SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik zaterdag. 500 gramquote:
Mooiquote:
Ik eerst ook elke woensdag.quote:
Hatzertquote:
Ik elke woensdag nietquote:
Ik zag een keer een krantenbericht over een vrouw die had geklaagd over geluidsoverlast door heiende machines vlakbij, en dat dat slecht was voor haar ongeboren kind. Stond er een foto bij van die vrouw waarop ze in de tuin een peuk stond te rokenquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
on a completely unrelated note
ik zie net iemand in zo'n docu over babys roken in huis met een klein kindje in huis
waarom zou je dat nog doen? iedereen weet toch dat dat echt erg slecht is?
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zag een keer een krantenbericht over een vrouw die had geklaagd over geluidsoverlast door heiende machines vlakbij, en dat dat slecht was voor haar ongeboren kind. Stond er een foto bij van die vrouw waarop ze in de tuin een peuk stond te roken
Ja echt serieus, ik heb net nog ff zitten googlen of ik die foto nog ergens zag staan, maar helaas.quote:
uw vraagt wij leveren.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja echt serieus, ik heb net nog ff zitten googlen of ik die foto nog ergens zag staan, maar helaas.
Nee, jij eet liever rauwe vis, toch?quote:
Een ongeboren kind? of je nu in, uit, onder of op je huis rookt, het is niet helemaal zuiverquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
Naja in de tuin roken vind ik wel kunnen
juist als je niet kunt of wilt stoppen vind ik dat de 'verantwoorde' optie
maar gewoon in huis vind ik wat apart
Als het nog maar beweegt verdomme!quote:
Dorpje verder, haha.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
is het markt bij jou op woensdag auto?
mn zus bleef bij de eerste ook door roken, drinken en feesten enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een ongeboren kind? of je nu in, uit, onder of op je huis rookt, het is niet helemaal zuiver
Jaja, elk dorp heeft een andere marktdag, dus is het elke dag kibbelinglunchdagquote:
Haha. Bij mij is de visboer er op donderdag, maar dan moest ik altijd werkenquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaja, elk dorp heeft een andere marktdag, dus is het elke dag kibbelinglunchdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |