Jouw DM's dan. Jezus, wat een vieze berichtjes. Terechte ban.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe zelf niet zo eng met je DM's, viezerik.
Ze waren niet voor jou bestemd, wat ga je in mijn account lopen hacken.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jouw DM's dan. Jezus, wat een vieze berichtjes. Terechte ban.
Ik zeg niks. Of jij moet wat te ruilen hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog steeds geen antwoord. Tegenvaller weer.
Genoeg.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Of jij moet wat te ruilen hebben.
Totdat je vraagt om een unban allicht. PM even forum@fok.nlquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:04 schreef Etsu het volgende:
Reneetje, schatje, liefje, honnepon, scheetje, hoelang moet zo'n DM/PM-ban duren zeg maar?
Hoe vond je de 'je moet forum@fok.nl PMen' grap?quote:
Niet eens gelezen. Ik wist het mailadres uit m'n hoofd.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe vond je de 'je moet forum@fok.nl PMen' grap?![]()
![]()
Ik heb nog steeds geen webcam.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een hakkende Rellie_Rollie tijdens een TC-uitzending.
Kopen, heb je vast geld voor.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen webcam.
Je hebt geen laptop?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen webcam.
Echt wel.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:10 schreef Etsu het volgende:
RENESITE WAAROM REAGEERT NIEMAND IN MIJN V&A-TOPICje hebt hem zeker op onzichtbaar voor de rest gezet
quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:19 schreef Etsu het volgende:
Hihihihihihihhihi die DM heeft geholpen
heeft ezell nu een ban, renesite?
Ronaldo is een verwend kind. Hij moet gewoon eens flink genomen worden door een Ghanees of zo.quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:27 schreef Etsu het volgende:
Vaarwel Portugal.
Nu afwachten tot Ronaldo gaat huilen.
Is de paus katholiek?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:28 schreef Etsu het volgende:
renesite, wat denk jij, zou ronaldo homoseksueel zijn?
shit, hebben ze nog shirtjes gewisseld?quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:31 schreef Etsu het volgende:
Kleine conversatie tussen een vriendin van me en mij:
Zij: Wat kijk je?
Ik: Voetbal
Zij: Waarom kijk je voetbal?
Ik: Mannenbillen oordelen.
Zij: Oh, daarom kijk je voetbal!
Ik: Grootste geheim van homo's
Zij: Voor wie ben je?
Ik: Maakt niet uit, zolang ze maar hun t-shirt uitdoen straks.
Homo
Nee. Maar:quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
shit, hebben ze nog shirtjes gewisseld?
Ezell maakt mij in de warquote:Op woensdag 27 juni 2012 23:44 schreef Etsu het volgende:
zou er alleen nooit verliefd op kunnen worden.
ezell misschien. maar dat moet nog gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |