Als je je huis in 30 jaar aflost dan zou je dat dus gewoon op je 65ste kunnen gaan doen (als je op je 35ste gekocht hebt).... stukje grond met een huisje is in noord-oost Groningen nog wel te vinden voor de helft van een 2-onder-1-kap in de randstad.quote:Op maandag 16 juli 2012 15:44 schreef Shispeed het volgende:
[..]
moet je wel eerst goed sparen, en ook nog eens stuk grond en een hypotheekvrij huis organiseren. of je bouwt natuurlijk gewoon een plaggen hut van koeienpoep
en dan 10 jaar onafhankelijk wonen en dan kan voortaan de thuiszorg je komen helpen?quote:Op maandag 16 juli 2012 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je je huis in 30 jaar aflost dan zou je dat dus gewoon op je 65ste kunnen gaan doen (als je op je 35ste gekocht hebt).... stukje grond met een huisje is in noord-oost Groningen nog wel te vinden voor de helft van een 2-onder-1-kap in de randstad.
Inderdaad een interessante vraag:quote:Op maandag 16 juli 2012 15:31 schreef Shispeed het volgende:
[..]
aan een hectare heb je echt wel genoeg ja, ik vraag me meer af of het in nederland uberhaupt mogelijk is (en toegelaten wordt) om onafhankelijk te leven. waar ga je bijvoorbeeld verplichte vaste lasten van betalen als ziektekostenverzekering, OZB, VRH etc?
Zo heeft mijn grootvader het gedaan, maar dat zal ik hem niet nadoen. Het is ook niet bedoeld om mezelf onafhankelijk te maken, hoewel ik wel een zeker financiele oafhankelijkheid na streef. Maar goed, daarmee ben ik al aardig op weg.quote:Op maandag 16 juli 2012 16:02 schreef Leandra het volgende:
Ja, of gewoon dood neervallen in je knollenveld...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |