Oh, heb ik altijd met mijn neus gekekenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toch niet. Zandvoort aan Zee, volgens de reisplanner.
Ik weet niet wat er op de borden bij het station zelf staat, hoor. De enige keer dat ik met de trein naar Zandvoort ging was 23 jaar terug, tienertoeren.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, heb ik altijd met mijn neus gekeken
Ja he? Echt bizar om vanuit mij te rijden moet ik 3x overstappen en met bus en weet ik het. Maar haarlem zit ik makkelijk en dat is makkelijk naar zvoort. Maar geen idee waar ik dan uit komquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toch niet. Zandvoort aan Zee, volgens de reisplanner.
En dat is vlakbij circuit als het goed isquote:
Wist niet dat er dit weekend races waren?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dat is vlakbij circuit als het goed is
10 min met trein vanaf haarlem
Nee niet dit weekend, alvast plannen voor ergens in Augustus.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wist niet dat er dit weekend races waren?
13, 14 en 15 juli: Masters of Formule3 op Zandvoort.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee niet dit weekend, alvast plannen voor ergens in Augustus.
Ja is ook leuk natuurlijk, maar ik ga liever eens kijken bij de DTMquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
13, 14 en 15 juli: Masters of Formule3 op Zandvoort.
Tof dat je aan me denkt!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
En dan deze voor Ferdo, omdat die niet van die herrie houdt
Oh wat heerlijk.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:01 schreef sararaats het volgende:
vanuit een warm Lyon waar ik nu op hotel ben.
Straks rijden we door naar Crest![]()
Chateau Le Combet, here we come!
Hmm... Ik benijd je!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 08:01 schreef sararaats het volgende:
vanuit een warm Lyon waar ik nu op hotel ben.
Straks rijden we door naar Crest![]()
Chateau Le Combet, here we come!
Sterker nog: geluk is proberen een vlecht bij je dochters te maken en dan uitgelachen worden omdat je daar heerlijk onhandig in bent.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:32 schreef Bastard het volgende:
Geluk is: Een paardestaart bij je dochter maken.
Dat zijn die momenten inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Sterker nog: geluk is proberen een vlecht bij je dochters te maken en dan uitgelachen worden omdat je daar heerlijk onhandig in bent.
(mooie herinneringen aan de kinderen van mijn ex, waar ik een hechte band mee had.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |