We kunnen het proberen, maar weet niet of je dan kan verbinden met de tracker in je torrentprogramma.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:58 schreef Roolio het volgende:
Mooie tip ja, maar zou nog mooier zijn als ik het zelf ook kon downloaden
Als ik probeer in te loggen blijft het java-achtige cirkeltje draaien, maar er gebeurt niks. Twee verschillenede browsers.
Kun jij dat .torrent-bestandje niet even hosten op dropbox ofzo RacerDKB? Of werkt dat niet? Het lijkt me niet illegaal aangezien het gewoon crowdvideo's zijn en geen commerciele uitgave.
De trackers staan er ook op op die pagina:quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
We kunnen het proberen, maar weet niet of je dan kan verbinden met de tracker in je torrentprogramma.
Nee de bronvideo's zijn 1080i, het is opgeslagen als dual-layer DVD, uit m'n hoofd is de resolutie 720x480. Daarom hoop ik op een 720p uitgave, maar dan mis je dat briljante menu.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:33 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Aaaargh, rotsite inderdaad zeg!
Jeej, ben ingelogd. Enkel 1080i toch?!
Oh op die manier. Nja ik zag maar een torrent staan en die heb ik aangezetquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee de bronvideo's zijn 1080i, het is opgeslagen als dual-layer DVD, uit m'n hoofd is de resolutie 720x480. Daarom hoop ik op een 720p uitgave, maar dan mis je dat briljante menu.
Al iets gevonden?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:27 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nice! Gaan we even tussen kijken.
nicequote:This 7"" picture sleeve single was put out in 2002 in conjunction with the Riot Act Release as a promotion available to independent record stores.
Ik kan niet kiezen tussen beide Ziggo's :/ Beiden hebben veel nummers die ik waardeer.quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:37 schreef Peter_Aragorn het volgende:
ik heb alle Ziggos en Manchester
2quote:Op vrijdag 2 november 2012 23:48 schreef triesvan het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen tussen beide Ziggo's :/ Beiden hebben veel nummers die ik waardeer.
Waar zouden jullie voor gaan?
ik zou voor 1 gaan. kan ook komen doordat ik daar bij aanwezig wasquote:Op vrijdag 2 november 2012 23:48 schreef triesvan het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen tussen beide Ziggo's :/ Beiden hebben veel nummers die ik waardeer.
Waar zouden jullie voor gaan?
Maar ik vind 15 dollar veel voor een show waar ik niet bij ben geweestquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:28 schreef RacerDKB het volgende:
Mja eigenlijk moet je ze allebei hebben![]()
Berlijn 2 (5 juli) is ook erg gaaf. Moet nog meer naar de andere bootlegs luisteren, tot nu toe vooral naar Amsterdam 1 en Berlijn 2 geluisterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |