Hoe de constructie is of heet weet ik natuurlijk niet. Ben in dit soort zaken een n00b.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:55 schreef shiznuts het volgende:
Ach so! Ook vrij rap dan. Ben benieuwd naar je bevindingen, volgens zeggen duurt het ff voordat je gewend bent aan het 'operaten' van zo ding, maar eenmaal onder de knie levert dat wel erg toffe shots op. Wel een aparte 'gimbal'-constructie, lijkt op een duikelaar of hoe noem je dat, in plaats van zo'n metal bearings constuctie, maar de demo-footage is rr niet minder belovend door. :-)
Pciesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:25 schreef bart13 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo iets als dat, alleen dan wss met een korter stokje
Je bedoeld neem ik aan mijn opstelling?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:34 schreef KaMo het volgende:
Hoe wil je überhaupt gaan focussen als je dat ding gebruikt?
Tof! Hoe bevalt de lens zover? En waar heb je hem uiteindelijk nog gehaald?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:25 schreef Stefan het volgende:
Yep.
En vandaag de samyang gekocht en een ND filter, variabele. Heb wel een goedkope versie gekocht (60e) omdat ik het vooral voor interviews wil gebruiken. Zag al dat bij totaalshots vignetering optreedt maar als iemand dichtbij staat zie je het niet. Morgen even testen.
Benieuwd naar het resultaat! Zou je die misschien ook (unlisted?) op youtube kunnen zetten. Want op die site waar ze normaal staan zie je de kwaliteit nooit zo goedquote:Op zondag 15 juli 2012 16:12 schreef Stefan het volgende:
Vandaag complete repo op 35mm 1,4 gedraaid en vanaf slider
Stand veel op 1,4 gehad, alleen bij close interview naar 2,8 gegaan
Klopt. Dat is ook wat ik nu veel aan het leren ben, kleurcorrectie. Lastige bussines.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Op die laatste had je beter wel wat kleurcorrectie kunnen doen. Het shirt van die jongen verschiet telkens van kleur.
Tijdrovend ook vooral.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:50 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Klopt. Dat is ook wat ik nu veel aan het leren ben, kleurcorrectie. Lastige bussines.
Van de week alleen al contrast en brighness shot voor shot zitten aanpassen in 90 sec repo. Je ziet t wel maar ik ga en kan niet voor elke camjorepo dat gaan doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |