quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:18 schreef Mss het volgende:
En een masker uiteraard. En wij maar raden wie het is.
Ik zit vlakbij centrum dus als je om moet ga ik wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik kan morgen ook in Breda kijken eventueel. Maar denk dat ik in dat geval wel eerst ga bellen
Waar zit je ergens? Puur nieuwsgierigquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zit vlakbij centrum dus als je om moet ga ik wel.
Dmquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waar zit je ergens? Puur nieuwsgierig
Als jij belt, ik haat bellenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Da's inderdaad vlak bij het centrum![]()
Dan mag jij ze halen
Ik wilde bijna reageren met 'ja duh', maar toen las ik nog es goed. Verwarrend, dat welquote:
ZE STEELT JE NAAMquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde bijna reageren met 'ja duh', maar toen las ik nog es goed. Verwarrend, dat wel.
ja we hebben een goeden afko nodig voor miss congeniality. Misco?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde bijna reageren met 'ja duh', maar toen las ik nog es goed. Verwarrend, dat wel.
Haha, dat heb ik ook af en toe als er ergens mss staatquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Misco klinkt als ijscoquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja we hebben een goeden afko nodig voor miss congeniality. Misco?
Gewoon Sandraquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NEEEE geen Sandra plzquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misco klinkt als ijsco![]()
Doe maar sandra.
MC?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ehmzquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ghehe, ik ook![]()
Hoeveel wilde je er halen?
Dunno, we'll seequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Will do. Reageer je daar goed op?
Nee ik ga niet naar zo'n dure rotkapper, mijn eigen kwartjeskapper knipt veul beter, boehoequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben nog nooit direct na de kapper blij geweest met mijn haar, ik staar de hele dag in de spiegel wat is dezen
Ik ben eigenlijk niet iemand die makkelijk in een vreemde groep stapt /autistquote:
Ik was bij mijn eigen kapster vandaag hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee ik ga niet naar zo'n dure rotkapper, mijn eigen kwartjeskapper knipt veul beter, boehoe
Iedereen is er pas rond 3en gok ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet iemand die makkelijk in een vreemde groep stapt /autist
Daarbij heb ik de dag/avond ervoor een feest en ben voor het middaguur zeker nie wakker dus zou pas wat later in de middag kunnen komen en weet niet of dat dan nog de moeite is?
Het is nog steeds vrij lang toch? Of kon je er eerst op zitten?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was bij mijn eigen kapster vandaag hoor
Ik denk omdat het na heel lang een keer iets anders is
het is geen kinderfeestje hequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet iemand die makkelijk in een vreemde groep stapt /autist
Daarbij heb ik de dag/avond ervoor een feest en ben voor het middaguur zeker nie wakker dus zou pas wat later in de middag kunnen komen en weet niet of dat dan nog de moeite is?
Jawel maar alles 1 lengte dus er is nog best veel vanaf. Punten ook wel 4-5 cm gok ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het is nog steeds vrij lang toch? Of kon je er eerst op zitten?
Nee dat snap ikquote:
Da's vrij fors jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel maar alles 1 lengte dus er is nog best veel vanaf. Punten ook wel 4-5 cm gok ik.
Waar moet je heen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee dat snap ik
Maar als ik ga dan is het met de trein en aangezien ik een chicken ben alleen in het donker zal ik dan ook niet te laat naar huis gaan
het is tot half elf licht en je hebt wss toch een trajectkaartquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee dat snap ik
Maar als ik ga dan is het met de trein en aangezien ik een chicken ben alleen in het donker zal ik dan ook niet te laat naar huis gaan
Jah, vervoer kost me inderdaad niks extra behalve 2x busquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is tot half elf licht en je hebt wss toch een trajectkaart
Naja ik wil ook niet superlaat naar huis met unf dus dan lopen wij met je meequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah, vervoer kost me inderdaad niks extra behalve 2x bus![]()
Maar doelde meer op teruglopen van jou naar bushalte, dat zal dan inderdaad max 10 uur zijn of zo dat ik dat in m'n eentje doe
Jij moet ook met de trein?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik wil ook niet superlaat naar huis met unf dus dan lopen wij met je mee
Jup, en ik ga lopen want dat is echt niet zo verquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jij moet ook met de trein?
Ik wilde opzoeken tot hoe laat de bussen rijden maar die site van 9292 is echt rete traag
Oh, ik zat al naar bussen te kijken van SQ naar stationquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup, en ik ga lopen want dat is echt niet zo ver
Goed voor de lijn na de bbqquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, ik zat al naar bussen te kijken van SQ naar station
slippers mee!quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:44 schreef Dwyn het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn geylen hakken aan doen, maar weet niet of ik de wandeltocht van station naar SQ's huis overleef.
Hakken af; op je blote voeten lopen ! Bij de deur weer aanquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:44 schreef Dwyn het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn geylen hakken aan doen, maar weet niet of ik de wandeltocht van station naar SQ's huis overleef.
Extra schoenen meenemen waar je wel op kan lopenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:44 schreef Dwyn het volgende:
Hhmm optie!quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Extra schoenen meenemen waar je wel op kan lopen![]()
Doe ik tegenwoordig regelmatig als ik naar een feestje of zo ga, kan mijn hakken nog niet zo lang aan dus dan maar reserveschoenen mee.
Andere alternatief is nooit hakken aan 'want straks krijg ik pijn' maar da's ook zonde toch![]()
Of: bus pakken
Ik denk dat ik het ook doequote:
Ik heb denk ik sowieso meerdere schoenen mee, aangezien ik met hakken niet onder het stuur pas.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ook doeWil mijn beige maddens eik aan; maar heb ze ook nog maar 2x aangehad dus heul nog niet in gelopen
Maar anders doe ik ze nooit aan. Dus dan maar extra paar schoensels mee
Denk ik...Ik twijfel nog
Ik ben mijn zwarte Gabors aan het inlopen maar 7 cm is voor mij nog vrij hoog. Kan er nu 3 uur op staan maar dan branden mijn voeten echt ontzettendquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het ook doeWil mijn beige maddens eik aan; maar heb ze ook nog maar 2x aangehad dus heul nog niet in gelopen
Maar anders doe ik ze nooit aan. Dus dan maar extra paar schoensels mee
Denk ik...Ik twijfel nog
quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb denk ik sowieso meerdere schoenen mee, aangezien ik met hakken niet onder het stuur pas.
Owjah das minder ! Ahhh en anders heb je ze zaterdag maar een uurtje aanquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben mijn zwarte Gabors aan het inlopen maar 7 cm is voor mij nog vrij hoog. Kan er nu 3 uur op staan maar dan branden mijn voeten echt ontzettendDus neem voor de bruiloft vrijdag ook lage pumps mee van 3 cm die ik wel zonder problemen aankan en die ook mooi staan
![]()
Alleen heb ik dan zaterdag waarschijnlijk zwaar vertiefte voeten
Ik pas dus gewoon niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Hier gaan de zeer hoge hakkers uit als ik moet rijden
![]()
Alhoewel het met maddens nog wel wil lukken; maar echt veilig is het niet aangezien het gevoel een stuk minder is
[..]
Owjah das minder ! Ahhh en anders heb je ze zaterdag maar een uurtje aan![]()
![]()
Sgoedquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik pas dus gewoon niet.Kan het wel laten zien dit weekend.
Bij mij past het wel met hakken in de auto maar zit dan wel heel dicht op het stuur en vind het ook niet echt lekker rijden eigenlijk.. Dus ik heb dan meestal ook andere schoenen bij mequote:Op woensdag 27 juni 2012 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik pas dus gewoon niet.Kan het wel laten zien dit weekend.
Ik ben ook maar een ukkie met m'n 1.63 mquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Nope, ik kan echt niet meer sturen dan.
Centimeter of 13 langerquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een ukkie met m'n 1.63 m
HAHA IK BEN GROTERquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een ukkie met m'n 1.63 m
Ik ben net geweest ze hadden niet, wisten ook niet wanneer maar ze krijgen binnekort een nieuw OPI meubel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik denk trouwens dat ik morgen zelf sowieso ff naar de Sephora ga. Moet toch nog iets anders doen in de stad. En stel dat ik zaterdag niet kom, dan heb ik in ieder geval ook een spotted. Maar ik zal wel ff bellen en vragen of ze de rest onder jouw naam vast willen houden Spees.
Ah dus morgen gaan heeft dan geen zinquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben net geweest ze hadden niet, wisten ook niet wanneer maar ze krijgen binnekort een nieuw OPI meubel.
brum?quote:Op woensdag 27 juni 2012 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
en brum zei 'Ja ik kan ook voor je halen'
Ik: ze hebben het niet
brum: maar binnenkort toch
Ik: MAAR IK WIL HET NU
brum:
Brumquote:
door cement, lijm, paraffineolie en solutie in mensen te spuiten.quote:
De fuck?quote:Op woensdag 27 juni 2012 19:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
door cement, lijm, paraffineolie en solutie in mensen te spuiten.
althans, dat is wat zij deed, geen idee of ze dat ook zelf in d'r reet heeft gespoten.
Wazig is het zeker.quote:
Volgens mij heb je geeneen steekje meer vastzitten als je tot zoiets in staat bent. Meeeeeen.quote:
Ik zag het inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:04 schreef Mss het volgende:
Nou, stommen webshop na twitter ook op facebook benaderd. Als ik hier niks op hoor ga ik morgen bij paypal rellen!
Ik denk het nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad.Hopelijk heeft het effect.
De hoeveelheid klachten op de FB is wel beangstigend :'P)quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:04 schreef Mss het volgende:
Nou, stommen webshop na twitter ook op facebook benaderd. Als ik hier niks op hoor ga ik morgen bij paypal rellen!
Paypalklachtenquote:
Dat.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De hoeveelheid klachten op de FB is wel beangstigend :'P)
Inpakken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:17 schreef RenRen- het volgende:
Jonge. Ik ben doodmoe en moet nog inpakken![]()
Gewoon alles wat je nodig denkt te hebben in een tas flikkeren, wat je vergeten bent daar kopen.quote:
Faalbedrijfquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De hoeveelheid klachten op de FB is wel beangstigend :'P)
* IJsdraakje schuift tissues naar Priemquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje schuift tissues naar Priem
Doe je er lekker lang meequote:Op woensdag 27 juni 2012 20:36 schreef megamandy het volgende:
Pfff die black spotted moet echt heeeel dun opgebracht worden
Geen idee, maar bij de Sephora vertelde ze aan mijn collega dat ze volgende week ook magnetics van OPI binnen kregen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik ben vandaag bij op=op geweest in Assen en heb w7 magnetic meegenomen die Lin niet voor me ging halen, omdat het kan!
Ze hadden ook magnetic van Saffron oid, iemand daar ervaring mee?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen idee, maar bij de Sephora vertelde ze aan mijn collega dat ze volgende week ook magnetics van OPI binnen kregen.
Maar van deze kosten 3 flesjes minder dan 1 opiquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen idee, maar bij de Sephora vertelde ze aan mijn collega dat ze volgende week ook magnetics van OPI binnen kregen.
Ik heb ze dan ook gemist geloof ik.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priem had jij nou black spotted geregeld? I needz them
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Franse kennis heeft ze voor ons besteld. 14,35 per flesje is het. Vriendin zit haar 13 juli en dan brengt ze de flesjes mee.
Tsja ik wist er ook niets van. Ik zal volgende week eens kijken, misschien is het wel van een ander merkquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en ik heb vandaag 7 teken van de poetel afgehaald, waarvan er 2 nog op hem rondliepen en 1 inmiddels op mijn hand liep
Heb ook overal jeuk sindsdienquote:
Ik gok op iets als Nails Inc. ofzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:13 schreef megamandy het volgende:
Nou google heeft geen enkele hit voor magnetic lakjes van OPILiegenaars.
Pff, das vroegquote:Op woensdag 27 juni 2012 20:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Morgen om 7:08 de bus nemen, oh joy
dan slaat het idd al helemaal kant noch walquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Opa zijn is toch niet zozeer leeftijd gebonden? Meer kleinkind gebonden.
Uhm, moet je even op de site van w7 kijken en ik ga ze in Oosterhout halen voor 5 ekkies p.s.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy welke kleuren metallics zijn er en waar ga je ze halen?
OMG, jij bent LINDAquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Maar ik kom wel naar de meet![]()
Ben toch wel heel benieuwd naar jullie allemaal
Heej!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:27 schreef Incantrix het volgende:
Haha, ik lolde
Ja, thnx! Vakantie was fijn!mijn gemiddelde energielevel viel wat tegen, vandaar ook wat eerder thuis, maar het was echt hip
Stef vond kamperen de bom ook, haha.. Echt lief.
Klinkt tofquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:27 schreef Incantrix het volgende:
Haha, ik lolde
Ja, thnx! Vakantie was fijn!mijn gemiddelde energielevel viel wat tegen, vandaar ook wat eerder thuis, maar het was echt hip
Stef vond kamperen de bom ook, haha.. Echt lief.
Jaaa, enorme opluchting echt! We moesten zelf bellen voor de uitslag, dus ik midden in een dierenpark gebeld terwijl een hert lief's telefoon probeerde op te vretenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:29 schreef Mss het volgende:
[..]
Klinkt tof. En super tof dat jullie goed nieuws hadden over de nekplooimeting
.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:30 schreef Diconnected het volgende:
Fijn dat jullie het zo fijn hebben gehad met z'n viertjes Inca
Kamperen is tofquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Over 2 jaar weervolgend jaar vink niet handig, maar daarna..
Kan me indenken dat dat een enorme opluchting moet zijn! Maar wel superfijn nieuwsquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jaaa, enorme opluchting echt! We moesten zelf bellen voor de uitslag, dus ik midden in een dierenpark gebeld terwijl een hert lief's telefoon probeerde op te vretenen toen janken van opluchting ja
Ik kan me voorstellen dat dat spannend is ja. Maar zo ontzettend fijn dat het goed nieuws isquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jaaa, enorme opluchting echt! We moesten zelf bellen voor de uitslag, dus ik midden in een dierenpark gebeld terwijl een hert lief's telefoon probeerde op te vretenen toen janken van opluchting ja
Ik zeg niks om de visuals voor Spees te beperkenquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:36 schreef Incantrix het volgende:
Haha, ik ging net een pic uppen, ik verwacht binnen een paar weken de eerste "hoe lang moet je nog?"
Nope niks!quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:39 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik kan wel even naar Den Bosch gaan ja. Was het niks meer in Breda?
Heb ik je een goeden excuus gegevenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zeg niks om de visuals voor Spees te beperken
Ja hoor. Dan neem ik ze allemaal mee.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nope niks!
Als jij gaat dan denk je wel aan mij als je spotted tegen komt he?
Maar je hebt wel een heel blij gezichtquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:44 schreef Incantrix het volgende:
Vanaf deze hoek is het nog relatief flatteusik ben echt dik man
maar nouja, dat hoort zo, dus ok
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:51 schreef Incantrix het volgende:
thnx mopjens
bonuspic met volledige grootte in beeld:
[ afbeelding ]
Wootttquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:51 schreef Incantrix het volgende:
thnx mopjens
[ afbeelding ]
Word j ejuist niet dun van roken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:51 schreef megamandy het volgende:
Ooh damn dat broertje van mijn ex is een eckte vmbo'erOokal zit hij op het mbo, hij neemt fitnessen echt te serieus.
Dit postte hij op zijn facebook:
[ afbeelding ]
EMOSLINGER PLEASE!
Jepquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:52 schreef Incantrix het volgende:
Sorry voor de beeldvorming Spees
dus, in other news, black spotted is ook in nl?
Helaasch.. De reis is me nog even te vermoeiend, dus heb besloten die dag mijn verjaardag te vierenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:54 schreef megamandy het volgende:
Oeh en betekent dit dat Inca wel naar de meet komt? Of had dat een andere reden dan op vakantie zijn?
Morgen koopavondquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wanneer moet je weer werken Mandy?
Dat bedacht ik me dus ookquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:54 schreef megamandy het volgende:
Oeh en betekent dit dat Inca wel naar de meet komt? Of had dat een andere reden dan op vakantie zijn?
Ik kan een tweelingbuikenfoto makenquote:Op woensdag 27 juni 2012 21:57 schreef Lindytje het volgende:
Ik kan ook zo'n foto makenEr zit bij mij alleen geen baby in....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeien matigen tweeling.
Niet quoten, ik haal 'm straks weer weg.
[ Bericht 9% gewijzigd door Mss op 27-06-2012 22:24:54 ]Aids.
Dankjedankjequote:Op woensdag 27 juni 2012 22:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat dacht ik! Jouw foto is ook prachtig Lin!
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
PIE tussenstand 7.5
Nu moeten daar nog 2 verslagen bij maar toch
Nee man, ik ben gewoon druk met het hertikken van een werkstuk. Het zinde me niet.quote:
Heel hard slaan, dan slaapt ie zoquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:25 schreef Incantrix het volgende:
Goede buikers![]()
Ik wil eigenlijk slapen, maar mijn kind is nog wakker
Haha, mjah, nee, ik denk dattie dan nog meer herrie maakt. Wel sneu, hij wil wel slapen, maar het lukt hem gewoon nietquote:
Dat is wel zielig, als hij het wel wil, maar niet lukt...quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, mjah, nee, ik denk dattie dan nog meer herrie maakt. Wel sneu, hij wil wel slapen, maar het lukt hem gewoon niet
Slaap lekker trixquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:33 schreef Incantrix het volgende:
Ja, duidelijk.. Denk dat de overgang van tent naar eigen bed te groot is.. Magoe, hij lijkt stil, dus ik ga snel slapen zodat ik de volgende dienst niet heb![]()
mops, fijn jullie weer te spreken
quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:49 schreef megamandy het volgende:
![]()
verjaardagskaart voor mijn tante
[ afbeelding ]
"Een verhaal zo schokkend dat Hollywood er een film van maakte"quote:Op woensdag 27 juni 2012 22:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen.
Mijn film was een waargebeurd verhaal op RTL 4 waarbij ze halverwege de film met tekst de rest van de plot al verraadden 'ze werd schuldig bevonden blabla' en toen moest de rechtszaak nog beginnen
Volgens mij ging daar iets mis met de montage![]()
Trusten!
Nice rokje en shoes!quote:
Ik kan me voorstellen dat er een keer geklopt en geroepen wordt als er niet meteen wordt opengedaan. Maar om 10 min te gaan bonken en krijsen gaat wel te ver hoor vind ik dus in dat opzicht zou een klacht best kunnen...quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:08 schreef Loqi het volgende:
ik werd vanmorgen wakker geschreeuwd en gebonkt door 2 dames van een schoonmaakbedrijf die blijkbaar bij de buren moesten zijn.
Die zijn blijkbaar niet thuis want er moest 10 minuten op ramen en deuren gebonkt worden (onder ons slaapkamerraam) en door de straat gekrijst worden dat de achterdeur ook niet open was.
Ik heb zin om een klacht in te dienen..of is dat kinderachtig? Je zult maar een late dienst gedaan hebben zeg
..staan er van die mutsen onder je raam
quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:51 schreef Incantrix het volgende:
thnx mopjens
[ afbeelding ]
Tofheidquote:
hu?quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn als mensen achter je rug om lopen te mekkeren hoe walgelijk je er uit ziet op een foto.
Ja, ik las ergens dat dezen foto iemand bijna tot brakens triggerdequote:Op donderdag 28 juni 2012 09:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tofheid![]()
Je hakken lijken idd heul niet hoog haha
[..]
hu?
En loqi: mwa klacht neuh.. Misschien als het nog eens zou gebeuren; dan wel.![]()
Ik bedoel... Cif heeft gisteren ook tot 22u lopen scheuren... Het was maar goed dat de buren weg waren (of gezorgd hebben dat ze weg waren![]()
); wát een herrie.. Heel het huis daverde (dus dat zal bij hun ook wel behoorlijk merkbaar geweest zijn
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |