Ik snap hetquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Zittend applaudisseren voor TS is gewoon raar.
Ja doe maar.quote:
Team DIG FTW.quote:
Ja dat doe jijquote:
Wij zijn tenminste niet alleenquote:
Ik ook nietquote:
Ik wou ook dat ik dat deedquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat doe jij. Ik wou dat Blester dat deed
.
Komt omdat we zo goed zijn dat alle problemen opgelost zijnquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, beter dan verkapt-Amsterdammer.
Rightquote:
Kut admins ook altijd hequote:
Maar iedereen is je dankbaar voor het openen hoor TSquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef Knaagbeest het volgende:
Als ik onschuldige plaatjes postte (dus niet zoals in de OP van het eerste topic) werden die plaatjes verwijderd en kreeg ik een note. En als ik dan vroeg waarom ze mijn plaatjes verwijderden kreeg ik een ban. Een ban van 4 fucking dagen.
Of je maakt goede anti-reclame voor DIGquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Komt omdat we zo goed zijn dat alle problemen opgelost zijn.
Hoeveel wil je weddenquote:
Vier dagen! Damn, dat is toch wel een flink deel van je cyclus.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:28 schreef Knaagbeest het volgende:
Als ik onschuldige plaatjes postte (dus niet zoals in de OP van het eerste topic) werden die plaatjes verwijderd en kreeg ik een note. En als ik dan vroeg waarom ze mijn plaatjes verwijderden kreeg ik een ban. Een ban van 4 fucking dagen.
Doe eerst maar eens pics.quote:
Oooh jaa.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef Knaagbeest het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus wel vaker af.
Daarom was ik ook zo kwaad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Vier dagen! Damn, dat is toch wel een flink deel van je cyclus.
Niet idereen slaapt zolang uitquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:30 schreef vosss het volgende:
Jongens doe eens rustig man. Het is niet alsof het zondagmiddag is of iets.
Zal ze binnenkort naar je pm' enquote:
Hoe vaker we hier DIG roepen, hoe hoger het in Google komt te staanquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef Blester het volgende:
[..]
Of je maakt goede anti-reclame voor DIG
Ik heb er wel een paar notes bij.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oooh jaa.
Hoe komt het dat jij nog niet gebant bent?
Een geweldige topics zijn altijd welkom.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:30 schreef vosss het volgende:
Jongens doe eens rustig man. Het is niet alsof het zondagmiddag is of iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |