SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
ja hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zouden wij die statistieken eens mogen zien?
een master mijn vorige was een bachelorquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, ik dacht lerares Engels ofzo, maar je hebt het over tweede studie?
Zoekt jurk plus corset op en gaat op middeleeuwse toerquote:
Ik ben vrijgesteld van werkzaamheden en krijg mijn salaris nog 2 maanden uitbetaaldquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:14 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zoekt jurk plus corset op en gaat op middeleeuwse toer
Heb ik nog iets gemist? Heb niet teruggelezen
Daarom, ik geloof er dan ook geen flikker van dat de Mavo een soort van verzamelplaats is voor mensen die net niet gehandicapt genoeg zijn om op speciaal onderwijs gezet te worden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn zusje ook. Zij begon op de MAVO, ging later naar de HAVO en via het HBO uiteindelijk WO waar ze nu bijna afgestudeerd is
Betaalde vakantiequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben vrijgesteld van werkzaamheden en krijg mijn salaris nog 2 maanden uitbetaald
dat staat er toch ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:15 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Daarom, ik geloof er dan ook geen flikker van dat de Mavo een soort van verzamelplaats is voor mensen die net niet gehandicapt genoeg zijn om op speciaal onderwijs gezet te worden.
A.s. dinsdag gesprek in den bosch bij Laurens Simonse Groepquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:15 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Betaalde vakantieAlhoewel als je al een nieuwe baan in het verschiet hebt dan
heb je jezelf al gegoogled?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
A.s. dinsdag gesprek in den bosch bij Laurens Simonse Groep
Omdat ik een beetje het idee krijg dat je neerkijkt op mensen die een MAVO-achtergrond hebben. Ik kan het mis hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat staat er toch ook niet
waarom wil je zo graag dat dat er staat?
Waarom zou ik dat willen?quote:
je hebt het totaal misquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Omdat ik een beetje het idee krijg dat je neerkijkt op mensen die een MAVO-achtergrond hebben. Ik kan het mis hebben.
Ik sta op LinkedIn en heb niets te verbergen. Hoe ik me prive gedraag wil niets zeggen hoe ik me op het werk gedraag.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kun je zien wat anderen zien
Met name je toekomstige werkgever
omdat je toekomstige werkgever dat waarschijnlijk nu aan het doen is?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat willen?
HEE IEDEREEN! GOOGLE MIJN NAAM EENS! BLIJKBAAR IS HET HEEL SPANNEND!
en toch doet elke werkgever het voortaanquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik sta op LinkedIn en heb niets te verbergen. Hoe ik me prive gedraag wil niets zeggen hoe ik me op het werk gedraag.
Van mij mogen ze. Zoals ik al zei heb ik niets te verbergen. Misschien spreekt het ze wel aan dat ik zo leef, en misschien ook niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en toch doet elke werkgever het voortaan
Ben je nou enorm naïef of doe je alsof je dom bent ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:19 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik sta op LinkedIn en heb niets te verbergen. Hoe ik me prive gedraag wil niets zeggen hoe ik me op het werk gedraag.
jij bent lekker directquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben je nou enorm naïef of doe je alsof je dom bent ?
Klopt, staat er ook niet, maar ik chargeer graag. Maar de keuze voor Mavo, Havo of VWO wordt op het eind van de basisschool gemaakt op basis van o.a. Citotoets en hoe het jong het op de basisschool heeft gedaan. Het is bijvoorbeeld ook bekend dat autochtone kinderen vaker lager ingeschaald worden dan dat ze daadwerkelijk zijn. Nu weet ik niet hoe dat tegenwoordig is, maar het is wel een tijd zo geweest.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat staat er toch ook niet
waarom wil je zo graag dat dat er staat?
Ja, ik begon met VWO en ben op het WO hopeloos gestrandquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Klopt, staat er ook niet, maar ik chargeer graag. Maar de keuze voor Mavo, Havo of VWO wordt op het eind van de basisschool gemaakt op basis van o.a. Citotoets en hoe het jong het op de basisschool heeft gedaan. Het is bijvoorbeeld ook bekend dat autochtone kinderen vaker lager ingeschaald worden dan dat ze daadwerkelijk zijn. Nu weet ik niet hoe dat tegenwoordig is, maar het is wel een tijd zo geweest.
Maar je kan mij echt niet wijsmaken dat er op de Mavo alleen maar kinderen/jongeren zitten met een bepaald probleem, of dat ze nooit hoger zullen kunnen. No way. De keuze voor het middelbaar onderwijs is een momentopname. Ik ken ook iemand die op de basisschool ook op VWO niveau werd geschat, die is uiteindelijk met moeite met een Mavo diploma geeindigd.
Ik ga naar huis trouwens, het is weer goed geweest voor vandaag.
nu doe je het weer dit staat er absoluut nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:22 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Klopt, staat er ook niet, maar ik chargeer graag. Maar de keuze voor Mavo, Havo of VWO wordt op het eind van de basisschool gemaakt op basis van o.a. Citotoets en hoe het jong het op de basisschool heeft gedaan. Het is bijvoorbeeld ook bekend dat autochtone kinderen vaker lager ingeschaald worden dan dat ze daadwerkelijk zijn. Nu weet ik niet hoe dat tegenwoordig is, maar het is wel een tijd zo geweest.
Maar je kan mij echt niet wijsmaken dat er op de Mavo alleen maar kinderen/jongeren zitten met een bepaald probleem, of dat ze nooit hoger zullen kunnen. No way. De keuze voor het middelbaar onderwijs is een momentopname. Ik ken ook iemand die op de basisschool ook op VWO niveau werd geschat, die is uiteindelijk met moeite met een Mavo diploma geeindigd.
Ik ga naar huis trouwens, het is weer goed geweest voor vandaag.
Dat gaat een dure bachelor worden danquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja hoor
zoek maar op google scholar
[..]
een master mijn vorige was een bachelor
en in september een extra bachelor er bij
Ik doe lekker alsof ik dom benquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben je nou enorm naïef of doe je alsof je dom bent ?
nee want het kan aan dezelfde instelling als mijn master! dus gratisquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat gaat een dure bachelor worden dan
Jannie van Dijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:24 schreef MsMessy het volgende:
Degenen die mijn echte naam kennen mogen zich rot googlen, je vind echt geen ene donder.
Maar inderdaad werkgevers kijken het tegenwoordig wel allemaal na en het kan zeker een reden zijn voor afwijzing. Dus weten wat je naam oplevert in Google is wel handig.
Omdat je het tegelijk doet?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee want het kan aan dezelfde instelling als mijn master! dus gratis
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu doe je het weer dit staat er absoluut niet
maar ik ben verdorie geen papegaai
chargeren is leuk maar dingen uit hun verband trekken belemmert elke normale vorm van een discussie voeren
doe dat maar met een ander
quote:Als je op de mavo (of vmbo) tegenwoordig komt dat of door dat je vmbo capaciteiten hebt of door iets dat er voor zorgt dat jou havo/vwo capaciteiten niet uit de verf komen en ik noemde enkele voorbeelden zoals niet kunnen plannen/ niet door zetten/ luiheid maar het kunnen 100 dingen zijn
Eerste hit is mijn LinkedIn, en daarna mijn Hyves. Sta ook op Facebook maar die vind ie niet meteenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:24 schreef MsMessy het volgende:
Degenen die mijn echte naam kennen mogen zich rot googlen, je vind echt geen ene donder.
Maar inderdaad werkgevers kijken het tegenwoordig wel allemaal na en het kan zeker een reden zijn voor afwijzing. Dus weten wat je naam oplevert in Google is wel handig.
Ach, dat mag iedereen voor zichzelf bepalenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je speelt je rol wel erg realistisch
oke kan een andere user mij even helpen?quote:
quote:
Oeh, tricky...! Wat ga je nu doen dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb 2 jaar gratis zeg maar
de bachelor duurt 4 maar moet lukken in 2 zeggen ze
dus ik ga het gewoon heel hard proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:33 schreef ArTiC het volgende:
ik heb ff op Thijs zijn naam gezocht op google en zie belastend fotomateriaal waarop ik hem niet aan zou nemen...Crap, je hebt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb inderdaad helemaal geen gezicht
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
het is geen gezicht inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Crap, je hebt me
Ik heb inderdaad helemaal geen gezicht
Goed bezig!quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is geen gezicht inderdaad
ik heb je zwembadfoto's maar achterwege gelaten, die foto's waarop je zo'n grote snor hebt
plaatje (jpg) in die map zetten en die folder.jpg noemenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef automatic_ het volgende:
Mannen? Ik heb een vraagje.
Ik heb een hippe auto (:7) met touchescreen. Ik luister muziek dmv mijn USB stick en dan komen de foto's / plaatjes van het album in beeld. Nu is dit echter niet bij elk album.
Als ik weleens iets "koop" dan staan de foto's er meteen bij. Hoe zorg ik dat dit overal is? Ik dacht "slim" te zijn door plaatjes te downloaden en dan gewoon in die map te gooien, maar dat werkt niet
Ik heb het idee dat ik een koppeling (op de pc ofzo) moet maken met het liedje en de bijbehorende cover. Klopt dit?
Ik nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:43 schreef ArTiC het volgende:
Kan je ook via bluetooth muziek van je telefoon afspelen?
ik wel
Spotify in de auto
uhuh, touch navigatie, carkit, muziek...ik kan er zelfs (via mijn telefoon) mee op internetquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:45 schreef rhubarbje het volgende:
woooooo touch screen in je auto?
wtf
onze auto (die ondertussen niet meer leeft) was bijna net zo oud als mijn vriendje
Das bij mij wel anders haha,quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:24 schreef MsMessy het volgende:
Ja, dat kan ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:43 schreef ArTiC het volgende:
Kan je ook via bluetooth muziek van je telefoon afspelen?
ik wel
Spotify in de auto
Naja, degene die het wel doet, daarbij heet het "front.jpg", dus ik heb (wijselijk..) alles "front.jpg" genoemd, maar dat werkt niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
plaatje (jpg) in die map zetten en die folder.jpg noemen
Bij mij wel, zal bij jou ook wel zo zijn danquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ookMaar zou Spotify dan ook werken? Want dat zou wel onwijs cool zijn
Hmm... Moet dat eigenlijk keertje testen ipv dat ik meteen aan Spotify vastzit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bij mij wel, zal bij jou ook wel zo zijn dan
oh, bij mij doet ie het als ik een folder.jpg in de map met de mp3's zet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, degene die het wel doet, daarbij heet het "front.jpg", dus ik heb (wijselijk..) alles "front.jpg" genoemd, maar dat werkt niet.
Dan zal ik dat eens proberenquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, bij mij doet ie het als ik een folder.jpg in de map met de mp3's zet.
Je kan ook met tag&rename de plaatjes aan de mp3 hangen.
je moet wel een premium abo hebben voor spotify mobiel idd...volgens mij kan je nu 30 dagen premium testen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Moet dat eigenlijk keertje testen ipv dat ik meteen aan Spotify vastzit.
Uhuhquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je moet wel een premium abo hebben voor spotify mobiel idd...volgens mij kan je nu 30 dagen premium testen.
het wijst voor zichquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh
Ik heb nu dat programma gedownload, maar dat snap ik ook weer niet![]()
Even puzzelen
WO'erquote:
En daarom moet je goed opletten op school!quote:
Oooo fijn dat het leuk wasquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:29 schreef Pien85 het volgende:
Beekse Bergen was tofIk ben echt onwijs moe nu
weer was ook verrassend goedquote:
Tof! Ook safari gedaan met de auto, boot, etc?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:29 schreef Pien85 het volgende:
Beekse Bergen was tofIk ben echt onwijs moe nu
Nou, niet helemaal. Pien85 was zo druk doende met fotograferen dat ze in een ENORME berg olifanten-feces wist te stappen. En nu is ze de grootste niet, dus drie maal raden wie er de rest van de middag excrement tussen de ritsluiting van 'r jas heeft uit heeft moeten peuteren.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou, niet helemaal. Pien85 was zo druk doende met fotograferen dat ze in een ENORME berg olifanten-feces wist te stappen. En nu is ze de grootste niet, dus drie maal raden wie er de rest van de middag excrement tussen de ritsluiting van 'r jas heeft uit heeft moeten peuteren.
Was het verder wel gezellig?quote:
Wat voor iets?quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:58 schreef automatic_ het volgende:
Arghhhh! Ik zie weer een leuke vacature, maar dat is echt te ver weg
Verhuizen is altijd een optie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:58 schreef automatic_ het volgende:
Arghhhh! Ik zie weer een leuke vacature, maar dat is echt te ver weg
Orthopedagoogquote:
Ja, maar dat is eigenlijk niet de kant die ik op wil, haha.quote:
Gorinchem is nog wel te doen van uit Brabolandquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Orthopedagoog
In Schiedam en Gorinchem
Dat is best ver inderdaad. Leukste werk is altijd verder wegquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Orthopedagoog
In Schiedam en Gorinchem
Ik zou ook niet snel verhuizen. Of ik moet terug naar Texel kunnen dan welquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat is eigenlijk niet de kant die ik op wil, haha.
Ligt eraan vanaf waar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gorinchem is nog wel te doen van uit Braboland
Schiedam; 75.8km en 54minutenquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gorinchem is nog wel te doen van uit Braboland
Oh dat is verder dan ik dacht.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Schiedam; 75.8km en 54minuten
Gorinchem; 76.0km en 50minuten
Met de huidige tarieven voor woon-werkverkeer vind ik dat veeeel te ver
daar wonen alleen normale kinderenquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is verder dan ik dacht.je zoekt meer iets in de richting Breda of Bergen op Zoom
Dat kan ook moeilijk zijnquote:
Juistquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat is verder dan ik dacht.je zoekt meer iets in de richting Breda of Bergen op Zoom
En dat is ook ongeveer even ver toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Juist
Nu zie ik ook wat in Tilburg...Ooo, dat ziet er ook leuk uit... Grmbl.
Tilburg is wel dichterbijquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is ook ongeveer even ver toch?
Als je beide vacatures echt leuk lijkt gewoon solliciteren.
Brief?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:12 schreef automatic_ het volgende:
Ooo, nu zie ik weer iets
Brief moet alleen VOOR morgen binnen zijn, haha. En in Goes... Is ook nog wel te doen...
Ah, dan kan je je ganzeveer en je potje inkt weer wegzettenquote:
Hup schrijven dan, je was gister ook al daarquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:12 schreef automatic_ het volgende:
Ooo, nu zie ik weer iets
Brief moet alleen VOOR morgen binnen zijn, haha. En in Goes... Is ook nog wel te doen...
hopelijk wordt het watquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:21 schreef automatic_ het volgende:
Hij is geschreven en ik ga hem nu versturen
proberen kan altijdquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:23 schreef automatic_ het volgende:
Mja, ben benieuwd! Zie nu dat het Goes en BoZ is (laatste is bij mij om de hoek).
Heb naar Tilburg ook een mailtje gedaan, aangezien daar de gesprekken eind juni op de planning staan / stonden, haha.
gewoon de hele dag solitair!quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:35 schreef STING het volgende:
Internet en tv zijn down, hoe moet ik nu leven
Succesquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:23 schreef automatic_ het volgende:
Mja, ben benieuwd! Zie nu dat het Goes en BoZ is (laatste is bij mij om de hoek).
Heb naar Tilburg ook een mailtje gedaan, aangezien daar de gesprekken eind juni op de planning staan / stonden, haha.
Niet. Pleeg zelfmoord.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:35 schreef STING het volgende:
Hoe kun je dit dan postenquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:35 schreef STING het volgende:
Hij liegt die Stingquote:
met een UTP kabelquote:
Welkom in de wondere wereld van mobiel internetquote:
Kan dat ook al tegenwoordigquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van mobiel internet.
Dan moet ie dus niet zeiken dattie geen internet heeftquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van mobiel internet.
Ik vind zeiken sowieso iets dat je op de wc doet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet ie dus niet zeiken dattie geen internet heeft.
Zeker, zaterdag gaat zeker gezellig wordenquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, vind het best gezellig hier, leuke mensen hier ook
ja heb er zin inquote:Op woensdag 27 juni 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, zaterdag gaat zeker gezellig worden
Meet in Tilburg?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die meet in Tilburg he. Waar wordt die besproken?
Tilburg?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:54 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja heb er zin in
hopelijk word ik niet ziek.......voel me niet al te geweldig op het moment
die geheime?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tilburg?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fok!kers doen toch niet aan seksquote:
staat in het geheime topic, in het geheime forum.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Weet iemand in welk etablissement we de ultra-secret meet in Den Bosch ook alweer houden? Ik ben mijn pm's kwijt.
GATVERDAMMEquote:
Ik voel mij gevleid denk ikquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijn! Ik moest vanmiddag nog aan je denken toen ik een tropische vis stond te bewonderen. Heel gek was dat.
welke gelijkenis zag jequote:Op woensdag 27 juni 2012 20:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijn! Ik moest vanmiddag nog aan je denken toen ik een tropische vis stond te bewonderen. Heel gek was dat.
nu komt er vast weer iets...quote:
Was dat niet hier?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Weet iemand in welk etablissement we de ultra-secret meet in Den Bosch ook alweer houden? Ik ben mijn pm's kwijt.
Ik zie 't gezicht van HJ... ik ben een beetje bang voor zijn volgende post denk ikquote:
Dan kom ik gewoon een andere keer on aangekondigdquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:05 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
geef de datum ff door dan zorg ik dat ik er dan een keer niet ben
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kom ik gewoon een andere keer on aangekondigd
Van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:05 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
geef de datum ff door dan zorg ik dat ik er dan een keer niet ben
Heb je een foto gemaakt?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vandaag in de Beekse Bergen bleek maar weer eens dat de tijd niet stilstaat. Sta je - op veilige afstand - rustig rokend een stel parende bosnegers te bewonderen, krijg je vuile blikken toegeworpen en in wordt je in het swahili toegebruld om toch vooral je weg te vervolgen, vuile bemoeial en meer van dat soort fraais. Boven de pompende beat uit hun volkswagen polo uit.
Zo authentiek is dat park niet meer denk ik dan.
Of ik organiseer een keer een tupperwarepartyquote:
mij niet bellen graagquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of ik organiseer een keer een tupperwareparty
Ik durf toch nietquote:
Heb je ook nog foto's van romeinse orgies?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Laat ik het zo zeggen; ik overwoog om tot aanschaf van de vis over te gaan en deze aan tijn te overhandigen komende meet, vergezeld van een steelse knipoog. Ik denk dat deze van praktisch nut had kunnen zijn.
Misschien doe ik eens gek en post straks nog een foto, samen met die van die parende bosnegers.
Wat moet ik met die vis?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
Laat ik het zo zeggen; ik overwoog om tot aanschaf van de vis over te gaan en deze aan tijn te overhandigen komende meet, vergezeld van een steelse knipoog. Ik denk dat deze van praktisch nut had kunnen zijn.
Misschien doe ik eens gek en post straks nog een foto, samen met die van die parende bosnegers.
vissenquote:
Met een vis?quote:
ballen doe je met een balquote:
Ja inderdaad, en zeker als het een mooie vis is.quote:
Zien dan!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat wel de klapper van de dag was; de mongolenjacht. Busladingen vol had de parkdirectie aan laten rukken en met rolstoel en al uitgezet op verscheidene plekken in het park.
Mooi moment als je met je verdovingsgeweer aan komt stormen en er weer eens eentje met zijn wiel vastzit in het rulle zand, je de paniek - het begrip - in zijn lodderige oogjes ziet waarna ze ALLES laten lopen alvorens je aanlegt en ze recht tussen de ogen raakt.
Pien heeft foto's gemaakt!
En dan straks weer een ban hebben zoals de vorige keer? Schept wel rust in mijn...hoofd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je ook nog foto's van romeinse orgies?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:17 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat wel de klapper van de dag was; de mongolenjacht. Busladingen vol had de parkdirectie aan laten rukken en met rolstoel en al uitgezet op verscheidene plekken in het park.
Mooi moment als je met je verdovingsgeweer aan komt stormen en er weer eens eentje met zijn wiel vastzit in het rulle zand, je de paniek - het begrip - in zijn lodderige oogjes ziet waarna ze ALLES laten lopen alvorens je aanlegt en ze recht tussen de ogen raakt.
Pien heeft foto's gemaakt!
quote:
Pien gaat ze zo uploaden. Nadat ze de irish coffee serveert begreep ik.quote:
Gewoon via PM/DMquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En dan straks weer een ban hebben zoals de vorige keer? Schept wel rust in mijn...hoofd.
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Pien gaat ze zo uploaden. Nadat ze de irish coffee serveert begreep ik.
Die foto's duren nog een dag of wat, die koffie komt van jou, ik serveer niet, en zeker niet in jouw huis.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je wordt nogal verwendquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kun je die niet even een dagje uit laten drogen? Ik heb rust nodig na een dag beekse bergen met jou en die kwab.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
Koffie zelf maar inschenken dus, nadat ik de riem met ferme hand heb gehanteerd. En zo maar even douchen.
Mijn fantastkwab heeft water nodig.
hopen dan dat Pien niet een paar blauwe emmers warm water nodig heeftquote:
Het is vooral dat woordje ''weer'' waar ik jaloers op ben.quote:
Want je hebt weer internet en tvquote:
Nee, Mmmmbopquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:44 schreef Pien85 het volgende:
Was dat niet een hitje van Hanson jaren geleden, Mmmmmmpg?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:44 schreef Pien85 het volgende:
quote:
Dat kan, maar dat is het nietquote:
Goede gok, gebruik ik graag om verwarring te zaaienquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ik gok op Moving Picture (Experts) Group, van de videobestanden (.MPG, .MPEG)
Het zijn mijn voorlettersquote:
Dat was Mmmmmmmmmmmmmmmmmmbobquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:44 schreef Pien85 het volgende:
Lieve jochies toenquote:
Ik lees daar, serieus, vaak overheen...quote:
quote:
Ik denk dat het Gerardus is ofzoquote:
Ergens snap ik dat wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:48 schreef STING het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat de 'lead singer' een meisje was
Oh, ik dacht iets heel spannendsquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Dat kan, maar dat is het niet.
[..]
Goede gok, gebruik ik graag om verwarring te zaaien.
Maar:
[..]
Het zijn mijn voorletters.
[..]
Dat was Mmmmmmmmmmmmmmmmmmbob
Leuk is dat altijd, hequote:
Gelukkig heb jij nooit last van dat soort mensenquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk is dat altijd, he.
Hoe is het met je peeerd?
Helaas, sorryquote:
En de Kelly Family dan?quote:
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 27 juni 2012 20:51 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij nooit last van dat soort mensen
Waar?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee.
Ik heb een nieuwe piercing.
Pics!quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee.
Ik heb een nieuwe piercing.
Jammer, jammerquote:
quote:
quote:
Omdat zowel The Kelly Family an Hanson erg foute muziek is. Heeft iemand de cover Wonderfull days van Miss Montreal al gehoord?quote:
Nee wel Wonderful Days van Charlie Lownoise & Mental Theoquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat zowel The Kelly Family an Hanson erg foute muziek is. Heeft iemand de cover Wonderfull days van Miss Montreal al gehoord?
Nee en ik denk dat ik dat zo ga laten.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat zowel The Kelly Family an Hanson erg foute muziek is. Heeft iemand de cover Wonderfull days van Miss Montreal al gehoord?
Nice, het is, bijna, net een soort, oorbelquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer, jammer.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Net na het zetten, dus met betadine en zo.
Die had ik hier gisteren ofzo gepostquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ziet er goed uitquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jammer, jammer.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Net na het zetten, dus met betadine en zo.
Het is ook een oorbel. Maar officieel heet het een tragus piercing.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:56 schreef STING het volgende:
[..]
Nice, het is, bijna, net een soort, oorbel
Duidelijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook een oorbel. Maar officieel heet het een tragus piercing.
Ik vind hem echt goedquote:
Dank jequote:
Wat wil je dan nog meer laten piercen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Het is wel verslavend, trouwens
. Na m'n eerste wilde ik eigenlijk meteen al een tweede, maar heb toch nog een paar jaar kunnen wachten
.
En nu wil je zeker een derdequote:Op woensdag 27 juni 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Het is wel verslavend, trouwens
. Na m'n eerste wilde ik eigenlijk meteen al een tweede, maar heb toch nog een paar jaar kunnen wachten
.
Ik vind het verbazingwekkend dat die tekst nog zo sterk is en het liedje blijft staanquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:59 schreef STING het volgende:
Oh gosh, een cover van Charlie Lownoise & Mental Theo
Maaruh, niet zo heel veel bijzonders vind ik.
Ik vind een industrial heel gaaf. Maar ook snakebites zijn tof, maar die gaan er nooit komen, want gezichtpiercing.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat wil je dan nog meer laten piercen?
Jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
En nu wil je zeker een derde.
Net als met tattoos, degene die er een hebben willen vaak ook weer een volgende..
Ach nog genoeg ruimte in je oren. Andere plaatsen dan gezicht is nog een optiequote:Op woensdag 27 juni 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind een industrial heel gaaf. Maar ook snakebites zijn tof, maar die gaan er nooit komen, want gezichtpiercing.
[..]
Ja. Een industrial vind ik gaaf, een tongpiercing stiekem ook, maar dat vind ik me dan weer te oud voor
.
Klinkt bekend inderdaad, lijkt wel een drugquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Net als met tattoos, degene die er een hebben willen vaak ook weer een volgende..
Ja, daaromquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach nog genoeg ruimte in je oren. Andere plaatsen dan gezicht is nog een optie
Tattoo'squote:Op woensdag 27 juni 2012 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoef geen piercings heb er al genoeg metaal in mijn lichaam op dit momentquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Gezicht is gewoon niet handig en ik denk ook niet dat het me staat. En MD's durf ik niet ivm paardrijden. Het enige dat overblijft zijn oren, navel (
) en intiem.
Terug ruziënquote:
Kutsitequote:
Kan ook aan je browser liggen.quote:
Zou kunnen... Kan het eens in IE proberen.quote:
Dat heb ik totaal niet, ik heb er 1 mar een 2de hoeft voor mij nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt bekend inderdaad, lijkt wel een drug
Of je virusscanner vindt Kruidvat verdachtquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou kunnen... Kan het eens in IE proberen.
zeker als je tampons wil bestellen.quote:
Of een ander kutproductquote:
quote:
Das sowieso een klotezaak.quote:
Dat is wel in meer winkels zo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Das sowieso een klotezaak.
Laatst voor het eerst in tijden weer eens bij een kruidvat geweest ipv de DA, man wat een teringzooi in die winkel. Chaos, ongeïnteresseerd personeel dat niks kan of weet, etc.
is toch een kutproduct?quote:
Nog meer leuke vacatures gevonden?quote:
koop een grijze papegaaiquote:
Ja, verschrikkelijk idd. Ik kom er alleen nog voor de nagellak.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Das sowieso een klotezaak.
Laatst voor het eerst in tijden weer eens bij een kruidvat geweest ipv de DA, man wat een teringzooi in die winkel. Chaos, ongeïnteresseerd personeel dat niks kan of weet, etc.
Je kan beter met iets gooien. En dan wel raken.quote:
ik wilde er laatst condooms kopen maar ze hadden geen paskamerquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk idd. Ik kom er alleen nog voor de nagellak.
Het GoT thema van FOK! is wel tof trouwens!
het is een reclame...geen idee waarvan want ik lig steeds dubbelquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan beter met iets gooien. En dan wel raken.
Nee, die verkopen ze dan weer nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde er laatst condooms kopen maar ze hadden geen paskamer
Simpel geloof ik? Best een slechte reclame idd, als je maar moeilijk onthoudt waar het eigenlijk om gaatquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is een reclame...geen idee waarvan want ik lig steeds dubbel
mjah...93,6% van Nederland kent de zin "Even Apeldoorn bellen"...11,1% weet maar dat de spotjes van Centraal Beheer zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:57 schreef STING het volgende:
[..]
Simpel geloof ik? Best een slechte reclame idd, als je maar moeilijk onthoudt waar het eigenlijk om gaat
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:59 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat de kat van de buren ziek is, maar ik krijg het beest niet zover dat ik 'm in de bek mag kijken.
Oh ja, mijn buren interesseert het geen reet.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde er laatst condooms kopen maar ze hadden geen paskamer
Daar mag ik niet mee over straatquote:
Oh ik dacht dat die zin na dat incidentje op konningedag gekomen wasquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mjah...93,6% van Nederland kent de zin "Even Apeldoorn bellen"...11,1% weet maar dat de spotjes van Centraal Beheer zijn.
Eerst weet je niet wat buitenspel is, daarna ken je de bekendste line van NL nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die zin na dat incidentje op konningedag gekomen was
Blijkbaar niet groot genoeg want af en toe vang ik nog wel eens wat opquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eerst weet je niet wat buitenspel is, daarna ken je de bekendste line van NL niet![]()
Hoe groot was die steen eigenlijk ?
Serieus? Ergens wel begrijpelijk, maar jammer dat het zover heeft moeten komen welquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef STING het volgende:
Ah, van Marwijk stopt als bondscoach.
Jammer.
Dat betekend dat er een vacature is. 16 miljoen mensen hebben interesse denk ik zoquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:11 schreef STING het volgende:
Ah, van Marwijk stopt als bondscoach.
Jammer.
Idd wel begrijpelijk, maar had hem over 2 jaar nog wel graag een keer in actie gezien.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus? Ergens wel begrijpelijk, maar jammer dat het zover heeft moeten komen wel
63,2% van alle statistische gegevens zijn verzonnen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mjah...93,6% van Nederland kent de zin "Even Apeldoorn bellen"...11,1% weet maar dat de spotjes van Centraal Beheer zijn.
quote:
Je hebt leugens. Je hebt grove leugens. En je hebt statistiek.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:13 schreef Bart het volgende:
[..]
63,2% van alle statistische gegevens zijn verzonnen.
Einstein toch?quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt leugens. Je hebt grove leugens. En je hebt statistiek.
Die liefde van jou gaat wel steeds vaker down the drainquote:
ik krik dat aardig opquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:13 schreef Bart het volgende:
[..]
63,2% van alle statistische gegevens zijn verzonnen.
Nee, ik ook niet. Ben wel benieuwd wie hem gaat opvolgen nuquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:13 schreef STING het volgende:
[..]
Idd wel begrijpelijk, maar had hem over 2 jaar nog wel graag een keer in actie gezien.
Oh well, een traantje zal ik er ook weer niet om laten
welnee, ik uit het alleen niet zo opzichtig. Blijf een man he!quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die liefde van jou gaat wel steeds vaker down the drain.
Nog getourd met de motor?
ik...want ik heb de Champions League gewonnen met Helmond Sportquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Ben wel benieuwd wie hem gaat opvolgen nu
Als je Helmond Sport de CL kunt laten winnen, dan kun je Oranje ook wel wereldkampioen maken jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik...want ik heb de Champions League gewonnen met Helmond Sport
in Football Manager 2012
Ik heb een foto van mijn 1 PK gepost in abo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:16 schreef Bart het volgende:
[..]
welnee, ik uit het alleen niet zo opzichtig. Blijf een man he!
En afgelopen zaterdag voor het laatst gereden...
Coen & Sanderquote:
Mes?quote:
Ik mocht geen slechte grappen meer maken hierquote:
alleen als je er "hihi" bij post mag hetquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mocht geen slechte grappen meer maken hier
Oh dat zal ik onthoudenquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
alleen als je er "hihi" bij post mag het
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:45 schreef ArTiC het volgende:
er zijn werelddelen waar ze nu met kleine oogjes naar deze wedstrijd kijken
ja...Azië
We zullen het zien, ik gun het de Duitsers meer dan de Portugezen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:48 schreef ArTiC het volgende:
zou wel iets goedmaken voor Nederland...finale Duitsland - Portugal, dan ben je toch door de finalisten uitgeschakeld.
Ik gun het mezelf dat Duitsland kampioen wordt...geld op gezetquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
We zullen het zien, ik gun het de Duitsers meer dan de Portugezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |