Tja slecht eigenschap van mij, lach altijd alles wegquote:
Ghehehequote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg dat ik echt ziek ben en dat je ondersteuning nodig hebt
En als je in Amsterdam bent zeg je: Oh vorige week was ie nog anders, apart
Toch kan je beter dit doen dan in een hoekje gaan zitten huilen en je eigen gek maken.quote:
Nee mutsquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe
hey iemand die jij niet kent heeft jouw ondersteuning nodig!!
Ja gaat vast werken
Ja wie is die gast dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee muts
Jij hebt zijn ondersteuning nodig
Ik zou beginnen met op het moment dat je het vraagt er geen viool-kwartet een romantische sonate speelt achter je, je niet op je knieën gaat, er geen witte duiven rondom jullie opvliegen, je moeder niet met tranen in haar ogen naar staat te kijken en je geen ring in je hand hebt. Dan kom je een heel eind lijkt me.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom.
Maar help eens. Hoe ga ik dateding meevragen zonder dat het overkomt als wanhopig of uhm hoe zeg je dat uhm relatieachtig gedrag
Ohjaquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wie is die gast dan?
-Nou die ene kerel die op mn FB roept dat ik zwanger van hem ben en dat hij in de bijlmer zit!
Nee gaat vast werken schat
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tja slecht eigenschap van mij, lach altijd alles weg
Ik doe dat ook hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch kan je beter dit doen dan in een hoekje gaan zitten huilen en je eigen gek maken.
Sowieso gewoon via de WhatsApp vragen dus dat kan heel makkelijk verkeerd opgepakt wordenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met op het moment dat je het vraagt er geen viool-kwartet een romantische sonate speelt achter je, je niet op je knieën gaat, er geen witte duiven rondom jullie opvliegen, je moeder niet met tranen in haar ogen naar staat te kijken en je geen ring in je hand hebt. Dan kom je een heel eind lijkt me.
Hij mag je nu alquote:
quote:
quote:
Hij heeft het nog niet gelezen of hij houdt zn mond er over dicht.quote:
Hoi jij!!!quote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gaan we met een heel stel naar Amsterdam
U is vast ook wel welkom hoorquote:
fixedquote:
Baas!quote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:10 schreef stevenmac26 het volgende:
2jaar terug toen mijn beste vriend overleed heb ik geloof ik 2 weken lang nog lopen lachen, toen kwam de klap en was ik paar maanden depressief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |