Lekker in een puff frottenquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:29 schreef douche-eendje het volgende:
Ik vind jelly's echt onhandig... heb er nog 4 staan maar gebruik ze vrijwel nooit
Ik heb mijn puff's weggemikt bij het verhuizen.... die dingen zijn veel te ruw voor mijn gevoelige huid.quote:
Heel verstandigquote:Op donderdag 28 juni 2012 10:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb mijn jelly's door de afvoer gefrot.
Dat je die troep door de afvoer heb gefrot..quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 20:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar zit Propylene glycol in![]()
https://www.heelnatuurlij(...)ent&task=view&id=101
Oh, dan begreep ik dequote:Op donderdag 28 juni 2012 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat je die troep door de afvoer heb gefrot..
Het is er nog niet, officieelquote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:23 schreef Ziba het volgende:
Lush make-up? Loop ik nou heel erg achter als ik zeg dat ik niet eens wist dat ze daar make-up verkochten.Ben benieuwd wat voor make-up precies, ga eens even kijken in Amsterdam binnenkort.
Oh!! Super toff! Ben benieuwd hoe de kwaliteit wordt, loop ik binnenkort rond met Lush oogschaduw.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 19:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is er nog niet, officieel
Het komt er aan!
http://www.temptalia.com/(...)cs-launching-in-july
Nee hoorquote:Op maandag 2 juli 2012 08:58 schreef CherryLips het volgende:
Mag je lege flesjes ook inleveren
Ooh ik heb er zo veel weggegooid de laatste tijd
Idd! Is al sinds vorig jaar ofzoquote:Op maandag 2 juli 2012 09:18 schreef Etcetera het volgende:
Ergens in maart heb ik hier gelezen dat het is nagevraagd bij het hoofdkantoor en dat ze het daar verteldenTopic 203 geloof ik
In Den Bosch zijn ze altijd opquote:Op maandag 2 juli 2012 22:52 schreef automatic_ het volgende:
Er waren nog drie maskertjes in DB en misschien komen er woensdag nieuwe en anders volgende week
wat zou je voor de taaitaai willen hebben?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik kom hier maar even binnengluren.
Ik heb in mijn kast nog 250 g Taaitaai staan, en nog 2 keer een soort glitterding om in je haar te doen(ben de naam kwijt). Beiden zijn al een paar jaar oud(weet niet of ze dan nog goed zijn), en ik doe er niets meer mee. iemand die interesse heeft om het over te nemen?
Zo is datquote:Op maandag 9 juli 2012 17:34 schreef Partingglass het volgende:
Gewoon zin om wat te kopen. Even de lush binnengewipt en een medium olive branch en een groene shampoobar gekocht alleen ben ik de naam vergete greavy green ofzoiets. Ohja een stukje Bohemian zeeppgekregen van de aardige mevrouw achter de kassa.
Soms moet je gewoon toegeven aan je koopdrang en iets voor jezelf kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |