Dan moet je ander werk zoeken dat je beter bevalt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:47 schreef kree het volgende:
full-time werken sucks btw.
Ben het nu al zat maar moet nog wel een tijdje

Jawel, heb er geen tijd voorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ok, je moet toch geld verdienen.
Lukt het niet dan?

Meer een überkatholiek en feministisch (jaaaa, dat kan hier!) viswijf.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ie niet kan lachen erom dan is het een homo

Nee, zo iemand gaat het idd niet grappig vindenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meer een überkatholiek en feministisch (jaaaa, dat kan hier!) viswijf.

Ik werk al parttime.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe je?
En niet parttime werken erbij?

quote:

Dus. We. Klikken. Niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, zo iemand gaat het idd niet grappig vinden

Of hij dacht "dit is me allemaal veuls te serieus en gaat me veuls te snel", met als resultaat:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens WA is hij een minuut of 10 geleden voor het laatst online geweest. Dus hij moet mijn lieve uitnodiging gelezen hebben. Ik neem aan dat ie er nu over nadenkt en mij dan voorziet van een lief en vooral bevredigend antwoord

Ik heb antwoordquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of hij dacht "dit is me allemaal veuls te serieus en veuls te snel", met als resultaat datedings silhouet:
[ afbeelding ]

Hij is geen 16 meerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of hij dacht "dit is me allemaal veuls te serieus en gaat me veuls te snel", met als resultaat:
[ afbeelding ]

Je wil alweer bevredigt worden?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens WA is hij een minuut of 10 geleden voor het laatst online geweest. Dus hij moet mijn lieve uitnodiging gelezen hebben. Ik neem aan dat ie er nu over nadenkt en mij dan voorziet van een lief en vooral bevredigend antwoord

Dat sowiesoquote:

Dat gaat dus geen batsen wordenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb antwoord![]()
Hij heeft dag erna een of ander festival dus kan niet

Iedere man die geestelijk geen 16 is, is geestelijk niet volwassen.quote:

Die dag nietquote:

Heldenuitspraakquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedere man die geestelijk geen 16 is, is geestelijk niet volwassen.

quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]

Das lief van jequote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk je bent net stront voor mij als ik een strontvlieg was

Nou en!!quote:

Niks moetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou en!!
Ik wil seks om te vieren dat ik een baan heb, tante word en een huis heb!
Hij zal mij binnen nu en een dag of 4 laten komen en komen en komen! Hij moet!

Dat welquote:

Ben je verliefd op hem?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |