quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:18 schreef Mss het volgende:
En een masker uiteraard. En wij maar raden wie het is.
Ik zit vlakbij centrum dus als je om moet ga ik wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik kan morgen ook in Breda kijken eventueel. Maar denk dat ik in dat geval wel eerst ga bellen
Waar zit je ergens? Puur nieuwsgierigquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zit vlakbij centrum dus als je om moet ga ik wel.
Dmquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waar zit je ergens? Puur nieuwsgierig
Als jij belt, ik haat bellenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Da's inderdaad vlak bij het centrum![]()
Dan mag jij ze halen
Ik wilde bijna reageren met 'ja duh', maar toen las ik nog es goed. Verwarrend, dat welquote:
ZE STEELT JE NAAMquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde bijna reageren met 'ja duh', maar toen las ik nog es goed. Verwarrend, dat wel.
ja we hebben een goeden afko nodig voor miss congeniality. Misco?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde bijna reageren met 'ja duh', maar toen las ik nog es goed. Verwarrend, dat wel.
Haha, dat heb ik ook af en toe als er ergens mss staatquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Misco klinkt als ijscoquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja we hebben een goeden afko nodig voor miss congeniality. Misco?
Gewoon Sandraquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NEEEE geen Sandra plzquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misco klinkt als ijsco![]()
Doe maar sandra.
MC?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ehmzquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ghehe, ik ook![]()
Hoeveel wilde je er halen?
Dunno, we'll seequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Will do. Reageer je daar goed op?
Nee ik ga niet naar zo'n dure rotkapper, mijn eigen kwartjeskapper knipt veul beter, boehoequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben nog nooit direct na de kapper blij geweest met mijn haar, ik staar de hele dag in de spiegel wat is dezen
Ik ben eigenlijk niet iemand die makkelijk in een vreemde groep stapt /autistquote:
Ik was bij mijn eigen kapster vandaag hoorquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee ik ga niet naar zo'n dure rotkapper, mijn eigen kwartjeskapper knipt veul beter, boehoe
Iedereen is er pas rond 3en gok ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet iemand die makkelijk in een vreemde groep stapt /autist
Daarbij heb ik de dag/avond ervoor een feest en ben voor het middaguur zeker nie wakker dus zou pas wat later in de middag kunnen komen en weet niet of dat dan nog de moeite is?
Het is nog steeds vrij lang toch? Of kon je er eerst op zitten?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik was bij mijn eigen kapster vandaag hoor
Ik denk omdat het na heel lang een keer iets anders is
het is geen kinderfeestje hequote:Op woensdag 27 juni 2012 16:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet iemand die makkelijk in een vreemde groep stapt /autist
Daarbij heb ik de dag/avond ervoor een feest en ben voor het middaguur zeker nie wakker dus zou pas wat later in de middag kunnen komen en weet niet of dat dan nog de moeite is?
Jawel maar alles 1 lengte dus er is nog best veel vanaf. Punten ook wel 4-5 cm gok ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het is nog steeds vrij lang toch? Of kon je er eerst op zitten?
Nee dat snap ikquote:
Da's vrij fors jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jawel maar alles 1 lengte dus er is nog best veel vanaf. Punten ook wel 4-5 cm gok ik.
Waar moet je heen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee dat snap ik
Maar als ik ga dan is het met de trein en aangezien ik een chicken ben alleen in het donker zal ik dan ook niet te laat naar huis gaan
het is tot half elf licht en je hebt wss toch een trajectkaartquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee dat snap ik
Maar als ik ga dan is het met de trein en aangezien ik een chicken ben alleen in het donker zal ik dan ook niet te laat naar huis gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |