Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Nee, want jij bent boosquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:47 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Team is af, wie wilt een potje na VI? [ afbeelding ]
Prima keuze met Danilinho op RM. High Def workrate is wel hendig in 3-5-2.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:47 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo schreeuwen, mijn moeder wordt zo nog wakkerquote:
ik liet jou komen hoor je bent slecht manquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
jonge ik gaf jou batta, 4-3 liet je nog even komen om je daarna te batta'en
Er zijn nog steeds bitchfights over dat vorige potje wat ze ooit eens speelden dus ik werd een beetje enthousiastquote:
Vet team!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:47 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
HEB JE MEEGEDAAN MET DE BANDENRACE?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik liet jou komen hoor je bent slecht man
ontopic plzquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is echt ongelooflijk hoe snel jullie een topic vullen
Alweer een offtopic post.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is echt ongelooflijk hoe snel jullie een topic vullen
Dat is wat ze zei.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik liet jou komen hoor je bent slecht man
quote:
Dit is toch ook offtopic? Mijn web app doet het nog steeds niet dus ik kan niet ontopic postenquote:
Dan moet je gewoon stil zijnquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit is toch ook offtopic? Mijn web app doet het nog steeds niet dus ik kan niet ontopic posten
Succes !quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:52 schreef RavioliPunch het volgende:
Ik ga ook pitten, succes met het winnen Dutchies.
Morgen even 3,8+ voor Natuurkunde halen.
ik heb al een invite gestuurdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:52 schreef marcie216 het volgende:
Euroteller, doe je ook mee?
Roy, wat is je Psn?
Ja maar jij zit bij de slechtere club.... dutchies is bij ons de nieuwe elitequote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef laucas het volgende:
Word er nog een beetje geclubt op de xdoos dan?
Vertel?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar jij zit bij de slechtere club.... dutchies is bij ons de nieuwe elite
ik ben al Pirloquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:58 schreef laucas het volgende:
[..]
Vertel?
Heb al een eeuw geen clubs meer gespeeld, maar heb nu weer zin om als Pirlo te acteren.
Mijn virtuele ego is niet zo grootquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je mag wel LCM staan maar ik sta CAM
De Controleurquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:58 schreef laucas het volgende:
[..]
Vertel?
Heb al een eeuw geen clubs meer gespeeld, maar heb nu weer zin om als Pirlo te acteren.
komt goed, ik wil FUTTENquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:21 schreef marcie216 het volgende:
Jep, morgen revanche, je bent best goed!
Ja die grap was 3 uur eerder je bent een beetje traag van begripquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:22 schreef n0ir het volgende:
Ik kan gewoon FUT spelen maar ik heb dan ook nooit cheatengine op 4 accounts of meer gebruikt.
Ik ben retroquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:23 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ja die grap was 3 uur eerder je bent een beetje traag van begrip
grappig hequote:Op woensdag 27 juni 2012 00:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb me helemaal stuk gelachen om de afgelopen 2 topics.... Ik weet niet waarom ik het teruglees maar goed![]()
Ik ben zelf best slecht meestal met clubs terwijl ik mezelf best een bovengemiddelde FIFA-er vind
zelfdequote:Op woensdag 27 juni 2012 00:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb me helemaal stuk gelachen om de afgelopen 2 topics.... Ik weet niet waarom ik het teruglees maar goed![]()
Ik ben zelf best slecht meestal met clubs terwijl ik mezelf best een bovengemiddelde FIFA-er vind
komt het omdatik voor psv ben ?quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jij bent niet grappig, van jou moest ik huilen.
Sommige mensen mogen elkaar niet dat kan no hard feelingsquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, want ik ben ook voor PSV en ik en Gerrit houden van elkaar.
BBB IRD BIRD BIRDquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die aflevering van Family Guy die er nu voor is
Overigens krijg ik nu die FC Luzern away kit in een pack
Er zijn weinig afleveringen die echt de hele tijd leuk zijn maar er zijn wel een aantal hele geniale scenes, ook dat met Family Feud en dat Peter Italiaans gaat pratenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:43 schreef Toefjes het volgende:
Is de aflevering van The bird is the word op tv? Helden afleveringHeb ik gezien toen ik in Amerika was
Toen dacht ik dat family guy cool was, maar de andere afleveringen daarna haalden nooit meer dat niveau
Ik kan me ook herinneren dat ze een zieke man gingen vertellen dat hij aids had, dat deden ze in een geniaal liedje. Die man zo van: wtf, heb ik aids? En iedereen vrolijk dansen en zingenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn weinig afleveringen die echt de hele tijd leuk zijn maar er zijn wel een aantal hele geniale scenes, ook dat met Family Feud en dat Peter Italiaans gaat praten
Maar goed, ik ga nu offtopic dus ik moet nog even zeggen dat ik op mijn 2e account bijna al mijn bronze Jumbos ook heb geopend
Ik heb 2 gratis bronze packs, maar kan ze niet openen omdat ik mn 400c pack limiet al heb bereikt vandaag.quote:Op woensdag 27 juni 2012 00:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn weinig afleveringen die echt de hele tijd leuk zijn maar er zijn wel een aantal hele geniale scenes, ook dat met Family Feud en dat Peter Italiaans gaat praten
Maar goed, ik ga nu offtopic dus ik moet nog even zeggen dat ik op mijn 2e account bijna al mijn bronze Jumbos ook heb geopend
Nee, is zonde van je tijd. Op dit forum meer vermaak. De aflevering met bird is the word is wel geniaalquote:
breaking bad.quote:
10 seizoenenquote:Op woensdag 27 juni 2012 00:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, is zonde van je tijd. Op dit forum meer vermaak. De aflevering met bird is the word is wel geniaal
Wat een topicquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:28 schreef Tim86 het volgende:
40 days 40 nights #4 Ik word gek van het niet kunnen fappen
Ravioli gestopt met fappen zie ik?
Oh shit dat, ik fap gewoonquote:Op woensdag 27 juni 2012 02:28 schreef Tim86 het volgende:
40 days 40 nights #4 Ik word gek van het niet kunnen fappen
Ravioli gestopt met fappen zie ik?
Je maakt toch 100k per dagquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:00 schreef Roypsv het volgende:
Ik hoef geen coins meer, net even huur betaald en ik moest er van huilen
jwz Maher en narsingh naar psv woot wootquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:10 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij de jouwe ook, als een echte PSV'er die zijn clubkleuren eer aandoet overal.
Wat boeit mij dat nuquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:11 schreef Roypsv het volgende:
[..]
jwz Maher en narsingh naar psv woot woot
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:34 schreef Toefjes het volgende:
Zucht, de ene is nog 10 jaar ouder dan de andere...
Afijn: 1 squad fitness en 2 shiney silveren contracten in een jumbo pack
Ik ga ze denk ik allebei weer halen maar niet tegelijk. Ik weet niet welke eerstquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:34 schreef OmniRocket het volgende:
TT? Was ist los VDM?
http://www.consoleshop.nl/product/200887/fifa-13-ps3.html
Wie heeft lager gevonden dan 49.95?
Ps3 natuurlijk voor bazenclubquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ga ze denk ik allebei weer halen maar niet tegelijk. Ik weet niet welke eerst
van Kent?quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:49 schreef el-blanchito het volgende:
Dat bronzenteam dat hier laatst gepost werd speelt wel echt heerlijk, net Chemistry Cup mee gewonnen
Die ps3 kutjes gingen weer huilie huilie doen over wie bij de club mag en wie nietquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:34 schreef OmniRocket het volgende:
TT? Was ist los VDM?
http://www.consoleshop.nl/product/200887/fifa-13-ps3.html
Wie heeft lager gevonden dan 49.95?
je bent echt arrogant en slecht en ik wil je niet bij de clubquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die ps3 kutjes gingen weer huilie huilie doen over wie bij de club mag en wie niet
Daarom, xbox en je hebt nooit heibel lol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je bent echt arrogant en slecht en ik wil je niet bij de club/careSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
met die Nigerianen voorop, Tello erachter en een sterke verdeging.quote:Op woensdag 27 juni 2012 10:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
van Kent?ik ga er zo mee spelen.
Voorbeeldige profquote:FC Twente-verdediger Douglas is terug in Nederland. De speler was een paar dagen spoorloos nadat hij zonder medeweten van zijn werkgever een vakantie in vaderland Brazilië verlengde. Douglas wil zich zo snel mogelijk bij zijn club melden.
Douglas vierde de seizoenstop in Brazilië maar was in geen velden of wegen te bekennen toen de FC Twente-selectie weer verzocht was bij elkaar te komen. Dit heeft echter niets te maken met onvrede over zijn club zegt begeleider en schoonvader Gert Peerik: “Zijn verlate terugkeer heeft helemaal niets te maken met zijn wens om naar een andere club te gaan, maar wordt veroorzaakt door een gezondheidsprobleem van zijn moeder.”
“Het is niet verstandig van Douglas, dat hij zich niet aan de afspraken met de club heeft gehouden. Maar het is ook een cultuurkwestie. Het blijkt voor Brazilianen telkens weer lastig om na de vakantie familie en vrienden achter te laten. Ook voor een Braziliaan die het Nederlandse inburgeringsexamen heeft gehaald.”
die is van Kentquote:Op woensdag 27 juni 2012 10:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
met die Nigerianen voorop, Tello erachter en een sterke verdeging.
Je krijgt er geen spijt van
Picj0nquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die is van Kentik heb alleen Zaha en Scannell als spitsen
Lol? Waarover?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:12 schreef vandermar het volgende:
Oh gelukkig, ik hoef maar 550 pagina's voor morgen te lezen
uitstel is afstelquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:12 schreef vandermar het volgende:
net zo goed in plannen als in fifaquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:12 schreef vandermar het volgende:
Politicologie, het scheelt dat het meerkeuze en open boek is.quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
net zo goed in plannen als in fifa
Niveau op de xbox is 10x hoger dan playstation, ik schaam mij niet voor mijn record en zeker niet als 300 (minimaal) van de 600 nederlagen disconnects zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
net zo goed in plannen als in fifa
Ja want dat is natuurlijk bewezen gr grquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niveau op de xbox is 10x hoger dan playstation, ik schaam mij niet voor mijn record en zeker niet als 300 (minimaal) van de 600 nederlagen disconnects zijn.
het is sowieso maar een spelletjequote:Op woensdag 27 juni 2012 11:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niveau op de xbox is 10x hoger dan playstation, ik schaam mij niet voor mijn record en zeker niet als 300 (minimaal) van de 600 nederlagen disconnects zijn.
ben benieuwd of je het gaat kunnen vinden allemaalquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Politicologie, het scheelt dat het meerkeuze en open boek is.
Oh wacht dat zei ik zondag ook
Dat wil ik best eens uittesten!quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Speel tegen Rijst, dan weten we het!quote:
Herkenbaar ja, altijd veel te licht opvattenquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
het is sowieso maar een spelletje
[..]
ben benieuwd of je het gaat kunnen vinden allemaal
waarschijniljk ben je met elke vraag 15 min bezig om die shit te vinden en kom je ziek tijd te kort.
voor zover mijn eigen ervaring met een open boek toets
Het scheelt dat politicologie een stuk makkelijker dan bestuursrecht isquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
het is sowieso maar een spelletje
[..]
ben benieuwd of je het gaat kunnen vinden allemaal
waarschijniljk ben je met elke vraag 15 min bezig om die shit te vinden en kom je ziek tijd te kort.
voor zover mijn eigen ervaring met een open boek toets
Hehe, op forum.manutd.nlquote:Vanwege het constant persoonlijke aanvallen van andere users, het niet willen luisteren naar waarschuwingen vanuit de staff en na meerdere bans nog steeds hetzelfde gedrag vertonen was voor ons de maat vol. Na het gedrag van vandaag in onder andere het Dronkerbroederstopic zijn zowel Coentje als Steef91 voor onbepaalde tijd gebanned.
Ook Sanders is vanwege zijn gedrag vanmiddag gebanned, zijn lijst met vergrijpen was een stuk kleiner als bovengenoemde heren, dus Sanders mag een week zonder MU.
Dat klinkt echt precies hetzelfde als hoe jij je hier gedraagtquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hehe, op forum.manutd.nlIk dacht even kijken of het er nog staat
Echt elke dagquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat klinkt echt precies hetzelfde als hoe jij je hier gedraagtwat een zeikwijven, kunnen niet eens tegen een persoonlijk aanvalletje
En dan?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Speel tegen Rijst, dan weten we het!
Waar is snorrebaard?quote:Joostmakaay mag een 2 maanden durende cursus 'postniveau opkrikken' volgen op kosten van MU.
vergelijkingsmateriaalquote:
Op zeker dat dat dezelfde pino is als hierquote:Pino is voor een dag geband nadat hij expliciet om een ban voor een van zijn mede-leden vroeg.
Zelfde Fenomeno als hier natuurlijk.quote:Na de zoveelste opmerking in het voetbalboard die niet door de beugel kon, zien we Fenomeno een maand niet meer terug in dat deel.
Wat wil je met elkaar gaan vergelijken?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar is snorrebaard?
[..]
vergelijkingsmateriaal
Omdat ik zogenaamd de slechste ben van de xbox community.quote:
Heb ik niet gezegd. Je won toch wel eens van mij?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Omdat ik zogenaamd de slechste ben van de xbox community.
hahahaha echt zo'n stereotype troll ben jijquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt elke dagconstant in elke topic liep ik te bitchen tegen iedereen die Feyenoord geen warm hart toedroeg
heb ik toch nog 1 iemand mijn graf in mogen sleuren
hij liep overal op te happen altijd en kon er zelf ook wat van
Het waren daar trouwens wel mierenneukers, je hoefde maar een keer iets te doen wat niet mocht van de bijbel en ze nagelden je alweer aan het kruis.
Rijst is slecht en Omni best goed volgens mij, dus niet echt proofquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar is snorrebaard?
[..]
vergelijkingsmateriaal
[..]
Op zeker dat dat dezelfde pino is als hier
Pff verliezen van Rijstquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd. Je won toch wel eens van mij?
Rijst wint van bijna alle PS3 usersquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:27 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Pff verliezen van Rijst...
PS3 moet dus wel beter zijn !!!!1111!!eins!!
Nee. Alleen die van odner de 15.quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Rijst wint van bijna alle PS3 users
Wanneer gaan wij FUT tegen elkaar spelen?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:30 schreef OmniRocket het volgende:
Deze discussie gaat nergens over trouwens. De enige manier om te laten zien dat je beter bent dan een ander is hem te verslaan
. En dan maakt het niet uit wat het verschil tussen PS3 en XBOX kwa niveau is.
vanavond is goedquote:Op woensdag 27 juni 2012 11:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij FUT tegen elkaar spelen?
wie niet dan? en welke druk?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lekker voor de stream. Jij kan de druk wel aan.
Ik heb toch thuis en badgequote:Op woensdag 27 juni 2012 11:45 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
had ik gisteren ook, kom maar terug als je uit thuis en badge krijgt
Pato 150c?quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:57 schreef Duuc-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Finally verkopen die dingen
quote:Op woensdag 27 juni 2012 11:53 schreef vandermar het volgende:
Ik heet vandermar, en ik doe een noob na
quote:
Alleen beetje kut, heb wel vaker als ik iemand uitnodig een disconnect, tegen random mensen online heb ik dat nooitquote:
quote:
Het liefst geen 1.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:29 schreef marcie216 het volgende:
welke browser zou ik downloaden? Firefox?
eentje waarbij fok niet werkt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:29 schreef marcie216 het volgende:
welke browser zou ik downloaden? Firefox?
Jij bent ook 14.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:33 schreef Euroteller het volgende:
Net gebeld door me mentor, 6,4 gehaald op economie waardoor ik volgend jaar naar HAVO 4 ga.
Gezellig, samen met GJEquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:33 schreef Euroteller het volgende:
Net gebeld door me mentor, 6,4 gehaald op economie waardoor ik volgend jaar naar HAVO 4 ga.
Euroteller heten en dan een 6,4 voor economie halen ... FAILURE!quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:33 schreef Euroteller het volgende:
Voel jij je ook zo oud?quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gezellig, samen met GJEsamen een club runnen
Jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Voel jij je ook zo oud?Iedereen si is opeens <15
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Euroteller heten en dan een 6,4 voor economie halen ... FAILURE!
Ik bén 15quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Voel jij je ook zo oud?Iedereen si is opeens <15
Doorgaans wel jaquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:37 schreef Euroteller het volgende:
Maar jullie gedragen je ook wel eens jonger dan 15 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig is het wat moderner geworden.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Toen wij 14 waren speelden we nog buiten met Super Soakers.
quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:37 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ben 16 maar ik gedraag me veel volwassener dan mijn leeftijdsgenotenBen jij 16??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Feyenoord Rotterdam
Le liecht je liecht, je bent even oud dan mij!!!!quote:
Je ouders hebben gelogen. Je wordt ook 30 over 2 weken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Le liecht je liecht, je bent even oud dan mij!!!!
Kalenders verkopen?quote:
Kende ge eg niequote:Op woensdag 27 juni 2012 12:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Loempia's bezorgen op m'n scooter. Lekker Wheelies trekken.
Is hij goed? Ik wil misschien wel een team met hem maken. Zilver goud hybridquote:
Weet ik niet, je mag hem wel kopen.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is hij goed? Ik wil misschien wel een team met hem maken. Zilver goud hybrid
quote:
Godverdomme mihoenquote:
ah dus deze internetheld is 15, toepasselijkquote:Op woensdag 27 juni 2012 12:37 schreef Euroteller het volgende:
Maar jullie gedragen je ook wel eens jonger dan 15 jaar.
Denk wel dat er nog meer komen nu het vakantie is.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah dus deze internetheld is 15, toepasselijk
Ik ben 16quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:52 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah dus deze internetheld is 15, toepasselijk
Had het al verwacht. Vond hem altijd al zo'n homo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:54 schreef vandermar het volgende:
Lol, die Dennis van de gouden kooi heeft bij Feyenoord gespeeld.
Hij begon bij ajax maar is toen naar Feyenoord gegaan. Hij speelde samen met Heitinga, Sneijder, van der Vaart.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had het al verwacht. Vond hem altijd al zo'n homo.
Dan kom ik bij het selecte groepje van de oude gardequote:Op woensdag 27 juni 2012 12:53 schreef Rijst het volgende:
[..]
Denk wel dat er nog meer komen nu het vakantie is.
lol! ziekquote:
Gisteren was het huilen met de pet op, maar 15K gemaakt ofzo. Nu gaat het richting de 40K als het zo doorgaatquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren was het huilen met de pet op, maar 15K gemaakt ofzo. Nu gaat het richting de 40K als het zo doorgaat
Ik heb er maar een stuk of vijf wedstrijden mee gespeeld vlak voor ik alles ging verkopen, en nee niet echt.quote:Op woensdag 27 juni 2012 12:49 schreef Toefjes het volgende:
Mensen die met TOTY Buffon gespeeld hebben: is hij het waard?
Vaak wel. Soms verkoop je echt bijna heel je tradepile vol non shiny contractenquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:15 schreef vandermar het volgende:
Verkoopt met cheat engine alles vrijwel gelijk?
Dude, pm mij even
ik vind all blessures +1 wel hele handig kaarten!quote:
of je speelt gewoon 2 potjes met je andere teamquote:Op woensdag 27 juni 2012 13:20 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
ik vind all blessures +1 wel hele handig kaarten!
ik wissel 2 teams af, als iemand dan 2 matches geblesseerd is zit ie ernaast als het andere team speelt, en daarna de blessure eraf
Als je het goed doet welquote:
ik probeer altijd 99 morale 99 fitness te spelen overal meequote:Op woensdag 27 juni 2012 13:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
of je speelt gewoon 2 potjes met je andere team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |