Dat sowiesoquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Godverdomme mur, ik wil foto's zien van de laatste vijf wijven die je in je nest hebt gekregen. Dat kan echt alleen maar super fucked zijn.De tyfus
Die instelling.
We moeten sowieso een keer gaan hosselen.
Ik had alleen een lijstje van de afgelopen 2.840.000...quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat sowieso
Ik kan wel even zoeken voor fotos.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit loopt rond op Graspop, just sayin'
Is net geweestquote:
Ik had wel met je ex willen gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Is net geweest
Mijn ex had nog kaartje voor mij ookMaar zocht het niet met haar te gaan
quote:
niet meer de 300e posten dan!quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:52 schreef Skv het volgende:
Watzmetdittopic. Jullie weten toch dat ik geen topics open?Alleen de honderdtallen.
Dus krijgen we tig andere topics omdat jij eigenwijs bent.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:52 schreef Skv het volgende:
Watzmetdittopic. Jullie weten toch dat ik geen topics open?Alleen de honderdtallen.
IK LET DAAR NIET OP JONG.quote:
Vroeg ik ook al.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:53 schreef Skv het volgende:
[..]
IK LET DAAR NIET OP JONG.
Waar is muhahaha eigenlijk
Wie en/of wat wil je nu weer uitwisselen? Lichaamssappen heb ik niet meer.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat dacht je van een uitwisselingsprojectje?
Vroegere hossels.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:54 schreef Skv het volgende:
[..]
Wie en/of wat wil je nu weer uitwisselen? Lichaamssappen heb ik niet meer.
Ik snap de TT ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:58 schreef Spirit82 het volgende:
Ik snap de nieuwe SC titel niet en las steeds "uit elkaar gedumpte SCs"Ik vond het maar vreemd..
Het is een beetje als de foto in jouw fobo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:58 schreef Spirit82 het volgende:
Ik snap de nieuwe SC titel niet en las steeds "uit elkaar gedumpte SCs"Ik vond het maar vreemd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |