Dat was 8 jaar geleden..quote:Op woensdag 27 juni 2012 14:59 schreef .Masturbatron. het volgende:
toen ik 15 was kreeg ik ook maar 3 euro
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:00 schreef Jachtgeweer het volgende:
Jij denkt dat je gelijk een Armani pak en Audi van de zaak krijgt? Je bent godverdomme 16, ik zal het maar pakken, want voor jou 1000 anderen. Bijdehand strontjong.
Bruto ook nogquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:01 schreef Hierro het volgende:
Dan kan je net zo goed niet werken.
¤3,02!
Verander je naam naar niemand dan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:01 schreef MrBaas het volgende:
Bij de AH krijg je iets van ¤5,- maar die zoeken niemand
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Verander je naam naar niemand dan.
Gewoon aannemen. Je bent 16. Ik kreeg op mijn 15de ¤ 2,50 per uur. Is normaal. In NL verdienen jongeren niet zoveel. Dan weet je waarom je studeert.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:01 schreef MrBaas het volgende:
Bij de AH krijg je iets van ¤5,- maar die zoeken niemand
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:03 schreef Bohica666999 het volgende:
180 per uur netto dan wil ik denk niet weten wat je doet.
Is dat een beetje lekker? Piemels eten?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:01 schreef Scorpie het volgende:
Haha ik verdien 180 euro netto per uur. Gewoon 60x wat TS verdient. Haha. Haha. Hahahahahaha.
dan ben jij vast en zeker zaterdagbezorger?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:03 schreef Tchock het volgende:
Haha, ik krijg bij PostNL meer dan het dubbele en ik ben nog geen twee jaar ouder
Allebei niet.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:04 schreef MrBaas het volgende:
[..]
dan ben jij vast en zeker zaterdagbezorger?
Denken dat ik voor dat geld piemels eetquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:04 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Is dat een beetje lekker? Piemels eten?
Deuce Bigalow!quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denken dat ik voor dat geld piemels eet
Ik lik rijpe dames kutjes.
Ik breng ook de ochtendkrant voor ¤8,- per uurquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:06 schreef Jellereppe het volgende:
Ach, bij Nutrella verdien je als operator ¤ 16 per uur. Lekker bijbaantje naast school. Je moet gewoon goed om je heen kijken. Helaas ben jij nog geen 18 en gaat het feest dus niet door. Gewoon aannemen TS. Iedereen is met zo'n lage uurloon begonnen. Laat de FOK!kers maar verder pochen.
Da's misschien niet helemaal waar want het gaat hier om 10 uur per week; ik weet niet hoe dat zit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nog boven het minimumloon ts.
http://www.loonwijzer.nl/home/salaris/minimumlooncheck/uurloon
Het minimumloon voor jouw leeftijd ligt dus nog wat lager, absoluut niets om te klagen dus.
Ja hehe, op je 18e is het gewoon allemaal veel meer.quote:
Niets om over te klagen als jongere zijnde.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:07 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Ik breng ook de ochtendkrant voor ¤8,- per uur
shit man toen ik 19 was kreeg ik maar 4,35quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hehe, op je 18e is het gewoon allemaal veel meer.
Ik kreeg toen iets van 8 euro per uur, nu ben ik 19, nu is het 10 euro per uur.
Ga werken voor je geld. Dan weet je de waarde van geld op waarde te schatten en krijg je meer motivatie om een opleiding/studie te gaan volgen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:10 schreef MrBaas het volgende:
Als jullie medelijden met mij krijgen kunnen jullie mij een DM sturen voor mijn bankrekeningnummer.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:10 schreef MrBaas het volgende:
Als jullie medelijden met mij krijgen kunnen jullie mij een DM sturen voor mijn bankrekeningnummer.
Hij zal zijn leven lang pallets sorteren voor 4 euro per uurquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:13 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]Ga gewoon werken knaapie, meer zul je niet verdienen met je speciaal onderwijs op vmbo niveau 1. Paupert
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:13 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]Ga gewoon werken knaapie, meer zul je niet verdienen met je speciaal onderwijs op vmbo niveau 1. Paupert
Zit me niet bang te maken, dat kan helemaal nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 15:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij zal zijn leven lang pallets sorteren voor 4 euro per uur
Hoe harder jij voor iets moet werken des te meer voldoening haal je er uit als je iets koopt waarvoor je hard gewerkt hebt. Zo geef je het ook minder snel uit en leer je de waarde van geld kennen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:10 schreef MrBaas het volgende:
Zit ook nog iets van reiskostenvergoeding bij in als ik met de auto ga en meer toeslagen shit.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:08 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
shit man toen ik 19 was kreeg ik maar 4,35
Nou daar had ik niet voor hoeven werken hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ga werken voor je geld. Dan weet je de waarde van geld op waarde te schatten en krijg je meer motivatie om een opleiding/studie te gaan volgen.
Jij misschien niet, maar er zijn veel mensen die er met de pet naar gooien. Dan kan een tijdje werken ze goed doen. Dan weten ze waarom ze naar school gaan.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou daar had ik niet voor hoeven werken hoor.
Nou de ervaring leert dat zestienjarigen vaak minder uitvoeren en ook minder verantwoordelijk hebben dan oudere werknemers. Daar is het loon dan ook naar.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:17 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Wat een hongerloon.
Je laat je toch niet uitslaven?
Klopt en is begrijpelijk, maar toch lijkt het me erg weinig.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou de ervaring leert dat zestienjarigen vaak minder uitvoeren en ook minder verantwoordelijk hebben dan oudere werknemers. Daar is het loon dan ook naar.
Zij bepalen hoe lang je over een wijk doet, dus als ik er langer over doe dan werk ik in mijn eigen tijd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou de ervaring leert dat zestienjarigen vaak minder uitvoeren en ook minder verantwoordelijk hebben dan oudere werknemers. Daar is het loon dan ook naar.
Het is meer dan minimumloon, dus het is eigenlijk nog te veel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:18 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Klopt en is begrijpelijk, maar toch lijkt het me erg weinig.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Verander je naam naar niemand dan.
Jouw salaris dan toch ook?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is meer dan minimumloon, dus het is eigenlijk nog te veel.
Waarom denk je dat ze dat gedaan hebben?quote:Op woensdag 27 juni 2012 15:19 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Zij bepalen hoe lang je over een wijk doet, dus als ik er langer over doe dan werk ik in mijn eigen tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |