Er is toch maar 1 versie? Of bedoel je een met een declicked diafragma?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef Stefan het volgende:
Ik ga m vooral gebruiken voor commercials of voor camjo-opdrachten waar ik zelf meer tijd aan wil besteden.
Cameraland in Alkmaar heeft de Samyang 35mm Canon trouwens voor 409 e. Moet alleen nog even nagaan of ze ook de videoversie kunnen leveren
Zou je dan de links van de 2 verschillende versies kunnen sturen? Want denk niet dat het 2 verschillende modellen zijn.quote:
Dit zijn de twee versies en voor video is de declick dus beterquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:33 schreef Susteren het volgende:
[..]
Zou je dan de links van de 2 verschillende versies kunnen sturen? Want denk niet dat het 2 verschillende modellen zijn.
Declicked is trouwens ook gewoon met manual diafragma, maar dan kun je tijdens het filmen het diafragma veranderen zonder "clicks" te zien van het diafragma, dan gaat het helemaal vloeiend. Maar dit wordt maar zelden gebruikt, alleen wanneer je bijv. van binnen naar buiten loopt, maar dat kun je ook makkelijk oplossen door 2 opnames te maken met verschillende diafragma's en dat dan te monteren.
Omdat je het tijdens het filmen wilt gaan aanpassen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dit zijn de twee versies en voor video is de declick dus beter
Daar zit wat in jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:46 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon, omdat het kan?
Wat ik dan wel weer zou begrijpen is dat je het doet omdat je dus geen kliks hebt tussen f/1.4 en f/2 en je misschien wel met de in die situatie ideale f/1.72 wilt gaan filmen.
Bulk = niet in originele verpakking, vaak doen ze kits uit elkaar halen en de lens apart verkopen, dan is het een bulk lens bijv.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:10 schreef KaMo het volgende:
Iemand een idee wat ze hier met (bulk) bedoelen?
Ook, ik focus handmatig en als ik t idee heb dat t niet scherp is haal ik m aan beide kanten out of focus om t scherpste deel te pakken en dan film ik door. In de montage plak ik daar dan weer beelden overheen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:52 schreef KaMo het volgende:
[..]
Omdat je het tijdens het filmen wilt gaan aanpassen?
de vraag is waarom je überhaupt moeilijk zou willen doen over bulk verpakkingen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:36 schreef Susteren het volgende:
[..]
Bulk = niet in originele verpakking, vaak doen ze kits uit elkaar halen en de lens apart verkopen, dan is het een bulk lens bijv.
Zelf heb ik een 7d body ontvangen in een kit-doos, zou ik moeilijk over kunnen doen (op de website stond niet aangegeven dat het bulk was), maar body was oke dusja.
Aangezien ze, als je hem weer verkoopt, wel eens lastig zouden kunnen doen. Stel je verkoopt een 7d body in een kit-doos, daar gaat de waarde niet van omhoog snapje. Ook krijg je, als er bijv. een cashback is voor een lens geen geld terug bij een bulk product.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:32 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
de vraag is waarom je überhaupt moeilijk zou willen doen over bulk verpakkingen.
onzin en onzin. Body's zijn zeer waarde gevoelig en sowieso weinig waard na 5 a 6 jaar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:42 schreef Susteren het volgende:
[..]
Aangezien ze, als je hem weer verkoopt, wel eens lastig zouden kunnen doen. Stel je verkoopt een 7d body in een kit-doos, daar gaat de waarde niet van omhoog snapje. Ook krijg je, als er bijv. een cashback is voor een lens geen geld terug bij een bulk product.
Van de body heb ik zelf meegemaakt met het verkopen van een sony alpha "kit".quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
onzin en onzin. Body's zijn zeer waarde gevoelig en sowieso weinig waard na 5 a 6 jaar.
Wat cashback betreft zullen alle winkels er altijd voor zorgen dat jij je cashback krijgt. Er wordt altijd een alternatief geboden.
Dat is juist het stuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:40 schreef Stefan het volgende:
Je krijgt toch al korting op een kitlens in verhouding met een aparte lens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |