Erg hehquote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef LDS het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan de oplaad duur van de iPad 3
Verschilt dat zo met de 2? Kan t me niet voorstellen. Die duurt ook uren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef LDS het volgende:
70% meer accucapaciteit met dezelfde accu- en laadtechnologie: dat duurt heel wat langer ja.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:19 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Verschilt dat zo met de 2? Kan t me niet voorstellen. Die duurt ook uren.
Het is inderdaad een faal van Apple dat ze geen krachtigere lader hebben geleverd. Ik heb er zelf geen last van, want ik laad hem altijd overnight op, maar even snel wat sap in je iPad stoppen is niet echt een optie.quote:Op woensdag 27 juni 2012 16:15 schreef LDS het volgende:
Bedenk goed hoeveel geheugen je denk nodig te hebben. Als je er veel muziek op gaat luisteren of films kijken is het misschien handig om dat wat uit te breiden. Gebruik je 'm vooral thuis dan kun je je muziek/films ook vanaf je computer of server streamen en heb je geen 32gig of groter nodig. Heb je een smartphone met een internetabonnement? Dan is het zonde om er een met 3G te nemen, want dat kun je via je telefoon doorsturen naar de ipadquote:Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef knoffel het volgende:
ik ben ook van plan om binnenkort een iPad aan te schaffen. zijn er nog tips of dingen waar ik specifiek op moet letten?
ik heb een iphone met internet abbo dus 3g is denk ik overbodig verder zal ik hem hoofdzakelijk gaan gebruiken voor colleges en entertainment denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:13 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Bedenk goed hoeveel geheugen je denk nodig te hebben. Als je er veel muziek op gaat luisteren of films kijken is het misschien handig om dat wat uit te breiden. Gebruik je 'm vooral thuis dan kun je je muziek/films ook vanaf je computer of server streamen en heb je geen 32gig of groter nodig. Heb je een smartphone met een internetabonnement? Dan is het zonde om er een met 3G te nemen, want dat kun je via je telefoon doorsturen naar de ipad
Dat wordt toch niet door iedere provider ondersteund? Ik heb wel 3G op mijn iPad, en gebruik een dual sim (T-Mobile).quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:13 schreef Thomas B. het volgende:
Heb je een smartphone met een internetabonnement? Dan is het zonde om er een met 3G te nemen, want dat kun je via je telefoon doorsturen naar de ipad
Door KPN en T-mobile (sinds een paar maanden) wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat wordt toch niet door iedere provider ondersteund? Ik heb wel 3G op mijn iPad, en gebruik een dual sim (T-Mobile).
Ben je weer helemaal de oude, oue?quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Door KPN en T-mobile (sinds een paar maanden) wel.
Yt op de iPad zuigt gewoon ballen. Wen er maar aanquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:04 schreef Luchtkoker het volgende:
Is er toevallig een manier om mijn YouTube aangeraden videos etc op de internationale YT te zetten? Die stomme YT app van de iPad toont alleen maar videos populair in Nederland
En Vodafone.quote:Op donderdag 28 juni 2012 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Door KPN en T-mobile (sinds een paar maanden) wel.
Zo vaak mogelijk laden.quote:Op donderdag 28 juni 2012 08:40 schreef Stansfield het volgende:
Zijn er nog bepaalde dingen qua batterij die ik moet doen? Eerst helemaal op laden en eerste helemaal leeg maken voordat ik hem weer op laad of maakt dat allemaal niks uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |