Dat kan ook jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Flippiee doet alsof ze het niet doorheeft omdat ze het ondertussen gewend is.
Die knul uit Groningen.quote:
Als dat zo is krijg jij een krat bier van mijquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat over die show is allemaal hoax. Want ik win
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Dat over die show is allemaal hoax. Want ik win
oeh, veel plezier dan.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Prometheus, in Trianon. Wilde m'n pa graag heen, ik hou ook wel van Sci-Fi en hij draait niet meer in m'n 'huisbioscoop' (Pathé Scheveningen). Moet nu wel op de fiets stappen!
Ai, dat is pittige concurrentie.quote:
Topfilm, veel plezier!quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:26 schreef twi het volgende:
[..]
Prometheus, in Trianon. Wilde m'n pa graag heen, ik hou ook wel van Sci-Fi en hij draait niet meer in m'n 'huisbioscoop' (Pathé Scheveningen). Moet nu wel op de fiets stappen!
Geld dat voor iedereen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dat zo is krijg jij een krat bier van mij
Ik ben blij dat jij meehelpt met het programma.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, maar dan maken we er wel van: Wie Wordt Het Neukertje Van Flippiee
quote:
Ik en een dikke reet, ja?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Noem je flippiee nou dik
Ze heeft best een dikke reet maar die is eigenlijk best goed
Waar doet me dit aan denkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik verlies claim ik alvast dat Flips mijn type niet is hahaha.
Geile dikke reet jaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij meehelpt met het programma.
[..]
[..]
Ik en een dikke reet, ja?
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, jij iig niet. Voor jou is het een makkie zoiets winnenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geld dat voor iedereen?
De heer die flips in kan palmen krijgt een kratje?
Doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ai, dat is pittige concurrentie.
Vodka redbull, ik weet hoe het moetquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:29 schreef Flippiee het volgende:
Kratje bier om mij in te palmen.![]()
#stopvolgen
Ssst. ik doe alsof ik het voor het bier doe.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:29 schreef Flippiee het volgende:
Kratje bier om mij in te palmen.![]()
#stopvolgen
Nee. Want ik drink geen bierquote:Op dinsdag 26 juni 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als dat zo is krijg jij een krat bier van mij
Fles whiskey danquote:
Bij loefje. Je moet je naam op zijn pener tatoeeren, anders telt het niet.quote:
Niks mis met wijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |