Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
OMG heeft hij dat echt gedaan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gebruik je CheatEngine op meer dan 4 accounts? Zo ja, dan ben je echt stom geweest.
concentratie voor wat?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:56 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik heb echt 0 concentratiejij?
Heb kent trouwens al tijdje niet gezien hier?
HAHA SERIEUS? hij heeft dat echt gedaan haha noobjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja![]()
Dag teams, dag coins, dag fifa voor 2 jaar
Ik kan nu gewoon inloggen op de webApp. dus ijl niet zoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja![]()
Dag teams, dag coins, dag fifa voor 2 jaar
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:02 schreef vandermar het volgende:
Dat wordt nog wat in de vakantie, ik ben blij dat ik overdag elke dag weg ben
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jawel hoor maar nog geen kut gedaan
Bollen plukkenquote:
Dus nu kan je én naaien én fokken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:06 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga voortaan wel op op mijn Ipad, FOK! volgen. Mijn computer zit me te naaien.
You get hemquote:
Alleen mijn eigen pak ik in de hand, anders is het gay!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:08 schreef Thorb het volgende:
Ik dacht meer aan zoiets:
[ afbeelding ]
Aangezien Steefie wel goed is met palen enzo
hier niet, die zit constant in de schuurquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:07 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ja er loopt hier nog zon ouderlijk geval rond jammer genoeg
Kippen neuken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hier niet, die zit constant in de schuur
Het is alleen bij 4 accounts!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef Fuszy het volgende:
wat hoor ik over CE op 4 accounts?
Ik gebruik het op 5 accounts
te sleutelen aan zijn motorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kippen neuken?
Kip op stok zetten zeg maar
Stiekem met de pielemuis in de uitlaat zekerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
te sleutelen aan zijn motorHij is verslaafd
lolquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef poker4lifee het volgende:
@Tim, ja eigenlijk zou ik dat wel moeten doen maarja vind het maar frustrerend als je verliest
Dudequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stiekem met de pielemuis in de uitlaat zeker
ik weet niet wat voor zieke gedachten jij er op nou houdt maar het is vrij disturbing.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Stiekem met de pielemuis in de uitlaat zeker
Ik bespaar mezelf ook dat gedonderquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:10 schreef poker4lifee het volgende:
@Tim, ja eigenlijk zou ik dat wel moeten doen maarja vind het maar frustrerend als je verliest
Ik denk er niet aan, ik kan dingen typen zonder te denken, mooi als je die gave hebt!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor zieke gedachten jij er op nou houdt maar het is vrij disturbing.
Voor 50k vertel ik de kloequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:17 schreef Roypsv het volgende:
IK BLIJF DIE FKN FOUTMELDING MAAR KRIJGEN GVDDDDDDD:@:@:@:
Dat is nog maar het begin.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:17 schreef Roypsv het volgende:
IK BLIJF DIE FKN FOUTMELDING MAAR KRIJGEN GVDDDDDDD:@:@:@:
Maak een adorerende post jegens mij en ik help jequote:
ga weg man, jij hebt nog niet eens schaamhaarquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maak een adorerende post jegens mij en ik help je
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:19 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ga weg man, jij hebt nog niet eens schaamhaar
Ga eens weg GJE, je hebt nog geen haartjes aan je jonge heerquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:19 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Sukkelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:19 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nee als ik ultimate team zelf op wil starten vanuit het hoofdmenuquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:19 schreef marcie216 het volgende:
Krijg je de foutmelding als je een wedstrijd wilt starten,?
Oja, want Roy weet hoe behaard mijn piemeltje isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
GJE![]()
Jezus man, ik had al een bos hout voor de deur toen ik 12 was
manboobs?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
GJE![]()
Jij had al tieten toen je 12 was?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
GJE![]()
Gatverdamme, hebben jullie intercoursequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oja, want Roy weet hoe behaard mijn piemeltje is
Moobiesssquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gatverdamme, hebben jullie intercourse
Ik ben een chick toch of wisten jullie dat niet? Kort pittig kapsel allesquote:
Eerst een grote bek geven, en dan om hulp vragen..quote:
Gaat het? sorry man wilde je niet kwetsenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerst een grote bek geven, en dan om hulp vragen..
Ashamed is één woord.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:23 schreef vandermar het volgende:
Oh lol, ik dacht altijd dat is schaamhaar![]()
I'm a shamed of myself
Wat dacht je van een rebootje?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Gaat het? sorry man wilde je niet kwetsen
alsof je console opstarten helpt bij een serverprobleemquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat dacht je van een rebootje?
Dat ik slecht ben in engels heb ik al vaker gezegdquote:
reboot heb ik al 2 keer gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat dacht je van een rebootje?
Daar zit iequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:26 schreef Fuszy het volgende:
Dat jullie die jongen nog helpen. Die is al zo ver afgetakeld, dat elke vorm van hulp zinloos is
Dat werkt hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
alsof je console opstarten helpt bij een serverprobleem
neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat werkt hoor
Wie zegt dat het een serverprobleem is?
Vertel mij niks over dit soort dingen, echt
KAN TOCH NIET omg ezelquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
contract 10k bin xThibaultvw
kijk je DM dan als het geld is overgemaakt.
Computernerdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
WIE WEET HET NOU BETER, DE COMPUTERNERD OF DE BELG?
maar bij een serverprobleem kan je console herstarten toch niet werken?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
WIE WEET HET NOU BETER, DE COMPUTERNERD OF DE BELG?
Dan moet jij stoppen met domme opmerkingen, puike deal.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Computernerd
Ik ben er wel om iedereen te helpen hier, kan ook gewoon m'n bek houden en niks doen
Dan verwacht ik wel een beetje normaal gedrag jegens mij als ik iedereen zo help
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Computernerd
Ik ben er wel om iedereen te helpen hier, kan ook gewoon m'n bek houden en niks doen
Dan verwacht ik wel een beetje normaal gedrag jegens mij als ik iedereen zo help
Je ziet het direct weer als een beledigingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Computernerd
Het is geen serverprobleem.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
maar bij een serverprobleem kan je console herstarten toch niet werken?
Waarom dan toch proberen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat ik slecht ben in engels heb ik al vaker gezegd
Oefening baart kunst!quote:
Nee klopt, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
maar bij een serverprobleem kan je console herstarten toch niet werken?
Leren Thorbiequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik probeer ook nog steeds fifa te spelen
Nee, maar een computernerd is dan weer zo overdrevenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je ziet het direct weer als een beledigingis een compliment joh, als ik je wil beledigen kan ik zat andere dingen zeggen
Het lukt voor geen meter, moet eigenlijk nog 8 thema's voorbereiden maar dat doe ik wel improvisatie.quote:
omdat hij zo objectief isquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:30 schreef Fuszy het volgende:
VBL Modschap: wie moet het worden
vandermar, je staat in dit lijstje
Ik heb een reboot gedaan maar dit werkt ook niet, weet je nog iets?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee klopt, je hebt gelijk.
Ik heb dit soort problemen eerder opgelost.
Eerst inloggen bij de EA servers als Admin, en dan moet je jezelf even activeren
ALLEMAAL VANDERMAR STEMMEN !11111!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:30 schreef Fuszy het volgende:
VBL Modschap: wie moet het worden
vandermar, je staat in dit lijstje
Stoereboii en RoyPsv staan er alleen niet inquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Ze hebben echt de grootste mongolen van heel fok uitgezocht voor in die poll
Typ eens de volledige foutmelding uitquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
Ik heb een reboot gedaan maar dit werkt ook niet, weet je nog iets?
daarom juistquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Als stevenmac mod kan worden, dan kan Steefie dat ookquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Haten op Steven is not donequote:
jij bent dan ook geen eckte ecktequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:33 schreef Thorb het volgende:
Ik ken niemand uit die lijst behalve STEEFIE
Ik dacht, je gaat mij noemen maar neequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stoereboii en RoyPsv staan er alleen niet in
Mijn stem heb je bro, one love nohomoquote:
foutmelding:quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Typ eens de volledige foutmelding uit
Wanneer krijg je die? Als je een potje wilt starten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]
foutmelding:
Er is een fout opgetreden bij het verbinding maken met FIFA 12 Ultimate Team. Je keert terug naar het Fifa 12 hoofdmenu
bij het opstarten van fut, dus vanuit het hoofdmenuquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wanneer krijg je die? Als je een potje wilt starten?
Die laat ze allemaal deporteren jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:35 schreef Thorb het volgende:
Steefie heb je al een stijfje? Straks kan je alle ajacieden bannen.
Je kan altijd nog bij de NSBquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ben mn leven niet meer zeker als steefie mod wordt
Dan zit ik alleen nog maar in VBL en bijna niet meer hierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
ik ben mn leven niet meer zeker als steefie mod wordt
Vuile hoer!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
1e 400c pack van vandaag, 1e bronze IF
STEEFIE 4 MOD DAN!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan zit ik alleen nog maar in VBL en bijna niet meer hier
Rustig, denk om je hartquote:
ik ben al 2x voor NSB'er uitgemaakt vandaagquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
?
Oh als dat zo is ALLEMAAL OP VDM STEMMEN
foutmelding:quote:
Die andere was toch niet door mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben al 2x voor NSB'er uitgemaakt vandaag
Gratsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
FML, ik krijg nooit iets in bronze packsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:37 schreef WezepAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dunno, ik had vandaag ook een IF, die Koreaanse CB met bazenstatsquote:
UGC Bestand al verwijderd?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:38 schreef Roypsv het volgende:
[..]
foutmelding:
Er is een fout opgetreden bij het verbinding maken met FIFA 12 Ultimate Team. Je keert terug naar het Fifa 12 hoofdmenu
Het UGC bestand. Lol.quote:
Manolev na een brand?quote:
50 cent?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
1x raden welke baas dit is
KANDJIquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Zet hem er wel op voor 27500, kan altijd nog verlagen. Lijkt me een mooie prijsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik voorspelde vorige week zo'n 30k en volgens mij is hij dat ook nog echt waard
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:08 schreef Thorb het volgende:
Het is dat die middelste geen trainingsbroek aan heeft....
Onder je gamedataquote:
Die achterkant klopte wel goed iig, want ik dacht dat ik Kandji zag lopen met clubs (totdat hij de bal kreeg dan)quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Er staat ook Kandji op zijn rug, misschien heeft dat er iets mee te maken.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die achterkant klopte wel goed iig, want ik dacht dat ik Kandji zag lopen met clubs (totdat hij de bal kreeg dan)
Dan moet ik hem ook dik maken, anders staat het nietquote:
Pirloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pirlo met wat extra kilo'tjes.quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Pirlo+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zouden die toch vandaan komen.quote:
Fanbois hieroquote:
ja doen DOEN ACCEPT ACCEPT NU SNELquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Xavi tegen mijn UP RvP. Goeie deal?
ook die foutmelding? heb ik ook btwquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
Trouwens best wel kut.. Ik kan FUT helemaal niet meer in komen. Niet via de webapp en niet op console. Ik ben net in het laadscherm gedashboard, zoals dat niet op PS3 heet en nu kan ik er niet meer in..
Eerste wat ik doe is jou een ban geven, haten op HMFquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef zerokil het volgende:
Vandermar for president!
Alles behalve HelpMeFok die gast is zoo hatelijk man dat hij hier nog zit krijg dikke stress van die aap die heel zijn leven door fok laat leiden gaykopdat het is.
"Er is een fout opgetreden bij het verbinding maken met ...."quote:
juist als je FUT opstart vanaf het hoofdmenu ofniet? want dat heb ik namelijkquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"Er is een fout opgetreden bij het verbinding maken met ...."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het zo'n goede deal?quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:49 schreef zerokil het volgende:
Vandermar for president!
Alles behalve HelpMeFok die gast is zoo hatelijk man dat hij hier nog zit krijg dikke stress van die aap die heel zijn leven door fok laat leiden gaykopdat het is.
Ja. Hoe wil je anders FUT opstarten?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
juist als je FUT opstart vanaf het hoofdmenu ofniet? want dat heb ik namelijk
Ja datquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:47 schreef Roypsv het volgende:
Het is niet Hulpprogramma voor gamedata ofwel GJE? want dat bestand is 700+- mb
Hmm, dan ga ik proberen dat trade offer te krijgenquote:
snelkoppeling op je buroblatquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Hoe wil je anders FUT opstarten?
Waarom start je het via het hoofdmenu op danquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
juist als je FUT opstart vanaf het hoofdmenu ofniet? want dat heb ik namelijk
ik bedoelde als je misschien een match startte, maar ik kom er ook niet inquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Hoe wil je anders FUT opstarten?
Van een vriendjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:52 schreef Rijst het volgende:
Hoe kan je trouwens een Trade offer krijgen?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:52 schreef Rijst het volgende:
Die gozer die Fuszy een duplicate probeerde aan te smeren ben ik aan het terugpakkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:52 schreef Rijst het volgende:
Heb je al glijmiddel gebruikt #blijdoenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:52 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik bedoelde als je misschien een match startte, maar ik kom er ook niet in
Gaan voor 60 bin lolquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:52 schreef marcie216 het volgende:
op ultimatdb staat 75k
Ik heb ook een foutmelding, Ea..
Jij post hier echt te veel de laatste dagen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je al glijmiddel gebruikt #blijdoen
jij wel met je boyfriend?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je al glijmiddel gebruikt #blijdoen
Shit is about to get realquote:
Toetsweek, vanaf morgen weer minderquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jij post hier echt te veel de laatste dagen.![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 21:53:11We're aware of the server issues currently happening for PS3 users and we're investigating. Xbox should be running fine now. Stay tuned. reageer retweet
Zag hem gisteren nog voetballen, wat kan die gast dribbelenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)gaat-tekenen-bij-qpr
Heb je Taiwo, ga je Büttner kopen
Wie, Taiwo of Büttner?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef laucas het volgende:
[..]
Zag hem gisteren nog voetballen, wat kan die gast dribbelen
Ja, ik probeer eerst die trade offer uit hem te krijgen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar accept het gewoon dan GJE, of buit die gast op een andere manier uit
geen van beidequote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je iets tegen homo's of heb je interesse?
Eindeloze repostsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:55 schreef vandermar het volgende:
Iemand die nog een idee voor een 3-5-2 team nodig heeft?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet te vaak dit soort dingen posten, anders komt de wedstrijd tegen FC Pino er helemaal nooit...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:58 schreef poker4lifee het volgende:
1 van de 16 clubs potjes verloren vandaagwel 6x gelijk
9-6-1 dus![]()
Patoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:00 schreef RavioliPunch het volgende:
IF Pazzini is echt kut![]()
Serie A SP, +-40k?
Waar dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:59 schreef laucas het volgende:
[..]
Buttner met een paar kampiaantjes en zijn broertje volgens mij.
Voorlopig nog niet inderdaadquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet te vaak dit soort dingen posten, anders komt de wedstrijd tegen FC Pino er helemaal nooit...
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet te vaak dit soort dingen posten, anders komt de wedstrijd tegen FC Pino er helemaal nooit...
begint wel vakantie tijd te worden, dus zal binnenkort wel goedkomenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet inderdaad
Tijdje niet geclubt, iedereen is druk lijkt wel
Taiwo was toch gehuurd of niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)gaat-tekenen-bij-qpr
Heb je Taiwo, ga je Büttner kopen
SIF Joveticquote:
Dan maak ik huiswerk. Heb nog 6 dagen les, en ik ga fucking goed op school de laatste tijdquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:01 schreef marcie216 het volgende:
Ik ben niet druk, maar waarom doen we nooit s'middag?
gaafquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef laucas het volgende:
[..]
Veld in de buurt waar ik toevallig ook aan het voetballen was
Deja vuquote:
quote:
Nee, haha geweldige film ja.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:03 schreef vandermar het volgende:
[..]Ken je die film niet? Ik heb hem al erg vaak gekeken en blijft briljant vooral dit stuk
ik regel niemand want ik ga ook niet clubben. Morgen half negen op school voor herkansingquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:04 schreef Thorb het volgende:
@ThaDude als je mensen regelt voor clubs wil ik wel om 11 uur
This isn't where I parked my carquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:03 schreef vandermar het volgende:
[..]Ken je die film niet? Ik heb hem al erg vaak gekeken en blijft briljant vooral dit stuk
OK, Pato of IF/SIF Jovetic?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Waarom moet het duurder zijn? Pato is hartstikke goed.
Oke dan nietquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik regel niemand want ik ga ook niet clubben. Morgen half negen op school voor herkansing
Fellaini centraal?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Dit word mijn nieuwe team.
Ehm, Hazard?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Pak dan Hazard LW en NIF Mirallas RWquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat, maar had hem even snel gemaakt dus niet zo goed opgelet, en IDGAF Taalnaziquote:
Wie anders ?quote:
ja flikkers zijn het, hele dag vrij maar ze laten me gewoon het eerste uur komenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke dan nietHalf negen is wel een kut tijd
Hahah, hoe doe je dat dan? (dat goed gaan op school, ik heb sinds ik op FOK! zit alles vernaaid op Nederlands na. Wel naar 5havoquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan maak ik huiswerk. Heb nog 6 dagen les, en ik ga fucking goed op school de laatste tijdHavo 4 here i come
op Nederlands na..??? WTFquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hahah, hoe doe je dat dan? (dat goed gaan op school, ik heb sinds ik op FOK! zit alles vernaaid op Nederlands na. Wel naar 5havo
Gewoon, verdelenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hahah, hoe doe je dat dan? (dat goed gaan op school, ik heb sinds ik op FOK! zit alles vernaaid op Nederlands na. Wel naar 5havo
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 26-06-2012 om 21:53:11We're aware of the server issues currently happening for PS3 users and we're investigating. Xbox should be running fine now. Stay tuned. reageer retweet
yupppquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:13 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb bijvoorbeeld m'n hele weekend veneukt deze week, maar dan heb ik alles af voor de hele week. Zodat ik nu lekker kan FOK!en en alleen hoef te lerenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:12 schreef marcie216 het volgende:
Verklaar je nader GJE
Poker, nee want op een toets concetreer ik me nu wel op d/t, het kofschip, eens/is, etc dank daarvoor
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 21:56 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:13 schreef Lindgren. het volgende:
Lekker bezigquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb bijvoorbeeld m'n hele weekend veneukt deze week, maar dan heb ik alles af voor de hele week. Zodat ik nu lekker kan FOK!en en alleen hoef te leren
Toivonen?quote:
Ja daaromquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:16 schreef marcie216 het volgende:
GJE
Je zegt net verdelen, maar je doet alles in het weekend?
Jammer dat je dat spitsenkoppel hebt gekozen!quote:
In welke minuut ging je weg?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:17 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jammer dat je dat spitsenkoppel hebt gekozen!![]()
Al mee gespeeld? Ik 1 wedstrijd: 4-0 ragequit
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |