quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:18 schreef Mss het volgende:
En een masker uiteraard. En wij maar raden wie het is.
Ik zit vlakbij centrum dus als je om moet ga ik wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik kan morgen ook in Breda kijken eventueel. Maar denk dat ik in dat geval wel eerst ga bellen
Waar zit je ergens? Puur nieuwsgierigquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zit vlakbij centrum dus als je om moet ga ik wel.
Dmquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waar zit je ergens? Puur nieuwsgierig
Als jij belt, ik haat bellenquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Da's inderdaad vlak bij het centrum![]()
Dan mag jij ze halen
Ik wilde bijna reageren met 'ja duh', maar toen las ik nog es goed. Verwarrend, dat welquote:
ZE STEELT JE NAAMquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde bijna reageren met 'ja duh', maar toen las ik nog es goed. Verwarrend, dat wel.
ja we hebben een goeden afko nodig voor miss congeniality. Misco?quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde bijna reageren met 'ja duh', maar toen las ik nog es goed. Verwarrend, dat wel.
Haha, dat heb ik ook af en toe als er ergens mss staatquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Misco klinkt als ijscoquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja we hebben een goeden afko nodig voor miss congeniality. Misco?
Gewoon Sandraquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja we hebben een goeden afko nodig voor miss congeniality. Misco?
NEEEE geen Sandra plzquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misco klinkt als ijsco![]()
Doe maar sandra.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |