS klaagtquote:
Ik ben geen kutmod, ik ruim niet zonder reden posts op uit topics. I am a revolutionary modquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja kutmod. Beetje je collega kutmods afvallen. Ik vind het schandalig.
welk ras?quote:kuthonden.
Zo zo, je bent best wel leuk eikquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:02 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben geen kutmod, ik ruim niet zonder reden posts op uit topics. I am a revolutionary mod
Je bedoelt dat je nog steeds je knopjes niet snapt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:02 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Ik ben geen kutmod, ik ruim niet zonder reden posts op uit topics. I am a revolutionary mod
Goeie sollicitatiequote:
JAAAAAquote:
We houden haar als KLB mascotte, awww toe?quote:
Goed gedrag moet beloond worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
We houden haar als KLB mascotte, awww toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |